- Honor Magic V2 - origami
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
mindent mentesz máshova is, és ha újabb cserére kerülne a sor, akkor elállsz a szerződéstől, pénzt vissza és veszel egy másikat. Persze lehet, hogy a következő alaplap csere már megoldaná a dolgot (bár kétlem), de ez lutri, ennyi után mindenképpen jogod van elállni a szerződéstől arra hivatkozva, hogy a termék rendeltetésszerűen nem használható.
-
Osiris
őstag
Szerintem az a hibaszám ami után cserélniük kéne a notidat egy (új)másikra 3. (főleg ha mindíg ugyanaz a hiba. Annak idején a nokia telefonommal játszottak ilyet.. 3 szor küldtem vissza ugyanazzal a kijelzőhibával, harmadszorra, már nem is ismerték el a hibát (mert akkor jött volna a csere), azt mondták, hogy ők hozzá sem nyúltak, mégis egy új kijelző volt benne és azóta nincs az a hibája ami miatt folyton a szervízbe jártam vele.
Ha a 4. javításnál tartassz, akkor már járna neked az új laptop!
Szerintem a fogyasztóvédelemnél próbálkozhatsz, segíteni fognak.. (reméljük) -
Ariadne
őstag
Nekem ilyen mp3 lejátszóm volt (még cd-s), javítás után akár egy hétig is működött, de amíg hazaértem vele, biztos.
Most, amíg jó, várhatóan nagyon furán néznének rád, ha bevinnéd azzal, cseréljék ki a gépet, hiszen jó - szerintem várd meg, amíg újra elromlik, és akkor már ne hagyd javítani. Ebben megvan az a kockázat, hogy megpróbálnak kibújni a jótállás alól, mondván lejárt az eredeti, de hát akárhogy is nézzük, most jó.
A jogszabályi háttere megvan, Ptk, 49/2003 GKM rendelet és 151/2003. korm. rendelet szabályozza a dolgot (magyarorszag.hu-n megtalálod). A gép egységes egész, már nincs olyan, hogy ''főalkatrész'', ez egy régebbi dolog volt. Ha maga a gép nem működik a hiba miatt, akkor vagy megjavítják, vagy kicserélik az egészet egy másik ugyanolyanra, vagy ha ez sem megy, visszaadják a teljes vételárat. A gyakorlatban érdemes legtöbbször megegyezni az eredeti vételár levásárlásában, kivéve persze ha nagyon bunkóznak és annyira megutálja őket az ember, hogy nem akar már semmit tőlük..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony Bravia Kdl-40EX650 1080p 102cm Fullhd led Tv!Talp nélkül!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LAMZU Thorn 4K Special Fnatic Edition optikai wireless gaming egér
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen