- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
gp Jövő hónaptól végre a Valve áruházából is beszerezhetjük az ismert szériát.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #24040 üzenetére
Ezt az utat már kijártam és megkérdeztem crx fórumon is a nevesebb szervízeseket, hogy ők mit mondanak az efféle bejáratásra (betörésre )
Sok embert megkérdeztem, elég egyöntetű választ kaptam, íme az egyik csoki tollából (nekem írta még tavasszal) :
"Én is évek óta ezt "pofázom" mindenkinek de általában nem hiszik el és 50%-ban jól elbasszák a motorjukat a szar bejáratással. Nem szabad több ezer km-t óvatosan megtenni, ezek a motorok nem a 60-as 70-es évek termékei pláne nem kétütemű léghűtésesek ezekkel nem kell finomkodni.
Ez a bejáratás téma nem teljesen egyértelmű, attól is függ, hogy széria vagy tuning motor.
Ha a tied széria akkor 50-100-200-500 km (ahogy jól esik) az első olaj ami kipucolja az esetlegesen benne maradt port piszkot törmeléket ...stb és utána olaj+szűrő csere a végleges olajra, ezek után lehet hajtani sportosan.
Ha a max 500km alatt minden rendben van tehát víz, nem fogy olaj, nem szivárog, vízhőmérő nem ingadozik jó a motorhang jó a fogyasztás.....stb akkor utána végleges olaj és lehet hajtani "
Én 400-at hajtottam gondos bemelegítés után mély gázokkal, de csak néha vtec fölé, aztán olajcsere óta nem kíméltem.
Az első indításnál sem járattam üresben, hanem azonnal hajtottam, ahogy a link alatt is le van írva, mivel a motor bekopásának 80%-a az első 1 órában történik és ilyenkor jobb ha terhelés alatt koptatja be az ember.Legalább is én így csináltam. Előtte a liter+ ot beverte olajból ezren és füstölt mint a kurvaélet, most hogy kapott gyűrűszettet és hf felújítást bő 2000km után így áll a nívópálca és így néz ki, ha lepadlózom egyesben és kettesben
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- PHILIPS FC9557/09 PowerPro Active Porzsák nélküli porszívó, 900W
- 5x100 6JxR14 ET43 acélfelni (VW/Audi/Seat/Skoda)
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen