- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol M. Bison
gp Az új karakter érkezéséhez még nem kaptunk dátumot, valamikor a nyár folyamán kapjuk meg.
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt. Persze szokás szerint csak bonyodalmak után győz az igazság és érkezik el a happy end.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
A 2008-as gazdasági válságnak köszönhetően vagy nagyon öreg és lepukkant motort tudsz venni, vagy páréves szépet, ami éppencsak egy picivel olcsóbb az új, 0 km-eshez képest, 10 év körüli, még nem olyan szar szinte nincs is. Aki teheti, nyilván az újat választja, de 1 milláért csak az öreg, lepukkant jöhet szóba. A legolcsóbb, új Honda, a 125-ös Monkey (majomköszörű ) is 1,3 körül indul.
Ráadásul az utóbbi években kúsznak felfelé az árak. Nekem egy CB500X-em volt, 1,62- ért vettem 9 hónaposan (akkori új ára 1,87 volt), ma már 2,3-ért árulják.Ebből a keretből én egy gombóc Swiftet keresnék, abból már találni szépet, de ha kell az Accord méret, akkor nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ennél a generációnál még nem is volt olyan elnevezés, hogy Elegance, az csak később jött (legalábbis itt Európában). Ez egy ugyanolyan LS, mint az enyém, csak van ködlámpája, ami opcionális extra volt anno, meg a hűtőrács másabb picit, amit szintén külön lehetett rendelni.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
thommyfolia hirdette úgy magát évekig, hogy kiszerelve fóliáznak, aztán beszüntették, és ha most 120 km-ről hozzájuk akarom vinni, akkor amellett, hogy velük kell időpontot egyeztetni, még a velük szemben lévő autóüvegesekkel is kell ugyanaznapra, mert ha a kezükbe adom a kiszerelt üveget, akkor már persze lefóliázzák asztalon, de ők nem szerelnek ki már.
Ezen persze tavaly is sírtam már, de a szituáció nem javult, időm nem lett több. Távolság nem csökkent.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
_ak_
addikt
A teljesség igénye nélkül lőttem egy pár képet illetve amit találtam az aljáról: [link] (Az egyik szimmering cserélve lett azóta így alulról már "szebb".)
Szóval a kérdés, hogy szerintetek mi lehet kb. a reális ára, ha eladni akarom és nem árulni? Első hátsó lamdba szonda dob hibát, hátsó dob cserés, amivel nem jutottam közelebb a megoldáshoz, az az induláskor megrekedő fordulatszám, de később napközben ez nem szokott jelentkezni. Padlózásnál 1-2. sebesség akad.
Jobbos féltengely már cserélve, illetve ebben az időben a kormány sem nyikorog. Más így hirtelen nem jut az eszembe.Let's begin, de gozaimasu!
-
-
-cobra-
aktív tag
Semmi. Ősök Avensisébe és asszony Corollájába évek óta az megy (New Life 0W-40), jó olaj, kifejezetten benzineshez, magas TBN-nel.
Haver 1.8 Civicjébe szintén M1 AFE 0W-20at szoktunk rakni, nem eszi és állítólag baromi jó a fogyija is.
Szerintem kiváló ár/értékű olajakat csinál, nyilván nincs olyan nagy neve mint a Motulnak. -
BlacKSouL
addikt
Azért a japánok nem igazán az európai pályatempókra(120+) fejlesztették a Jazz/City modelleket, ezt nekünk, kispénzű európaiaknak tudomásul kell venni. Tulajdonképp az ő sebességlimitükig(100) teljesen elviselhető. Vagyis a Jazz városi, vagy városközi utakra tökéletesen megfelel. Aki nagy tempóval akar haladni, az vegyen nagyobb (teljesítményű) modellt. Igazából ez nem japánspecifikus, mert ez mindenhol logikus kellene hogy legyen. Még a Civiccel is úgy érzem, hogy nagyjából 110-120 ami még optimális, de afölött már nem, és bár megy ott is, ott már többnyire teljesítmény módban van.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
gzbotii
veterán
Szerintem ha Jazzt vesz az ember, üzembiztosság nem előny, nagyon alap elvárás
"Egy hónapja Petroșani-ban voltunk 5 személlyel. Ott is pálya végig."
Azt hogy? Petrozsényhoz legközelebbi autópálya szakasz 90km. A10-ből meg egy 23km szakasz van átadva, Nagyenyed és Torda között, nem"Hangos 4000nél de ez van.
Ha nem volt pénz rendes a autóra ezt kell hallgatni."
Az a vicces, hogy egy A4 B8 is kijön egy jobbacska Jazz árából [link] , szóval, nem épp az a kategória, mint egy Swift I.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
őstag
Ja, jó kis kocsi a jazz 1.3, de nyáron a hegymenetek idején mindig eltűnik a visszapillantóból ha nyomok egy kisebb gázt (scross 1.4t). Most éppen balcsiról hazafelé terelt a navi a Gellért hegy körül kis utcákban (gondolom valami történt az Erzsébet híd előtt), és persze ott is állandó megállás és elindulás, és az induljuk meg gyorsan hegynek felefelére mintha azt mondta volna az asszonynak hogy "vársz!", majd ahogy sikerül
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Medence topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Assetto Corsa Competizione
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen