- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Yettel topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Android szakmai topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roobertoo333
csendes tag
Hello.
Új vagyok, de rögtön a témába vágnék.
Egy civicet szeretnék vásárolni, és a V. gen tetszik igazán.
Tudom régi, de nekem jobban bejön a béka lámpásnál.
De nincs vasszöggel oda rögzítve, hogy nem lehet VI. generácios a civic, szóval egy kedvezöbb vételnél elcsábulhatok.Arra szeretnék kérni tanácsokat, hogy mire figyeljek oda a vásárlásnál.
tetszik ez az auto, de sokallom az árát: http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.6_esi_absairbag-7050445
sedant szeretnék minden képen, ha lehetséges.
Gondolkodtam a vti-ben, de az ritkább, és ESI felszereltséget szeretnék, na meg a vti ha jól tudom (ha nem bármiben javitsatok ki), sokat is tud enni.Minden szavatokat szent írásként kezelem majd, hisz Ti otthon vagytok a civicben.
Előre is köszönöm a válaszotokat.
Roberto
-
Winner_hun
félisten
válasz roobertoo333 #25401 üzenetére
na meg a vti ha jól tudom (ha nem bármiben javitsatok ki), sokat is tud enni.
6 gen vti-vel 7,5-8 liter között járkálok. Valóban, tudna sokkal többet is enni, vezetési stílus kérdése az egész.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
roobertoo333
csendes tag
leszedték a hírdetést pont most, érdekes.:-)
Roberto
-
stangli
senior tag
válasz roobertoo333 #25403 üzenetére
fent van a hirdetés, nézd meg jobban
-
Integra
titán
válasz stangli #25404 üzenetére
ezt alaposan átkell nézni, mert a kormány kapásból nem 5gen kormány, inkább 6gen5d légzsákos kormánya. abban sem vagyok biztos, hogy 92-es esi-ben volt légzsák.. aztán ott a belehugyozós kipu is, azt is rúgnám le róla azonnal.. első rendszám nincs a helyén, látom van fehér hátlapú műszertuning is.. jaj.. van itt minden mint a búcsúban. fényezése fotókon normálisnak tűnik, de ez semmit sem jelent ilyen autónál megkell nézni élőben, felemelni kipróbálni etc, mert sok mindent lelehet írni, fényezni, de élőben úgyis hamar kiderül az igazság.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz plaschil #25405 üzenetére
Ajándéknak azért nem mondanám, ennyiért már jó VTi-re lehet akadni újabb karosszériában, annak ellenére, hogy az érdeklődőnek az 5-gen jobban tetszik.
Persze képről és leírásból jónak tűnik, de koppant már nagyot az állam amikor egy hasonló módon meghirdetettet menünk nézni, és ezen is akadnak az árulkodó jelek, ahogy Integra is írta..[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25407 üzenetére
ennyiért jó vti-t nem veszel, max csak annak tűnőt
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25408 üzenetére
Ezzel vitatkoznék.
Elég jól képbe kerültem idén, hogy valójában mennyit is érnek ezek a VTi-k, amit részben saját bőrömön is megtapasztaltam amikor elakartam adni.Oké, ha a "jó vti" fogalma azt takarja, hogy Újszerű állapot, sérülésmentes gyári fényezés és kasztni, és 50 ezres gyári teljesen újszerű motor, akkor nyilván nincs igazam.
Az meg egyenesen nevetséges, hogy egyesek milyenekért képesek 1- 1.5 milliókat kérni.
Az én VTi-m nem volt makulátlan, voltak rajta karcok és a jobb hátsó ív már kezdett rozsdásodni, de mindenhol gyári fényezésű volt, belül megkímélt, az olajat eszegette, de nem vészesen, füstölni pedig egyáltalán nem füstölt.
Tehát egy törésmentes, megbízható, rendszeresen karbantartott jó VTi volt, ami ritka a magyar piacon, ha még egyszer VTi-t vennék, szeretnék egy olyan állapotút amilyet eladtam.Nem szeretném eldicsekedni, hogy hosszú hónapok után végül mennyiért sikerült eladni, de jóval kevesebbért, mint amit azért a 20 éves 5gen ESi-ért kérnek. És még adtam vele javítóívet, ültetőrugókat, első hűtőrácsot stb.. zsír új fékbetétekkel, 5 ezer km-es 2012-es Proxes gumikkal, új vezérléssel, tényleg csak bele kellett ülni és hajtani. Csak az olajcserét ajánlottam, mert már 5 ezer volt akkor benne.
Volt pár ember aki megnézte, mindenkinek nagyon tetszett, azt mondták 6gen-hez képest is úgy megy mint a veszedelem, és (ezt ők mondták) a hahu-s piacon látható millió körüli vti-k mennyivel leharcoltabbak, mint az enyém (aztán sok volt a csereajánlat, vagy az alacsony árajánlat, ezért nem adtam el azonnal).De tudok palit, aki pont az ESi áráért adta el az fl békalámpás VTi-jét, és úgy tudom itt a fórumon is van egy, de majd ő elmondja ha akarja..
A kereskedők ilyen 2-4 száz ezerbe cserélték volna be, ha elviszel egy másik (drágább) autót. Mondjuk oké, ez egy rétegautó a kereskedők meg idióták Szóval én úgy vettem észre, hogy borzasztóan túl vannak árazva ezek az autók (vagy csak az értékük esik ennyire), és egyesek nem szégyellnek beírni árakat, minden szarért.
Én sajnálom már, hogy bagóért eladtam. Így utólag inkább tartottam volna meg, aztán pár év múlva inkább a CTR-t adtam volna el, ez meg megmaradt volna. Ha az embernek egy jó vétéíje van, azt nem éri meg eladni. Nekem is lesz még, van egy olyan érzésem Még mindig nagyon hiányzik...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #25409 üzenetére
Pont ma kérdezte meg sógorjelöltem rokona hogy még mindig ezzel a géppel járok mire mondtam neki hogy jó darabig még marad is.
Més que un club!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25409 üzenetére
bebőgnék ha annyiért kótyavetyélném el a vti-met ... mondjuk az enyém már tuti rám rohad, mert egyben igazad van, nem tarják az árukat, bár 1-2ért igazán szép summát elkérnek (1-2ben van is olyan kiegészítő h megértem)
ctr-ed van és azt mondod h hiányzik a vti??? (vagy rosszul tudom vagy rosszul értelmeztem h ctr-ed van )Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25409 üzenetére
2006 után már nagyon sok leharcolt vti volt a hahun, főleg Pesten, voltam párat megnézni, sajnos időm és pénzem ment ezekre.
Én 700-ért adtam el a 99-es faceliftes vtimet, de mindent kiszedtem a kocsiból. Nem adtam hozzá semmit sem ennyiért, gumikat, EBC karbonféket, egyebeket eladva közelítek a millához, még van pár alkatrészem hozzá.
Néhány kereskedő azt sem tudja, mi az hogy vti, akinek én eladtam, az nagyon is tudta.CTR után őszintén egyáltalán nem hiányzik a vtim, talán a sok baj miatt, ami vele volt.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25411 üzenetére
Nagyon hiányzik, igen jól értelmezed.
Imádtam a vti-t minden hibájával együtt, így utólag nem mondom, hogy megbántam, de ha mégegyszer ott lennék nem cserélném el semmilyen ctr-re.
Angolnak angol, bevallom tényleg semmi problémám nincs vele és még nem is volt, semmi az ég világon. A váltója egyedül amit belepakolnék a vti-be, sokkal rövidebb, pontosabb azt az egyet tényleg szeretem benne.Egyébként meg drágább rá/bele minden alkatrész, gondolok itt pl. a gyári gyertyákra, 17-es gumikra, a vezérléshez még nem kellett nyúlni hálistennek, és örülök, ha ez így is maradna
Többet fogyaszt (jó kb. egy lityóval) alig megy jobban (csak úgy tűnik), nehezebb, kicsi a csomagtér, nagyobb köbcenti, nagyobb költségek. Ez már nem az a takarékos japán kis autó, alacsony ccm-vel, egyszerű kis szívó motorral, kis költségvetéssel. Meg ott a tudat, hogy egy tőlem kisebb gyári szívó 1.6-os, vagy 1.8-as megszorongatna, de még egy 1.5-ös turbós Colt CZT is. Oké, az 1.6 VTi-t megfogja, de egy 200 lovas sportkocsit nemmáááá
Igazság szerint abszolút nem vagyok elájulva tőle, és amikor még megvolt a vti-m, egymás mellett parkolva ez egy nagy böhöm szarnak tűnt, semmi lapos japán sportosság, ami az 5,6 gen Civiceknél ott van.
Ha 300 lovas lenne még azt mondanám rendben, bár azt még annyira se tudná szegény leadni, mert ezt a 200-at is alig tudja, de így nem hatott meg egyáltalán..[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25415 üzenetére
tesóm tegnap vitt-hozott engem és két kollégám ivászatból. és mindnkettőnek pár éves octáviája van. tesómnak meg ugye angol 6gen5d civic 1.6, két srác nem értette mitől ilyen jó egy 15 éves autó. szar lehet visszaülni az octáviába ja, 15 éves, 250k km felett, hibátlan, sose volt baja.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz Napfénysüti #25414 üzenetére
Igen, én oldottam meg végül, injektor baj volt.
De a gond megoldása után megint jöttek az újabb bajok...Ez a ctr március 7-e óta megvan, kapott olajat, olajszűrőt, gyertyákat, pollenszűrőt, légszűrőt és két külső kormányösszekötő gömbfejet, osram nightbreaker+ h1-es izzókat, azóta sincs semmi baja. Generátorban a behúzó csapágyat újítottam még fel azt ennyi.
5 hónap alatt semmi baj, napi használatban van a gép.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Winner_hun
félisten
válasz Napfénysüti #25414 üzenetére
Ja, volt vagy 2-3 valódi baja, a többi az nem baj volt csak annak fogja fel, nem kell őt sajnálni egyáltalán. Legalábbis nekem bármennyire is próbálom, nem megy.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
plaschil
aktív tag
válasz DeathAdder #25407 üzenetére
Volt a hsz-ben némi irónia. Én ennyit tuti nem adnék érte, ha semmi baja akkor se. 20 éves autóról beszélünk...
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #25418 üzenetére
Engem te ne sajnálgass már légy szíves.
A gondjaim csak több százezer Ft-osak lettek volna, úgyhogy eladtam a francba...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
sunny84
senior tag
szomorú hír [link]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
nagyúr
-
sunny84
senior tag
válasz Napfénysüti #25425 üzenetére
igen nagyon csúnya balesete volt , feje és az agya súlyosan megsérült csak a gép tartotta életbe és lekapcsolták
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
MacCaine
őstag
válasz Napfénysüti #25425 üzenetére
Melyik topik?
-
nagyúr
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25432 üzenetére
én ugyan nem üzleteltem vele, de tudom h nagyon sokan igen
ha jól asszociálok akkor egy 5gen-t hajtott: Moha in memory of ... Nyugodj békében!
Life is too short to stay stock!
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #25432 üzenetére
Ő már NSX-et hajt
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
barack1997
senior tag
válasz DCI_market #25436 üzenetére
vagy HSV-10-et
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25432 üzenetére
Minden gyári alkatrészt tőle vettem, utángyártottat is, sokat beszéltem vele.
Nagyon korrekt ember volt...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
plaschil
aktív tag
DCI_market kollégával nincs valaki jóba?
3.-án felvettem vele a kapcsolatot, megadtam az autóm alvázszámát, motorkódját javítóív beszerzés céljából, és semmi választ nem kapok tőle 6.-a óta. Ismeri valaki? Mi történt vele? Látom a fórumban járt...Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
Rav3n02
senior tag
Még alig lettem Hondás, máris frissítettem egy 7.gen 3dr 1.6 Vtec Civicre
Így régi angolom eladó
-
Winner_hun
félisten
Nemrég elkezdett csörögni-zörögni a kocsim, plusz bizonyos fordulatszámon berezonálni is. Ma eljutottam a szerelőkig. Fordulatszámon való rezonálás oka a katalizátor hővédő lemezének csavarokkal való felfogatásánál a lemez eltörött. Kapott egy kis hegesztést és az egyik probléma megszűnt. Megyek egy próbát, még mindig zörög. Gyorsan ki lett derítve hogy a bal hátsó fékbetét zörög. Van benne valami feszítő lemez, az volt elcsúszva a helyéről. Hogy hogy mozdult el arról halvány lila gőzöm sincs. Én meg már azt hittem hogy szét akar esni a futómű -.-'
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #25443 üzenetére
Már a csörgés-rezgés szó hallatán rosszul vagyok
Minden egyes sebességben, de még rükvercben és üresben is 2200-as fordulaton valami annyira csunyán csörgött az enyémen is, hogy még a mesterek szerint is a motorból jött.
Hát mint később kiderült, a kipuff alatt valami védő lemez ponthegesztése elengedett... -
Integra
titán
válasz Winner_hun #25443 üzenetére
a katalizátor alu hővédő lemeze minden létező autónál idővel megadja magát. én 3 hete hegesztettem vissza a mitsun, 2000-res fordulatnál volt csodás hallani. 5 pötty hegesztés és mintha sose lett volna
a féklemez az érdekes. de valszeg a betéten a rögzített lemez, aminek a "sírás" a feladata volt a ludas. valszeg sima anyaghiba volt. de ennél sose legyen komolyabb gond...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz Winner_hun #25443 üzenetére
HI!
a carinabna a kaalizator vot szettorve na annak is vt ahngja:- (
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
vbbb
őstag
Sok embernek lehet nem tetszik a fekete felni, de nekem igen. Szépen dolgozott az autófényező ismerős, folyáshatárig festette meg extra lakkot is kapott, hogy tartós legyen.
Kapott új 185-ös gumikat is...szóval most öröm és bódottág.Ezzel a só marta felnivel (az összes hasonló) meg nem nagyon érdemes foglalkozni...szépen megette az időjárás.
-
vbbb
őstag
válasz Winner_hun #25449 üzenetére
Gyári felni, de elég izmos az az oxidáció. Ragasztó nélkül pl fel se lehet rakni őket.
Még elviszem itt egy japán bontós ismerőshöz, hátha valakinek kell valami gyengébb furigára.
A kisúlyozással tutira probléma lenne annyi szórógittet rá kéne tolni pluszba.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen okostelefont vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Mobil flották
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Asustor NAS
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Arena Breakout: Infinite
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest