- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Yettel topik
Hirdetés
-
A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
ph Az új HOME termékek asztali ventilátorként a felhasználókat, vagy külön szellőztetőként például erősítőket hivatottak hűteni.
-
Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
ma És ennek okán máris Realme GT 6T-nek hívják.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint a hónap végén debütál.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
-
NoLF
addikt
hétvégén veszek új akksisarut, feltöltöm az akksit, s megyek egy kört a kis ribanccal.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
VTI-Totya
tag
761400.- a kár az ufó hátuljában.
Most csengettem ki az önrészt, 1kilót. (ezt majd a mabisz vissza csengeti pár hónapon belül)
Drága lesz a köcsögnek, hogy nem volt biztosítása.
Persze ebben benne sincsen az, hogy új autó és most már kevesebbet ér mert sérülés van-volt már rajta.
Ezért még külön pereskednem kellene, de már leszarom.......[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #15203 üzenetére
Uhhh, az nem kevés. Részvétem, hogy még ennek az ügynek az intézésével is foglalkozni kell.
Hogy hajtható be az összeg, ha nem volt kötelezője? Egyébként mennyire tört meg a vas, hogy ilyen jelentős a kárérték?"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
válasz wierra #15205 üzenetére
Hátsó lökös110.000.-, hátsó lökös merevítés40.000.-, csomi ajtó120.000.-, csomi ajtóra való fedlap140.000.
Ennyi.Persze patentjának darabja vagy 500.-
fényezés és "lakatos munka": 140.000.-
Civic felirat vagy 10.000.-
stb.De van részletes számlám, ha kell be szkennelem és felrakom képként.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #15207 üzenetére
Nem rossz, nem rossz. Ha ezt a vétkes megtudja...simán magához nyúl... vagy a nyúlon túl?! (bocs, ez rossz volt )
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
hm.. lehet, hogy mégsem folyik a hűtőm..
visszamentem a porsche szakihoz, aztán felpopdahúdoztam a verdát, hát erre megint több volt benne a folyadék, mint reggel.. aztán rájöttünk, hogy lehet, hogy akkor a hőmérséklet ingadozás, hogy a hidegben baromira sokat felszív a tartályból, estére meg visszatol a tartályba. minden esetre a flakon hűtőfolyadék a csomagtartóban, biztos ami biztos.
motortérbe nem kerülhet, mert nem rángat, nem ingadozik, tökéletese járása van a motornak.amúgy létezhet, hogy én tettem tönkre netán a termosztátom azzal, hogy kevés víz volt a rendszerben?! vagy ez merő hülyeség?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #15210 üzenetére
te nem néztél soha fászt and dö fjúriuszt? pop the hood?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz Integra #15211 üzenetére
óbakker, pedig már 10 prece keresem valami videón azt a részt, erre lelövöd a poént na mindegy..úgyse találom
Winner: mikor odaállít a csákó a szakadt Suprával, Dom lefitymálja, és erre mondja neki..
Dom: Waddaya got there?
Brian: This is your car.
Dom: My car? I said a 10 second car, not a 10 minute car.
Jesse: You could push this across the finish line, or...tow it?
Brian: No faith.
Dom: Oh, I have faith in you, but this isn't a junkyard, this is a garage.
Brian: Pop the hood.
Dom: Pop the hood?
Brian: Pop the hood.
Jesse: 2JZ engine, no shit.
Brian: What did I tell you?
Dom: I retract my previous statement...[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
addikt
meg akarom dugni most.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
wierra
senior tag
xcbiker, NOLF: sunáznám mind a hármat
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Winner_hun
félisten
-
neduddki
nagyúr
válasz xcbiker #15219 üzenetére
HI!
mennye el H&M-nek/masszornek ojjannok megferdulnek a majd kezed kooztt hogy csak na:- )))
udv
neduddki
p.s. habar neh amindenfel osallt is elokerul, de tuelheto:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
VTI-Totya
tag
Szakál-Metál Nagyker.
2008 októberében vettem nagyker áron 54000forintos ferrodo pályára való tárcsát a vti-re.
2-3hónapja elkezdett mocskosul rázni miután állt a kocsi 2 hónapot az udvaron.
Visszavittem hozzájuk és 2nap múlva kicserélték mert mint kiderült 2év garis volt és nem egy.Kellemesen meglepődtem nem kicsit.
Szal van egy zsír új garnitúra tárcsám ingyé és egy szavamba sem került.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Integra
titán
válasz zolynet #15224 üzenetére
ritka, de jó ilyet olvasni.
tegnap szégyenfalon írta be egy srác, hogy elment bontóba egy ajtópanelért, amit a bontós absz karcmentesnek állított be, nem törött etc.. aztán még lukas is volt azon túl, hogy szilánkosra törött a kartámasz benne...
nem csodálom hogy kiakadt szegény.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
válasz xcbiker #15226 üzenetére
Igen.
Bár azért jó, hogy ismerősön keresztül ment, mert szívózni szeretett volna az egyik garis picsa, mert nagyon drága volt a cucc..........csak Andor mondta neki, hogy akkor inkább "megyek a nagyfőnökhöz jóváhagyatni mert ez most káros lenne az egészségre"........
Ez van.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #15223 üzenetére
A pályára való tárcsa az a fajta, ami bemelegedés után kezd használhatóan fogni? (vagy a betét ilyen természetű )
Ha igen, akkor milyen tapasztalatod van a hideg és meleg állapot között, ill. mennyi idő/fékezés/stb. kell ahhoz, hogy elkezdjen értelmesen fogni."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
válasz wierra #15229 üzenetére
Ha durva vagy, egy 160-70-ről állóra, aztán a harmadik ilyennél tuti lestukkolod a kormányt.
Ha óvatosan, akkor 4-5 100-120-ról közel állóra fékezés után már igen csak állandóan túlfékezed magad.De "hidegen" is fog úgy mint a gyári tárcsa.
Csak egyre melegebb, annál jobb lesz.
Egyszer elértem az "üzemi hőfokot".............wow.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz wierra #15229 üzenetére
Érdemes ilyen "drága tárcsához" puhább gyorsabban kopó fékbetétet venni, mert az úgy aszongyák, hogy kifizetődőbb.
Meg ugyi a tecsós kemény betét nyekereg meg nyavajog meg stb.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #15231 üzenetére
Mármint nekik kifizetődőbb
Mondjuk amennyit én sportosan hajtom az szekeret (motorfék foreva' )...nekem nem lenne optimal befektetés, de a hatásfokemelkedés érdekel, mert a gyári féknek télleg kicsit karcsú a hatása.
Szoktál volt/van/lesz kimenni vele zártpályára? (úé. Hungaroring és trsai)"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz Winner_hun #15234 üzenetére
Mármint nekem gyári . Ahogy vettem. Persze, manapság igen nagy divat a számla adás/kérés .
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
xcbiker
addikt
Valszeg lesz egy eladó 1.5-ös papíros mocim és egy 1.4-es kocsim, ha valakit érdekel....
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
wierra
senior tag
válasz orbano #15247 üzenetére
Nem mondod... ez télleg komoly? És mi lesz a sok finom bitumennel, meg a nagyívű tervekkel, csinosítással?! Csoppert nem a taták szoktak használni?
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eredeti játékok OFF topik
- ASUS routerek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Robotporszívók
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Autós topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen