- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kilép a PC-s piacról a Noctua
ph Az új HOME termékek asztali ventilátorként a felhasználókat, vagy külön szellőztetőként például erősítőket hivatottak hűteni.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #24040 üzenetére
Ezt az utat már kijártam és megkérdeztem crx fórumon is a nevesebb szervízeseket, hogy ők mit mondanak az efféle bejáratásra (betörésre )
Sok embert megkérdeztem, elég egyöntetű választ kaptam, íme az egyik csoki tollából (nekem írta még tavasszal) :
"Én is évek óta ezt "pofázom" mindenkinek de általában nem hiszik el és 50%-ban jól elbasszák a motorjukat a szar bejáratással. Nem szabad több ezer km-t óvatosan megtenni, ezek a motorok nem a 60-as 70-es évek termékei pláne nem kétütemű léghűtésesek ezekkel nem kell finomkodni.
Ez a bejáratás téma nem teljesen egyértelmű, attól is függ, hogy széria vagy tuning motor.
Ha a tied széria akkor 50-100-200-500 km (ahogy jól esik) az első olaj ami kipucolja az esetlegesen benne maradt port piszkot törmeléket ...stb és utána olaj+szűrő csere a végleges olajra, ezek után lehet hajtani sportosan.
Ha a max 500km alatt minden rendben van tehát víz, nem fogy olaj, nem szivárog, vízhőmérő nem ingadozik jó a motorhang jó a fogyasztás.....stb akkor utána végleges olaj és lehet hajtani "
Én 400-at hajtottam gondos bemelegítés után mély gázokkal, de csak néha vtec fölé, aztán olajcsere óta nem kíméltem.
Az első indításnál sem járattam üresben, hanem azonnal hajtottam, ahogy a link alatt is le van írva, mivel a motor bekopásának 80%-a az első 1 órában történik és ilyenkor jobb ha terhelés alatt koptatja be az ember.Legalább is én így csináltam. Előtte a liter+ ot beverte olajból ezren és füstölt mint a kurvaélet, most hogy kapott gyűrűszettet és hf felújítást bő 2000km után így áll a nívópálca és így néz ki, ha lepadlózom egyesben és kettesben
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Autós topik
- Microsoft Excel topic
- Befutott a The First Descendant legújabb fejlesztői videója
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-roller topik
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest