- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Drágább lett a Pixel 8a
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
plaschil
aktív tag
Bontó érdekelne engem, merre találok? Esetleg valami fórum ahol vehetnék dolgokat? Elszakadt a fűtésbowdenem és csak házzal együtt lehet cserélni úgy néz ki. Plusz egy balos ablakemelő is kéne.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
plaschil
aktív tag
válasz !Overdose! #26752 üzenetére
Köszönöm, estefelé hívok párat, a fórumon sok okosság van! Remélem nem vernek át az árakkal.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
zolynet
addikt
ma viszem a táltost a hasper kipusokhoz
holnapra már benne lesz ez a kis sport kat (tegiwa)már nagyon mennék érte
aztán megint csak egy kis nélkülözés lesz (4-5nap):
jobb hátsó ívcsere + fényezés
mocitető telibefújás
csomagtartón is a puklisodásokat eltüntetjük + telibefújjukLife is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz plaschil #26751 üzenetére
Nekem a csepeli bontós ma délután fél órán belül nagyon korrekten visszaírt gyári alkatrészekkel kapcsolatban, még képet is mellékeltek mert volt egy általam keresett alkatrész bontva.
Én crx fórumon szoktam gyári alkatrészek után érdeklődni egy felhasználón keresztül, aki olcsóbban tudja adni, mint a szerviz. Utoljára viszont azt mondta, hogy nagyon kellemetlen már neki, mert sokszor nem vásárolnak semmit csak ajánlatot kérnek, és a hondások már baszogatják.
Olyanokat mondanak neki, hogy honnan szerzi "ezeket pénzteleneket, csórókat", vagy amikor az ajánlathoz odaírják, hogy tudják nem lesz rendelés, mosoly jellel a végén... mert 15 érdeklődőből csak 2 rendelés volt egy héten.
Hát most istenem. Nem ez a dolguk? csak célra vezetett, ha már ketten vásároltak. Nem értem én ezt komolyan, mintha nem lenne érdekük eladni...Amúgy integra amiket kaptam gyári árakat a 8g sedanra:
-Pedálgumi : 2.800ft (gyári új, rendelésre)
-Ablaktörlő gumi:
4.410ft (gyári új, rendelésre, 650mm)
4.100ft (gyári új, rendelésre, 575mm)-Váltógomb: 10.000ft (bontott)
-Váltószoknya : 18.320ft (gyári új, rendelésre)
Váltószoknya ennyiért tuti nem lesz véve
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26755 üzenetére
azzigen, vaskosan fogott a toll
sajnos erre számítottam én is, a gyári váltógombnak nemtod mi a gyári új ára? csak kíváncsiságmilyen ablaktörlője van? a régi gumicsík, vagy a komplett légleszorítós lapát? azért ha csak a gumilapát kerül ennyibe, amit kihúzol a lapátból, akkor az bazi drága
pedálgumik nekem is kellenének, kidobom a mugen-t a pics@ba, elég volt belőlük..
mod:
kicsit nagy az arcuk a kereskedésben.. :-/
nyílván ha lenne pénze az embereknek, akkor nem csak érdeklődnének, hanem vásárolnának is. vagy mondhatnám azt is, ha nem ilyen eszement áron adnák az alkatrészeket, akkor könnyebben vásárolnának.
én is szívesen rendelem meg az imitől amit csak lehet, de néha olyan tételekbe futok bele, hogy meghozatom az usa-ból.. valszeg ez lesz most is majd a hátsó rész rendberakásával, antennával etc.. 30%-kal kevesebbet fizetek kapásból...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26756 üzenetére
Nem kaptam árat az új váltógombról, de ha bontva 10 ezer (méghozzá elég használt állapotban a képről ítélve), akkor az új ára minimum a duplája lehet, tehát tuti nem lesz megvéve
Ez a flat lapát, vagy minek nevezik és csak a gumilapát kerül ennyibe. Apámék azt mondják a komplett ablaktörlő lapát gumistól lenne cirka ~15 ezer ebben a méretben, bosch.
Azt mondják nagyon radíroz, ezért mindenképp cserélni kellene.Neked is mugenos van? Nekem jó, nem csuszamlós, igaz azt sem bánnám, ha gyári lenne. Én nem költenék soha ilyesmire, de már nem szerelem vissza. Lehet majd egyszer, de mostanában nincs tervben
Ami a hondásokat illeti ez teljesen így van. Én is több dolgot vettem volna már, de sokszor csak az ajánlat kérésig jutottam, mert pofátlanul magas árak vannak. Gyári kerékanya 35ezer, most amit kérdeztem váltószoknya közel 20....
Mondjuk én úgy futottam neki, hogy mondjon árat gyári kerékanyákra, mert kelleni fognak. Hát amikor kiköhögte mennyi, egyből megváltozott az érdeklődésem, és mégsem kellett. Tehát ez nem csak a "csóróságon" múlik.
Aztán máshol egy hirdetőnél 20db 12X1.5-es 10.9-es anyagminőségű gyári kerékanyát garanciával 8800-ért kiszállítással együtt megvettem[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26757 üzenetére
én voltam az első, aki volt olyan hülye, hogy sok évvel ezelőtt megvette ezt a mugen szart, ami szerintem amúgy is hamisítvány télen életveszélyes, ha belefagy abba a fémhálós szarba a víz... kétszer esett ki a befagyott víztől a fémháló is, nálam megy vissza a gyári, amíg nem cserélem le a komplett pedálokat jdm-re. a gázpedál fémlapja marad egyedül. ezt hívom a cigánytuning kategóriának, meg is érdemlem
legközelebb, ha iminél jársz, kérdezd meg a véleményét róla, hogy mit gondol... biztos szívesen meséli el, amikor felraktuk..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DCI_market
tag
válasz Integra #26758 üzenetére
Pedig mennyire oda voltál érte, emlékszem mikor mutattad dobozba
Amugy nálunk is ez a helyzet, és mi is igy kapunk már árakat. Én pl már le se kérek nagyon sok alkatrészt, mert TUDOM hogy nem veszi meg... most pl egy Suzukis komplett padlószőnyeget "cserélne" az autóba és uj árat kér, nem kap, mert horribilis az mk2 fl swift alkatrész ára a többi fenntartás béli különbséggel.Már akkor ez volt amikor elkezdődött a Crx-en az olaj "verseny" és viszik mint a cukrok a 10w40eneost, de VTI-be mindenbe, ami viszont már nem biztos hogy optimal lenne. Kb van 30-40ember aki Vogelsinger meg Imi karbantartása alatt korrektül jár az utakon ( +HHC Gyuri emberei akiket nem tudok belőni). Mindenki más szart se költ a gépekre, aki pedig korrektül fent tudott és tud tartani egy hondát sok esetben tovább lépett más márkákra, mert valahogy a Honda economy ága kevés embernek fekszik ( többek közt neked SE). Nekem nem presztizs kérdés, szeretem ami van és nem állunk egyik autónál se váltás előtt... Mondjuk én bele vágtam ebbe: [link] és mostmár nincs vissza út De még egyszer sose, a többit meg én is Imihez hordom, hiába foglalkozom autó alkatrésszel és szervizsekkel, a zöme kókler, mert erre van igény.
Ja és nekem is kéne egy zárszett, de olyan árakról beszélünk hogy nem vállalom be. (150k ajánlatom van rá)
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Integra
titán
válasz DCI_market #26759 üzenetére
sajnos ez életem egyik szégyenfoltja, amit nem tudok már lemosni, csak kijavítani, az elkövetett hibát..
a crxforum is olyan, amilyen, igazából ott is ez a lényeg: a szemét kupac kicsi és rengetegen kapirgálnak rajta.. és persze a sok kapirgáló teljesen hülyének próbál nézni. én nem szólok bele ebbe az olajos témába, sem a fékesbe, meg a többibe, csak mosolygok az egészen, bár ez inkább nem is mosoly, hanem döbbenet. igaz, itt is az van, hogy senkinek semmi pénze, mindenki túlvállalja magát, nem hajlandó kevesebbel, de biztonságosan beérni, ezért folyik ott is minden topicból, hogy akciós, meg olcsósított, baráti áron, meg a többi teljesen felesleges és értelmetlen töltelékszó. ja és ehhez mindenkinek akkora mellénye van, hogy ihajj, ahogy az egészet előadják.. de valóban, ahogy monodd, ha ez a kereslet, a kínálat megteremtődik hozzá.
titkon bízom benne, hogy a honda egy nap összekapja magát és lesz tisztes sportgépe újra, a mai kornak megfelelően, ami képes valóban labdába rúgni a komoly konkurenciával szemben. de amíg ezeket a cső primitív futóműveket és hajtásláncokat készítik csak, addig az esély nem sok rá.
a tlx awd-je nagyon ígéretes, de, hogy az mikor jelenhet meg a civicben, vagy az itteni accordban.. európa csak egyre drágul tovább..komoly melót ölsz a prelübe, de megfogja érni
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26760 üzenetére
Minden fórum propaganda valamilyen szinten, a prohardver is.
A t1r a gumisok közül az egyik, amit tudom, hogy megvetsz, és elhiszem hogy van olyan jó az rs2 is, de én is imádtam őket, ahogyan most a haverom is már egy hete minden nap felhív, hogy milyen fasza radírjai vannak amióta megvette a t1r -t (200 ezres vezetési tapasztalat után a saját autóján). Zoli is elégedett még a paradak után is.
Oké nekem 200 le -re már kevés volt, és keskeny, ezért is adtam el (képzelem mit fog érni majd a 250 lovas skunk2 EP3-on )Én összességében meg vagyok elégedve az ottlevőkkel, nyilván te már sokkal régebb óta közöttük vagy, ezért vannak tapasztalataid. Sok hasznos tanácsot kaptam már, persze volt amivel nem értettem egyet, de úgy vagyok vele, hogy szeretek kikérni minél több véleményt, tanácsot aztán a végén levonom a konzekvenciát, mert nem vagyok köteles azok alapján eljárni, amit mondanak. Meg ez ember idővel kitapasztalja, hogy kinek a szava mérvadó és kié üres beszéd általában.
Körülöttem sültparasztok vannak, tehát nekem csak a fórum marad ill. saját tapasztalataim[ Szerkesztve ]
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26761 üzenetére
a t1r egy betegség mint a dircsi szürcsi. Egyszer mindenki kinövi és nevet saját magán.
szerk, arról nem is beszélve hogy mindenki dobálja fel a 195/50et mintha muszáj lenne, 64től 200loerőig. Nekem pl nem pici többlet ár a saját méretet megvenni de csak azért is maradtam 185/55ön a hülye mérnök ezt tette rá annak pedig oka van.
[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DeathAdder
veterán
válasz DCI_market #26762 üzenetére
Nem vitatkozni akarok, csak a véleményemet írtam le.
Jó drága gumiemberkéssel úgy kiszálltam a kanyarból, hogy szerencse nem tettem kárt semmibe.
t1r el lehet nem megyek le annyit, de legalább a biztonságérzet meg van.
Ami pedig a gumiméretet illeti asszem írtam már, de a kommersszel szemben jóval mélyebben zsebbe kellett nyúlnom, hogy a gyári méretet vegyem meg, amivel az autó 1 -be állandóan 2-be pedig gyakran használhatatlan, ezért is ment a levesbe a múlt hónapban. Az újak egy mérettel szélesebbek tehát, lehet megkövezni -> legalább mostmár a sebességmérő pontosan fog mutatni
Nem megkérdőjelezem a mérnököket, de ugyanarra a motorra eggyel újabb szériás bódéba két mérettel szélesebb a gyári gumma az enyémhez képest, ráadásul 1" -al nagyobb is az átmérője..A 195/50 -et egyértelműen azért veszik mert olcsóbb, ezzel teljesen egyetértek.
szerk. továbbra sem értem a t1r fikázását, de ha sikerül megértenem az lesz az első hogy beírom ide, hamár kinövi mindenki, akkor előbb-utóbb én is kifogom
[ Szerkesztve ]
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26763 üzenetére
a t1r árában adott kategoriának és autónak megfelelő márka/minta optimálisabb lehet, mégis csukott szemmel megy a t1r ajánlás, boyracerek és nagypapák számára egyaránt.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26763 üzenetére
Én se értem, az egyik legjobb gumim, ami eddig valaha volt.
215-ös méretben nekem simán betapadt szárazon és nedves úton is.1 év alatt megvan az első hiba a ctr-en, angol szerelés+pesti kókler nyomorék utólagos szerelés.
Nincs fűtés a verdában, szétbombáztam a műszerfalat a fűtéscsapig, ma délelőtt folytatom, három alkatrész közül lesz valamelyik a ludas...
Történt, hogy egy kis meleget akartam a verdába, fordítom a kapcsolót, és hallottam egy csattanást, a legfelső hőmérséklet kapcsoló bovden elhajlott, mert megszorult valami a rendszerben...
Tiszta röhej, ilyen hiba egy 9 éves autóban...
Persze amit még meg kell néznem, oda már a kisujjam sem fér be, jól megoldották...Amióta kapott a váltó friss mtf3-at és a kuplung wd40-et, azóta öröm a váltás, ennyit számít egy csere, üresben sokkal halkabb is lett a váltó, kuplungpedál sem kattog már.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
plaschil
aktív tag
válasz honda23 #26765 üzenetére
A tekerőd nem is fordul el? Nekem olyan hibám van, hogy a fűtésállítóm félig tudom eltekerni, aztán megakad, erre azt mondták, hogy bowden szakadás... (?)
[ Szerkesztve ]
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #26765 üzenetére
Újabb 7g betegség?
Néhány hete voltunk nézni a haverommal egy ep3-at, azt mondta a tulaj, hogy a fűtés nem jó benne.
Próbáltak már mindent de a fűtéscsapot nem lehet teljesen megnyitni és visszazárni sem ha egyszer túlnyitja Tán valami rugóval próbálták orvosolni, hogy kinyisson az a fűtéscsap, mert előtte semmit nem fűtött, most meg legalább feles, de nem az igazi.Na meg a kormányműnél is valami kopogott, amikor oda vissza mozgattam üresben a kormányt, és lassan gurulva egyenetlen úton is ezt a kopogást lehetett hallani. Talán a fogasléc lehetett
Omg ilyen sors várhat rám is?Hogyan lehet ezt akkor javítani, ha hozzáférni is szinte lehetetlen?
[ Szerkesztve ]
-
plaschil
aktív tag
válasz DeathAdder #26767 üzenetére
Én pl. most indulok Maglódra, egy honda fórumos tagtól veszek komplett fűtésházat... bocs hogy csak így bele vau vau.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26771 üzenetére
nem lett brutál hangos, ahol eddig is elviselhetetlen volt, 100-110km/h ott még olyanabb, de szerencsére azon tartományban nemigen közlekedek
ez még nem rázza szét a kasznit, nem 60as szisztem...csak ötvenötöske
majd viszlek egyet azt meghallgatodLife is too short to stay stock!
-
plaschil
aktív tag
válasz DeathAdder #26769 üzenetére
5k huf, cakli pakli bowdenekkel, de mondjuk nekem 6gen angol Civic van.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26772 üzenetére
Lesz egy 0-140-ig kipadlózós videó is?
Kíváncsi vok vtecnél milyenAmúgy sportkattal nem érzed, hogy a gép megtáltosodott volna?
Haverom amióta kidobta a prelüből új erőre kapott, ég és föld, hihetetlen. Azt bánom, hogy nem próbáltam ki annó a B16-alplaschil - nagy különbség talán nem lehet 6g és 7g közti árban. Mindenesetre megfizethető, bár másik dolog, hogy nem a fűtés hiba volt a legnagyobb probléma vele, de mostmár tudom kb. mibe fájhat
[ Szerkesztve ]
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26774 üzenetére
nyugodtan számolj 3-4x árral, nincs minden bokorba EP3 bontás de EP1 se
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DeathAdder
veterán
válasz DCI_market #26775 üzenetére
Igazából arra számítottam, hogy fűtésház esetében nem kell ep3 bontáshoz fordulni, elég bármilyen 7g 3d vagy 5d.
Ezek szerint különbözik? -
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26767 üzenetére
Na megvan a hiba, szétszedtem az egész verdát délelőtt...
Minden jó, fűtéscsap, összes bovden, összes fogaskerék, a hiba elég nagy baj, sajnos...
Az utolsó fogaskereket leszedve, ami a fekete nagy házba megy be baloldalt, ott hajtja meg a tengelyt.
Kifolyt az összes gépzsír a tengely mellől a ház és a zárókupak között, a zárókupakba megy bele a fogaskerék, amire három másik fogaskerék megy...
Mi a faxért kellett ezt ilyen bénán megcsinálni.
A baj, nem tudom kiszedni a kupakot, hogy hozzáférjek, a műszerfal alját és a biztosítékházat is le kellett szedni hozzá, plusz a középkonzolt a váltószoknyával és a kesztyűtartóval.
Beszéltem egy honda szerelővel, honda betegség, hogy megakad a tengely a házban és nem lehet a kapcsolót a bovdennel meghúzni.
Amúgy tök egyszerű volt megnézni, egyesével mindent leakasztottam. Így kötöttem ki a legxarabb résznél.
Azt mondták, próbáljak wd40-et és zsírt bejuttatni a tengelyhez, csak az a bajom, hogy nem tudom leszedni a fogaskerék kupakját, ami a tengely végén van.
Ha nem sikerül, teljes műszerfal szétszedés és ki kell venni az egész fekete házat a helyéről és kiszedni a tengelyt belőle, faxa, örülök kibebaxottulÜzenem a srácnak, váltson szerelőt, a fűtéscsap biztos hogy jó volt nála is, szerintem ugyanaz a hibája, mint nekem.
Hozzáférni nem lehet, fáj a bordám meg mindenem, mert a küszöbön feküdtem órákon keresztül, jobb kezemben lámpa, bal kezemben csavarhúzó, istenes volt.
Holnap délután még megpróbálom kiszedni azt a kupakot, csak zsírt kellene valahogy bejuttatni a tengelyhez és elméletileg jó is lenne.
Rendelhetek két bovdent meg egy patentot, mert amikor megszorult az egész, 90 fokban elhajlottak...A fűtésház rohadt drága ep3-ba, meg minden hozzá még bontva is, új ára meg horribilis.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #26778 üzenetére
az utcai tuti lesz vagy 40 millio huf
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz plaschil #26766 üzenetére
A tekerőm elfordult, majd hallottam egy csattanást, a tekerőn van egy csapszeg, ami a bovdent nem engedi lecsúszni, na még a csapszeg is elhajlott lefelé, a bovden meg a szorulástól elhajlott a hurok nyakánál is a tekerő műanyag részén el is ment lefelé a szorulás miatt. Ha bovden szakadásod lenne a tekerőt nagyon könnyen tudnád oda vissza fordítani, neked is valahol megszorul, nekem is félig ment csak el, mert amikor váltottam volna a tekerőn melegre, akkor lent a házban a tengely szorulás miatt nem ment tovább, honda betegség ez is, eddig soha sem tapasztaltam, bár az előző vtimnél is szorult, mint állat, de az mindig működött, most már tudom, mi volt ott is a baj.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
plaschil
aktív tag
válasz honda23 #26780 üzenetére
Hétvégén megnézem, akitől vettem elmondta, hogyan kell kiszedni. Valószínűbb, hogy a bowden rögzítője megadta magát. A másik ami idegesítő, hogy az ablakemelő szerkezetben lévő fogaskerék, amit a motor hajt, az utolsó néhány (1-2-3) fog el lehet törve, így nem tudom felhúzni teljesen az ablakot. Amikor felhúznám teljesen az üveg végállása közeledtével elkezd föl-le ugrálni, nem éri el a végállást. 80-nál már fütyül a menetszél. Mentségére legyen szólva, így vettem az ótót.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #26777 üzenetére
Asszem értem mi a problémád, miért nem viszed el a szerelőhöz akivel beszéltél?
Rakás ideget, szenvedést megspórolnál, meg valószínűleg nagyobb rutinja is van ebben
Valószínű szét kell kapni az egész műszerfalat, de nem sokszor kell oda nyúlni, persze megértem h kiakasztott, de milyen lehet már ha egy levegőszűrő miatt a fél motort kell kikapni egyes gyártók esetében.de tuti ep3-nak külön fűtésháza van, mint a többinek? bár ha csak bovden, patent, zsír, wd40 kell akkor felesleg.
Integra - a '91-esre se nincs esély, hogy a valaha meg bírjam venni, és mint az köztudott autót nem is elsősorban megvenni nehéz, hanem kitartani
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26782 üzenetére
Angol Civicnél nem olyan vészes fűtést szerelni, viszont érdemes kicserélni az összes rizsszemizzót, ha már meg van bontva a középkonzol.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Valaki megtenné, hogy lemér egy VTI felnikupakot? Elsősorban a mélysége érdekelne.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #26784 üzenetére
Ha megtalálom a garázsban, holnap hazahozom és lemérem neked tolómérővel.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
Ide is bedobom, csak mert több szem többet hall.
A gépkönyve a kocsinak azt írja: A1/B1 vagy A3/B3 olaj kell a motorba. Illetve SL-től fölfelé.
Ugyanakkor tudjuk, hogy a kocsi katalizátoros, és ezt a Honda is tudja elméletileg.
Azt is tudjuk, hogy mikor az Ax/Bx kategória megszületett, (2004) megszületett a katalizátorbarát Cx kategória is.
Tehát arra nem lehet hivatkozni, hogy amikor a gépkönyvet írták, akkor még nem volt C kategória.
Ergo előírhatták volna a C3-as olajat is. De mégis A/B/1/3 van előírva.
Az SM osztályú olaj lehet az A-B-C kategóriában bármelyik, tehát az ACEA a finomabb felosztású.Akkor most jó bele az A3/B3 SM olaj, amit előír a könyv, vagy a katalizátor miatt C3 kellene bele, vagyis nem jó amit a könyv ír?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
neduddki
nagyúr
válasz BlacKSouL #26786 üzenetére
HI!
az acea osztajozas nem tom kmkor jott ki de 97ben mar biztosan volt az A betu jeloli a benzoint a B a dizelt a C betu pedig a csokkentettt hamu amit nem monden kultival
tehat neked vagy A1/bla v. A3/bla olajva van szukseged, az A1-nek kisebb a surlodasa csereb a A3-nalk nagyobb a HTHS-e
raadsul az acea 2008ban ugy megnovele a diszpergens es detergens elvarasokat hogy edemes csak azokkal szobaallni na
szoval teye bele sustinat:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
addikt
jöhet: CTR
Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26789 üzenetére
Nem. Mivel koncepció, kb. a negyede sem marad.
A motor meg valami alacsony fordulatú nagy nyomatékú 2 turbós 1.0-s dízel-hibrid leszAláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz zolynet #26788 üzenetére
azt kell mondjam, hogy a külső hibátlan, messze a leglegleg. így, ahogy van.
kár, hogy soha nem lesz ez ilyen szériában.süti:
nem fizetnék meg. és nem azért mert drága lenne, hanem mert a belső tartalom nem tud lépést tartani a külsővel. hülyét meg nem sokan szeretnek magukból csinálni önkéntés dalolva. szóval talán jobb is, hogy jóval szolídabb hátsóval jön ki. pedig a külső az csillagos ötös..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gregvn
újonc
Üdv urak
Elnézést kérek,hogy rögtön kérdéssel nyitok,csak megfeneklettem a problémában.Nemrég vettem egy 98-as 1.4is Rover Civicet,amiben légzsákos volt a kormány (az autó nem az,de ezt tudtam),amivel nem szólt a duda,mivel nem volt meg a kábelezés hozzá.Most szereztem egy zsák nélküli kormányt amit feltettem,de ezzel sincs duda.A kormány hátulján van a rézkarika amihez valaminek a kormánykapcsolóból érintkeznie kellene gondolom,de semmi ilyesmi nincs ott,csak az a fehér műanyagtárcsa,ami az indexkart húzza vissza.Gyanítom,hogy szétcseszték a kormánykapcsolót ki tudja miért.
Kérdésem az lenne,hogy mi hiányozhat,illetve valakinek van-e hozzá való felesleges kormánykapcsolója vagy már nem is tudom mi kéne hogy szóljon a kürt.
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv
Gergő -
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26774 üzenetére
csinálok majd padlózós videót is, illetve lehet majd alagutasat is
nem sokszor volt alkalmam ellőni neki még, így nem tudom állítani h most ez mekkorát dobott, valszeg ehhez jó lenne felprogiztatni, ill. optimalizálni kicsit, erősen foglalkoztat
és akkor itt jön a kérdés mert láttam h téged is foglalkoztatott (2011 végén), csak azt nem látni h a vti-d kapott-e itr/aebs szívósort és hogy azzal van-é tapasztalatod?
rákérdeztem 1-2 embernél h van-e értelme felprogiztatni, Krisztől jött egy ilyen válasz h dobjak rá még egy cai-t és egy aebs szívósort és utána (~170pacira saccol)
szerinted megérné a befektetést? illetve mint nagy megszakértő Integra is nyilatkozzon, hovatovább a többiek, hogy miként látják ezt a dolgot?
aebs 30k
cai 15k (nem fogok heroinárért aem-et venni)
progizás 60-70k
most jól ellentmondok magamnak, mert elindulni nem akarok a szívó tutingba, sok ilyet végignéztem már a crx topikban, igaz, biztos nem tennék bele 3-4-500ezret h akkor 14es időm legyen, nekem nem az a fontos, itt ennél most csak annyi lenne hogy egy írt chippel optimálisabb lenne az autó, illetve állítólag a fogyasztáson is hozhat (mérem még a deciket is )látszik mikor jól megy a szekér kezd elborulni az agyam
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #26797 üzenetére
kösz,igen ez is egy meglátás, de már van benne 12ekm, szépen be lett járatva, stb
tény nem feltétlenül locsolnám bele a pénzt, eddig sem voltam lóerő hajhász, most sem vagyok, mondom a jólét elveszi az észt
jöhet még a meglátásLife is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26796 üzenetére
Én is úgy kezdtem a kipu tuningot, hogy a katalizátort ki akartam iktatni, már meg is volt az időpont, hogy mikor, amikor megpillantottam Feri komplett kipu rendszerét spoon leömlővel integra alól.
Érzésre nagyon megtáltosodott (meg üvöltött ), de a mérések alapján 100-ig stabilan 4-5 tizedet eldobtam, ami negyed mérföldig csak hatványozódott. Előtte azt mondták, hogy alapból kipuval nem sokat nyerek max ilyen 2-3 le, de arról nem volt szó, hogy szarabb is lesz mint a gyári.
Erre azt mondták az sem jó, ha csak a kiput nyitom meg teljesen, mert gyárilag úgy van megoldva, hogy bizonyos ellennyomás keletkezzen a hengerbe, ezért ilyenkor tanácsos a programozás. Nekem meg akkora volt az öblítés, hogy nyilván ez hiányzott. Esetedben (ha jól rémlik Toguchi) ez hatványozottan igaz lehet, mert neki híresen nagy öblítése van 1.6-hoz képest, szóval szerintem itt nem kellene megállni
Azt tanácsolták, hogy kipu után vegyek írható p28, vagy p30 ecu-t (20-30k), integra szívósort (csak az öntvényt, belsőségeket elég átpakolni), és integra, vagy gsr vezérműtengelyeket.
Ezt ha csoki felprogramozza, akkor ott lenne 180-185 le-nél. Gondolom a közelben higany is megcsinálja precízen, legalább is a k-pro projektet nagyon tolja EP3-akon
Ez már mondhatni kitaposott út, tehát az elmélet teljes mértékben helyt áll.Nekem Yanou mondta, hogy cai-t ő nem tenne bele -neki is hasonló mód fel van nyomva a vti-je-, ő a levegőszűrőt úgy oldotta meg, hogy a gyári házba építette be a direktszűrő fejet, kímélve ezzel a sok külső mocskoktól, főleg esőben. Vagy másik opció a komplett gyári integra légszűrőház, ami bőségesen nagy dög egy olyan vti-be.
itr csippről nem tudok nyilatkozni, de írható ecuval, szívósorral és valami szűrő moddal szerintem is simán lehetsz 170 le környékén.
Én aztán túl puhány voltam és feladtam el is adtam a kiput mindenestül, és ment vissza a komplett gyári, a régi hurkatöltő hátsó dobbal.
Egyszerű kipu módosítást akartam, ahhoz képest már nagyon elmentem Tervben volt már akkor a lehetséges autóváltás, ezért nem akartam annyira komolyan belemászni, és annyi pénzt rálocsolni.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest