- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
válasz cyanide #12814 üzenetére
Á, azt nem hiszem. Ha nem nyúltál az elektromos részéhez, nagy kárt nem csinálhatsz. Elég masszív az a szelep. Azért nézz rá, szerintem, ha mást nem, fújd be egy kis kenőanyaggal. Én kontaktsprayt szoktam használni, olyan fajtát, ami eleve ken is. Pl. a Prevent ilyen.
-
tag
válasz cyanide #12814 üzenetére
Hogy ne hagyjak itt megválaszolatlan kérdést, leírom a megoldást vagy legalábbis egy részét.
A motorom ette az olajat, de fel lett újítva. Az olajfogyasztás visszaszorult a nem látható tartományba, szerintem meg is szűnt. Viszont valami miatt kialakult az az állapot, ami miatt letapadtak és elkokszolódtak a lehúzógyűrűk. Szeretném úgy megcsinálni, megcsináltatni a motort, hogy ne kelljen mégegyszer szétbontani.
A szívósor merő korom volt belülről, kitakarítottam, PCV szelep és a cső kicserélve, a lecsapató műanyag fedelet, ami a blokk oldalán van szintén eltakarítottam. A folytószelep szintén eltakaírtva, A TMAP szenzoron látszott egy kis ráégett korom, megtisztítottam, de gyanús volt nagyon. Aztán, ahogy használgattam a kocsit egyre jobban meg tudtam figyelni azt a fajta érzéketlenséget a kicsi gázadásokra, amit a legutóbbi hsz-ban próbáltam leírni. Először a gázpedál jeladóra gondoltam, de ODB kiolvasóval látszott, hogy a pedált szépen 0,5%-onként tudom adagolni. 3 és 4,5%-os gáznál nem túl hirtelen, de 1800-2000 fordulatra ugrik a motor, ha visszább veszem a gázt beáll a normál alapjárat. A motor egyenletesen járt végig, inkább egy kicsit fulladósabb volt. Szóval rendeltem kínából egy elvileg a kocsihoz passzoló TMAP szenzort valami 9 dollárért szállítással, minden mindegy alapon. Kicseréltem a rossznak vélt érzékelőt és egészen eltűnt ez az érzéketlenség. Ja igen és ezekhez a dolgokhoz nem tartozott semmilyen hibaüzenet!
Még a termosztátom is gyanús egy kicsit. A vízhőfok jelző pár perc alatt felugrik középre, de OBD-n nézve kb 50 foktól már középen van. 76-78 fokon szokott megállni, tegnap láttam 86 fokot. Gyárilag úgy olvastam, hogy 92 fokon kezd nyitni a termosztát és 98 fokon nyit ki teljesen. Valakinek van tapasztalata termosztát és vízhőfok problémával? Folytatom az elsőautós kalandomat. Szívesen veszek bármilyen észrevételt, tanácsot.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
gabor9991
őstag
válasz cyanide #20438 üzenetére
Ő a hátsó lengőkar szilentjét cserélné, gondolom te meg a motortartó bakra gondolsz.
Könnyebb lett váltani meg más a motor járása?Lehet, bár szerintem semmi köze egyikhez se a motortartó baknak.
Bár, ha nagyon lógott már a bak akkor állhatott annyira ferdén a motor, hogy a váltó Bowden szoruljon ami a csere után helyreállt. -
Real_Necro
veterán
válasz cyanide #24609 üzenetére
Most láttam egy biturbós mkv kombi mondeót közel 200k km-el.
Gondolom kell rá tartalékolni, de csábító...„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
darvinya
titán
válasz cyanide #34251 üzenetére
Nem érzéketlenség, hanem pillangószelep letapadása.
Ameddig, ez a letapadást nem szakítottam fől, addig csak bovden feszült.
Mikor már nagyon erőt vittem át, akkor erő miatt jobban nyitott a pillangószelep.
Abban igazad van, hogy nem csak pillangószelep volt ilyen dzsuvás.
De most ennyire futotta időm.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz cyanide #34259 üzenetére
Jobban nem foglalkozok vele, mert ahogy írtad dugattyú gyűrű problémás.
Most intézem, a visszavételt.
De, lehet használom ameddig ki nem leheli a lelkét, aztán megy a zúzdába.
Pont ma voltam ilyenbe apróság miatt.
De közben azt hitték döglött a motor s beadatom, s több mint vétel ár feléért bevették volna.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
válasz cyanide #35491 üzenetére
Én próbáltam kézzel mozgatni,de nem mozdult meg.
Nem olyan régen kezdtem hallani ezt a kattanást terhelésváltásnál,de egyre hangosabb.
Csak akkor tudok “bakkecskézés” nélkül váltani ha nem szinkronban kezelem a pedálokat,hanem előbb teljesen felengedem a gázt,aztán kuplung benyom.
Ilyenkor nem érzek rántást,nem is kattanik.Gondolom mert nincs terhelés alatt ilyenkor,nem is billen akkorát a motor.
Ha dinamikusabban kezelem a pedálokat minden alkalommal érzem és hallom a kattanást.
Ha meg kicsit sportosabban akkor meg aztán pláne…#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#27070592
törölt tag
válasz cyanide #37736 üzenetére
Azért ezt vitatnám, hogy minden 1.8 benzines C-Max eszi az olajat. Arra biztosan van pár példa amikor a user (vagy a szerelője) okosabb akart lenni a gyártónál és 5W30 helyett 10W40 olajat kapott szegény blokk. Az szépen le is tudta tapasztani a lehúzógyűrűt (főleg ha a kezdetektől hidegen üvegelték, reggeli iskola-óvoda-bolt-műkörmös viszonylatban)
Használt autónál pont ezek az infók nem állnak rendelkezésre.
-
darvinya
titán
válasz cyanide #37775 üzenetére
Escort 1.4CVH-ja egyáltalán nem eszi/ereszti az olajat.
Már hiányolom Mondeo 2.0-ás olaj fogyasztását, ami augusztus óta megevett 9L-t.
Escort-ba most cseréltem csakúgy olajat +szűrőt 5000km után.MÁS:
Tudja valaki hol van 2.0-ás benzines motoron a kopogás érzékelő?
1 órán át kerestem, de sehol nem találtam rá.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz cyanide #37775 üzenetére
Nem kötekedés céllal írtam, csak kicsit pörögtem az olajcsere témán (főleg azóta hogy olvastam a Ford által ajánlott hat (!) hónapos csereperiódusról)
Különben (szvsz) nem is kell egy használt autótól hibátlan működést várni éveken keresztül, ismeretlen előélet után. Ez a legbonyolultabb használati tárgyunk, elég jól érthető karbantartás igénnyel.
Ha naponta rábízzuk az életünket akkor a tmk-t sem kell megspórolni.
Különben nem is tudom.. most hogy a Focusom nagyjából rendben van, futómű zajtalan, de még a P0420 hibakódot is elvitte a cica, kezd unalmassá válni.. még egy vezérlés csere van a listán, ha az is kész, lehet hogy eladom. -
ldn218
tag
válasz cyanide #43646 üzenetére
Tegnap a jobb oldalit kicseréltem ( ma a balt fogom ). A régit szétvágtam. Az úgy néz ki mint a Te fotódon a jobb oldali. Az biztos hogy gyári. A fotódon a bal oldali az már utángyártott és cserélt lehetett mert eléggé telibe van öntve gumival. Az a kis "kamra"amit a gyárin látunk az meg csak azért van hogy a guminak legyen helye terjeszkedni. Ez nem olajos.
-
pn4hvq
senior tag
-
darvinya
titán
válasz cyanide #44009 üzenetére
Nem, csak fogaskerék pár pakolható át, mikor azonos a tengelyes.
Ezt változtatják legtöbbször motor típus, és teljesítménynél.
Pl:. 1.4 motor váltó kompletten átrakhaszt bármelyik motorra, de induláskor nehezen fut fel, vagy berángat, stb., a ráható nyomaték eltörheti a fogaskerék pár fogait.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
TeeJay
félisten
válasz cyanide #51874 üzenetére
Városban simán 90fok körül van és hamar be is melegszik, pár km után már 60fok felett van a vízhőfok. Tesztelem még aztán meglátjuk de most pl nem volt gond simán 85fok körül lehetett és tökéletes az
Grawens rá nézett vasárnap és semmi ilyen hibát nem dobott a Forscan de majd meglátjuk, most még 163LE tesztelésen van és érződik azért szépen induláskor hogy több a paripaMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest