- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple Watch
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
it Több intézkedést is hoznak, hogy óvják a gyerekeket a közösségi média káros hatásaitól.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grafnet #34818 üzenetére
DPF előtt és után mér nyomást az autó, azokat a kis csöveket kéne ellenőrizni/cserélni, esetleg szenzor csere... Legalábbis szerintem ez a legolcsóbb verzió
DPF előtt nagyobb nyomásnak kéne lenni, mint mögötte, de ha az egyiknél szivárgás van, akkor kevesebbet mér, és a motorvezérlő rossz következtetést vonhat le ebből (túl nagy különbség a két érték között). -
válasz grafnet #34818 üzenetére
Érdemes lenne megnézni forscan programmal.
Törölni a hibakódokat.
Resetelni a dpf rendszert. Ha már ott vagy akkor az EGR sem maradjon ki a resetből.Újra olvasni a hibákat. Ha nincsenek, akkor tesztkört kell menni. És olvasni a hibakódokat.
Ha tele van a szűrő akkor statikus regenerációt lehet indítani. Hosszan tart, hangos de legalább büdös és tűzveszélyes folyamat is. A motorháztető legyen kinyitva és éghető anyag ne legyen a kiáramló gázok útjában.Ha marad hibakód a próbakör után és az nem szűrő túltöltöttségéről szól, akkor nincs regeneráció.
Indulhat az érzékelők és a kábelezésük ellenőrzése. A szűrő külső állapotát is érdemes körbenézni.Ha ismernéd az üzem közben mért normális érzékelő értékek az sogat segítene, mert üzem közben lehet nézni. Más vezet, te kuksizod az adatokat. Mivel nem tudod a jó értékeket, nem fog segíteni.
A motor dadogását több probléma okozhatja. A szűrő telítettsége, az EGR akadozó szelepmozgása. Érintkezési hiba, ...
A te célod kettős.
A legfontosabb az, hogy kárt ne okozz a beavatkozásokkal.
A második cél, ha nem segít a szoftveres beavatkozás és az egyszerű karbantartás, akkor pontosan tudd a hiba okát és annak a javításának módját. Nagyban csökkenti a pénztárca felesleges megcsapolásának esélyét.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
grafnet
veterán
válasz grafnet #41857 üzenetére
Ebben a dologban tudtok nekem segíteni:
Sziasztok,
Keresgélek, de nem találtam egyértelmű választ.
MK2-es Focus kombi, 2.0 l-es...
A részecske szűrő regeneráláshoz szeretnék visszajelző ledet.
Van erre egyszerű (kütyü nélküli)megoldás?
(Az olvasottak alapján a tükör fűtés nem egyértelmű számomra, hogy valóban működik.)[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
7Sony7
addikt
válasz grafnet #41921 üzenetére
Üdv. Sajnos érdemben nem tudok segíteni, de próbald meg "ford 2.0 regeneration led" címmel keresni, hátha.
Valahol láttam régebben olyat, hogy mondeonál az izzítóreléről vették le a jelet, mert izzítással is segíti állítólag a regent.
Én pedig úgy oldottam meg az 1.6 osnál, hogy a dpf ben levő hőmérő jelét alakítja át egy házilag épített eszköz, és bekacsol egy ledet kb 420°C - tól felfele.Rob210: Várjál, ez Ford. Azzal kezdtem, arra raktam ledet. Nem kapcsolja be. Az 1.6 os legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
-
pinnacle
nagyúr
válasz grafnet #42051 üzenetére
Találtam használtat, illetve újat is. Nem tudom melyik a jobb választás, egyiknél van 3 tartalék, másikkal meg biztos nincs semmi gond. 40-50k ráfizetéssel viszont 4db újat is vehetnék. Egyébként jó ez a ET szám, Középfurat szűrés? Ezt küldték a webshopból.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz grafnet #42451 üzenetére
Sajnos hurcolnak. Rokonok jöttek fel Pestre a pályán DRL-el és kiszedte őket két motoros rendőr. (hátul látták, hogy nincs helyzetjelző, megelőzték őket, megnézték elől mi a helyzet és kiterelték egy parkolóba).
Bünti nem lett csak figyelmeztetés. Időben viszont buktak 20 percet.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
válasz grafnet #42767 üzenetére
Goodyear Vector 4Season Gen-3 volt a cmaxon nekem, szerintem nagyon jó gumi. Most (mk2 focus) Michelin
crossclimate van,( még előző gen ) de ez talán hangosabb és a vector utatartása is jobb volt. Vízen jó mindkettő, sajnos nagy hó nem volt. Mindkét autón 195/65R15 méret.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Robotporszívók
- iPhone topik
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- BestBuy topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs