- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoger
tag
válasz radi8tor #45015 üzenetére
Mint írtam korábban "ez nem vészes". Az olajpumpa szűrő eldugulásról annyit mondott, hogy úgy vehető észre, hogy közeleg a baj, hogy napi első indításnál nem kb 2 másodpercig hanem 4-5-ig világít az olajlámpa.
A ford nem módosította a szíjjat, ugyan az a cikkszámú került bele ami benne volt.
1.8 dízelnél is olajba futó szíj van egy bizonyos évjárat után. Azt mondta azokkal nincs ilyen szíjkopás probléma. A gond, hogy nem cserélik mert azt hiszik, hogy láncos a motor és idővel szakad.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen