- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Június 13-án mutatkozik be a Honor első kagylótelefonja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Samsung Gear S3 - második kör
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
ph Az ASUS kreatív notebookcsaládja sem maradt ki az AI áldásaiból, de még egy tablettel is bővült.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Június 13-án mutatkozik be a Honor első kagylótelefonja
ma Méghozzá úgy tűnik, a legnagyobb akkumulátorkapacitást kínáló kagylótelefonként.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Érdekes, bár ismert probléma a 8.gen modelleknél, hogy a tengelyenkénti fékerőelosztás hibás. Ugyanis enyhe fékezésnél szinte csak a hátsó fékek fognak, az elsők nem. Rendszeresen a normál kíméletes használat során a hátsó tárcsák felmelegszenek, forrósodnak, míg az elsők langyosak, szinte hidegek. Mielőtt valaki a nagyobb felület + hűtött belsőre fogná: az új festett(EBC) tárcsák felszerelése után az első 30-50 km alatt kíméletesen fékezve a hátsó tárcsákról tökéletesen lekopott a festékréteg, míg az első tárcsákon egyelőre csak szétkenődött.
Esetemben a ma megkezdett jobb első agy csere után lesz lehetőségem csak erősebbet fékezni, de a fenti tünetek egyenlőtlen fékerőelosztásra utalnak. Magyarul az első fékek csak nagyon intenzív fékezésnél szállnak be a buliba, a hétköznapi normál, előrelátó, defenzív vezetés esetén nem nagyon. Ezért lehet, hogy a logika ellenére - azaz hogy az első tengelyt éri a nagyobb terhelés, ezért nagyobb a fékek mérete, és ezért ad nagyobb fékerőt oda a rendszer - itt valami nem jól lett beszabályozva. Pont a véletlen kifarolás miatt is kellene így lennie. Ebből ered az is, hogy a hátsó fékbetétek bőven elkopnak, mikor az elsőkön még a használat jele is alig látszik...
Kérdésem, hogy hogyan szabályoz ezeknek a modern autóknak a rendszere, és ki lehet-e javítani ezt a hibát?Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen