- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
én sem értek hozzá, de el tudom hinni amit Goose-T írt.
meg érted, ha a kocsi lefelé tűr 63,3-ról a felni meg felfelé 63,4-ről akkor az lehet nagyobb is. meg alapból a gyász, hogy ahány hely annyi infó, azért ennek triviálisnak kellene lenni, mint a gumiméreteknek, ami fixen le van írva minden átmérőre...
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
Nekem a gyári állapot van,(nem Ford)feltételezem,hogy a gyártók nem hülyék.Sehol nem keresgéltem hosszasan,egyszerűen kézbe vettem a tolómérőt,és megmértem az agy méretét.56-mm,a felni furat 56,4-mm.
(gyári tűrés: felni-agy viszonylat 0,4-mm).Ha a központosító gyűrű túl passzos,nem engedi a felnit elmozdulni,helyére menni,nagyobb a valószínűsége annak hogy a kerék ütni fog.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs