Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redbreast

    csendes tag

    válasz StLui #302 üzenetére

    De,hogy hülyeség amit leírtál!
    Nekem nagyon tetszik,amit érzel és leírod! :C Senki sem profi az elején.! Én sem!!! Csak rengeteget toltam a Gt-ket meg a Forzákat. Az árkádos cuccok nálam felejtők.Ha megfogadsz egy pár tanácsot akkor leírom.
    Próbáld meg a kormányt felszerelni valami asztalkára az elején és már tuti,hogy jobb lesz.Az öledben biztos,hogy nagyon mozog és úgy nehéz eltekerni kantig.Én a hétvégén megfogtam a fiam régi íróasztalát és szét kaptam,mint floki a lábtörlőt.Pár facsavar,átalakítás,pedál megdöntés/ez fontos/.Főleg nekem mert majdnem két méter vagyok és nekem úgy nagyon kényelmetlen volt.A másik dolog amíg szokod a kormányt kapcsold be az automata váltót.Nem kell olyan sok dologra figyelni akkor és addig szokod a kormit.Ha megkapom Crazy-től a kormány beállításait akkor majd elküldöm neked is.Az a sok "holtjátékos " lófasz a vezérlő beállításainál.Az is sokat számít szerintem.

    Ha valamiben kell segítség akkor írj pü-t!

    :)) Üdv:Fecó!!! :))

  • StLui

    veterán

    válasz StLui #302 üzenetére

    Mindez a PH versenyen a megadott pályán a megadott autóval:
    Pálya: Twing Ring Motegi East Circuit
    Autó: 2008 Mercedes Benz C Class Touring Car

    Tegnap ismét volt 1-2 óra gyakorlás, és voltak meglepetések. Először is 2,44-es előző esti körbepiruetezős kipróbálóskör után tegnap este sikerült 1,24 körülit mennem, ha jól emlékszem. Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan megszokom a finom gázkezelést.
    Ezzel az autóval nagyon hasonlított a pályázás a motoros pályázáshoz, gondolok rugalmasságra, valamint kigyorsításkori mindenképpen szükséges finom gázkezelésre. Ha véletlenül picit előbb vagy keményebben taposom meg a gázpedált azonnal büntet falnak csapódással.
    Tegnap este ebben az 1-2 órában sikerült megtanulnom a nyomvonalat, viszont egyesével a kanyarokból max 2-3-at. Ott is inkább csak a fékezés kezdőpontját, kigyorsítási pontot csak érzésre próbálgatom. Érdemesen sorba menni a kanyarokon, mert ha jól sikerülnek az előző kanyarok akkor nyilván nagyobb tempóval érkezünk a következőhöz és mindjárt módosítani kell a féktáv kezdetét. Hajlamos vagyok elég görcsösen markolni a kormányt (MS) és ez nem jó, ahogy motoros pályázásnál is sokat dobott a köridőn amikor sikerült ellazítani a karjaimat. Viszont ha lazán fogjuk a kormányt akkor nagyon jól lehetett érezni amikor elkezdett a kocsi hátulja úszni a korai kigyorsítás miatt, és volt hogy időben megfogtam.
    Másik motoros tipp amit kaptam, hogy úgy menjek végig a pályán, hogy ne váltsak vissza csak ha nagyon muszály, pl Hungaroring 4-5-ben, csak a sikán 3-asban, persze így bukta a jó kigyorsítás, de megtanít lendületből motorozni. Na itt mivel automata váltóval megyek, ebből annyit használtam, hogy igyekeztem korábban elengedni a kanyarbemenetkor a féket és gyorsan stabilgázra beállni a kigyorsítási pontig, 1-2 kanyarkombináció nagyon jól sikerült így. Csak sajnos nem tudom még stabilan ismételni a köröket, túl nagy a szórás. Valószínűleg jóval bátrabb itt az ember mint a valóságban lenne, így sok a kicsúszás is.
    Na hirtelen ennyi, ez is már másodszorra, elsőt kitöröltem váletlenül :)

    Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

  • StLui

    veterán

    válasz StLui #302 üzenetére

    Na itt keseregtem, hogy nem érzem a tempót, erre nézem itt a vidon 300 fölött repesztő Porsche Cayanne-t és semmi sebességérzet, csak úgy gurulászik :)
    alul a videot nézd
    a végén simán befordulnék a sikánba, pedig 200 fölött van :)

    [ Szerkesztve ]

    Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

Új hozzászólás Aktív témák