- Huawei Nova 10 - halovány remények
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz zolynet #25548 üzenetére
felújított nissin? hogy néz ki most a hátsó féked és mi a terv?
vbbb:
arra figyelj, hogy esetleg elüthet a színe a többi azonos, de 10 éves rizsszemizzó színétől!!
sajnos ez ilyen, úgyhogy vegyél eleget, ha szükséged lenne rá, hogy a többit is cseréld.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #25551 üzenetére
semmi extra (növelési) terv nincs, mehet hátra a gyári méret
felújított nissinre adnak 2év garit, ezt mondta Imi
a hátsó fékem úgy néz ki h a 2. betét szettet darálja le a jobb hátsó,
amikor egy nem várt fékbetét csere volt ~1hónapja akkor nagyon vissza kellett tekerni a munkahengert, gondolom megint ez van, ezt már "kukába" szánomLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #25554 üzenetére
Imi azt mondta h a régit kiveszi, elviszi és egy felújított nissin megy a helyére (nem párban! ... gyári 70k )
azért még nézelődök ill a fórumon már prezi rám is írt h van neki működő autóról 8é, azért első körben most azt vállalom be, megpróbálkozunk egy ilyen megoldással ha nem válik be akkor megyünk a felújított nissin feléLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz neduddki #25556 üzenetére
per pill álláskereső vagyok ... megyek is 2 interjúra ( ennyi fejvadász a világon nincs!)
illetve ahogy mondod, van még ezen kívül 3 féknyereg ami működik
+ mi történhet, max ez is megszorul, és akkor jön a felújított
nem mindegy h 8-10k-ból van meg vagy 35-40k
ez a nagy büdös helyzet ... amúgy én is az új híve vagyok, de most nem bánom h bepróbálok egy használt működőt[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
neduddki
nagyúr
-
nagyúr
-
wierra
senior tag
válasz Napfénysüti #25560 üzenetére
Nincs. Kívül-belül felújított féknyereg. Annyi, hogy a külső galvanikus (?) védelem rajta nem a legjobb, felületi rozsda van már rajta.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
neduddki
nagyúr
HI
na most ma biszto shogy nncs Spidy-nekolajszurojae:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
Winner_hun
félisten
válasz Napfénysüti #25565 üzenetére
Az utolsó ötöt elmondása szerint pénteken elhoztam tőle.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #25565 üzenetére
HI!
nem baj mat Motksany felvasarolja z tis:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
uhh, megjött a következő alkatrész adag rendelésem, most "csak" 70k.. basszus..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Winner_hun
félisten
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25542 üzenetére
Hát igen, a súly megöli hiába a nagy teljesítmény.
ctr-t is nehéz dögnek érzem, ami a teljesítmény rovására megy sajnos, skalpot is csak olyanoktól gyűjtöttem be eddig, akik említésre sem méltó kihívók voltak.
Szívesen mennék intivel, mk v gti-vel akár r32-vel is, evo viii-al, vagy egy 260 pacis bubuval etc.. hogy meglássam hol is vagyok
Oké bilibe lóg a kezem, de vti-vel egyszer csúnyán megaláztam egy 211 lovas Impreza GT 4WD-t és azóta is kitart a magabiztosságom, konkrét vereségem még nem volt, pedig álltam már reckára az esélytelenség nyugalmával többször is"300-500 lovas civiceket építenek, háááát, beszarás lehet egyenesben, de amúgy meg?!"
Nem ültem még olyanban és nem is láttam, de valahogy képtelen vagyok elhinni, hogy egyenesben is menni tudjon egy alig 1 tonnás kis civic utcai gumival, ezt gondolom Napfénysüti is tapasztalta, amikor Elmör-el autózott Nyomaték biztos szaggat, de az sokszor becsapós. -
Integra
titán
válasz DeathAdder #25571 üzenetére
olvasom a mazda3 mps őrületet is... hány kg az az autó a 260 lóhoz? milyen a kg/le aránya? éssss, az is csak egy fwd marad...
sajnos ez a nagy büdös igazság.
a te buszod hány kg?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz DeathAdder #25571 üzenetére
Igen még 4-ben simán kapart a gumi amikor odalépett. Meg csak 205 széles gumik vannak rajta oda már elkélne talán valami kicsit nagyobb felületű. Csikorgó kerék nélkül szinte lehetetlen is indulni vele bár ebbena kuplunk is benne lehet mert az is valami spécibb darab amit sokkal nehezebb csúsztatni. A hangja viszont brutál ha nem lett volna épp merülőben a telóm tuti csinálok videót utasként.
Més que un club!
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25572 üzenetére
~1200, a na az mps mazdát ki is felejtettem a sorból, 6-os már awd, azért kíváncsi volnék mindkettőre, egyikből a másikba
(#25573) Napfénysüti - biztos nagy élmény lehetett Viszont kiállnék ellene a régi vti-mmel a nap bármely percében, ami jó gumival gyönyörű szépen le tudta adni az ő gyári teljesítményét. Persze a nyomaték biztos hatalmas volt.
Mentem még a vti-vel ilyen 250+ lovas Eclipse ellen, állóból és repülőből is elvertem, erre az volt a reakció, hogy oké az ő autója végig elkapart, az enyém meg sőfőrrel együtt nincs egy tonna sem, meg különben is vtec nélkül sehol se lennék
Nah mondom, de mégsem ér semmit a kamionnyi lovad, ha nem tudod átvinni az aszfaltra, és turbó nélkül te sem lennél sehol. Meg rossz volt nézni azt a rengeteg műszert amit szegényke belepakolt meg ráköltött arra a vasra ami arra se volt jó, hogy egy 20 éves szériagyártott gyári utcai 1.6-os szívót elverjen -
Integra
titán
válasz DeathAdder #25574 üzenetére
megkockáztatom, hogy pariban vagy nagyjából a dc2-vel, 1130kg és 195le, de nekem 215-ös jdm mérettel fut az autó és hátul van még egy zárt ládám is. ráadásul szerintem neked valamivel rövidebbek az áttételeid a hatos váltód miatt. és a te autód jóval merevebb masszívabb és ez nem elhanyagolható, örülnék én is neki ha merevebb lenne.
viszont a buszt lenyomom az outlanderrel. és érzésre az meg nem megy olyan jól mint az itr.. na,szóval én ezt nem értem
ha egyszer eldurranna a b18, az új 2 literes turbo-t azért beletenném a 6os váltóval szinte biztos vagyok benne, hogy a japánoknál pikkpakk piacon lesznek a teljes átalakító készletek hozzá.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #25563 üzenetére
beszéltem rprezident-el, használt, még az ővé volt, csak a polcon áll ... remélem jól járok és sokáig nem áll be
neduddki: pályára elvileg a 262/242 fékemnek is kevésnek kéne lennie, de nem az, miután ebc minőségi betétek és tárcsák vannak a sárkányon ... az h a nyereg munkahengerrel megpukkant attól még meglesz a fékhatásom, a következő ugyanúgy fog működni, ha nem addigra már csak lesz meló/péz azt akkor lehet egy 282/262-őt rábaszok, majd alakul
persze vehetnék eredeti spoon-t is 360kért, de ezzel még várok egy kicsitelső fékbetéteket is kell majd lőnöm hamarosan, 2 szett előre sárga ebc ~30k
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25575 üzenetére
Szerintem is kb. egy szinten vannak, viszont nálam nincs lsd ami startban és másodikban nagy hátrány lehet.
Nekem meg a 205-ös gyári méret van, ami szerintem gyárilag nagyon el van méretezve. 215-öst simán elbírná, meg lehet az már be is tapadna, mert 205-ön nagyon nem tud Ami érdekes, hogy AD08-at vehettem volna 215-ben egyazon áron, amennyiért én hülye a gyári méretű Proxest vettem gondolkodtam, is hogy tavaszra már nem teszem vissza ezeket, hanem ad08 lesz belőle, de mégsem, nem akarok már annyit költeni - hardver téren szeretném utolérni magam a télen, meg egy note3 is kéne (haha rímelt) -, nem rossz gumi ez, de gyorsulni nem lehet vele, szarabb úton gyakori, hogy 2-esben nyomatékból már kacsázik az orraHát ja, rövidek az áttételek, korán sem éri el a 100-at kettesben, nem is tudom élvezni az 1-2 fokozatot, mert gyorsan vége nagyon (és gyakran a kerék is kipörög), a 3-4-et szeretem kipadlózni. 4-es vége 180-nál van, szerintem az inti ott már 200 körül lehet.
2.0 T-vel + 6-os váltóval repülne a kis dc2
Hogya rákba?
Milyen Outlander az, még ha a 177 lovas lenne se érteném -
orbano
félisten
válasz DeathAdder #25577 üzenetére
gondolom abban kicsit masszívabbak az áttételek
A vér nem válik VAZZE!™
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25577 üzenetére
Boo nem véletlen mondta, nehogy a gyári méretet vegyem meg.
215 betapad, semmi bajom vele.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
vbbb
őstag
válasz !Overdose! #25549 üzenetére
Ő is ez lenne? Ez olyan foglalatba befőzős móka?
-
vbbb
őstag
válasz !Overdose! #25581 üzenetére
Lemértem az izzó keresztmetszetét (~3mm) és a magasságát (~6-7mm). Az feszültéség megegyezik, szóval bepróbálkozom vele. Csak nem nyúlok nagyon mellé. Köszi!
update:
A régin volt ilyen sárgás színű gumi burkolat, sikerült leműtenem.
[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
válasz !Overdose! #25583 üzenetére
Igen, ki lett szedve belőle. (Picit meg van pörkölődve, de használhatóságán nem fog rontani szerintem.) Reméljük visszafele sem fog bonyodalmat okozni a méretre vágás meg a lábaknak a beleszuszakolása.
Ha valamit nem tudnék akkor még mindig van egy autóvillamossági pajtás aki tud benne segíteni.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25577 üzenetére
2.0 benya turbo, állandó awd
húúú, nemtom mennyinél forog le negyedikben, de 130-nál ötödikben 4500-at forog. utazó konform most jöttem imitől, kifizettem minden alkatrészt, már csak a lendkeréknek kell megjönni és nekiesünk összerakni. kap új váltó olajat is, mivel kapásból leöntötte, amit ráadásul a 100ezres nagyszervíznál újra cseréltettem vele..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25588 üzenetére
hungária krt. egymás után 2 lámpánál is, harmadik lámpánál már nem próbálta.
viszont gyalázatos a fékrendszerem, harmadik lámpánál már becsúsztam satuféknél a lámpa alá, nem véletlen fogom tavasszal rádobálni a komplett evo9 fékrendszert csonkállványostul, felnistül. amíg ez nincsen kész, a motorhoz hozzá nem nyúlok. egy biztos, intercooler-t kell cserélni, 2x akkorára mint a gyáriviszont átülök az integrába és tudom, hogy a mitsu sosem lesz képes erre a precizitásra, a motor, a váltó, a kormányzás, a hang, a mindig spontán és azonnali gázreakció.. sehogy sem, nem tud labdába rúgni, két kanyar után tudom az intiben, hogy ezt az igazi vezetni. alig várom most, hogy összerakjuk és picit tudjak vele játszani újra összeraktuk egy dobozba az új alkatrészeket, azért agyeldurrantó, hogy az a pár bizbasz három kilo majdnem... még akkor is ha 15 évig bontatlan volt az egész és soha semmi baja nem volt. na mindegy, egyszer ezt is megkell csinálni. viszont a motortartó bakon kibuktam mi kerül egy darab gumiban 37 rugóba
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25589 üzenetére
Jó elképzelés, hogy a tuningot a fék/futóműnél kell kezdeni, és ez hatványozottan igaz egy majd két tonnás dögre, főleg még ha egy gyengébb Outlanderrel azonos a fékrendszere
Azzal a váltóval meg nem tudom mit csináltak, de Honda váltónak nincsen párja
Főleg akkor tudja ezt az ember értékelni, ha sokáig mást hajt és azután ül vissza. Én is mindent hajtottam, 2 hétig garázsban állt a busz, vasárnap elővettem, úgy indult mintha tegnap állítottam volna le a motort, és kanyarra fekvés, a váltó.. igazi élmény volt
Ezt az egy dolgot az életben tényleg nem tudom megunni[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25590 üzenetére
konkrétan lespórolták az evo fékrendszerét és a 2 literes szívót hagyták rajta. az, hogy ez önmagában ijesztő, egy dolog. de a másik az maga a fékerő és az, hogy már egyszer felkellett szabályoztatni gariban a fékeket egy másik.. nagyon komolyat veszekedtem az importőrrel, mert ez konkrétan anyaghiba. persze nem ismrték el és mentegetőztek meg a szokásos hárítás.... megvan a véleményem az emil-frey-ről.
igen, ez az egyik ok, amiért képtelen vagyok eladni még mindig az intit. a mitsu váltója sehol sincsen.. talán az fq-400 váltójával már más lesz, de ez a gyári öt sebességes nagyon kaka, teljesen másképpen kell vezetni, mint az intit, nyugodtan és hagyni, hogy nyomatékból húzza az autót. akiknek evo manuál váltója van 5 vagy 6 sebességes, ők azt mondják, hogy fényévekkel jobb mint ami nekem van. na majd kiderül. azért egy fq-400 motor és váltó szerintem elektronikával együtt lazán 2-3 misiben lesz angliából ha gyári állapotú, bontatlan. az meg azért nem kevés. plusz az intercoolert a motor felől a motortér elejébe kell beszabni, mert a motor felett nem fér el és a motorháztetó beömlőjén nem kap elég levegőt sem. nem baj, ha ez megy a műhelybe, akkor meg ott az inti tavasszal meg a hátulját rakom rendbe, szilentek és amit még kell. a nagy szilentjeim kezdenek repedni, de a telet még kihúzzák.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #25589 üzenetére
gyári motortartó bakom nekem is 35k lett volna, itt mondtam h álljunk meg
elvittem az én régimet és kaptam helyette egy ugyanolyat csak galvanizálva volt, talán 10 v 12k volt a történetfékmunkahengernél ue a történet, nem írom le még1x
sokaknál nincs is annyit egy autó h megérje ez a gyári buzulás, amivel egyébként kezd a kukim kilenni
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #25592 üzenetére
tisztában vagy vele, hogy nem 5 éves autót használsz, akármilyen szuper is. enyém is lassan 15 éves, akármilyen szuper. ezek a dolgok előbb-utóbb, ezeknél a hondáknál inkább utóbb elkopnak, cserére szorulnak. ezt tudatosan vállaltam, most itt az ideje, megkell csinálnom, muszáj, különben magamnak fogok már rövid távon is kárt okozni. nem éri meg.
te is ugyanitt vagy, kikell cserélned azokat a komponenseket amik most kezdenek elöregedni és kihúztak 10-15 évet.
"sokaknál nincs is annyit egy autó h megérje ez a gyári buzulás" - nos, ezért is van annyi minősíthetetlen állapotú autó a piacon, teljesen egyenes következménye és törvényszerű. nincsen ezzel baj, csak nem szabad állandóan azon problémázni, hogy miért nem vigyáz senki az autójára. az okokat mind tudjuk, tisztában vagyunk velük.
aki meg locsolja rá a pénzt, mert fontos neki és vigyáz rá, és eladná, jön a köcsög és elkezdi osztani az észt, hogy ennyit nem ér meg, hülye vagy, hova képzelsz már, kit akarsz lehúzni... kurvannyát az ilyennek meg a nyomorának. persze, vágom, ez is törvényszerű, ahogy az én reakcióm is
tehát most te is végigrágod a sztorit és kitartasz, vagy eladod és veszel egy fiatalabb autót, akármennyire szereted a mostanit, mert nem úgy ismertelek meg, aki hagyja az autóját elrohadni. úgy tűnik, most kezd el nálad is felszállni a honda köd, hogy sosem lesz más autód etc etc. sok jó autó van még, mindig is volt, újabbak is. és ilyenkor már jön a kérdés, hogy megéri e locsolnod e rá a pénzt, mert az anyagi lehetőségek korlátozottak és még lesz csere alkatrész bőven.
kurva jó autók ezek a hondák, a legjobb korszakból. de csodák nincsenek.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #25593 üzenetére
ugye nem gondoltad h egy ilyen kis pikulányi tétel miatt eladnám, v akár megfordult volna a fejembe h eladjam, ne viccöljön uram
és itt a kopással sincs bajom, csak az elbaszott gyári árakkal, de azokkal már nagyon nagyon
nem azt mondom h ezután fost teszek bele, mert nem de igen is kipróbálok más dolgokat is, mint most pl a használt féket jobb hátra ... ha kirohad alattam pár hónap múlva akkor jön a a felújítottanno mikor megvettem és Imi elsőre átnézte, rögtön mondta h az összes kutyacsontot cseréljük, aham mondom oké, mondjad az árakat
gyári 15k/db
ugy 7,5k/db -> erre mondta h ő már szedett ki olyan autóból h egy éve volt benne, na most ez nekem már 3,5éve van benne ... ott az volt a helyzet h előtte fizettem ki kp-ra az autót, és ugyan volt még félretéve h ha gebasz lett volna, de így féláron volt a 4 kutyacsont, nézzük meg ... ugyanúgy voltam vele, ha 1év múlva kirohad alólam akkor jöhet a gyári, de addigra már lesz megint félretett pénzem és ki tudom úgy fizetni h szívesen adom ki érte a $$$-tLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #25594 üzenetére
na, jól van megnyugodtam
naná, hogy kezdd egy használt jobb hátsó fékkel, ha az működik, akkor tökéletes, ne is menj tovább, én sem mondanék mást lekell szépen pucolni, kitakarítani és 100%, hogy jó pár évre hibátlan lesz[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25591 üzenetére
Fékrendszeren spórolni főleg egy Mitsunak nem valami faszájos
Hogy is ismerné be egy evo tulaj, hogy a te "gyengébb" és régebbi intidben jobb a váltó mint az övében
Kizárt, hogy jobb legyen,talán az s2k és az nsx ami valóban jobb nála, de egyébként az én típusom váltója is szvsz nagyon rendben van mégha "csakegyszivik" is.Azért nagyon sajnálom, hogy a környezeti normák miatt ennyire leáldozóban a pörgős szívó motorok
Én a szívót preferálom, az igazi sportautók is mind azok (voltak), de már az f1 is megalázkodik egy vti felcsigázott lökettérfogatával. Sajnálom, hogy ilyen idők járnak[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #25596 üzenetére
majd egy is200at próbálj ki
ps: régen is turbósok voltak az f1 autók.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #25598 üzenetére
én akkor már inkább a váltót baszogatnám Senna idejében kicsit más volt a tészta.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen