Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz bigdigit #4662 üzenetére

    Azt esetleg észrevetted, hogy minden tesztben ugyanez volt a konklúzió? Vagy minden weboldal le van fizetve? :DDD

    (#4664) 9950es: A CUDA nem támogatja a tesszellációt.
    A tesszelláció eredményéhez hozzá lehet így is piszkálni. Erre van a domain shader, de ez az alapproblémát nem oldja meg. A felület továbbra sem létezik.
    A netes dologgal nem tudom mire gondolsz, de ha már a felhőzést erőltetjük, akkor érdemes mindent a távoli gépre bízni, mert úgy kerül a legkevesebb időbe a számítás. Számold be, hogy a neten az adatnak oda kell érnie a géphez, és az eredményt vissza kell kapnod. Ez a lapban ott lesz.

    A CUDA erre nem igazán jó. A gondok a zárt rendszerrel érkeznek. Mint fejlesztő nincs értelme egy PC-s "béna árkád" játékot CUDA-ra fejleszteni, mert mesterségesed lecsökkented a potenciális vásárlóbázisod, a zárt szabvánnyal. Az OpenCL jobb alap mert ugyanarra jó, és még a vásárlóbázisod is jelentősen nagyobb. Persze a siker így sem garantált, de nyilván arra törekszel, hogy a programod a lehető legtöbb emberhez eljuthasson, és ebben a CUDA pont akadályoz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák