- Mobil flották
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Ingress
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz zolynet #26952 üzenetére
elég életveszélyes ez az 1.9, de te tudod. nem azért pattogsz el, mert szar a guminyomásod 2.3-on, vagy a gátlóid, hanem mert szar az út. nem az a megoldás, hogy a közútra megadott gyári értékektől ilyen extrém mértékben eltérünk.
215/45r16-ba fújok 2.3-at előre, hátulra. soha nem kopott félre, atomra betapad bármikor. alacsonyabbra fújom elszállok kanyarban, mert nincsen tapadás.
195/50r15 civicen, szintén 2.3
175-ös jazz gyáriban is 2.3
de a suv-ba is ennyi megy, 215/55r17
nem tudom hogy ki mondta neked az ilyen alacsony értéket, egyszer egy autóvizsga állomáson osztotta nekem az észt egy vizsgabiztos műszakin, hogy 1.6-tal kell mennie a civicemnek,hát első kanyarban majdnem fára tekeredtem a hülye vén fasz miatt.....
na de mindegy, tényleg nem tartozik rám, de ha balesetet szenvedsz és az igazságügyi szakértő megméri a keréknyomásod, leverhetik jogilag a port is rajtad, mert annyira eltértél a megadott értéketktől.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26956 üzenetére
2.4+ értéket még a mérőműszeren sem láttam
nekem ez vállt be ... de holnap esküszöm megnézem 2.1-en úgyis ilyen bp-kecsó-lakitelek-kecsó-szeged a csapásiránymás szélső érték:
a) drag-on a paradákat 1.6ra állítottam és akkor menetem a legjobbat
b) ringen a paradákat szintén 1.6ra engedtük ... volt hogy 2.3környékre felugrott 7kör utánpróbálgatjuk a gumikat, hogy hol komfortosak, nekem eddig ez vált be amit írtam 1.9-2.0
rákérdezek Boonál, majd ő megaszondja
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #26957 üzenetére
versenypálya tök más történet.
a komolyabb gumiknál a gyártó maga megadja a pályás értéket, hogy meleg állapotban hány psi. pl motorral közúton elől 2.3, hátul 2.7-2.8 környékén megyek hidegen. de versenypályára 2.1 elől és 1.8 hátul melegen, és ezt a metzeler adta meg iránynak. és valóban így van, mert a graining pár tizeden múlik, oldalfalon lapon fordulásnál gyorsan kijön. ez nincsen másképpen az autógumiknál sem pályázás esetén. ott is alacsonyabb a nyomás, mint közúton.senki nem mondta, hogy egy taknyosan nyúló gumi nem konfortosabb közűton, nyílván az lesz szubjektív érzésre. de hogy biztonságosabb, az biztos nem. ezen kívül befolyolja a gumi kopást és a fogyasztást is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
A H-RV-kvől van valakinek tapasztalata? Milyen az 1.6-os 125 lovas motor?
Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
xcbiker
addikt
válasz runner 125 #26959 üzenetére
Húú, de jó lenne most egy clear HR-V ködlámpa! akár fél pár is!
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26957 üzenetére
Nekem egyfasz, hogy 2.2 vagy 1.9 ha hideg a gumi meg szar az aszfalt
2.2 -ről néhány extrémebb kanyar meg kigyorsítás után már 2.9 volt a guminyomás, ami már érezhetően szar volt
CTR-t csomaghordozásra, utazásra nem használom, az is ritka, hogy valakit beültetek magam mellé. Én is tapogatózom még, hogy mi lehet az optimális guminyomás (beszéltünk is régebben róla ugye). Okosabb leszek, ha meleg körülmények között tesztelhetem majdMajd mond el mit mondott boo, jöhet privibe is
runner 125 - nekem nagyon kéne CTR mellé, valamiért cseszettül tetszik is. Mondjuk a korrodálódása nem éppen jó ómen, de összességében nekem nem kéne jobb
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26961 üzenetére
tehát csak sztrítrészer vagy.... aha.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #26961 üzenetére
Nekünk is szimpatikus, igazából viszonylag rövidebb távokra, hétköznapi használatra kellene, illetve havi 2x osztrák hegyekbe. Most télen előfordult h a fronthajtás már pl oda kevés volt, ezért jött számításba.
Több féle SUV-t is megnéztem, de jellemzően 1.8 - 2.0 benzinmotorral vannak szerelve és állanó az összkerékhajtásuk, így a fogyasztásuk több. A HR-V ezért is szimpatikus, szinte mindenhol 8L körüli átlagról írnak, ami bőven ok.
Néztem videóket is, ez a Haldex rendszerű 4WD abzolút meggyőző.Korrózió? Nem láttam, még a korai modelleken sem.
Ha, egy mód van rá az utolsó, 2005-ös szériából választanék, kicsi futással."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlacKSouL
addikt
válasz zolynet #26952 üzenetére
Nyáron a Conti PC5-be 2.3 - 2.35 elöl is, hátul is, 205/55R16.
Télen a GoodYear UG7+ 2.4 elöl-hátul, 195/65R15Holnap ha lesz időm, és eszemben lesz, "megfotózom" aszfalton, hogy pl. a Conti elöl így is mennyire laposkásnak tűnik. Bár ez a PC5 kifejezetten hasas, lágy oldalfalú, leszerelve is látszott.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #26959 üzenetére
ha kell a hely akkor inkább C-RV irányba tolnálak, apósjelöltét vezettem több ízben 2.0 benya full extra, teljesen élhető a kg/lóerő arány, fogyasztás városba 11-12liter, városon kívül ~9-10liter de utóbbiban nem vagyok biztos ... ahogy néztem kb egy árban mozognak (csak ugye nem mindegy h egyhat 125ló vagy 2lity 150ló, meg ugye az ehhez párosuló kaszni amit vinni kell)
amit vezettem abban 200ekm van, 2006-os, egy kuplungcsere amit a számlára fel lehet írni, ez 140ezer volt munkadíjjal együtt (nem tudom hol)BlacKSouL: anno mindig néztem a paradákat és ellenőrízgettem mert nem hittem el hogy 2.0 van bennük, annyira laposnak tűntek
Life is too short to stay stock!
-
runner 125
nagyúr
válasz zolynet #26966 üzenetére
Köszi.
Van utazóautóm egy S60 2.4 D5 személyében, így nem feltétlen szükséges a minél tágasabb belső tér, sőt, első körben 3 ajtósat keresnék, de abból az elvárásaimnak megfelelőt most nem hirdetnek.
Elolvastam az összes népítélet véleményt, azt a pár tesztet is, illetve youtube videókat, engem abszolút meggyőzött ez a motor is. Nyilván nem nyomatékgyár, de rövid távú használatra szerintem teljesen megfelelő ez is. Illetve a megkímélt C-RV-k ára kicsit fentebb van. Max. 1.8-ból ki szeretném hozni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
orbano
félisten
válasz zolynet #26952 üzenetére
ok, hogy nem pattog, akkor nem kell ilyen peres gumit venni. de így pár szezon alatt szétkoptatod. arról nem is beszélve hogy a tapadása is más, másképp kapja a gumi a terhelést, mert teljesen más a profilja az úton, máshogy zajlik az erőátvitel. nem véletlenül tervezték úgy a mérnökök a gumikat, ahogy....
A vér nem válik VAZZE!™
-
zolynet
addikt
válasz orbano #26968 üzenetére
érdekes módon a 2évet használt paradám amik ~15ekm alatt láttak mindent azok nemhogy nem koptak félre de még csak a hiedelmekkel ellentétbe alig voltak kopott állapotúak, 5.3-5.5mm-esek voltak
a paradáknál is kísérleteztem a nyomással, nem származott bajom belőle, nem csavarodtam fel fára, nem tettem tetőre, élek, tesztelek....ésszel!Life is too short to stay stock!
-
neduddki
nagyúr
HI!
azert kivancis voltam mi jon ki az 1.6dizlebul: 41 Diesel 4,04 4,86 5,61
azert az mar randa hogy ~3/4e a flottanak 4.9 allat vagyon, ill. hogy a max is 5.6 [l/100km] hmmm, kar hogy sose vennek ijjetudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
orbano
félisten
válasz zolynet #26969 üzenetére
na várjál, induljunk ki abból, hogy egy rendes gumi 100k fölötti futásra jó, és elvagy vele vagy 8 évet te két szezon alatt mentél vele annyit, amennyit más fél szezon alatt. ez referenciának még kevéske
kormányreakciód egyébként hogy változik? nekem ilyen durva nyomáscsökkenésnél már érezni, hogy húz vissza, és nyúlik az egész, mint a franc. persze nekem csak sz*r michelinem van
de a világért sem szeretnélek kioktatni vagy ilyesmi, csak ne csodálkozz, ha az emberek furcsán néznek rád az infó hallatán[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
zolynet
addikt
válasz orbano #26971 üzenetére
nem kioktatásként értelemezem, beszélgetünk, tapasztalatokat osztunk meg
aztán csak úgy lett h nem fújtam a gummákba így Szegedre jövet 1.9-2.0ás értékekkel jöttem pályán és sima közúton egyaránt, ha nem lustálkodom el a dologot akkor maholnap 2-2.1et teszek a gummákba egy teszt erejéig
a kormányreakciós dologra még nem tudok mit írni mert 3napja van fent a 16"os nyári és teljesen más vezetni vele mint a 15" télivel, kapaszkodni kell a kormányba, nehezebben tekerhető, nem annyira habkönnyű a szervó, amit én konkrétan szeretek ...szóval arról később tudok nyilatkoznijól mondja a kolléga a paradákat nem sokszezonra és főképp nem sok km-re találták ki, utcai versenygumi (ára tükrözi is) 2-3szezonos, de az végig fültőlfülig mosolygós ... ez a hogyismondjam olyan nincs hogy nem tapad be
Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
Akkor csatlakozom én is a guminyomás témához, rengeteget teszteltem nagyon sok nyári gumin és nyomásbeállításon. Télen 0,1 bárral megy fel a guminyomás 0 fok felett, alatta veszíthet ennyit, jobb időben vagyis ősszel, tavasszal, kb 15-20 fokig már 0,2 bárral is felmehet. Viszont nyáron 30 felett nekem mindig 0,3-mal, extrém esetben 0.4-el is felmehetett.
A legjobb vezethetőség nálam elől 2.3, hátul 2.2 bár volt, a három autó 105le 6gen, 160le vti 6gen, majd a mostani ep3-nál is ez a helyzet.
Elől 2.2-nél már érezni lehetett a kormányon a gumi nyúlását, 2.1 és 2.0 guminyomáson nekem mindhárom verda alulkormányzott volt rettenetesen és az egyenesfutása is elég ratyi volt.Utcára nekem elől 2.3, hátul 2.2 vált be.
Végre kész lett ma a verdám. Kapott két hátsó gyári showa lengéscsillapítót, olyan lett tőle a verda, mintha egy 0 km-es autóba ültem volna, nagyon jó vezetni most.
Szét kellett szedni a műszerfalat teljesen, majd holnap dobok fel képeket, nagyon durván nézett ki a verda.
Fűtésház takarítás megszorulás miatt, bovden cserék, ablakmosó tartály csere, lámpák magasságbeállítása, fűtéskonzol világítás csere, fejegység csere, gyári honda olajszűrő folyatott, légkondi takarítás, hétfőn megy vissza majd a gáz a légkondiba és már csak egy két dolog kell, amit majd májusban megcsinálok még.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #26964 üzenetére
Én nagyon sok típuson láttam már. A hátsó kerékjárati íveknél és a küszöbnél jól látható.
Ha viszont nem a legolcsóbbak között halászol, akkor ilyen problémáid nem lesznekEz sajna olyan, mint a ~...6g civic, 7gen-t még nem láttam rohadni, tehát csak megoldották valahogy.
A csúcs amúgy az ismerősöm új 3-as Mazdája 2 év után púposodik, vagy a haverom akkor még szintén 2 éves Grande Punto-ja..Nekem is szerintem HR-V -m lesz egyszer, ha jobban szükségem lesz autóra a mindennapokban. Nem egy tömegautó, és szubjektív, de nekem igen tetszetős is
honda23 - mi gond volt a hátsó csillapítókkal?
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #26976 üzenetére
Világos, persze.
Elvszerűen nem szoktam a kínálat aljából választani, hajlandó vagyok megfizetni az állapotot és a garantált futást.Egyetértünk.
Egyedi, mégis időtálló forma jellemzi, sőt, lehet túl nagy Volvo fan vagyok, de én azt is látok benne.Noh meglátjuk, a héten szakítunk időt és elmegyünk megnézni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #26977 üzenetére
Nekem is szimpatikus a Volvo, Saab vonal
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26978 üzenetére
a vadonatúj új 2 lityós turbó motor, awd (csak ne haldexes olcsójános legyen), egy könnyű kasztnis xc60 az új design vonallal, nyammm
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #26979 üzenetére
Amire ki van találva egy ilyen SUV / crossover, arra bőven elég a Haldex rendszer. Hobbyterepjáróval nem illik dagonyázni, kemény terepre menni. Könnyebb terepre, mellékutakra meg sokszor már az is elegendő, ha magasabb építésű az autó. Ha, leátlózik a két kerék, akkor komolyabb terepjárók is bajban vannak, ugyanis a komplex difi-zárakkal szerelt típusból nagyon kevés van (és drága is.)
Elolvastam az összes bejegyzést, illetve tesztet. Minden tesztnél elhangzik a "gyenge terepalkalmatosság".
Most vagy az autós szakújságíró nem volt akkoriban tisztában a kategóriájával, vagy qrvára nem vitték el terepre, csak ránéztek és "áh, ez ilyen kis városi padkaugró, fika lehet terepen.."Ettől függetlenül számomra jó pár videó bizonyította, h amire való (havas emelkedő, nagyobb havon való átjutás, könnyű mellékutas terep), arra tökéletes.
ui. Jah és nagyon sok múlik a gumikon. Lásd TC nagy SUV teszt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #26980 üzenetére
nem kell dagonyázni ahhoz, hogy valami alatt rendes awd legyen, ezt a hülyeséget ki mondta?
nem különösebben érdekelnek az autós újságírók, ez az igazság. jártam egy ideig 1.6-os cvt váltós hrv-vel, 2 ajtóssal és szerettem, bár a cvt egy butafosch, se nem gyorsul, se nem lehet vele rendesen előzni. igaz, tönkre se megy. csak idegesítő egy szerkezet.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #26981 üzenetére
Senki, de akkor fordítsuk meg. Szerinted hol kezdődik az a terep, figyelembe véve az autó kategóriáját, ahova egy Haldex rendszer már kevés?
Volt 3 ajtós Vitara-m, az színtiszta mechania volt, külön terepváltóval és felezővel, de visszagondolva amilyen terepen használtam, két kerékmeghajtással elment mindig. Havas emelkedőn volt jó az AWD, és pont ez az egyik érv a HR-V mellett.
Ha a Haldex rendszernél komolyabb terepelvárásaid vannak, akkor G Mercit, Defender-t, vagy Pajero-t kell venni, de azok már nem ebben az árkategóriában játszanak.Ebbe a budgetbe ez fért bele, nekem erre van szükségem, nem bánom, h Haldex.
Hjah, az automatát mindenki szidta a HRV-nél.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #26982 üzenetére
érdekes, a subaru és a mitsu tud sportos suv-ba állandó awd-t építeni, amivel lehet komolyan hajtani is, de látom az alapfelállást sem értetted, amit írtam. csak bekapcsolt a volvoról vagy jót, vagy semmit program
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
orbano
félisten
válasz runner 125 #26980 üzenetére
ilyen terepen többé-kevésbé elmegyek a civikkel is nyári gumival
A vér nem válik VAZZE!™
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #26983 üzenetére
Mindkettőnél van némi rallymúlt, és ők eleve a jó technikai megoldásokra alapoznak, mindemellett a nálam pont érv volt, h ne legyen állandó 4 kerékhajtás. Fogyasztásban 3-4 litert jelent 100km-enként.
Értettem, nem is a Volvo SUV-okra gondoltam a Haldex kapcsán, hanem a HR-V-re.orbano
Nah persze.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
orbano
félisten
válasz runner 125 #26986 üzenetére
azért meglepődnél, ha látnád mit produkálok vele havon ahhoz képest amit ez az SUV tud, nem egy hasraesés, nem igazán támasztja alá, hogy húdejó lenne terepre.
A vér nem válik VAZZE!™
-
runner 125
nagyúr
válasz orbano #26987 üzenetére
Az összes SUV nagyjából ennyire képes. Ahogy korábban írtam sok múlik a gumikon, de tavaly nem egyszer fogott ki rajtunk egy egy osztrák havas emelkedő, egyszerűen kevés volt a fronthajtás. Nekem alapvetően csak erre kell és egyébként is tetszik a magasabb felépítés.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26989 üzenetére
horgászni én is inkább az após crv-jével mennék
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #26986 üzenetére
te ezeket az adatokat honnan szeded? komolyan érdekel, hol olvasol ilyeneket, vagy ki mondja neked, mert semmi sem igaz belőle, de olyan szent meggyőződéssel állítod ezeket... kétségtelenül ijesztgetni jó adatok csak a fele sem igaz.
10 literes átlaggal járok a mitsuval, 1580kg, benya turbo, állandó awd, diffivel és hátsó osztóművel. és ez nem haldexes alibi awd, ami állandó késésben kapcsol, meg alulkormányozottá teszi az autót.
ha emellé azt veszem, hogy az intivel, ami 1130kg, fwd, benya szívó, 9 liter a csak városi átlagom, akkor a mitsu mocskosul jól fogyaszt, pedig az egy fojtott evo motor...
és akkor nem beszéltem a legtöbb fwd suv-ról ami 10-12 litert simán bekajál ebben az x3 méret osztályban, ahol a mitsu is van.. így az amúgy valóban kiváló crv is.
fwd hrv sem fog nagyon elmenni 8 liter alatt szerintem, leglaábbis nekem a cvt váltós nem ment el városban. azt nem tudom megmondani, hogy a cvt vs manuális váltó között mi lett volna a különbség, de megkockáztatok egy sört, hogy elhanyagolható. országúti átlag talán meglesz 7 liter körül....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #26991 üzenetére
Régen nem írtál ilyen provokatív stílusban, nem értem mi lelt, vagy ide ez a beugró?
Honnan szedtem? Tesztek, forumbejegyzések és ismerősök tapasztalata.
Egyébként mely része is nettó hülyeség az előző postomnak? Te magad is írod HR-V (első kerékkel aszfalton) fogyasztását. A 7 liter viszont nagyon karcsú, annyit nem eszik még 80-as utazóval sem, de 8-ból kihozható 80% hosszú táv - 20% város arányban. Ez akkor is 2-3 liter 100km-enként.
Engem nem kell meggyőznöd, h élvezetesebb az állandó 4WD, elhiszem, de nekem nincs rá szükségem és még sok más embernek sincs, akik Haldex SUV-t vesznek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #26993 üzenetére
na tisztázzuk.. én nem győzködtelek, én írtam, hogy egy xc60 turbo benyás motorral és állandó awd-vel nagyon finom lenne. NEKEM. erre te jöttél azzal a mondókáddal, hogy így meg úgy, mert zavart, hogy leolcsójánosozom az imádott volvód meghajtását.. már ez önmagában is vicces szóval ez engem marhára nem érdekel, mert eddig sem arról írtam, hogy neked mire van szükséged, meg aztán eleve nem a te írásodra válaszoltam. most meg velem kötekszel, hogy én győzködlek téged. teljesen elvagy tévedve, elképesztő..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #26994 üzenetére
Milyen Volvo-m? S60-am van fronthajtással, és azt is megírtam h nem az XC60 miatt reflektáltam a Haldex-es postodra, ugyanis nincs, nem is volt és nem is kell.
Pusztán normális stílusban leírtam a véleményem, erre te már előkaptad a lekezelő stílusod.Mert neked csak akkor lehet válaszolni, ha TE valakiére válaszolsz? Semmi gond, akkor ezután pontleszarlak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #26995 üzenetére
ne kertelj, arról beszélj, amiről én beszéltem. nem tukmáltalak meg győzködtelek. leírtam, nem érted, ne erőltessük. legfőképpen ne másról beszélj, cheers neked is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz runner 125 #26995 üzenetére
jah, eszembe jutott még valami. nem rontani akarom a hrv meghibásodási statisztikáját, de egy ismerősömnek 2 hrv-je is rossz volt a váltó/awd környékén. az elsőnél brutál nagy csatározások mentek a kereskedéssel, kapott egy másik autót és ugyanaz volt a baja, így eladták. viszont meg nem mondom, hogy mi volt a baj, nem mai típus a hrv. lehet, hogy egyedi eset, de kétszer ugyanaz, egymás után. valszeg inkább az awd-nél lehetett a gond, mert ez a motor és váltó alapvetően bombabiztos, a motorok, mind a 105 lovas, mind a 126 lovas 1.6-os is. nálam semmi baja nem volt, de én nem is használtam tartósan, na meg a 105 lovas cvt nem egy izomkolosszus. meglehetne imi urat kérdezni, de nem tudom, hogy neki hány hrv fordul meg a keze alatt szervizeléskor.. :-/
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vbbb
őstag
Hali!
Tudnátok pontos típusjelzéssel 2 utas hangszóró márkát mondani, ami beillik egy Civic EJ9 első ajtajába faragás nélkül? 6.5", 16.5cm-es csak ugye ott a mélység ami eléggé korlátozott.
Ezekbe nagyon nem vagyok biztos...
JBL CS-6 6" - 6.5" 165MM
JBL GT5-652 6.5" 16cm
ALPINE SXE-1325S[ Szerkesztve ]
-
orbano
félisten
jajjmá ne ilyen szarokat. udimension element belemegy és bivajul szól. menj el Gulácsi Zolihoz (gulacsigalery.hu), ő szerelte többek között az én szivikemet, wierráét is, tudja mi való bele, lerendeled, pikkpakk bele is teszi szépen mdf karikával.
A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- LED világítás a lakásban
- Mobil flották
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen