- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Milyen okostelefont vegyek?
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
Sziaszok! A közelmúltban sikerült beújítani autó terén, és egy Ford Focus II típusú jármű keretein belül csatlakoztam hozzátok
Meg is fogalmazódott bennem az első kérdés, hogy a gyári CD lejátszója tudja az MP3-mat, vagy csak az audió lemezeket viszi? Ha az évjárat segít a válaszban, 2006-os.
Előre is köszönöm!
-
oliwire
őstag
válasz Des1gnR #4564 üzenetére
Az audió CD-t kipróbáltam, de most akartam volna egy saját kis MP3 lemezt csinálni, de mielőtt kiírtam volna, meg akartam bizonyosodni. 6000 CD van benne, így valószínű nem fogja lejátszani.
(#4565) richie900812
Köszönöm!
És az AUX bemenetet megcsinálta valaki már, akinek gyárilag nem tették bele?
-
oliwire
őstag
Sziasztok, Boldog Új évet Mindenkinek!
Azzal a kérdéssel fordulok, hozzátok, hogy hol tudnék 2. generációs Ford Focusba a hátsó ablakfűtés melletti "üres" gomb eltakaró műanyagot vásárolni vagy találni? Ebayen és Aliexpressen is kerestem, de csak vagy 3. generációshoz találtam aux kimenetes panelt, vagy ezüst színűt. Nekem fekete kellene, vagy a MK2-höz való aux csatlakoztós kimenet.
Ez lenne a MK3-mashoz való: [link]
-
oliwire
őstag
Sajnos az a 2008-as év utáni Facelifthez jó csak, annak a fejegységében van hátul USB csatlakozás. Megvehetném én is azt, de akkor maga az AUX és az USB csatlakozók nekem nem működnének.
(#22143) kcsa A bontóból való nem lenne annyira egyszerű nekem, Nyíregyháza és környékén vagyok, és nincs olyan gyakran ilyen autó bontóban errefelé, de egy esélyt megadok neki megnézni.
-
oliwire
őstag
Sziasztok,
Adott egy megvásárolandó 2009-es Ford Mondeo, MK4, 1.6 benzin.
Az átnézés során a szervizes ezeket találta. Az aktív szénszűrőnél mintha le lenne falazva az egyik csőbemenet. Ez mennyire akadályozza a használatot? Nem tudtam jelen lenni az átnézésen, csak fényképeket és kommenteket kaptam róla.
Tudnátok segíteni, hogy ezt cserélni/javítani mennyire fontos/kellene, és mennyibe fájna? A gyárit 39.000-ért mondták, de gondolom van jó minőségű utángyártott is, ami megfelelő lenne. -
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #25376 üzenetére
De ez a szűrő mit szűr? Megvehetem így az autót? Milyen hamar kellene ezt cserélni? Sajnos ezt az alkatrészt nem ismerem.
-
oliwire
őstag
válasz troll81 #25383 üzenetére
Ennyi pénzért nem nagyon találtam megbízható benzines, egyszerű konstrukciót. A 2 literes motorban már 2 millió felett látok ilyet.
(#25384) Zoli-bácsi
Igen, tényleg gyengus, és marketing duma volt a magas felszereltség. Ami vonzó volt benne, hogy kapnék mellé téli garnitúrát is, és a nyári alufelnikre van szerelve. A sötétített ablak is tetszik benne. Nem tudom ki javította így, kereskedőtől van, szerintem ő így vette át. Ő úgy volt vele, hogy nyugodtan nézessem át szervizzel, mert úgy lesz tiszta az egész.(#25385) gabor9991
Az alacsony fogyasztást is betudtam marketing szövegnek, mikor kinéztem, tudtam, hogy ez minden lesz, csak nem alacsony fogyasztás. A megbízhatóság volt most a fő szempontom inkább.(#25387) Zoli-bácsi
Ilyen árban milyen Mondeot lenne érdemes megvenni, ha ezt nem javaslod?[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Van még váratlan eseményre 100-200e HUF, és igazad van, nem tudhatom, hogy most hány éves gumi, szemrevételezéssel én nem találtam repedezettnek, öregnek, a mélysége is rendben volt. Kockázat még mindig megvan benne.
Kicsit elbizonytalanodtam, de eltekintve attól, hogy lassúcska lesz, nem találtam benne más kivetnivalót. Az átnézéskor felmérteket megpróbálom még belealkudni az árba. A környéken sajnos ilyen árban már nem kapni meg azt a nagy autót, amire vágyok.Nézegettem én azokat is, amiket te mondasz, abból az érdemes kategória már inkább 2,5-3 milliónál kezdődik. Arra még tényleg spórolni kellene 1-2 évet.
Nekem ha a Focus MK2 szintjét hozná autópálya téren, nekem megfelelne. Reményeim szerint a zajszigetelés ebben jobb. A Focusra szereltem az ablakra légterelőt, hogy le lehessen húzni az ablakot és az eső ne rögtön behulljon ha le van résnyire nyitva az ablak. De ez kicsit hangossá tette autópályán. Az Amperát is megnéztem újra, de még mindig elkérik érte a 3,5 milliót
Élőben nem nagyon látszódik hogy lógott volna, erre odafigyeltünk. Képen melyiken látod úgy?
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz DeFranco #25397 üzenetére
szerinted mennyit kellene még ilyenre szánni? úgy gondoltam nem űrtechnikát vennék, a Focus 4 év alatt nem kért semmi váratlan nagyot.
Ha nem számolom bele vezérlés cseréjét és a motorolajcseréket, akkor 4 év alatt 100e alatt voltam, amit ráköltöttem.
Természetesen ennél a Mondeónál a motorolajcsere és a vezérléscserére megvan külön a félretett összeg. Átírás az árban van. Ezen felül még mindig van 200.000. Ez is kevés?Köszönöm a linket. Kicsit tényleg kezdek elbizonytalanodni.. Én képek alapján nem tudom meghatározni hogy na, igen, ezért érdemes kimenni németbe és onnan behozni. Az oda vissza úttal, ha benéztem, és nem jót választottam, elment minden költséghatékonyság, amit ott nyerhettem volna, hogy jobb autót veszek. Itt 1 év szavatosságot vállalni kell, erről is néztem egy komolyabb videót. Németországban ezt hogy fogom érvényesíteni, ha baj lenne 3 hónap múlva?
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz DeFranco #25400 üzenetére
Akkor arra a forgatókönyv az lenne, hogy megyek tömegközlekedni 1-2 hónap, fizetésből félrerakok, gyűjtök a javításra. És mondanám, hogy igazatok volt de amúgy valószínű egy kis anyagi segítséget tudnék kapni, és a 1-2-3 hónap fizetésből visszaadnám annak, akitől kaptam a tőkeinjekciót.
Még nincsen megkötve semmilyen adásvételi.. szerencsére.A Focust rendbetettem, mielőtt eladásra szántam, esztétikai hibák vannak már csak rajta, én is úgy állok a dolgokhoz, mint te, ha már a hangja nem olyan, nem bírom, megjavíttatom..
Rendben, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz gergobaby #25403 üzenetére
A DOT számot meg fogom még nézni, az eszembe sem jutott.
Miket kellett költeni arra a kocsira?Anno te a Focust mennyért vetted? Te sokat költöttél rá?
Most látom a nyereménybetétkönyves szerkesztést abban is van pár százezer, azokhoz is tudok nyúlni, ha kell De te mindig betartod a másfeles szabályt?
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Az ész kezd beérni, amit itt leírtok nekem, kezdem lelkileg is feldolgozni. Nem hiszem, hogy bele fogok ugrani ebbe, igazából megalkuvásnak érezném az egész kocsit. Pl szerettem volna tempomatot bele, de nincsen, hiába van Oda írva. A Bluetooth egység a telefonálást átviszi, de zenét már nem. Az 1.6 motort a Focus mellett is lomhábbnak éreztem, a tesztkör alatt nem zavart annyira, de egyre jobban azt érzem, hogy zavarni fog. Ebben nincs még menetfény, csak a FL verzióban. Úgy érzem, hogy mivel a Focust most tettem rendbe, nem kellene beszámíttatni ennyire alacsony áron. (800.000-at akar érte adni a kereskedő). 950-ért szerintem el lehetne adni, igaz, nem mostani vírusos időkben. Inkább gyűjtök még és 2.500.000 körül gondolkozok majd ebben.
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #25420 üzenetére
És ennél is problémák lehetnek?
[link] -
oliwire
őstag
válasz Zoli-bácsi #25427 üzenetére
Gyorsan tudok spórolni természetesen ez nem 2 hónapi spórolás lenne, eltolnám jövőre a dolgot. A face-lift verzióban van benne minden, ami nem lenne megalkuvás
-
oliwire
őstag
Új kérdés: szeretnék egy 2005-ös Ford Fiestába (CD-s) aux kimenetet varázsolni. Valaki végezte már el ezt a műveletet? A 2006-os Focusba gond nélkül lehetett.
-
oliwire
őstag
válasz Zoli-bácsi #25430 üzenetére
Valószínű, hogy a 105 lóerő után a 200 le fog nyűgözni de legalább nem lesznek kettős érzéseim, ha ilyenbe belevágok Manuális váltóval szeretem a kocsikat, ahhoz vagyok szokva
Igen, arra gondoltam, hogy a 3.5mm-es jack csatlakozót be tudjam dugni a fejegységbe.
Vasárnap terveztem szétszedni a nagynéném kocsijában, hogy megnézzem a fejegységet. Csak nincs most előttem a kocsi nem tudom megmondni. Azt meg tudod mondani, hogy a Ford CD6000-hez való villákat kell használni, vagy speciálisan más kell hozzá?
Így néz ki neki: -
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #25439 üzenetére
-
oliwire
őstag
Kíváncsiságból: [link]
Ez a kocsi igen magas futott km-rel rendelkezik. Azt írják autópályán ment bele nagyrészt. Leosztva az évek számával, évi 50.000 km ment bele a kocsiba, ami reális is lehet. Ilyen sok futott km-nél (úgy látom turbós motor van benne) már érdemes fél-1 milliót is tartalékban tartani? Foglalkozások ilyennel?
-
oliwire
őstag
válasz troll81 #25575 üzenetére
Nem tudom sajnos az előéletet, csak elém akadt ez a hirdetés. Úgy döntöttem, hogy jövőre lesz a Mondeo vásárlás, de akkor már MK4 Facelift lesz, és meglepődtem az alacsony árán, de korrektnek tartom, hogy nem tekerik az órát.
(#25576) Zoli-bácsi
Pont ezen a véleményen vagyok én is, hogy ha ez tényleg pályán ment ilyen sokat, az sokkal egészségesebb a kocsinak, mint a hölgy játszott a városban a kuplunggal a piros lámpánál, és 2000 alatt mindig elváltotta, majd érkezéskor rögtön leállította, esélyt nem adva a turbónak, hogy kicsit hűljön még..Ezeket az ellenőrzéseket minden használt autónál érdemes megnézni, vagy csak az ilyen nagy távot futóknál "kötelező"?
-
oliwire
őstag
Közben egy kérdés nekem is eszembe jutott. Az első ablakemelőt valahogy be lehet állítani úgy 2006-os MK2 Focusban, hogy hosszú gombnyomásra a lezárógombnál automatikusan felhúzza?
-
oliwire
őstag
válasz tailor #25748 üzenetére
Nekem sajnos csak az első 2 ablak elektromos..
Ezt a modult meg lehet venni és beszerelni olyanba, ami nem 4 elektromos ablakos? Kompatibilis lenne?
Szerk. v1
Jelenleg nekem is így működik.. Legalább a másik oldalra is egy nyomás elég lenne lehúzni teljesen..
Szerk. v2:
Mármint neked is van ilyen modul?
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz Zoli-bácsi #25758 üzenetére
Én személy szerint hasznosnak érzem, főleg nyáron, hogy motor leállítás előtt még ne kelljen az ablak felhúzásával foglalkozni.
De most így gondolkozok rajta, hogy gyújtás nélkül én a benti gombokkal nem tudom felhúzni az ablakot, ez megkerüli ezt a dolgot vajon? -
oliwire
őstag
válasz Real_Necro #25760 üzenetére
Ekkor a nyitó gombot kell hosszan nyomni?
-
oliwire
őstag
válasz Real_Necro #25764 üzenetére
És olyan modul van neked benne, mint ami a linkben is volt?
-
oliwire
őstag
válasz Real_Necro #25764 üzenetére
Te magad szerelted be vagy beszereltetted?
-
oliwire
őstag
erről mi a véleményetek? [link]
-
oliwire
őstag
válasz Zoli-bácsi #25811 üzenetére
Milyen problémájuk szokott lenni?
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #25814 üzenetére
Akkor ebből a 2.0 Ecoboostost érdemes csak, ha lóerőt is szeretnék?
-
oliwire
őstag
válasz bajnokpityu #25849 üzenetére
De nekem hétköznap sok a városi menet.. Reggel 10 km munka majd délután vissza 10 km.. Városi forgalomban. Havonta 1-2 alkalom hétvége 40 km-es út. Nem tudom mennyire egészséges ez egy dízelnek.
Ha munkahely váltás lenne és 40 km-es ingázás lenne, akkor már biztos megérné. Viszont akkor melyik motorral szerelt Mondeot érdemes?
-
oliwire
őstag
2011-2014 közötti Mondeókat milyen dízeles motorral érdemes nézni?
-
oliwire
őstag
válasz Zoli-bácsi #25918 üzenetére
Félre ne érts, nem össze vissza ugrálás van, már parkolóba tettem bizonyos benzines Mondeókat. Eddig csak benzinesen jöttek volna szóba, de nincs a piac elárasztva a benzines 2.0-ás Ecoboost motorral, amit igazán szeretnék. Ide is csak véleményekért szeretnék jönni
5W40-et tennék bele, 1.6-ba is azt szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Találtam egy ilyet, szerintem egész korrekten le van írva benne a motorolaj választás:
[link]Idézet belőle:
"3 hasznos tipp kenőanyag választáshoz:
1. Amennyiben gyakran használja a gépjárművét városi környezetben, gyakran van forgalmi dugóban, sokszor vezet nagy sebességgel, és az autója régebbi típusú, akkor 5w40-es viszkozitású vásároljon. Ha a visszafogottabb vezetési stílust preferálja, és fontos önnek az üzemanyag hatékonyság valamint környezetbarát gépjármű használat, akkor inkább az 5w30-as terméket válassza.
2. A kenőanyag kiválasztásakor a viszkozitás mellett a következő paramétereket is figyelembe kell venni:Az olajalap kompozíciója. Egyes motorokhoz kizárólag csak a szintetikus olajak megfelelők, míg másokhoz csakis az ásványi eredetű olajok..API és ACEA besorolás. Még az egymással megegyező SAE viszkozitási fokozatú termékek is eltérhetnek egymástól az adalékanyagok mennyisége, a hamutartalom és egyéb paraméterek tekintetében.
Az említett eltérések ezeknél az osztályozási rendszereknél figyelembevételre kerülnek.
3. Kérjük, ne feledje, hogy az 5w30-as olaj, 5w40-esre történő cseréje - illetve ennek fordítotja - csak abban az esetben lehetséges, ha ez az adott gépjármű gyártója által engedélyezett. Ugyanis máskülönben a motor idő előtt tönkremehet."[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
A 3. pontban lévő szempont szinte ugyanezt tartalmazza. Ott is a gyártó által ajánlott olajat kell választani, ha biztosak szeretnénk benne lenni, hogy a motor a legjobbat kapja. És egyet értek veletek, hogy pl a 2-es focushoz 5W30 kellene. Majd a következő olajcserénél megkapja, most egy jó minőségű Castrol Magnatech van benne, szerintem az nem okoz benne annyi kárt.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Escape from Tarkov
- Kupon kunyeráló
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen