- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok!
Kérdésem lenne kuplunggal kapcsolatban. Egy Volvo C30-asom van, de a Ford féle 1.6-os 101 lovas benzines motorral, szóval technikailag az egész autó egy Ford Focus II / C-Max.
Az mennyire normális és mitől lehet, hogy hosszú váltás mentes szakaszok után (országút / autópálya) az első kuplungolás sokkal keményebb, mint általában?Illetve most olvastam itt egy korábbi hozzászólásban, hogy rükvercbe váltáskor kétszer kell kuplungolni, mert nem szinkronizált a váltó, szóval most már legalább tudom, hogy miért nem engedi szinte sosem egyből betenni, mert ez lett volna a következő dolog, ami eddig zavart.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz DeFranco #4112 üzenetére
A fékfolyadék szintje jó, a fékkel nincsen gondom, de erős a gyanúm, hogy eddig még sosem cserélték (7 éves a kocsi és 36.000 km van benne). A következő szerviz alkalmával mindenképpen le akarom cseréltetni, ami kb. decemberben lesz aktuális.
A másik, hogy a szervóolaj tartályban hidegen/melegen is jó 2 centivel a MAX szint felett van az olaj, ez okozhat problémát? Szívjak le belőle?"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz radi8tor #4325 üzenetére
Az a baj a Brodittal - azt leszámítva, hogy drága - hogy ha kocsit vagy telefont cserélsz, akkor megint veheted meg a megfelelő elemeket hozzá. Ezt eljátszani 2 évente azért nem annyira poén. Egyébként nekem is tetszik, de eddig ez a dolog tartott vissza tőle.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Szia!
Nem hivatalos infó, de már több helyen olvastam a Ford féle 1.8-as és a 2.0-ás benzines motorokról, hogy "150-200e km közt hajtókaros lesz az esetek 80%-ban és zabálja az olajat."
Aztán, hogy ebből mennyi igaz.. de ugye nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz westcoastog #4606 üzenetére
Ezekkel a pletykákkal egyébként Volvók vonatkozásában találkoztam, mert oda is szerelték ezt a két Ford féle motort.
Aztán, hogy mennyit módosítottak rajta a különböző modelleknél, az jó kérdés."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Láttam már ebben és másik autós topikban is, hogy sokan vesztek ilyen akksi töltőket. Ezeket milyen gyakran használjátok vagy egyáltalán miért van rá szükségetek? Csak biztonsági megoldás?
Bár nekem csak 5 hónapja van saját kocsim, amit napi szinten használok, de eddig még családi körben sem volt soha szükség akksit tölteni, bikázni vagy cserélni.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Pardise #5941 üzenetére
Ha mindenképpen szeretnél felnit venni, akkor szerintem gyárit vegyél. Nem feltétlenül a minősége miatt, hanem mert a gyári felnik lettek dizájnban ahhoz az autóhoz tervezve, azokkal a legszebb az összkép.
Nem mellesleg eladás esetén is előnyösebb, ha gyári van rajta. Ennyi pénzért, mint ez a Sparco, már biztosan kapsz új gyárit is ebayen vagy itt-ott (szalonban jó eséllyel aranyáron mérik)."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz McSzaby #5959 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de erről a Ford féle 2.0 benzines motorról (az 1.8-al egyetemben) hallani nem túl szép dolgokat.. Volvókba is szerelték, a facebookos csoportokban óva intenek mindenkit ezektől. Olajzabálás, hajtókar problémák, stb.
Persze biztos van olyan példány, ami elment 300e kilométert nagyobb hiba nélkül, de az a ritkább.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz bull84ghia #6212 üzenetére
Egy 101 lovas 1.6 benzinnel is jobb vagy már az emberek 50 százalékánál, már ami az erőt illeti. Nem szoktam padlózni, de sokszor már 40-nél szúrom a hármast, amikor mögöttem még az egyest keresik, miután zöldre váltott a lámpa és ez elég gyakori.
Az van az emberekben, hogy ha lassan gyorsít, akkor kevesebbet fogyaszt, pedig az a legjobb, ha minél előbb eléred az utazósebességet és a szabályokat betartva ez a 101 ló elég hozzá.
Pályán 140 feletti sebesség már kiesik a komfortzónájából a nagy fordulat miatt, de elvileg tud 190-et is.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Nekem megmondom mikor jár finomabban a motor: ha tele van a tank. Okát nem tudom, lehet placebo ez is, de mintha olyankor selymesebb lenne.. Mindig sima 95-öt tankolok az OMV-nél, havonta 2-3x tankolom tele akkor, amikor már jelez, hogy kell neki.
MM 95-el nem vettem észre változást, nyáron párszor egymás után azt raktam bele, de semmi (1.6 benzin, 74 kW)."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Real_Necro #6447 üzenetére
Én mondjuk mindig a sima nyitó gombot nyomom meg, ami mindent nyit, eszembe sem jutott még csak a csomagtartót kinyitni. Esetleg ez is egy megoldás lehet a jövőre nézve..
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Hidd el, hogy ég és föld lesz a két autó.
Kezdve ott, hogy a Focus II kasznija ezerszer merevebb, mint a régebbi francia kocsik, amik úgy nyeklenek-nyaklanak, mint a takony. Volt a családban C4-es Citroen (ami azért már sokkal modernebb, mint a Megane I), ezt egy V50-es Volvo követett (testvére a Focus II-nek), olyan volt, mintha egy tankba ültünk volna át.
Neked a minőségi ugrás még egy nagyságrenddel nagyobb lesz ehhez képest is.Annak a C4-nek (zsír újan, szalonból került hozzánk) az 5 év alatt volt néhány elektromos problémája, de a legemlékezetesebb, hogy 76.000 kilométernél a sima 1.4-es benzines motornak már síkolni kellett a hengerfejét.. Az életbe többet nem lesz francia kocsi még csak a család közelében sem.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
-
őstag
Én most pénteken viszem állapotfelmérésre Győrben a KwikFit hálózat helyi kirendeltségéhez a kocsit, aztán megnézik, hogy melyik fékbetétek cserések meg szerintem valami stabpálca vagy szilent is az lesz elöl.
Neten elég korrekt árak vannak náluk, azt mondta a fickó, hogy végig ott lehetek a kocsi mellett a szervizelés ideje alatt is, viszont hozott anyaggal nem dolgoznak, mindent náluk kell megvenni, mivel csak így vállalnak rá garanciát.
Persze azt a márkát rakják bele, amit én szeretnék (Mann szűrők, ATE fékbetét, csövek, stb.), de ha nem hajlandóak a Ford specifikus Motult beletölteni, mert teszem azt, ők csak a hordós Castrollal dolgoznak, akkor hagyom őket a francba.Kíváncsi leszek.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz ReSeTer #7085 üzenetére
Én nem szopatnám magamat egy dízellel, inkább akkor már egy Prius II, azzal gondtalanul el lehet lenni alacsony fogyasztás mellett, igaz élményt nem fog adni.
A Volvómban a Ford féle gyengébbik 74kW-os (101 LE) 1.6 benzin van, csak városban és pályán 140-150-el használva télen 8 felett eszik, de nyáron sok országúttal, nyári gumival 6,5-ből is elvan. Nagy átlagban éppen 7,49-en állok most a Spritmonitor szerint.
20.000 km éves futással számolva: 7,5 liter x 200 x 370 Ft = 555.000 Ft vs. 6 liter x 200 x 370 = 444.000 Ft.El kell döntened, hogy megér-e évente 111.000 forint spórolást a dízel, mert ha azon beszarik valami (márpedig be fog szarni, kérdés, hogy mikor), akkor ennyit simán rákölthetsz, sőt még többet is.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Real_Necro #7219 üzenetére
Szia!
A multihoz megkapod ezt az összes adaptert, a sima csak a felső kampós kialakítású (F210) karokhoz jó:
Ha 475 a gyári méret, akkor az ahhoz közelebb esőt vedd, ez a 480. Az a fél centi nem oszt, nem szoroz, el fog férni.
Nekem a C30-ra meg kellett vennem hátra a Bosch Aerotwint, mert nem létezik olyan Bosoko adatper, ami oda kell.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Bandi18 #9295 üzenetére
Ez benzines? Az 1.6, 101 lovas Ford motorba az előírás a WSS-M2C913-B, A5/B5. Léteznek ilyen Ford specifikációs olajok, pl:
- MOTUL SPECIFIC FORD 913D 5W-30
- MOBIL SUPER 3000 X1 FORMULA FE 5W-30Nekem most Motult kapott, előtte Eneos Premium Hyper S A5/B5 5W-30 volt benne (ez nem tudja ezt a Ford specifikációt, de szerintem mindegy). Az Eneos sokkal tovább maradt arany színű, a Motul már az elején is barnásabb volt, bár ezt az is befolyásolja, hogy mennyi ideje van kifolyni a fáradt olajnak és az első cserekor talán erre több idő volt, nem tudom, nem voltam jelen.
Most úgy nézem, hogy van már olyan is, hogy Eneos Premium Hyper Multi, ami csak az A5/B5-öt tudja. Ilyen tavaly nyáron még szerintem nem létezett.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Láttam beszélgettetek az olajokról nemrég..
Most szeptemberben lesz esedékes nálam az olajcsere, legutóbb MOTUL Specific 913D 5W-30-at kapott a kis benzines 1.6 szívóm (101 LE). Elég drágán mérték a szervizben, szóval gondolkoztam, hogy most átállok Castrolra, ez is tudja a Ford specifikációt. De ebből meg három félét látok:
Castrol Magnatec A5 5W-30 (5L)
Castrol Magnatec Professional A5 5W-30 (5L)
Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30 A5 (4L) *ezt ajánlja a Castrol honlapja a kocsimhozVan valami különbség köztük? Éppen 4 liter a feltöltési mennyiségem, szóval utóbbi környezetvédelmi szempontból jobb lenne, mert a Motulból is maradt 1 liter, amivel nem tudok mit csinálni.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Nem tetszik a dizájnja
Motul vagy Castrol Stop-Start kerül bele, amelyikre olcsóbb ajánlatot adnak..
Valószínűleg ez csak hit kérdés, de ha már szűrőkből is csak Mann kerül bele, meg most a féktárcsáknál meg betéteknél is maradok az ATE-nál (ami a gyári is, csak kerámia betétet kap), akkor nem ezen fogok spórolni.
Tudom, ez most kicsit ellentmondásos, de ezen ne akadjunk fenn.[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz SzlobiG #9992 üzenetére
Van egy szerelőm, akivel cseréltetem a fékeket, de ő teljesen feketén csinál mindent a rendes munkája mellett, se pecsét, se semmi, hozzá vihetem az alkatrészt. Ez esetben csak az anyagköltségen fogok vagy ~60k forintot, munkadíjjal ez inkább ~80k.
Olaj- és szűrők cseréjére legutóbb a KwikFitbe vittem, ők viszont hozott anyaggal nem dolgoznak. De így legalább valamennyire hivatalos marad a szervizkönyvem, ami eladásnál jól jöhet. ~40k forintra jön ki a művelet munkadíjjal együtt, a szerelőmnél ez ~25k lenne.Első autóm, 53.000 kilométerrel, még naiv vagyok, de meggyőzhettek, hogy ezt a plusz pénzt, amit ráköltök, soha nem fogja nekem senki megfizetni eladásnál 2-3 év múlva.
Minden számlát elteszek, fogyasztást és minden kiadást precízen vezetek Spritmonitoron, hátha valaki egyszer majd értékeli.."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
10.000 kilométerenként cseréltetem az olajat, havonta 500 km város (ez sem dugóban állás) és 700 km autópálya van, szóval ilyen szempontból mondhatni ideális a felhasználás.
Másik: februárban cseréltettem a fékfolyadékot és ugye a kuplung is egy körön van vele. Csere után amíg hazafele jöttem, álomkönnyű volt benyomni a kuplungpedált, akárcsak valami francia kocsiban, aztán másnapra szépen visszakeményedett és azóta is olyan, mint csere előtt volt. Ennek az egésznek lehet köze a légtelenítéshez? Másnak is elég "férfias" a kuplungja?
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Sethdobaloah #10013 üzenetére
Ennek kapcsán újabb kérdés.
Eddig úgy voltam vele, hogy minden olajcserekor cseréltetem a légszűrőt és a pollenszűrőt is és mivel évente ~15.000 km-t megyek, ez 8 havonta következik be. Lehet, hogy ez túlzás? Amikor legutóbb kiszedték ezeket a szűrőket, nem sok mindent látszódott rajtuk, talán a pollenszűrőben volt egy bogár, egy kis falevél és nagyjából ennyi. Lehet elég lenne csak 20.000 kilométerenként cserélni őket!?
Na nem mintha az a pár ezer forint vágna földhöz, csak érdeklődök, hogy Ti hogy szoktátok csinálni?!
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Kértem árajánlatot olajcserére a helyi KwikFittől. Februárban a Motul Specific 913D-nek az anyagára 20.000 forint volt, már akkor is húztam rá a számat, de az került bele, viszont most ugyan erre az olajra 26.600-at mondtak. Marad a Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30 (A5) 14.700 forintért, ami így is 50%-al drágább a sima bolti árnál.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Sziasztok!
Bár Volvo C30-ról van szó, de mivel Ford Focus II / C-Max futómű, ezért itt érdeklődök.
Tavaly nyáron vásároltam a kocsit és már akkor feltűnt, hogy lassan haladva rosszabb úton vagy kanyarban kicsit nyöszörög valami elöl. Idén év elején kicseréltük a képen látható 10-es nagy lengőkar szilenteket, mert egyik oldalon el volt benne szakadva a gumi, illetve az általam bekarikázott 13-as stabilizátor rúd szilenteket is, mivel a szerelőm szerint ez okozta a nyöszörgést. Febi-Bilstein szilenteket kapott.
A csere alkalmával bekente valamilyen víztaszító zsírral is és tényleg megszűnt a jelenség egészen mostanáig, a múltkori nagy esőzések után tűnt fel, hogy ismét nyöszörög. Persze száraz időben is csinálja, nem csak esőben.
Tegnap voltam olajcserén a kocsival, átvizsgálták alulról, minden tökéletes állapotban van (53.000 km van benne, 8 éves).Valaki más tapasztalt hasonlót? Mit lehet ezzel tenni? Mivel ezen kívül az ég világon semmi nem zörög a kocsiban, ezért elég illúzióromboló ez a darabonként kb. 2000 forintos gumidarab okozta jelenség..
Most azt nem kérdezem meg, hogy milyen más alkatrész lehet még hibás, mivel ugye a tavaszi csere után nem volt vele gond, szóval feltételezem, hogy tényleg ez okozza a nyöszörgést és nem más.[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz DeFranco #10541 üzenetére
Nekem most nyáron nyaraláson játszotta el 1-2x, hogy csak tekert, de nem indította be a kocsit, csak miután letekertem a világítást illetve kihúztam a szivargyújtóból a fogyasztókat, de még így is karcos volt (8 éves gyári akku). Igaz csak belföldön voltunk, de így sem kellemes ez a jelenség a világ végén egy erdő mellett. Azt hozzá kell tennem, hogy nálam ezek a fogyasztók elvileg csak akkor kapnak áramot, amikor már beindult a kocsi, de úgy látszik mégis van jelentősége.
Amint hazaértünk, azonnal cseréltettem Exide Premiumra, nem kell senkinek az állandó idegeskedés a kulcs elfordítása előtt.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
-
-
őstag
válasz Klemens #10824 üzenetére
Azért a videón valószínűleg sokkal erőteljesebben hallatszik, mint élőben lecsukott motorháztetővel. Én nem aggódnék miatta, ez ilyen.. a 101 lovas benzinesemnek is csúnya a hangja nyitott tetőnél hidegen, pedig ebben fele annyi kilométer van. Tekerd fel a hangerőt, aztán csá.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz alex devil #11136 üzenetére
A gyári fék a kocsidon ATE gyártmány, én azt venném (és vettem is a sajátomra) vagy a gyárit.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Real_Necro #11272 üzenetére
Valószínűleg ha fel is tudják programozni a kocsid elektronikájára, akkor is olyan mocsok drága egy ilyen első lámpatest pár, hogy lehidalsz tőle.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz AxBattler #11286 üzenetére
Nekem is ilyen Rezaw van, nagyon elégedett vagyok vele. Viszont gyárilag csak 4 patenthez való műanyag gyűrűt adtak hozzá, így a hátsó üléseknél hézagos a rögzítési pontok körül..
Szaga az semmi nincs, ezt nem is guminak mondanám, hanem inkább lágy műanyagnak."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
A C30-nál (ami mint tudjuk Focus II csak Volvo köntösben) meg azt írták, hogy ha akkucserekor nincs folyamatos töltés alatt egy pótakkuról, akkor onnan az életbe el nem járok, tréler és szerviz, mert letilt a francba.. aztán, hogy a valóságban is így van-e, azt inkább nem teszteltem.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Persze, városban 2-3000 között használom, csak egyenletes szakaszokon teszem ötödikbe mondjuk 60 körül, ahol nem kell gyorsítani.
Ami viszont mindenképpen visszatart a kínzástól, az a fogyasztás. Nyugiban (~115-120 km/h) 7,2 l/100, durván hajtósan meg 8,8. Nálam ez a különbözet évente 90.000 forintot jelent, annyit meg nem ér meg az a pár perc, főleg, hogy sokkal jobban kell koncentrálni, ami még fárasztó is."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz sandró60 #12676 üzenetére
Nagyon jó.
Én az ugyan ilyen motorral szerelt Volvo C30-ra független szervizben legutóbb 39.690-et fizettem, igaz ebben benne van a légszűrő és a pollenszűrő is:
- Castrol Magnatec Stop-Start 5W30 A5 (14.690 HUF)
- Mann olajszűrő (2.865 HUF), Mann légszűrő (6.815 HUF), Mann pollenszűrő (8.150 HUF)
- Munkadíj (6.900 HUF)"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz SzlobiG #12984 üzenetére
Én megszívtam, mivel nincs külső szűrő (oszták piacos), próbálom úgy megelőzni, hogy legalább MaxxMotion 95-öt tankolok a sima helyett és sosem hagyom kiürülni a tankot, nehogy felszívja a mocskot az aljából. Igaz most van a kocsiban 60e kilométer.
(Ford szívó 1.6 benzin)
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Nekem azt csinálja újabban, hogy amikor engedem fel a kuplungot és ugye már adom a gázt alacsonyabb sebességfokozatoknál, akkor az esetek 75%-ában van egy koppanás/csattanás, mint amikor egy kavics van a gumiabroncsban és nekiütődik az aszfaltnak, de csak egyszer. Először azt gondoltam, hogy a váltóval van valami, de rájöttem, hogy inkább azzal lehet összefüggésben, hogy váltás után lendületet kap a kaszni és a gyorsulás miatt áthelyeződik a súlypont.
Ma viszem olajcserére, csináltatok egy lengéscsillapító- és fékhatás mérést is, mivel kedden meg műszakizni fog. Remélem, hogy kiderül a hiba oka, mert lehúzott ablaknál zavar egyszerűen és korábban nem csinálta.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Focus II / C-Max futómű.
A másik a kanyarstabilizátor gumiszilent.. az rossz úton nyöszörög, pedig tavaly lett cserélve. Ez ilyen, szar a konstrukció, mert a víz bejut a gumi és a fém rúd közé és ezt eredményezi. Valami zsírral bekenve 1-2 hónapig jó, de aztán megint előjön.
Ami még fontos: szilentből csak gyár vagy Lemförder, a többi felejtős.
Illetve még egy dolog van, ami tavaly mintha még nem lett volna meg: lehúzott ablaknál, max 50-el gurulva, bemelegedett fékeknél surlódó hangot hallok. Akkor hallani leginkább, amikor visszaverődik valamiről (kerítés, szalagkorlát, másik kocsi, stb.). Nem hinném, hogy beragadt volna a fék, féknyereg, mert a legkisebb lejtőről is megindul. Tudom, hogy állandó kapcsolat van a fékbetét és a tárcsa között, hátul ősszel lett cserélve ATE-ra mindkettő, elől gyári van (ami szintén ATE). Lehet, hogy az utángyártott betét nem olyan minőségű, mint a gyári?!
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
10.000 kilométerenként szoktam olajat cserélni az 1.6-os (101 LE) szívó benzinesben.
Első alkalommal Eneos Premium Hyper S 5W-30, második alkalommal Motul Specific 913D 5W-30 ment bele, azóta pedig kétszer Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30. Az Eneos és a Motul még 7-8.000 kilométer megtétele után is világosabb volt, mint a Castrol 1.000 kilométernél.
Aztán ez jelentheti azt is, hogy a Castrol legalább megfogja a mocskot, ami amúgy a motorolaj dolga a kenés mellett, a másikak meg nem.. Szívem szerint a Motult raknám bele, de a szerviz árajánlata Castrolra 15K, Motulra meg 26K... szóval jó nekem a Castrol is.
Szerk.: hangra nem tűnt fel változás egyik esetben sem. Persze olajcsere után egy kicsit finomabban jár talán, de ez olajfüggetlen.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs