Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz ptesza #51044 üzenetére

    Öregében még az olcsóbb fajta szűrő van nem az ami a általad linkelt videóban, de amúgy olyan kis izé sincs amivel pumpál a videóba
    Róla képek [kép], [kép], [kép] , [kép]

    Közben beszéltem öcsémmel
    Az mondta hogy ő úgy csinálta régen a ford busznál(18személyes) hogy rongy és kompresszor, tanknyílásba a kompresszor csöve rongy meg a tömítésnek, és így nyomás alá helyezni a tankot, a csövön keresztül kezd kiáramlani az üzemanyag a nyomás miatt

    Olaj
    Közben megnéztem a könyvét és ott egyértelműen írja a WSS-M2C913-B minősítést
    Amit linkeltél Motul az FORD WSS-M2C913-D tudja, bár nem vagyok otthon a ford minősítésekben így lehet hogy a -D tudja a -B is

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • Sys85

    veterán

    válasz ptesza #51044 üzenetére

    Én a Yato felszívós kézipumpájával szoktam a szűrő kimenő ágát szívni.Lejön egy fél liter gázolaj aztán annyi.
    Elsőre indul, igaz az első 1-2 perc kissé kopogós, aztán kisimul.

    Önindítócsere:
    Ma végre hazahozhattam a Fókát.
    Önindítót elküldték szakihoz aki kogaskereket cserélt (tűgörgők miatt, kicsit felszabályozta a tengelyt is)kapott új szolenoidot és szétszedte, átnézte az egészet.
    Azt mondta nem akarta elhinni hogy ebben az autóban 370k+ km van, mert alig látszott rajta kopás a belsejében,szóval szerinte ezzel még jó sokáig nem lesz bajom.
    Tűgörgőket is csak azért cserélt, mert azokon már látszott a 370K+, de ennyi.
    Ja meg ugye akkor termosztátház csere, mert szivárgott.
    Kapott egy Gates-et, na meg ugye hűtőfolyadék.
    Munkadíjjal együtt majdnem 120k.

    [ Szerkesztve ]

    #Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

Új hozzászólás Aktív témák