Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
Focus II 1.6 TDCi-nél (110 Le) normális jelenség az, hogy kicsit az autót meglépve váltásnál a kuplungot lenyomva, a gázpedált felengedve a motor felpörög?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Fryskitt #103 üzenetére
Mi használtan vettünk egy 2.5 éves Focus II-t metálzöld fényezéssel. Az autó első lökhárítóján egy 4 cm-es átmérőben le van jönve a festék, de a többi helyen nyoma sincs festékkopásnak. Karcolódni viszont sajnos könnyen karcolódik, de ez sztem a kategória legtöbb autójára igaz.
Ajánlott évente 2-3 alkalommal alaposan lewaxolni az autót.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
úgy látom nem sok Ford-os van itt
-
athomi
veterán
195/65 r15-öt ha lecserélek 205/55 r16-ra, nem nő nagyon a fogyasztás vagy nem lesz túl kemény a gép (pl. kátyúbahajtáskor)?
Valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ez mennyire vállalható szerintetek? Van benne azért km, de leírás és képek alapján úgy tűnik rendben van. Csak az alufelni tűnik baromi rondának.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ma ezt a Ford Focus-t lestem meg, nem voltam elragadtatva tőle.
A karosszéria az első kerekek mögött elkezdett rozsdásodni, egyik oldalt már konkrétan rohadt, a hátsó kerekek előtt szintén. Bal első ablak szorult, a váltógomb nagyon csúnyán nézett ki, minden oldalról törött volt. A futóműből koppanások hallatszottak, a fék baromi harmatos volt, és bár nem vezettem még 1.6 Ti-VCT-t, de szerintem az sem volt rendben.
Hát na, ennyi pénzért ilyen volt.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Focus 1.6 TDCI-nél (2007, 109 Le) nem áll be a motor 90°C-ra, inkább 75-80 között mászkál és ez van magasabb fordulatú (~2500 rpm) meneteknél is. Ráadásul magasabb fordulaton, 3500 felett olyan, mintha elfogyna a kocsiból az erő.
Esetleg tipp, hogy mi lehet a gond?
-
athomi
veterán
válasz bajnokpityu #12745 üzenetére
3900-4000-ig vehemensen húz, nagyjából itt érdemes leginkább elváltani, ha a legtöbbet akarod kihozni, szóval 3500 fölött még bőven van benne élet. De amúgy vígan elszalad 4500-ig is. Most viszont 4000 körül kifullad 3.-ban 105 - 110 km/h között.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Sethdobaloah #12750 üzenetére
Nyilván én sem így használom a hétköznapokban
van egyáltalán ilyen?, ettől függetlenül ha egészséges a gép akkor 4000-nél nem szabad leragadni.Én is csak onnan tapasztalom a problémát, hogy alatta sem ugyanazt éreztem, mint korábban, ezért megpróbáltam végighúzatni. De az is lehet hogy csak hozzászoktam, vagy hogy a munkahelyi szutyok pörgetős
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Srácok, gázolajszűrőt hány ezer km-enként illik cserélni (Focus 2 2007, 1.6 TDCI 109Le)?
Nekem 30.000 km rémlik ajánlottnak. Márkában mit ajánlotok?[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ugye ez az olaj jó a DPF-es 1.6 TDCI-be?
Gondoltam valami jobb olajat adnék, mint a Ford Formula, mert mostanában elég sokat van rövidtávoztatva szegény autó.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz SzlobiG #13405 üzenetére
A héten rendeltem én is ebay-ről, alig várom hogy megérkezzen. Mindenhol dicsérik. Azt nem tudom hogy csinálja mikor írja valaki hogy 3 kocsit waxolt fel egymás utániba. Mindenesetre szerintem többet ilyenbe biztosan nem kezd.
Kép alapján szép lett, grat.
[ Szerkesztve ]
-
-
athomi
veterán
válasz Geri89 #13632 üzenetére
Ford-nál úgy hallottam azért nincs, mert egyszer belemásztak egy használtautó átvizsgálásával valami zűrös ügybe. Nem szúrtak ki valami komoly hibát egy autón (lehet ki se lehetett), így az eladó és a vásárló csatározásába szépen ők is belekeveredtek.
bajnokpityu: Nyíregyházi Opel szakszervizbe elég korrekten átvizsgálták mindenre kiterjedően az autómat, még keményen meghajtani is elvitték, viszont meg is kérték az árát (20.000).
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
2007-es Focus 2 1.6 TDCI-be (109Le) milyen részecskeszűrő folyadék megy? Barátom szerint csak a Ford szervizekben beszerezhető, sehol máshol. Valamint nem tudjátok mennyi folyadék megy a tartályba?
-
athomi
veterán
válasz molnarpeter #13780 üzenetére
Köszönöm, akkor jól gondoltam hogy kizárt hogy csak Ford szervizeken keresztül lehet az adalékot beszerezni.
Érdekes hogy 10.000/l áron feltöltik munkadíjjal, diagnosztikával együtt, mikor ebay-en 28 körül találtam a 3 literes kicsomagolást belőle. [link]
Leírást esetleg tudsz a feltöltés menetéről?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz molnarpeter #13780 üzenetére
Gépre kötni nem szükséges a feltöltést követően a kocsit?
-
athomi
veterán
válasz máyköl #13966 üzenetére
11 literes fogyit milyen használati mód mellett produkálsz? Azért elég nagy különbségek tudnak lenne városi és városi használat között is. Nem mindegy hogy 2-3 km-es távokat teszel meg, azt is forgalomban, lámpákkal tűzdelve, vagy üzem meleg motor mellett gyérebb forgalomban, haladósabban.
Azt hogy mennyivel csökken a fogyid azt pontosan nem tudom megmondani. Az sem mindegy milyen felniről milyenre váltasz vissza. Egy jobb minőségű és egy noname felni között azért komolyabb súlykülönbség is lehet. A gördülése ellenállásod mindenesetre 205/55 R16-os gumival azért jóval kisebb lesz, szóval biztos hogy lesz fogyicsökkenés és nem hiszem hogy csak 1-2 deci. És nem csak fogyasztásban éreznél különbséget, hanem menetdinamikában is.
Én visszamennék 16-os felnire.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz máyköl #13986 üzenetére
Anno 1.6 TDCI-nél számolgattam és 2-3 decinél nem tévedett többet a fogyasztásmérő. Ez persze az is jelenti, hogy nem pontos, de markáns eltéréseket nem tapasztaltam.
Mindenesetre kíváncsi vagyok, ha cserélsz akkor mindenféleképpen oszd meg a tapasztalataidat.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Pardise #14006 üzenetére
Jó duma a szerviztől. Szkeptikus vagyok a magyarázatukat illetően. Gondolom egy garanciális autóval aminek a hibája random módon jön elő, nem lehet reprodukálni, azzal a szerviznek se kedve, se ideje majmolni. Nincs abból nekik bevételük, minek is.
Valószínűleg a kereskedő aki megvásárolta tőled az autót szépen továbbértékesíti, mint keveset futott, első tulajos, hibátlan, stb. autó, aztán majd az új tulaj fog vele szívni. Szerencsétlen elviszi majd egy-két szervizbe, aztán lehet kicserélnek neki pár alkatrészt találomra és vagy megoldódik vagy nem a probléma.
Gödön a Ford Ess szervizben nem próbálkoztál? Ott azért értenek is hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Grand C-MAX-szal (1.5 ecoboost) vannak hosszabb távú tapasztalatok? Ismerős azt mondja elég hitványak ezek az autók, sok velük a probléma, inkább csak garanciaidő lejártáig érdemes őket használni.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz bajnokpityu #18057 üzenetére
Nem elsosorban a motorra gondoltam, nem veletlen tettem csak zarojelbe.
-
athomi
veterán
válasz ribarszki #18346 üzenetére
Na ezekre a nyöszörgésekre is gondolt ismerősöm és azt mondja a szervizek sokszor nem tudják megoldani a problémákat vagy csak részben sikerül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen