Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz merqree #23019 üzenetére

    Ma feljelentem az Unicreditet az MNB-nél.
    Ha már írsz (részletesen, indoklással, képernyőmentésekkel, stb.), miért nem teszteled le, mennyire ögyfélbarát az Unicredit?
    Írj először nekik! Valamit válaszolniuk kell. Ha azt írják, hogy köszönjük az éeszrevételt, tudunk a problémáról, hamarosan javítjuk, kis türelmet kérünk, akkor OK.
    Még az is lehet, hogy meghálálják a segítségedet. Mondjuk te "örökre" megkapod a számlakedvezményt.
    Nekem két ilyen esetem is volt, eltérő eredménnyel.
    A CIB-nél felfedeztem egy rendszerhibát (ügyfeleket nem érintette, de ügyféloldalról is látható volt), és jeleztem nekik. Ők ügyfélbarátian álltak a kérdéshez. Hálásak voltak, azonnal javították, és azóta nem fizetek a csomagomra számlavezetési díjat - "örökre". :K
    A másik a Gránit volt. Nekik jeleztem, hogy a számlakivonaton szereplő bankot terhelő havi összes tranzakciós díj összege hibás, töredéke a jogszabályban előírt összegnek. Évek óta, minden hónapban, több számlán is ellenőrizhetően. Nekik is írtam, ők azt válaszolták, hogy náluk minden rendben van.
    Pedig semmi értelme, életszerűtlen, hogy banki szinten jól számolják ki a tr illetéket, aztán a számlánként pedig újabb számolás történjen töredékösszegben. Szóval még az is lehet, hogy a Gránit egy fordított Tiborcz-adót fizet már evek óta. :F ;]
    Tehát tapasztalatom szerint jelentős a különbség a CIB és a Gránit között ügyfélbarátság területén.
    Próbáld ki ezt az utat, hátha jól jársz! Ha nem jön be, az MNB még mindig ott van lehetőségként.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák