- iOS alkalmazások
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ingress
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Netfone
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz audi100td #24701 üzenetére
tehát évi kb 15e km. azért én biztos nem vennék dízelt.. ráadásul ha városban használod, ott a dízel be sem melegszik rendesen, nem is tudja kiégni magát, nem üzemi hőmérsékleten megy, idő előtt tönkre is mehet..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stangli
senior tag
válasz Integra #24693 üzenetére
hát ez az, itt van elásva a macska "...márkaszerelő jóbarátomhoz járok..."
nekem most a baleset után volt, hogy akkor ott csináltatom, mert egyszerűbb... biztosítós kör lefutva, jön a telefon, hogy rendelik az alkatrészt (ez volt pénteken) jövő hét szerdán jelentkeznek, erre köv pénteken hívtak, hogy most rendelik az alkatrészt... ??? há ember eddig mit csináltatok???
oké, majd szünet, mondom jól van, rá egy hétre csütörtök magasságában telefonálok, hogy mi a helyzet? mert ennyi idő alatt már egy autónyi alkatrészt be lehet szerezni... aszondja emberünk, hogy emlékszik az autóra, mintha rendelt volna valamit, majd köv héten mindenképpen jelentkezik... kedden én telefonáltam, hogy na mi van már?? emberünk mondja, hogy ja oké vigyem köv nap és meglesz a 7en...
szóval nem a japán precizitásról híresek ezek a munkafelvevő, kárügyintézős emberkék... az tény, hogy jó munkát végeztek a szerelők, csak hát az irodán ülők stílusa és munkamorálja nem a legkiválóbb...
A díjaikról ne is beszéljünk, mondom, hogyha már itt van egy olaj és szűrőcserét is megejthetnénk, mennyi volna, aszondja egy sima csere 45e huf íííj mondom, akkor majd pista bá megoldja okosba egy ezresből, de az is lehet hogy egy 4es csomagolású lóbányaiért... -
-
Integra
titán
válasz audi100td #24709 üzenetére
ha autópályán használod, meg országúton, akkor az is elmegy 8-9 liter körül, mert alacsonyan pörög, terhelés mentesen, amúgy igazi utazó autó a 2.4-es. fórumban kérdezz rá, meg spritmonitor-on (szűkítsd le a keresést a keresett motorra) is érdemes átnézni az adatokat. én reálisnak tartom ezt a fogyasztást, mert én is kb ennyivel járok országúton és autópályán normális tempónál, az 1.8 200le szívó sor4 fwd is ennyivel megy, de a 2.0 205le turbo sor4 awd is 9 literrel megy, mindkettőben 5 sebességes váltó van. szóval a 2.4-es is 6 sebességes váltóval elkell menjen ennyivel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
megindult a művelet, mocigenerál + itr puklung csere...így úgy érzem lesz egy makula autóm, megmarad
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #24715 üzenetére
mármint fúrás, honolás, mérés, dugó+gyűrű, csapágysor, tömítések, full vezérlés csere, meg ha már így széjjel van kapva akkor egy itr kuplung is belepattan, meg ami még jön (pl jobb első kerékcsapágy)
sajnos határértéken volt a kopás 80.06/80.07 szegényke kapott az élete valamelyik periódusában
rendbeteszem, ha már a fék, futómű 1éves, ki van kasznizva ... már csak a szíve vérzett, nem bírtam nézniki más, mint Imi
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #24719 üzenetére
jövő héten lesz elvíve a gépműhelybe ill remélhetőleg addig összeszedem a szajrét:
acl race csapágyszett (tám- hajtókar - fekvő)
szelepszárszimering szett
olajpumpa
dugószett (gyűrű - csapszeggel)
vezérlés gates-aisin-ruville (szíj/vízpumpa/feszítő) -> esetleg vmi más márkát? (lejjebb a lista)
jobbos kerékcsapágy
itr kuplung
olaj+olajszűrő ... váltóolaj csere is
tömítések
csak remélem h a 15.-és hétre összeáll, nem érdekel innentől mikor lesz kész, nem sürgetek senkit sem, fasza legyen nekem az a fontos ... persze jó lenne ha minél hamarabb mert naponta 1-1órát vesz el a tömegközlekedés az életemből, de kibírom, bár nem sokáigvízpumpa 22 fogas
Aisin 17960-35%
dolz 20564-35%
skf 26581-35%
ruville 23270-35%
gmb 21052-35%
japanparts 19500-35%
marelli 16500-35%
blue print 18990-35%
nipparts 20940-40%szíj gates 9859-40%
conti 10217-40%
jakoparts 13258-35%
mitsuboshi 8907-40%
blue print 10641-40%feszítő
ruville 13086-35% (ebben régen biztos Koyo volt)
skf 9667-35%
GMB 13086-35%
jakoparts 9652-35%
blue print 8398-35%
nipparts 9652-35%[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
audi100td
nagyúr
7. gen Civic-ből a Type-R után melyik az elérhető legerősebb motor? 3 ajtós kivitel érdekelne mindenképp, ezek közül került hazánkba japán gyártmány, vagy angol mind?
Elfogadnék egy Type-R-t, de gondolom nagy részük szét van hajtva, meg nekem a kemény futómű miatt már talán túl sportos lenne. A két véglet között lenne jó valamit találni.
Corolla 1.8 TS-t is néztem, de annak nem tetszik a formája.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz audi100td #24722 üzenetére
ctr alatt már csak az 1.6 110 lovas blokk van és az 1.4 90 lovas. nincsen köztes a 7genben, 8gen civicben van csak az 1.8 140 lovas.
a jó ctr-en mindenki ül, nem nagyon kerül eladásra egy sem. ha meg igen, 3-4 misi között mennek.
a corolla 1.8 ts-sel nem szabad összehasonlítani, nem rúg labdába a toyota itt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz audi100td #24722 üzenetére
HI!
az amerikai Si, de abbol so nicns itthon tarok tola
udv
neduddki
mod: ill. a vsa lenne de mintha errol ajoszagro fojjt volna avita a crx-en hogy nem valodi
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
audi100td
nagyúr
Köszi mindkettőtöknek, ez eléggé szívás, mindegy majd lesz valami.
szerk: Arról lehet valamit tudni, hogy ezek Angliában vagy Japánban készültek? A facelift előtti, Angliában gyártott Type-R-ről elég sok rosszat olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz audi100td #24725 üzenetére
Erről is sokat ment vita. Honda fórumon van aki ragaszkodik a 03-as CTR-hez, és hogy maximálisan meg volt elégedve vele, de javarészt a facelifteset ajánlja mindenki (nyilván nem hiába), én csakis olyat vennék.
Bár kisbuszra hajazó "sportautót" én nem vennék
7gen ATS kell neked Sőt a CTR ~3 lityóval többet is megeszik..[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
senior tag
válasz DeathAdder #24726 üzenetére
Sőt a CTR ~3 lityóval többet is megeszik.
Minél, kinél, hogyan?
A CTR 200 kilóval könnyebb, az a 10 Le különbség nem oszt nem szoroz, akkor miért enne többet? -
orbano
félisten
válasz Aladdin #24728 üzenetére
nem a max. teljesítmény határozza meg a fogyasztást, ritkán pörgeted a motort azon az egy adott fordulatszámon. ha pl. alacsonyabb fordulaton máshogy nyitnak a szelepek, máshogy adagol az elektronika, hogy több nyomatéka legyen (ettől még nem lesz sok lóerős az alacsony fordulat miatt) stb, akkor máris köze nincs a fogyasztásnak a másik konstrukcióhoz.
A vér nem válik VAZZE!™
-
Aladdin
senior tag
válasz orbano #24729 üzenetére
Nem, persze, h nem.
De azért ott van keményen.
A fogyasztási adatokon is látszik, h a könnyebb CTR, a kisebb, de jobban kihegyezett motorjával szinte ugyanúgy fogyaszt, mint a nehezebb ATS a nagyobb, de kevésbé kihegyezett motorjával. És ebben közrejátszik a váltó áttételezése is.
Én csak arra reagáltam, h kategorikusan ki lett jelentve, h a CTR 3 literrel többet eszik, mert ez így nem igaz. -
stangli
senior tag
válasz audi100td #24722 üzenetére
Jól gondold meg, hogy a TypeR-el járó felelősséget mered-e vállalni... ma egy seatos kezdte húzogatni a bajszomat, de a második lámpánál megmutattam, hogy egy honda miként gyorsul és alázza ellenfeleit...
(#24724) neduddki a modban linkelt autóról annyit, hogy lerí róla, hogy a sportnak lököse lett feltéve...
-
Integra
titán
válasz stangli #24731 üzenetére
a seat leon fr-esek a kedvenceim, na azok az igggazi bohócok, de tényleg
jön a dízel szutykával, mert ez sport dízel gecó!!!!! meg a sok műanyag szétoptikázott bóvli dekorral a lökhárítójában.. bámulatos egy társaság. aztán úgyis mind lemarad..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #24732 üzenetére
nekem is válaszolsz?
szted vezérlésnél jó elemeket választottam?
úgy gondolom ha nem is 100ekm-ig, de 60-70ekm-ig ezek is csak elmennek, annyit meg ~5év alatt teszek meg (ahogy Imi mondaná 5év vagy 100ekm), tulajdonképp rábólintott ő is ... csak jó a több visszacsatolásLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #24733 üzenetére
elnézést
ha imi mondja, akkor jó természetesen. én mindent gyárira cseréltem 100e km-nél, de az is igaz, hogy nálam semmi bontás nem volt, csak a kötelező alkatrészek, ott pedig egyértelmű volt, hogy ha a következő 100ezret is hibátlanul akarom, akkor csak gyári. a vízpumpánál és a feszítőgörgőnél mindenképpen.
szóval ha valamelyik nem lett volna jó, szerintem imi mondta volna, hogy nézd, beteszem, de nem tenném be nyugodt szívvel...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Aladdin #24728 üzenetére
Haverom mesterének oké, FN2-je van, de pofátlanul sokat fogyaszt. ATS eket is néztem egy időben elég komolyan, igaz nekem nincs összehasonlítási alapom, de akinek van az ugyanezt mondta. kb 2-3 liter. (ha nem hiszed megadom a címét és beszélgess vele)
Egyébként amikor először mondták én is meglepődtem, hogy a 2.4-es ATS annyit eszik vegyesben mint egy 6gen VTi..
-
Winner_hun
félisten
Ha valaki tud kipufogóvéget akkor ne kíméljen. Ki lett cserélve a hátsó dobom, ami volt vég azon volt benyomódás, inkább akkor már egy benyomásmentes kerüljön rá. Szegény azzal a nudli kipufugóval elég idétlenül néz ki
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
neduddki
nagyúr
válasz Winner_hun #24737 üzenetére
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
honda23
aktív tag
válasz audi100td #24722 üzenetére
Szia
Van az ep3 k20a2 type-r 2.0 200 leés van ez ep3 k20a3 vsa 2.0 160 le, ebből pont most vittek el egyet pesti kereskedésből, ami nagyon jónak nézett ki, ha minden igaz, ismerem is.
7 gen type-r és vsa civicből nagyon kevés van itthon, minden nap nézni kell a hahut.
3 hete vettem egy 2005-ös faceliftes type-r civicet 98e km-rel.
Mindenképpen faceliftes verziót kell keresni, javított kormánymű, váltó, japán könnyített lendkerék, átalakított levegőszűrő rendszer, szebb külső stb.
Azért pár dolgot cserélni kell sajnos, a pesti utakat nem szereti az első futóműve.
Showa lengéscsillapítók vannak a 7 genekben sajnos, nem Kayaba.
Cseréltem olajat, 4,7 liter kell bele, gyári olajszűrőt, gyári légszűrőt, pollenszűrőt, kap még két első Kayaba toronycsapágyat, Kayaba lengéscsillapítót, ngk platina gyertyákat, két első kormányösszekötő gömbfejet és nyári gumikat. Azt hadd szóljon.Ha type-r-ben vagy hasonló sportautóban gondolkodsz, mindenképpen legyen legalább 100-150 e Ft-od a vétel utáni szervizre.
Corolla 1.8 ts gyenge, a volt vtim megenné reggelire.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
orbano
félisten
válasz !Overdose! #24744 üzenetére
attól még azt a szerencsétlen gátlót valahogy rögzíteni kell a kasztnihoz. és mi az, hogy _már_? 4-5-6 gen is dw
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz !Overdose! #24746 üzenetére
ja jo, csak kétféleképpen lehetett értelmezni a kérdést
gondolom csapágy + szilent is van ott.
7genben már nincs dw, valóbanA vér nem válik VAZZE!™
-
t1
addikt
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a 2000/4 havi 1.3 8V 3 ajtós Swiftemet egy Civic Sedanra, 96-os évjáratól felfele, vagy az 1.4 90LE vagy az 1.5 115 pacis jöhetne szóba, kérdésem az lenne, mire kell figyelni a vásárláskor, illetve mennyire költséges a szervízelése pl.: vezérlés csere, kerékcsapágyak stb....
-
Integra
titán
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen