- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #40001 üzenetére
Aztán mit érsz a t.hellyel, ha nincs benne nafta.
Ez nem úgy megy, hogy kirakok csak úgy egy konnektort.
Sima konnektorral ott éjszakázol, mert 5h alatt beletölt max. 20%-ot.
Nem véletlenül van autó gyártóként gy.töltés rendszer és csak azokon a kiépített t.állomason van gy.töltés.
Na, ezek az állomások már nemcsak egy egyszerű konnektor.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #40001 üzenetére
Fölösleges jóelőre eltemetni az EV rendszert. Anno a motorizáció kezdetén is sok volt a szkeptikus hang. Jajj, milyen drága dolog egy mesterségesen épített kemény burkolatú pormentes út.
És ma sokmillió kilométer aszfaltozott/betonozott műút létezik, amit nemcsak megépíteni kellett hanem állandóan karban is kell tartani. Eszméletlenül drága, mégis tök természetesnek tartjuk hogy létezik. Sztem nagyjából ugyanez lesz az EV autók töltésével is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs