- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #54193 üzenetére
A héten hozzák az új olajat.
Remélem nem fogok mellé vele.
Bár öcsi szerint a 0-s olajjal vigyázni kell, hiába mehet bele a gépbe ( előírás szerint), gyakran tapasztalták, hogy kicsi volt az olajnyomás.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #54203 üzenetére
Bíztam benne, hogy ezt írod. Tudtam, hogy te 0w20-as olajat használsz.
Kíváncsi vagyok, hogy fogyasztásban észlelhető lesz e valami változás ( nem mintha nagyon érdekelne)?
6,3-6,5 körül eszik az enyém ( tiéd termeli a benzint, szóval a te fogyasztásod nem mérvadó! )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #52122 üzenetére
[link]
"általánosságban elmondható, hogy az adaptív elektronikával szerelt, kopogásérzékelővel, esetleg hengerenkénti szelektív kopogásszenzorral és -gyújtásvezérléssel ellátott motorok esetében mindenképpen nagyobb lesz a teljesítmény, és persze a nyomaték is, mint kisebb oktánszámú benzinnel. Normál, egyszerűbb motorba tankolva csak a jobb adalékoltság, a nagyobb tisztítóhatás érvényesül."Mondom én hogy ki kell próbálni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz BlacKSouL #54378 üzenetére
Le kell légteleníteni mint egy motornak a fékét, kb ugyan úgy működik.
Alul a munkahangerre rá kell rakni egy pvc csövet, és egy nagy fecskendővel feltolni olajat, fent meg leszívni róla a mocskosat egy másik fecskendővel, szép fekete trutymák ki tud alakulni a kuplung rendszerben.
Ha meg már tiszta fékfolyadék jön ki, akkor fordítva át kell nyomkodni, leszeded a fecskendőt, belelógatod egy pet palackba, aztán áttolsz rajta egy pár túlfolyó tartálynyi fékfolyadékot, míg már a csövön nem látsz buborékot, meg nem jelenik meg újra retek.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #37300 üzenetére
Veehhehhee.
De bizony világít!!!
Most értem haza melóból. Útközben jó nagy farok voltam, előttem totyogott két busz, egyik már a busz öbölben volt, gondoltam a másik is beáll, szóval vissza vágtam 2. -ba aztán go... Erre nem ment le az előttem szinte álló busz, hanem kiengedte a másikat! Satu fék helyett gázt nyomtam, szembe tiszta volt minden, szóval lenyomtam őket. Viszont elég lendületesen érkeztem egy íves kanyarhoz, kissé jobban kiengedtem az elejét. Hát baszki, volt az út szélén egy kátyú, vagy nem tudom mi a tököm de a jobb elsőt és a hátsót is felütötte. Koppantam akkorát, azt hittem kiesik a futómű... Én voltam a Fasz tudom... Figyeltem a kocsit, nem lett e defekt, stb. Reggel megnézem a felniket is.
Mielőtt a házunkhoz értem, feltűnt, hogy világit a Vészvillogó kapcsolója. Na mondom Fasza, valami behányt tuti, ezért kapott szikrát. Minden működik, próbálgattam kapcsolni minden szir szart. Lámpát mikor lenyomtam a Vészvillogó is kialudt. Ha felkapcsoltam világít.
Szóval ott úgy néz ki kontakt hiba volt, és ettől a magy ütéstől helyre jött!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #54578 üzenetére
Mondjuk elég pirosan világít, lehetne halványabb. Ha bekapcsolom nem villog, ez is érdekes.
De azt szoktam erre mondani, ha valaki kérdezi, hogy egy hondába minek ilyen kapcsoló?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
martillo
tag
válasz BlacKSouL #54986 üzenetére
Mi egy babakocsival most meg szenvedunk, de mozeskosarral. Itthon meg nem kellett hagyni semmit helyszuke miatt, de altalaban az anyosules is tele van. De ahogy no a gyerek, ugy lesz kevesebb cucc is, meg esernyo babakocsi... :-) De en biztos, hogy veszek tetocsomagtartot es boxot majd, nem szeretnem lecserelni ha jon a masodik.
Illetve az enyem mutatja, hogy mikor kellene le/fel valtani szerinte, de ha azt kovetnem, akkor nagyon nyugger tempo lenne. 2010-es az enyem, amiben mar van ilyen. -
-
Czimby
addikt
válasz BlacKSouL #55786 üzenetére
Csak akkoriban még a jóminőségű Yuasa akksikkal szerelték a gépeket, most már tudtommal nem Yuasa a gyári beszállító. A japán motorok nagyrésze is Yuasa akksival jött ki a gyárból, szinte mind elmegy 8-10évet.
Havernak a 600-as GSX-R (2005) tavaj kellett cserélni.
Ráadásul olyat is hallani, hogy a Yuasa minősége sem a régi már, de ebbe nem mennék bele arra ott az akkus topic.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #55805 üzenetére
+Qru
Természetesen tudom hogy a fekete ebc az első belépője a márkának és attól bármelyik szín jobb. Így vettem az autót 2016-ban, ezzel rakta össze nekem a jürgen. Zöldet ebc-t tennék bele, sárgát semmiképp ... volt egy kis malőr az ebc-vel és úgy vagyok vele hogy bekaphassák, kösz de nem veszek többet, meg ugye drága is.
Jó lesz ez a zimmermann, közel 100%-ig biztos vagyok benne.
Olajat is megrendeltem, majd lassan be is jelentkezek Imihez.
Apropo tegnap néztem olaja szintet, a nívó pálca felénél van 9000km után (motul 8100 ecoenergy 0w30)
Majd egy kicsit azért öntök rá, de azért jó tudni hogy alig fogy két olajcsere között.Pagid betétekről csak jót hallottam ... az áruk tükrözi a minőséget.
A civic-be néztem anno de nagyon feláras volt a ds3000-hez képest. CL6 árban szinten mozog.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #55808 üzenetére
Sárgával tulajdonképp semmi,pályázni is alkalmas. Utcára kicsit sok talán, illetve nagy hidegben tényleg kell 1-2 fékezés hogy fogjon. A másik része hosszú sztori, le nem írom, majd esetleg élőben egyszer. Hasonló árban vagy olcsóbban már van ds2500/ds3000 amik nagyon jó betétek.
Life is too short to stay stock!
-
ddsteel
aktív tag
válasz BlacKSouL #55829 üzenetére
Végülis rövidre fogva az alapkérdés az, van-e olyan méretű akármilyen kerék 2014es Civic Tourerbe, ami befér a rekeszbe és felszerelhető - akár csak hátra is és nem kerül 70ezer Ftba.
Ilyen rekesz van ott, a keskenyebbik része 60 cm sajnos.A másik kérdésem meg, hogy a fentebb linkelt accord felni jó-e civicre.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen