- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Mobil flották
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #31434 üzenetére
Ki akarja élni magát na
Egyébként néha én is vágyom valami üvöltő dögre, nem túl gyakran de elő szokott fordulni
-
zolynet
addikt
válasz szőröscica #31434 üzenetére
Nincs 140km/h-nál zavaró hangja, esküszöm, de most csinálok egy felvételt, megyek le Balatonra a hétvégén.
Nekem öszvér kell, nem lesz két autóra pénzem. Azaz lehet hogy lenne, de nem akarok kettőt fenntartani.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #31437 üzenetére
Én is így vagyok vele teljes mértékben
vti-n már egy sima hátsó dob az őrületbe volt képest kergetni a hétköznapokban, de néha nagyon tudtam élvezni
Mostanában én is csendes vagyok, és baromi jó hangja tud lenni a gyári k20-nak is.Haver múlthéten vett egy
k20R20-as 8gen accordot, neki is meseszép hangja van gyáriban
Bazz most nézem hogy az új accord már nem K20 henem R20Néztem is, hogy hogy a rákba SOHC csak amikor a 7gen k20-as DOHC volt
[ Szerkesztve ]
-
Anomander2
újonc
válasz szőröscica #31490 üzenetére
Köszi! Ő az itt is emlegetett Papp Tamás? Jól hangzik, fel fogom keresni.
-
zolynet
addikt
válasz szőröscica #31522 üzenetére
Már miért lenne az jobb mint a gyári előírt?
Áhh, hagyjuk inkább.Life is too short to stay stock!
-
gaga1
tag
válasz szőröscica #31524 üzenetére
Azert a 0w40 nem egy kopott motorba valo olaj. Szerintem.
Amikor az eny3mbe 5w40 ment azt szepen csipegette. 10w40 egyaltalan nem fogy.[ Szerkesztve ]
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
zolynet
addikt
válasz szőröscica #31559 üzenetére
Nem kell kiforgatni. Amúgy pont Ő, tényleg szerelőisten és pont.
#31558 BlacKSouL: értem én, és mint látjátok minden jót megadok az autómnak .. ebben az ügyben makacs vagyok, nem tudsz a 0w40 irányba megindítani ... tudom nem is ez volt a célod
hozzáteszem én nem két sufnitunung Józska szakit mondtam, azért elég sokan hordák az autóikat az említett szakikhoz, akik ha egy kicsit beszélgetsz velük sosem fogják neked azt mondani hogy jóvanazbele[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #31559 üzenetére
Azért nem azt mondom, hogy az említettek nem állnak hozzá kellő odaadással, odafigyeléssel és alapossággal, egyrészt mert ez szembemenne a többség tapasztalatával, másrészt lehet, hogy 1000 problémából épp 1000-el többet tudnak minimális energiával és költséggel megoldani, mint én tudnék.
De azt gondolom, hogy a tribológiai ismeretek méltatlanul mellékesnek vett ismeretanyag, nemcsak a laikus felhasználóknak, de a szakembereknek is, amiben akár én is bőven csak kezdő vagyok. De sokszor úgy érzem, hogy nemhogy a márkaszervizek, de a független szervizek is sokszor legyintenek a felmerülő kérdésekre. Ahogy bizonyos olajmárkára szerződött szervizek akkor is azt az olajat teszik az autóba, ha semmilyen téren nem felel meg a gépkönyvnek, és a kérdésre a válasz: 1) ez is jó bele, 2) hát nekem erre van szerződésem. Így ugyanis rövidre lehet zárni a vitát, a problémát, és a lehető legkisebb energiával megy tovább a folyamat. Nem veszi el az értékes munkaidőt a vita, vagy okoz gondot az olaj kezelése.
Saját tapasztalat: a városunkban legismertebb független szerviz egyik vezető szervizese meghallgatta a motorra vonatkozó zörej és működési panaszaimat, szerinte semmi baja, de tankoljak bele a legdrágább benzinből, és nézzem meg úgyis előjön-e... Természetesen tankoltam, kipróbáltam, és úgyis fennállt. De ezt tudtam előre, mert tudtam hogy nem ez a baj... Ez egy szakember instrukciója? Tegyem bele a legdrágább benzint, hátha megjavul? Ugyanez az ember biztosan váltig állítja, hogy jó a kocsiba a 10W40 is. Hiszen a gépkönyv ezt írja. Hogyne. Ez igaz, ezt IS. De mi a legjobb bele? 0W40? Ááááá, nem kell az ebbe, fölösleges olyan drága olaj bele... ?? Egy 30 éves zaporozsecbe biztos, de egy pár éves Hondába? És mit jelent a drága? 15 000 km futásteljesítményt miért drága literenként 500 Ft-al drágább, de egyértelműen jobb minőségű olajjal megtenni? Tényleg ezen a 2000 Ft-on múlik a családi költségvetés??
Nem azért drága az autózás, mert újként megadjuk neki a legjobbat, hanem mert korábban mások sem adták meg, és amit most használtautót használunk, ennek viseli a következményeit.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #31562 üzenetére
Ez már egy karcosabb vélemény, de alapjaiban igen.
Szerintem akkor kezdhetünk el beszélgetni(vitázni?) az olajok viszkozitásáról, ha a beszélgetésben résztvevők fel tudnak rajzolni egy kinematikai viszkozitás - hőmérséklet függvényt, mondjuk berajzolva -30°C és +140°C között a leggyakoribb single grade és multigrade motorolajok függvénygörbéit, elmagyarázza a metszéspontok miértjét és meg tudja mondani, hogy mi az összefüggés a függvénygörbe és a viszkozitási index között..
De szerintem itt kb. le is zárom részemről, nem akarok téríteni, de a logikus gondolkodás sosem árt.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
válasz szőröscica #31562 üzenetére
Hagyjuk, nem tudok kinematikai viszkozitás - hőmérséklet függvényt rajzolni.
Life is too short to stay stock!
-
Shamat
aktív tag
válasz szőröscica #31585 üzenetére
Nekem most esedékes az olajcserém, eddig azt hittem, hogy jó minőségű ez az olaj. Viszont ha ez ilyen gyengusz, akkor inkább másik olajat fogok mostantól használni. Ajánlasz nekem vmi jót? Illetve akkor próbáljam ki én is az 5W40-et?
Én 7000 kilométerenként cserélem, ez idő alatt nagyjából egy litert kell utánatöltenem.
Még egykét kérdés: olajteknőt érdemes levennem kitisztítani? Visszaszerelésnél a gumitömítésen kívül kell még cserélnem valami mást?
Köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
DEAD LIKE ME
-
Shamat
aktív tag
válasz szőröscica #31587 üzenetére
Mindenképpen megérdemli, nagyon korrekt gépes, imádom. Váltani fogok akkor, köszi az infót.
DEAD LIKE ME
-
LógaGéza
addikt
válasz szőröscica #31585 üzenetére
Ő pedig erre esküszik.
Na midegy, következőleg meghagyom, hogy csak azt tegye bele, amit én viszekMás:
Elképzelhető, hogy a 7G Civic Trip mérője 999,9KM után lenullázódik, kvázi átfordul? Azért tartom érdekesnek, mert ez ugye már "digitális", de viszont két hete direkt nulláztam, most néztem, és 48KM van rajta, pedig az 1048 inkább fedné a valóságot"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz szőröscica #31585 üzenetére
Pont arról váltottam Eneos Hyper Premium 5W40-re. Mondjuk bajom a Castrollal se volt csak szerettem volna a kocsinak még jobbat adni.
Més que un club!
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #31587 üzenetére
Én végigpróbáltam a Castrol Edge Sport/FST 0W40, 0W30, illetve a Mobil1 0W30, 0W40 verziókat, és amellett, hogy a C.Edge nem teljesen fedi az ACEA gépkönyv szerinti követelményeit, a Mobil1 olajaival mintha zökkenőmentesebb lett volna a hétköznapi élet. 8gen márkatársak nagyon esküsznek a Castrolra, nekem a próbálkozások azt eredményezték, hogy a könyv szerinti összes kritériumnak megfelelő M1 0W40 tűnik ideálisnak.
Attól még lehet, hogy más motorba más felel meg jobban.R18A2 motor követelményei: ACEA A1/B1 vagy A3/B3, API SL vagy jobb, 0W20 - 15W40 viszkozitás.
Castrol Edge FST: ACEA C2/C3, API SM, 0W40
Mobil 1 NewLife: ACEA A3/B3/B4, API SM, 0W40Titanium FST-vel ugyanaz a baj, C3-as
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Shamat
aktív tag
-
Shamat
aktív tag
válasz szőröscica #31756 üzenetére
Április elején elviszem oda a gépest, majd írok hogy ment.
DEAD LIKE ME
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #31756 üzenetére
Odamész, nyakonbaszod a kiscsávót: - Öcsi, szóljál apádnak!
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #31767 üzenetére
Teszem nap, mint nap. A parkolóházas szitura is van bevált módszerem.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
szesa
senior tag
-
bbubby00
őstag
válasz szőröscica #31933 üzenetére
Én is a két ívet akarom majd cseréltetni... Úgy vagyok vele, hogy inkább kipengetek 100ezredest és legyen normális
Viszont mesterember kerestetik, múltkor kaptam egy telefonszámot, majd elgurulok feléje megnézni hogyan is alkot[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
honda23
aktív tag
válasz szőröscica #31950 üzenetére
Köszi
A volt ctr-em fehér felnijei mennének fel, nagyon jól fog neki állni.
Jelenleg a Toyo és Yokohama gumiknál nincs jobb a piacon, még a Bridgestone-t venném egy kalap alá velük, volt Michelinem, Pirellim, Continentálom, Barumom, Kleberem stb, de a Toyo mind nedves, mind száraz úton körberöhögi mindegyik felsorolt márkát. Tehát ez már az elmúlt 10 év tapasztalata.
Most viszont a téli garnitúra Michelin, amivel vettem az Accordot, még nyúzom egy kicsit, mert kíváncsi vagyok, milyen tapadása van.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #31950 üzenetére
A sportos felhasználásra szánt (Toyo Proxes, Yokohama Advan) gumiik szerintem határozottan jók, nekem is ez van az IS-en. Téligumiból én is inkább az európaiakra szavazok.
Same rules apply!
-
!Overdose!
őstag
válasz szőröscica #31959 üzenetére
Szerintem kifejezetten halk, főleg a téli Michelin Alpin után.
Itt 67-69 dB-t írnak, de nem néztem utána, hogy a konkurensek mit tudnak ez ügyben.
Leginkább ezért esett erre a választásom. Nagyon kiegyensúlyozottan végzett elöl a teszteken, miközben az ára messze alacsonyabb volt, mint azt a tudása indokolná.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Tegla80
addikt
válasz szőröscica #32017 üzenetére
Az a 7C°ot az anyagszerkezet miatt mondjak sztem.....persze nem pontosan azon a hofokon van szo szerint a valtas,de korulotte.... ezert is nincs jo 4evszakos gumi,mert olyan nincs ami nyarra is es telre is jo anyagszerkezettel rendelkezne. Hasznalhato,de nem jo.
(Hol egy gumis aki kiallna a szakma igazaert? )Sony® & PlayStation®
-
gban
Közösségépítő
válasz szőröscica #32060 üzenetére
Az a gond hogy így nem tudja mire használni, mert Magyarország nincs benne.
Sok luk nincs rajta, így gondolom DVD-ről frissíthető.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz szőröscica #32062 üzenetére
A meghajtó az ott van középen, azon kívül nem láttam lukat (usb, stb.)
Postázást nem vállalok.
-
bbubby00
őstag
válasz szőröscica #32155 üzenetére
Arra is gyanakszom, hogy nem ment az egyik henger, és a kipuban maradt üzemanyag belobbant. Hétfőn több infóval szolgálok!
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #32155 üzenetére
Édes Istenem...
tonyi: Örülök, hogy ezt is megosztottad. Én sem panaszkodom. Arra próbáltam utalni, hogy nem tettél fel kérdést, így kurvára nehéz rá válaszolni.
bbubby00: ha egy henger nem megy, akkor nem nagyon húzott volna... Rakasd rendbe ezt a verdát, mert így közveszélyes vagy, basszus! Integra már fórumon keresztül is felpofozott volna!
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bbubby00
őstag
válasz szőröscica #32162 üzenetére
Aztmondta h talán... de nem gondoltam, hogy ez lesz a vége. Mostmár mind1 rajta idegeskedni. Meg kell csináltatni azt kész..
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
demars
addikt
válasz szőröscica #32256 üzenetére
Valóban nem próbáltam még... ha ez a célja, akkor gondolom leszűkül a kör... a belső méreteket tekintve! (a gyári adatok alapján is lehet vadászni)
Én azért ajánlottam, mert a toyota is megbízható és láttam kombit közelről (nem tudom az évjáratot és a felszereltséget) és teljesen vállalható, tágas volt. Csomagtartó is tágas, lehet bele pakolni.
Amiket írt alternatívákat nem rosszak, ismerőseim között kettőnek is van sharan-ja... meg vannak vele elégedve, de egyikük se pakolt abba se 3 gyerekülést (vagy nem láttam )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
gaga1
tag
válasz szőröscica #32272 üzenetére
Aztabetyarmindenit
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #32410 üzenetére
+1, ha a már forró, levegős fék mellé jön egy defekt is a tűzforró felni/gumi okán, akkor onnantól tényleg csak utas vagy... Én valszeg levettem volna a szerelő fejét és visszadugom a seggébe egy ilyenért. Ez foglalkozás körében elkövetett gondatlan veszélyeztetés!
Ez bűncselekmény, már abban az esetben is, ha nem okoz vele sérülést!Same rules apply!
-
Tibee86
veterán
válasz szőröscica #32410 üzenetére
Ez így van, szerencsére nem történt baj. De most mit tudok csinálni, jelentsem fel, meg verjem össze ahogy EQMmontoya tenné?
Csak az hibázik aki dolgozik, megesik, eddig nem volt rá panasz soha az ismerettségi körben.[ Szerkesztve ]
-
brd
nagyúr
válasz szőröscica #33158 üzenetére
taposd ki a szemét is
Csak üzemi hőfokon persze.
The only real valuable thing is intuition.
-
>>>W!nman*
tag
válasz szőröscica #33247 üzenetére
Én is épp ezért gondolkodom inkább nem EBC-n egyelőre...
Vagy...
- normál EBC féktárcsa darabja 9.765Ft (esetleg legalvanizáltatom utólag, mert utálom a rozsdás féktárcsát
- normál fékbetétszett (BlackStuff?) 11.530Ft
Összesen 31.060FtKérdés, h ez a felállás is egyértelműen jobb-e, mint a többi márka?
-
>>>W!nman*
tag
válasz szőröscica #33250 üzenetére
Persze, néha lehet/tanácsos nagyobbakat fékezni, de a vészfékezés azért szerintem semminek se tesz jót.
Inkább felemelni kitakarítani a fékport és megjáratni a dugattyúkat, szilikonzsírozni...Igen, azonos márkájú szettre gyúrok, csak tanácstalan vagyok, mely kombó az ami megéri. Egyelőre a 30K-s vonalat preferálom sokkal jobban. a 80-90K durva. És még nincs szó fékcsövek cseréjéről, nyergek felújításáról...
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #33255 üzenetére
Én valamelyik télen párszor "becsületes, száz feletti tempóról vészfékezéssel történő vasalással" úgy meghullámosítottam a tárcsát, hogy azóta 100 fölött igen óvatosan fékezek, mert kirázza a kezemből a kormányt...
Normál fékezésnél nincs gond, de ha hosszabb nagyobb fékhatás kell, akkor félek, hogy lerázza az útról is magát. Mindazok mellet, hogy 113 000 km alatt nem volt betétcsere, alig látszik a kopás a betéten, a tárcsa olyan mintha most lett volna síkbaköszörülve, és még egy fél mm-nyi válla sincs.Szóval használni kell a féket, de ésszel, mert ki lehet nyírni másodpercek alatt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #33259 üzenetére
Kollégám E60 530d-je sem tűrt meg magán semmit rázás nélkül, csak a gyárit.
Nekem sosem a fékhatással volt bajom, hanem azzal, hogy a gumi már nem tapadt meg. Télen-nyáron bármelyik gumi megcsúszott, ha határozottan fékeztem, és sokkal előbb elkezdett kattogni az abs, minthogy azt érezzem, nem lassít eléggé. Mióta meg így rázogat, igyekszem kerülni a nagy fékezéseket. De ha megyek 120-130-al, és meg kell állni, akkor meg kell állni. Szóval ha meg kell b.ódni, akkor meg kell b.ódniAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #33598 üzenetére
vagy mélyebb fogással csinálják a persely köszörülést, vagy csökkentett palástnyomású gyűrűvel szereltek, vagy, vagy, vagy. vagy kopottak
de ebből csak az utolsó 1/6 a szar
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
echterion
nagyúr
válasz szőröscica #33836 üzenetére
Eh, franc se kínlódik vele, lehet, inkább benzines lesz ebből.
**********
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #33841 üzenetére
V12 honda motort én is meghajtanám
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #33841 üzenetére
Mennek azok csak a nyomaték egy átkozott dolog
Jaj tavaly apám haverja majdnem megvette az új 2.0 accordot, elég jó áron extrákkal, már egy ideje nézegette. Nekem is volt egy kis befolyásom hogy Hondát vegyen
Erre pár nap múlva beállít egy dízeles Insigniaval.Mondom mi a fszom ez? (na jó a *fszom nem volt ott, de gondoltam azért)
Azt mondja, azt ajánlották hogy próbálja ki azt is, és kipróbálta ami sokkal jobban ment, de ne tudjam meg mennyivel jobban ment, ezért inkább azt vette. Ja meg képzeljem el hogy kevesebbet is fogyaszt...
Aha jólvan mondom szép, és nem is kezdtem vele vitába. Pedig már kezdte, hogy az ő 1.9-es Caddy kombija is jobban megy mint az accord...
-
echterion
nagyúr
válasz szőröscica #33841 üzenetére
Korábban volt egy S60 T5-ös motorral, az is ment, de csak magasabb fordulatszámtartományban volt igazán ütős, alatta kicsit nehézkesebb volt.
Dízel: nagy nyomaték, de nagyon fura nekem az a hang, ami onnan jön motorhang címén.
Viszont a fogyasztás csábító, de a nyár leperegte után csak városban lesz használva, így még megy a matek. Plusz ugye fosok, hogy valami visszatekert szart sóznak rám, aztán rakhatok bele plusz 3-4 kilót, mire rendesen rendben lesz. Kissé hihetetlen futásteljesítményekkel árulják őket: 150-180ezer km, mindezt 7-8 évesen -> vicc.Tegnap néztem egy fekete 1,8-ast, vannak rajta kisebb hibák, de hát 7 évesen mit vár az ember? Viszont nagyon kulturált belseje van (140ezer km-rel a motorban), és az apróbb parkolási hibákon kívül nem volt törve. A legzavaróbb része a bal első ajtó legszéle, végig le van verve róla a festék, a tulaja nem nagyon figyelt oda korábban, hogy meddig nyissa ki az ajtót a
tecsó parkolóban. Ehhez majd keresnem kell javítócuccot, ha megveszem.[ Szerkesztve ]
**********
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz szőröscica #34003 üzenetére
Bár maga szőnyeg jól néz ki, de nekem is hasonló a véleményem.
De majd szürke lesz a a szőnyeg is egy idő után.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
demars
addikt
válasz szőröscica #34003 üzenetére
Én is gondoltam, talán szürke jobb lenne.. De fekete volt benne, azt megszoktam. Így utólag igazad van... de most már késő bánat...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zolynet
addikt
válasz szőröscica #34206 üzenetére
Nem ment volna az tönkre ha nem pályázok, a motorosok évenként mennek tömni, mert kifújja.
Ez azért nem olyan tönkremenés ami normál használat mellett történik!
Nem a csövezés ment tönkre, onnantól kezdve meg csak a gyárinál jobb dolgok vannak ráaggatva, hiába kályhacső a vége. Én szeretem h egy nyúl el tud bújni benne.
A respekt azért van mert tavaly március elején csináltattam és onnantól az 1év gari már azért lejárt, illetve egy fillért nem kértek el az erősebb kerámia gyapotért sem![ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz szőröscica #34464 üzenetére
Létezik nem vetítőlencsés xenon lámpa?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Ukrajnai háború
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs