- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi Band 6 - hatodik érzék
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Az első előzeteshez képest kicsit látható a visszalépés szerintünk, de még így is jól fest a játék.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #45789 üzenetére
Hát én voltam vele már 3 szakinál, abból 1 hivatalos Honda Szervíz volt, és mindenki széttette a kezét, hogy ez ilyen. Akkor kifogtam egy ilyet, jobbat már nemtudok Igaz vasárnap kedves ismerős azt mondta, városban az ő 1.6-os H Astra kombija is megevett 10 litert.
Mind1 nekem az a bajom, hogy normál használattal 8.4l BC szerint (az ugye kb. 9l), dinamikusan használva meg 9.4-9.6l. Ha most veszek egy 2.0 Turbódízel automatát, és annak kinyomom a szemét, az lesz 10l városban, normál meg dinamikusabb haladással meg 7.5-9. És az az autó halad. Plusz pályán 6-7l, ez meg 8.5Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Buster17
addikt
válasz BlacKSouL #45946 üzenetére
Közben szerencsére jót kaptam és ki is cseréltem már.
Valami mitsuba volt rajta...
Utána meg kedvem volt kitakarítani a motorteret.
Nagy kosz nem volt csak poros.Illetve milyen akksi került bele gyárilag?
5 éves lesz és ha gyári akkor lassan cserés kell hogy legyen.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
senior tag
válasz BlacKSouL #46091 üzenetére
Annyira nem olvastam bele.
Egyébként amikor elgondolkozok, hogy lecserélni egy 1.5-T-re a mostanit (ez még talán beleférne a keretbe, a Type R már nem), előnyök: biztonságosabb, kényelmesebb, van légkondi, van fedélzeti comp. és a műszerfal is jobban bejön, nagyobb felni rámehet mind a jelenlegire (és tuti cserélném is, mert ez valami csúnyácska), olcsóbb hozzá az olaj és a gyertya, bár lehet minden másban meg visszahozná ezt a cseréknél a szűrőkkel. Rendőr nem köthet bele. Hátrány: nem megy annyira, nincs meg az a hang és a VTEC váltás és ezekkel még mindig megvehető vagyok. Persze Type R-re bármikor, igaz ott sem az a VTEC ami nekem VTEC, de a fék és a többi megvett már a IX-nél.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #46162 üzenetére
neked is!
A kattogás annyira nem zavar, csak furcsa a WagonR-hez képest (illetve bármihez, amit eddig vezettem). Az csak egyszer kattan, amikor elkezdem tekerni a kormányt, majd még egyszer visszaszedéskor, ekkor kapcsol ki. A Honda meg folyamatosan, amíg tekerem az adott irányba a kormányt.
Itt sincs 3 villanós egyik autónkban sem, és én is szoktam kicsit tartani pl. sávváltáskor vagy körforgalomból kijövet, de kereszteződésből kanyarodva "beakasztom".Az izzócserének lehet, hogy egyszer nekiállok, de az sem létfontosságú.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #46178 üzenetére
Az durva. Valami nyúli műhelyről beszéltek nemrég.
Akkor lassan foglalok egy időpontot, hátha egy év múlva épp pl. Daciát akarok venni. Újabban kezdek csapongani én is, eléggé fertőz a topik(ból egy-két ember).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #46180 üzenetére
Ha jól megcsinálják, akkor pár évig úgysem kell visszamenni. Ne sajnáld az időt rászánni!
Egyébként, ha 2 Huffal olcsóbb a benzin a szomszéd megyében, több 10 kilométerre, Te nem szoktál inkább átmenni oda tankolni?
Nem akarok károgó varjú lenni, de a hirtelen jött népszerűség sokszor rossz eredményre vezet a saját tapasztalatom szerint. Vagy bővítik a kapacitást (és általában ilyenkor a minőség is leromlik), vagy rájönnek, hogy áremelés esetén is még marad bőven ügyfelük.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz BlacKSouL #46178 üzenetére
(#46178) BlacKSouL
Azt a qrva. :S Komoly.
Páran beszéltük a nyúli (GYMS) műhelyt, mert hédervári a srác, aki érdeklődött. Neked az kicsit messze van szerintem.
Dinitrol oldalán nem találni közelebbi elérhetőséget?Az alaposságot megelőlegezem nekik, mert még amikor elhoztam alámásztam, sőt tegnap endoszkópos kamerát is dugdoztam az ajtóba. Mondjuk annak annyira szar a képe, hogy sok mindent nem tudtam megállapítani. De a cucc érezhetően ott van az ajtókban.
Kértem fotókat a munkáról, mikor mentem az autóért, akkor jelezték, hogy egy mail-t küldjek majd nekik, amire továbbíthatják. Ezt még aznap elküldtem, képek még sehol, tegnap sms-t is küldtem. Következőleg telefonon is próbálkozom...
Simán betudom annak, amit írsz is, hogy megnövekedett a kereslet rájuk. Ettől én még igényt tartanék a képeimre. Na és ezért nincs még blogbejegyzés a dologról, mert csak a saját képeim vannak. Mondjuk amikor felvettem a kapcsolatot velük is kellett 1 hét mire válaszoltak a mailre. Régimódiak, na.(#46179) BigBlackDog
A foglalással az a baj, hogy előtte fel kell vinni az autót átnézésre (bár ha új, akkor ugye minek? ), ez ~5000 Ft-ba kerül, amit beszámítanak a melóba majd.(#46180) BlacKSouL
Ez engem is érdekelne.
Jól emlékeztem, hogy te pont a másik oldalon laksz.(#46181) BigBlackDog
Évente van felülvizsgálás, szervízelés a felvitt anyagra. Azt mondták, ez 4-10e Ft-ig terjed, de a 10 000-nél már terepen kel járnom minden nap, és baszatni az alját a murvával.
Ehhez hozzátenném, hogy mivel nekem felhordták az óváriak azt a mocskot, (ráadásul nem is jól, mert elég sokat lekapartak a Rusztikások), így elképzelhető, hogy nekem lesz 10e a pótlás. Tegnap pont láttam, hogy egy pici pötty már el is engedett a Rusztikás anyagból. Megkapartam, és láttam, hogy alatta az a szar fekete anyag jön le, amit a pékek fújtak fel előtte.(#46183) Qru
Ugyanilyen bronz az enyém alja is.A tökömet! Meg sem írom már a blogot, annyit spojlereztem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #46243 üzenetére
Mi a szívósor/szelep tisztításos bulin gondolkoztunk mert nagyon terjed a direkt befecsi. Lóvé még lenne is rá már csak szaktudás kéne.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #46243 üzenetére
Minden olyan vállakozás, ahol mások termelnek neked, adja a rizikót is, hogy az alkalmazott átver, rosszul dolgozik, stb. Ráadásul még nem vettük bele a maffia-t, akik előszeretettel utaznak az ilyen helyekre, ha nincs belsős kapcsolatod.
Még a virágbolt jut eszembe, hiszen szülinap-névnap-nőnap-ballagás-temetés minden évben van dögivel.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
z123456789
addikt
válasz BlacKSouL #46307 üzenetére
(#46307) BlacKSouL
Szerintem semmi köze a gumi vastagságnak ahhoz, hogy eláll. A törlő karom az, ami lenyomja a lapát egyik felét, és ezért emelkedik el a másik végén a szélvédőtől.
Video
A forrásért kezeskedem. Tuti, hogy nem bóvli, nálam lesz szerintem valami bibi.(#46311) JoolsNOS
Hm...érdekes.(#46326) Tsebacsi
Nekem is az Accord, és rohadt idegesítő. Már átkentem midnen szarra, de szétszedni emiatt nem akarom.
Volt egy sarasabb időszak, frankón megszáradt, és szerintem behordta a szerkezetbe a port.(#46338) -=Libria=-
Ha lesz rá érkezésed, tolnál róla egy fotót nekem? -
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #46368 üzenetére
Igen, kb. 1500/2000 -es fordulatszámtól egészen leszabályozási fordulatszámig 3., vagy 4. sebességi fokozatban (vmax mérésnél általában a legnagyobb fokozatban). Turbós motorokat nem szükséges leszabályozási fordulatszámig felpörgetni, hiszen a legnagyobb teljesítményüket már korábban leadják.
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #46368 üzenetére
Először is hidegen nem csinálják!
Max váltófokozat -1-dik sebességben mérik a táltost, miután leszíjazták.
Nyáron egy nagy ventit is elétesznek hogy jó legyen a hűtés.
Legforgatják, várnak egy kicsit és újból leforgatják, nem feltétlenül tiltásig ... nekem pl szólni kellett hogy még jobban forgasd le, mert 7600nál szabályoz le.
Mérés után kinyomtatják a mérési eredményt/görbét és kicsengeted a szolgáltatásért a pénzt.
Általában érdemes előre bejelentkezni, pl a Dyno-nál. (Csepel)Life is too short to stay stock!
-
senior tag
válasz BlacKSouL #46368 üzenetére
Betolat, besüllyeszt, leállít, szíjaz, megkérdezi meddig forgassa, kb mit vársz, mire számítson (melyik sebességben mérjen, mert a nagyon erőseket általában maxra felkapcsolva, tehát pl. 800 lóerős kocsit már nem mérnek 4-ben, csak 5 vagy 6 vagy ami a max) indít, kicsit megnézni, hogy teljesen középen legyen, egyenesen elöl, aztán kis gázokkal váltogat felfelé, majd beáll 4.-ben mondjuk 2000-re, műszert nyomkod bent, onnan azért még picit megpöcködi, hogy megcsúszik-e, aztán mutatja, hogy most fog kezdeni és akkor eltolja neki majd vissza hagyja pörögni és újra. Ha van extra kérés azt is általában felár nélkül megteszik, nálam az első turbónál kicsit állítgatni kellett a nyomáson, nem volt gáz nekik, megvárták és újra mérték. Aztán papírt kinyomtat és fizetés után kiáll, majd pá. Áprilisban nem volt olyan meleg, de mégis ment a szélgép.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #46401 üzenetére
Illetve kiegészítő kérdés:
Ezt a gumit ti még felraknátok? Az 1,6 mm-es TWI-je szerint még elmegy, de a vizes jelzője szerint már nem annyira.
Asszem 2013-as gyártású. Kissé már morog, búg, vagy hogy is mondjam. "Csapágykopás" szerű hangokat ad.Amúgy a gyári állapotú mintázata ilyen, szóval ha eszerint nézem már nem kéne erőltetni
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #46403 üzenetére
Nem, ez vizen olyan lesz mintha korcsolyáznál. Kuka.
mod:
Igen, csak egyféle van belőle (kivéve a gyártói LRR verzió). Nemmidnen webshop rak ki valós képet a gumikohoz meg néhol nem írják ki a sport előtagot.
bbubby00: Akkor a sima Skunk jó lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #46469 üzenetére
Általánosságban igaz, hogy amit utoljára javítottak ( levettek, cseréltek, stb) ott kell keresni a hibát. Nálam a klíma tárcsa adott ki ilyesmi hangot ( előtte néhány hónappal cseréltünk behúzó tekercset). Szóval ez csapágy lesz, kérdés az, hogy melyik!?
Szíjat vegyétek le, nézzétek végig az összes tárcsát, feszítőt!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen