Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Érdekes, bár ismert probléma a 8.gen modelleknél, hogy a tengelyenkénti fékerőelosztás hibás. Ugyanis enyhe fékezésnél szinte csak a hátsó fékek fognak, az elsők nem. Rendszeresen a normál kíméletes használat során a hátsó tárcsák felmelegszenek, forrósodnak, míg az elsők langyosak, szinte hidegek. Mielőtt valaki a nagyobb felület + hűtött belsőre fogná: az új festett(EBC) tárcsák felszerelése után az első 30-50 km alatt kíméletesen fékezve a hátsó tárcsákról tökéletesen lekopott a festékréteg, míg az első tárcsákon egyelőre csak szétkenődött.
    Esetemben a ma megkezdett jobb első agy csere után lesz lehetőségem csak erősebbet fékezni, de a fenti tünetek egyenlőtlen fékerőelosztásra utalnak. Magyarul az első fékek csak nagyon intenzív fékezésnél szállnak be a buliba, a hétköznapi normál, előrelátó, defenzív vezetés esetén nem nagyon. Ezért lehet, hogy a logika ellenére - azaz hogy az első tengelyt éri a nagyobb terhelés, ezért nagyobb a fékek mérete, és ezért ad nagyobb fékerőt oda a rendszer - itt valami nem jól lett beszabályozva. Pont a véletlen kifarolás miatt is kellene így lennie. Ebből ered az is, hogy a hátsó fékbetétek bőven elkopnak, mikor az elsőkön még a használat jele is alig látszik...
    Kérdésem, hogy hogyan szabályoz ezeknek a modern autóknak a rendszere, és ki lehet-e javítani ezt a hibát?

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák