Hirdetés
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fkris
őstag
Ecoban amúgy "12 szelepes módban" van a gép? Csak mert miután kiugrott belőle, jön egy "lökés", megjön az ereje, dinamikusabb lesz. Itt vált 16V be?
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
BlacKSouL
addikt
Az a kereszteződés pont nincs. Pontosabban ha Tarján felől jössz, akkor még a körforgalom után a legelején a Mol kúttól gyakorlatilag 90, mert végetábla van, aztán persze jön a gyalogátkelő és a buszmegálló, nomeg a betorkolló út miatt a 60-as korlátozó, de onnantól elméletileg 90 (ha szigorúan vesszük, hogy a betorkolló út feloldja a 60-at 90-re)
Vagyis ettől a gyalogátkelőtől egészen az ipari parki balra kanyarodósávig 90 a limit, pontosabban a parkból kijövő "felhajtó sáv" végéig, és onnantól 110.
A kérdéses kereszteződés pedig nincs veszélyesnek minősítve, nincs 70-es korlátozás, "csak" 90-es, és azért nem 110, mert ugye felüljáró, buszmegálló, úttorkolat jobbról, balról, lehajtó és felhajtó balra és balról...
De kb. 3 éve nem láttam ott mérni trafit, ergo hozzászoknak az emberek, hogy a gyalogátkelőnél már 70 (azt még nem mérik), és onnantól padló 3-4 km-en keresztül Újlakig, ahol megint van 70-es tábla. Nem azért, mert én is 100-al megyek ott végig és aztán 110, tehát ott már mindenki haladna, csak 100-ról még ők is meg tudtak volna állni, vagy legalábbis túlélni.
Ha viszont rendszeresen kiállnának arra a részre mérni, számtalan hely van ahova meg lehetne tenni, akkor talán jobban visszavenne mindenki. Vagy legalábbis többen. Én pl. potenciális mérési pontnak tartom, ahogy a gyalogátkelőnél is, régen mértek is, tehát biztos nem ott jutna eszembe állatkodni.
Ugyanakkor 16:34 az bőven a délutáni csúcs eleje, jelentősebb forgalommal, ergo azért ebben az időben faszoskodni 200 fölött...friss infók alapján a 4-es golfnak 130 méteres ABS-es féknyoma volt, a másiknak meg valami 28 méteres folyamatos blokkoló. Mindkettő elkormányzás nélkül.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BigBlackDog
veterán
-
Ispy
veterán
Azért ilyen drága, mert a Fuji hegy tövében élő szűz gésák p#&aszőrével fényezték ki őket csillogóra
Én a múltkor csak úgy félve megkérdeztem, hogy a civic-re mennyi lenne egy tetőcsomagtartó, gyári kivitelben, 120k, mondom oké, akkor nincs több kérdésem De tetőcsomagtartóm sem lesz, marad a csomagtartó megtömése.
Egyébként szerintem azért ilyen drága mert Japánból hozzák ezeket.
Ennek a felninek 60k darabja (ezt is megkérdeztem és ez 17-es):
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
z123456789
addikt
Tudod te miről beszélek, nem véletlenül fűtöd Zolynetet folyamatosan a Type S-ével.
Itt azért autóbuzibb a társaság, mint egy nyugdíjasklubban. Ezért mertem ajánlani, hogy ha teheti, engedheti, van értelme, akkor Type S legyen! -
zolynet
addikt
Szerintem számít azért. Inkább úgy mondom hogy a chip érezhető.
Szép kis s2k!
#44452 Snoop-y: ejj de le vagyunk maradva
sport cat, ct icebox, reflush ecu
dyno mérést valamelyik régebbi hsz-embe megtalálod
ehune
nincs matrcia, az plusz súly![ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
bbubby00
őstag
Ha 2hónapig volt meg a kocsi, egy évre kifizettem a kötelezőt, majd az új kocsira ugyan annál kötöttem meg akkor beleszámítják azt is, vagy később visszakapom a maradékot?!
Mert kijött egy 30as csekkEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
Nem megy el az áram, villany van, mutató elfekszik, mert leáll a motor, de semmi sem sötétül el, főleg nem a műszerfal (szerintem a rádió sem, de ugye az indításnál elveszi az áramot, hogy ne terheljen). Szóval itt nem nyestrágás lesz, hanem valami sejtelmesebb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Értem, de merre van ez a chip? A kulcs csak pár darabból áll. A ház 2 darabból, az egyik a "kagylóhéj" felső, a másik az alsó fele, abban van a fém toll is. Más nincs. Belül meg az elektronika a 2 gombbal. Merre van az immo chip? Ami nekem ez a hengeres szar volt, az szerintem más lesz, vagy pedig nemtudom. A régi üres kulcsházat ha bedugom, arra sem alszik ki az immo jele.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Winner_hun
félisten
-
BlacKSouL
addikt
A sok hidegindítás, hideg üzem miatt én mindenképp 0W-re váltanék, a W30 is jó, nem akkora a különbség a W20-hoz képest, mint a 0W30 az 5W30-hoz képest.
A rugó fáradás nem annyira lesz jelentős, mint a lapátok elnyomorodása, ha akár hetekig nem töröl, főleg mivel a rugónak a legnagyobb feszítése a lehajtott állapot fölött van kicsivel, teljesen felhajtva nem feszül annyira sem, mint lehajtva. Ha annál jobban feszülne, akkor nem állna meg felhajtott állapotban, illetve nem törölne jól lehajtva, mert nem ott lenne a nagyobb a feszítőerő. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
A w20 szinte biztos, hogy drágább lesz, hacsak nem valami akció van valahol.
Meg kell nézni a rugót egy hézagolóval pl. Ha felhajtva tágabb 1-1 menet, akkor nem érdemes felhajtani. De ha szűkebb, mint lehajtva, akkor érdemes.
mod: Nekem a Totallal ellenérzéseim vannak, pedig lehet, hogy nem kellene, ezért bár alapból őt nem ajánlanám, de ez nem megalapozott vélemény. Azt meg nem is tudtam hogy már gyártanak 0W20-at
De akkor inkább egy középutat választanék, 0W30 vagy 5W30 képében a minőségibbnek vélt márkából.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
Én vettem kb. 5 éve egy olcsó üléstakarót, ami első két évben működött, utána megszakadt pár szál, ezért át kellett buherálni, és utána már csak max fokozaton működött, de tavaly nem volt hideg tél, nem vettem elő, most viszont próbáltam beüzemelni, és egyáltalán nem fűt. Tipikus hiba.
Ezért én is nézegettem már jó ideje ezeket a beépíthető megoldásokat. Csak most relatíve keveset mozgok a saját autóval, amiből néhány nap esik csak téli szezonra, és ki kell számolgatnom hogy így megéri-e. Meg féltem kicsit a gépet. De most mindjárt utánakérdezek, hogy vajon üléskárpitot lehet-e szerezni gyárit A gyári kopottat akkor le lehetne selejtezni a sofőrülésről, és egyúttal a fűtést is betetetni.
A céges buszba meg nem tetethetek, mert nem saját, hanem lízingelt. Mondjuk a lízingelő tetethetne, de céges szinten ez már annyira bonyolult, bürokrácia, időkiesés, pénzügyi vonzatok, hogy fölösleges is felvetnem. Ugyanezen okokból nem fog kerülni utólag beépítésre az állófűtés sem, amit ha előre tudjuk, hogy a márka enyhén szólva megtévesztő módon (nem) tesz bele a csomagjaiba, és hülye elnevezéseket használ, akkor direkt kértünk volna beszerelni. Utólag már macerásabb, mint eleve így rendelni a zsír új kocsit. Pedig egy napi 14+14 km-t üzemelő kisméretű dízel pont meghálálná, nem beszélve az utasokról, akiknek nem a -5 fokos autóba kéne beülni, és 14 km után a kb. 10 fokosból kiszállni
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
A busz 2 kivétellel(navi és még valami) fullextrás csomagot kapott, amely csomagok mindegyikében szerepel külön külön is a következő: Kézi vezérlésű kiegészítő fűtés.
Épeszű ember mire gondol: A normál fűtés az ,amikor a motor hulladékhőjét egy hőcserélő (radiátor) elembe bevezetik a hűtőfolyadék által, és erről a radiátorról különböző légcsatornákkal elvezetik a meleg levegőt ide-oda. Egy mikrobusz esetében ugye minimum a sofőr és az anyósülés környékére, mint minden járműben, és mivel 9 személyes személyszállításra szolgáló busz, ezért nyilván valahogy hátra is. (Namost nem nyilván...) A hátra vezetés személyautóban is evidens, legfeljebb szarabb hatásfokú, külön nem iránytható.
Emellett extraként külön szerepeltetett opció mint Kézi vezérlésű kiegészítő fűtés, a honlapon több helyen Kézi vezérlésű elektronikus fűtés címszóval mire gondol az ember: Vagy van egy kézzel kapcsolható kiegészítő fűtés/rásegítő fűtés, ami az előző buszhoz hasonlóan 5°C alatt a motor indulása után bekapcsol, és üzemanyag felhasználásával egy kis kazánnal felfűti a vizet, vagy ugyanígy motorfüggően van egy elektronikus berendezés, ami bekapcsolva felfűti elektronikusan a hűtővizet. Az állóhelyzeti fűtésre nyilván senki nem gondol.Ehhez képest ennél a járműnél a kézi vezérlésű/elektronikus kiegészítő fűtés azt takarja, hogy a 2. üléssorban van egy púp, amin vannak szellőzőnyílások, amin keresztül ugyanazt a levegőt be lehet fújatni, ami amúgyis a szimpla fűtésből lejön. Ennek van egy plusz ventilátora, amit a 2. sorban ülők kapcsolhatnak.
De szó nincs arról, hogy a motor hulladékhőjén kívül bármi gyorsabban felfűtené a rendszer bármely pontját. A fenti megnevezés egy plusz kivezetőnyílást jelent hátul, meg egy hozzá tratozó ventilátort. Ezt pofátlanság kiegészítő elektronikus fűtésnek nevezni, ha a motor beindításától számított 5 perc után még mindig hideget fúj. Ez hátsó befújó nyílás ventilátorral. De ilyen néven szarul mutat...Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen