- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Locus Map (Free és Pro)
- Yettel topik
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
A-l-i-e-N
aktív tag
Hali
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
lemostam csórikámat, már nagyon ráfért
téliedisönLife is too short to stay stock!
-
orbano
félisten
hali!
tudtok megbízható, jó karosszériást pesten?
köszi
A vér nem válik VAZZE!™
-
Winner_hun
félisten
Elhalálozott az akku a kocsimban. 9 évet lehúzta és már a 10-ik évet kezdte. 2004 novemberi volt. Banner. Valószínűleg ilyen fog belekerülni ismét. Pedig reggel még indult. Aztán beálltam egy parkolóba, ott mondta az illető hogy álljak odébb (miután már leállítottam a kocsit és épp készültem elmenni). Odébbálltam (pöcc-röff), kiszálltam, bezárni már nem tudtam a kocsit, lemerült az akku, még a műszerfal SE világított.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Integra
titán
civic tourer
hosszú ideje az első honda, aminek valóban van értelme és keresni valója a piacon....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #26110 üzenetére
Simán belevereted a vtec turbót azt jóidó van
-
Integra
titán
válasz szőröscica #26110 üzenetére
jövőre benne lesznek az új turbó motorok. lesz 1.5 vtec turbo, ca 200le 250nm is
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26113 üzenetére
de, azt fogja kapni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26113 üzenetére
jah, öregem következő autónak pont egy 1.6 trakesz kombit tud elképzelni hosszú utakra, túrázásokra... kisebb is mint a mostanija, olcsóbb is lesz etc, szóval a fontos dolgok neki ezek, engem a hideg kiver tőle, de az ő vezetési stílusához tetszik vagy sem, ez az 1.6-os kerregő az ideális társ
mondtam neki, hogy várja meg a 10gen civicet, ne vegyen most, először vizsgázzon a motor meg a többi....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26116 üzenetére
fater 1.5dízel colt-jától kivagyok, úgy vált azt hiszem h lefullad
2005-ös évjárat, most van benne 75ekm (kár belé), gyári aksi, gyári gumi ... mondtam h tán a gumikat dobjuk le jövőre kap új gurulókat, hálisten
barcelónát megjárta 4,4-es átlaggal, sosem bír a lábával az öregLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #26117 üzenetére
brrrrrrrrrrr
jó kis autó az a colt amúgy, látod, semmi baja. de az a motor..amúgy kénytelen vagyok aláírni, hogy nem csinál (mindig) hülyeséget a honda és ezzel a kombival, az 1.6-os dízellel és a 6-os manuál váltóval, az adaptív hátsó futóművel belenyúltak a tutiba, mert piszkosul jó vétel, az egész csomag ahogy van, szinte tökéletes. dög ahogy kinéz, jól felszerelt, masszív kasztni, 4 főnek teljesen élhető beltér, csöndes, óriási csomagtér, a variálhatósága egyedülálló, nagyon jó utazó futómű, a hajtáslánc és a mechanika végre ismét példásan honda, és mocskosul halk a beltér.. próbáltam, tényleg az.
én biztos csak benzinessel venném, az 1.5t is elkell menjen 6 liter körül normálisan használva. nekem másfél liter mínuszt nem ér meg a dízel hangja, még ha azt a honda a tökélyre csiszolta is.én a futóművel nem tudok mit kezdeni, ezért bukik meg nálam az új ctr. majd ha dw futómű (de legalább mcpherson és multlink) és awd lesz alatta, akkor tuti lesz. e nélkül egyszerűen kapufa marad. golf 3, s3, a-amg, sti, evo - ezek a nagyfiúk. amíg nincsen egy valamire való komoly awd, addíg csak futottak még kategória lesz a ctr, hiába a brutálisan jó motor és váltó meg az lsd.. kár érte. és megmondom őszintén, hogy a wtcc sem igazán érdekel, mert a síma aszfaltos versenypályára lehet, hogy jó a lovaskocsi futómű, de ezekre a közutakra nem.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26116 üzenetére
Jujj -jujj, júúújjj
De mééé már? Ezen akarnak spórolni megint? A 6gen -ha jól tudom- még dupla lengőkart kapott, azóta meg inkább csak hátrafelé kullognak..Én nem is elsősorban a hangja miatt félek tőle (persze attól is kiver a víz), de a körülöttem levő traktor sofőrök (szóval az ismerőseim 95%-a ) nem győzi locsolni rá a pénzt, nagynyomású pumpa, csiga, dűznik.. fogalmam nincs mik még, de nagyon nem olcsó játék ez
Oké új autó az új autó, lehet más, ha újan veszi az ember, majd túl ad rajta 100.000-nél, de jóval drágább is, szóval nem tudom ha mondjuk 10 év után meghúzza a vonalat egy benzines és egy dízeles új autó tulaj, akkor hol lesznek a végén. Lehet Hondánál ez a sok rossz kevésbé igaz a traktorokra, de az én fejemet még nem csavarták el -
Integra
titán
válasz DeathAdder #26119 üzenetére
7gen elől már mcpherson volt de hátul még multilink (ezt érezni is vezetéskor, nem pattog úgy el szar utakon mint a 8 és 9), 8gen már elől mcpherson és hátul csatolt lengőkaros volt, a 9 gen is ugyanez.
ezek honda dízelek vagy más dízelek? honda dízelekre nem nagyon van panasz, még a régi isuzu dízelre sem volt a bálnában....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26120 üzenetére
Nem, nem Honda dízelek, ezért is írtam, hogy ez a Honda esetében lehet kevésbé igaz. Ezek német, olasz, francia, angol autók és egy japán (mazda6) amire itt locsolják a pénzt, de a legtöbb az b6 Passat és Ford, mondjuk abból is van a legtöbb
Na igen a multilink egy sokkal komolyabb független felfüggesztés össze se lehet hasonlítani a merev tengellyel.
Nem tudom érzésre jobb lenne-e, ha elöl is ilyen lenne, hallottam már szapulni a mcphersont is, de én (a kevés tapasztalatommal) azt mondom ennél jobb se rosszabb ne legyen
Két Hondám is ültetve volt /40 gumival az egyik, de még az sem volt olyan pattogós mint az FN2 -
Integra
titán
válasz orbano #26121 üzenetére
az új rlx-ben most megjelent "sh-awd" talán reményre ad okot, hogy leszivároghat az új hibrid awd hajtáslánc, ami úgy tűnik egész parádésra sikerült, ódákat zengenek róla a legtöbb tesztben, rüviden és jól megfogalmazva a technikai rész:
Electric All-Wheel Drive
From there, things get really interesting. Though the RLX Sport Hybrid wears the same Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) badge as the MDX, TL and old RL, the system it refers to here is entirely different.Rather than the mechanically based system that uses a conventional driveshaft to send power to the rear wheels, the Sport Hybrid uses a pair of 27-kilowatt (36 hp) electric motors. Packaged together in what Acura calls a Twin Motor Unit (placed where the differential would be), each motor sends power to its own rear wheel.
Like the original SH-AWD that introduced the term "torque vectoring" to many a car enthusiast's lexicon, the Twin Motor Unit delivers more torque to the outside wheel while cornering for sharper turn-in, reduced understeer and the general feeling of a car implacably glued to the road. Imagine the way a tank turns and you'll be on the right track: no pun intended.
The results are amplified in this new SH-AWD iteration, as the electric motors can create an even greater torque difference through the use of regenerative braking. In other words, one side can accelerate while the other is braking. Torque vectoring even occurs when the throttle isn't applied, so you get the same corner-taking abilities regardless of what your right foot is doing.
On the twisting coastal roads north of San Francisco, the RLX Sport Hybrid indeed stuck with tenacity, demonstrating a neutral character that gives way to rear-biased, effortless torque as you power out of a corner. An Audi A6 Quattro that Acura provided for comparison purposes felt almost antiquated. Understeer may have been similarly quelled, but the swift kick from behind was missing. So, too, was the whip-around effect afforded by torque vectoring.
vagyis ami a civic esetében fontos, nincsen kardán hajtás, hanem hátul egy "twin motor" egységbe épített elektronikus "elosztómű" dolgozik a két hátsó kerékre. a civic padlólemeze amúgy sem tenné lehetővé a kardánt, de így meglenne az awd és nem is akármilyen. ezzel már a ctr-t is eltudnám képzelni.. és titkon ezt remélem, hogy a 10gen civic-ben ennek egy változata a drágább típusokban megjelenhet.
gombok a kormányon:
hogy bazári? nemtom, élőben nem olyan rossz. ami nekem a gondom, az maga a gomb. egyes német autókban a gombos fel-le léptetés helyett görgőket használnak ami benyomható parancs kiadás miatt- ez zseniális, sokkal gyorsabb és ergonómikusabb. feltételezem drágább is.
a másik, hogy végre egységesíteni kellene a sok nintendo kijelző felbontását és fényét......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26122 üzenetére
amíg síma az út a 8gen ufo is szépen fekszik, de a keresztbordáknál elpattog, a drégi dw és multilinkek is pattognak, de azok összehasonlíthatatlanul jobbak még ilyenkor is. a 9gen-nél jobb a helyzet egy fokkal a megváltoztatott szilentezéssel és geometriával, nagyon csöndes lett az egész futómű, sokkal barátságosabb és kényelmesebb. minden napos autónak bármikor hajtanék egy facelift 1.8-as 9gen ufót.. baromi jó vas.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok!
Hülye kérdés: jól tudom, hogy OBD II-es csatlakozóval rendelkezik a 2006-os Accord? Mert elgondolkodtam azon, hogy veszek egy ilyen BT-os modult, telefonommal összelövöm, aztán a Torque program majd mond nekem mindenféle hasznos infót.
Valaki használ ilyet egyébként? Megéri? Vagy hülyeség?''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26124 üzenetére
Én is ültem már 9g-ben és tényleg nem rossz, bár a formájával nem vagyok kibékülve, a hátulja szerintem ultra gagyi az 5d-nek, de ez szubjektív.
Amúgy Hondánál még a 9g-nél is olyan a start gomb, hogy nyomni kell folyamatosan, és forgatni a motort mintha kulccsal indítanánk? Olyan érdekes, más gyártók megoldották ezt, persze lehet ez kevésbé romlékony..
Már is fl kellene? mi baj ezzel?Zsombe - Nem tudom jó-e, szerintem jó, mert nekem is a 7g Civicben jó, de azért ennek nézz utána. Megérni megéri, olcsó és hasznos. Nekem van vgate ELM327, sokszor elnézegettem a hőfokokat, fogyasztást, és a hibakódot is ki lehet vele olvasni (javítani nem).
Ez tuti olvassa a 7gen Civiceket, a faceliftet is, és apám 2001-es Dodge-ján is próbáltam azon is jó volt.. -
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #26126 üzenetére
Próbáltam rákeresni, de sajnos Google nem adott értékelhető találatot. Esetleg tudsz ajánlani oldalt, ahol utána tudnék nézni?
Ahogy néztem androidra a Torque program nagyon sok mindent tud. Ehhez elég egy BT-s elm327 kiolvasó ugye? Mármint amit csatlakoztatok a kocsira. Kicsit hihetetlen számomra, hogy 1-2 ezer Ft-ból megvan egy ilyen cucc. Jó pár évvel ezelőtt mintha sokkal borsosabb áron mentek volna az ilyen dolgok.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz DeathAdder #26129 üzenetére
Köszi! Én most licitáltam eBay-en egy olvasóra, asszem 360 Ft-ért.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26127 üzenetére
alapvetően mindig azt mondom, hogy egy generációból mindig az fl a jobb és ez a mostaniaknál is így van. a régi 6gen és korábbiak esetében ez azért nem így volt természetesen, csak utána csúszott egyet a honda... :-/ jó példa a 7gen civic, amikor is az fl-kor több mint 5000 ponton változtattak az autón. a 8gen esetén jobb lett a helyzet, de ott is sok változás volt, a 9gen viszont megint jobbnak tűnik, mert fl-kor nem volt asszem számottevő változás mechanikai módosításokban, inkább optika és felszereltség, utastérben változtatás, anyagok etc. ami pozitív
biztos velem van a baj, de a 9gen nekem jobban tetszik mint a 8gen, élőben nagyon kellemes ettől függetlenül a 10gen-re nagyon kíváncsi vagyok, mert visszamennék formában a 8gen orrára, nekem ez az új x orr amit a vfr1200 motorral kezdtek, nem annyira begyere. bár a modellfrissítéssel egész szalonképessé tették, de bőven lehetne rajta még faragni, hogy markáns legyen. nagyon jó volt a 8gen szamurájkard fényszórója....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26131 üzenetére
Jogos, részben csak azért is, mert az első modelleknek általában megvan a maga gyermekbetegsége, ami a 7gen-re hatványozottan igaz volt (ott nem is csak gyermekbetegségekről volt szó ).
Bár én lekopogom egyelőre nem tapasztaltam rendellenességet, az az egy csapágy bajom volt eddig az 50-ik EP3-al
Tavasszal azért át akarom nézetni, hogy állnak a motortartó bakok stb... mert olvastam, hogy ezeket annó garanciában cserélte a Honda, mert szarok voltakÖsszességében nekem is jobban tetszik a 9gen mint az ufó, ami type-r ben azért jobban néz ki elölnézetből, szerintem sokkal vagányabb, hogy nincs "egybe" elöl a fényszóró.
Még egy pillanatra visszakanyarodva a futóműre a 7gen az tuti, hogy multilinket kapott hátra, nem csak egy sima kettős keresztlengőkart?
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26132 üzenetére
nagyon egyszerűen megállapíthatod, nézz az autód alá, multilink van alatta hátul, nem fogsz látni egy bazi vastag csövet a két kerék között klikk
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26132 üzenetére
neked ilyesmi kell legyen még hátul:
ez 2012-es usa civic coupe hátsó multilink, ott még mindig ez van benne....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26133 üzenetére
Kövezz meg, lehet én vagyok vak, de valahogy nem ilyennek látom, mint az általad mutatott képeken
Vagy csak a fogalommal nem vagyok tisztában, én úgy tudom, hogy a multilink esetében tekercsrugó szét van választva a lengéscsillapítótól, de alapjaiban a kettős keresztlengőkaros felfüggesztésre épül, ergó annak a továbbfejlesztett változata
-
Zsombe
senior tag
UK-ből ELM327 megrendelve, végül ~3 ezer Ft-ba került. Remélem 2-3 nap alatt ideér és akkor meglesem mit tud a Torque-kal.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
DeathAdder
veterán
Végre megérkezett a 20db gyári kerékanya, s ha minden jól megy a jövő héten hozzák a 4 gyári fehér CTR felnit a téli gummáknak, a meglévő garnitúra meg megy felújításra
Talán nem is nézne ki rosszul a fehér feketén, az viszont mindenképp jó, hogy gyári, de mégsem tök ugyanaz, mert a változatosság gyönyörködtet -
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26140 üzenetére
nekem nagyon adja a fehér ctr felni, de még ezüst sárkányon is jobban mutat fehérben, verinájsz
nekem most vele kell foglalkoznom, újrabőrözés után meg megy a helyére
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26141 üzenetére
Kíváncsi vagyok milyen lesz, csinálok majd egy after/before-t, kíváncsi vok a fórum véleményére is, de a legfontosabb, hogy nekem is nagyon tetszik
Bika kormány, milyen ez ek9 v inti? most szerváltad? az enyémmel is kéne valamit kezdeni, hol bőrözteted újra ill. milyen áron megy az kb.?
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26142 üzenetére
ezek szerint a többségnek nem tetszett
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26143 üzenetére
Nem tudom, egyelőre csak a srácnak mutattam meg a képet (amit most ide is linkeltem), akit rábeszéltem, hogy adja el a felnit, s neki is nagyon tetszett Még a haveroknak sem mondtam, szóval tényleg nem tudom mi lesz mások reakciója..
Úgy gondoltam az előbb, hogy az a fontos, hogy nekem tetsszen, de azért kíváncsi leszek mások véleményére is
Mondjuk a gyári színűre fogom aggatni a nyári gummákat az biztos
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26144 üzenetére
szerintem sem rossz, igaz, fekete fényezéshez sok alternatíva az ezüst mellett nem is nagyon van.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
szőröscica
addikt
válasz DeathAdder #26142 üzenetére
Kecskeméten van nagyon jó bőröző, a Fell-ser kft. 15 rongyból megvan le- és felszereléssel együtt.
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #26146 üzenetére
Ez jó hír, szoktam járni Kecskemétre és úgy látom valóban elég profik!
Köszi, ez igen hasznos volt -
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26142 üzenetére
vargga.hu -ra többen esküsznek, egyik fórumtárs oda hordta eddig, elég szőrszálhasogató arc
így én majd ott próbálkozok meg, talán jövő héten viszem el ... ár 17k+áfától, majd kiderül,
mostanság nem járok kecskemét felé így ez lesz jó nekem
ez egy atr kormány ami teljesen p&p a vti-re, sajna ezt senki sem tudta megmondani, de megoldottuk, rápróbáltuk ... ha a fekete varrást pirosra cseréltetem, melyeket x alakban varrnak majd fel akkor ek9-é válik
1hete szerváltam, 50papír voltLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
hol kapok h1-es tompított izzót jó minőségű ge vagy filipsz vagy osram-ot?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- E-book olvasók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby rádiós topik
- TP-LINK routerek
- Battlefield 2042
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen