Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • !Overdose!

    őstag

    válasz tboy93 #30816 üzenetére

    Toyota:

    A Denso injektorok 200k km körül elköszönnek és nem minden típusuk felújítható. Darabja 100k körül mozog. Ez egy kopóalkatrész a CR dízelekben, lehet és kell is számolni vele, hogy előbb-utóbb tönkremennek, de a 200k km nagyon korai a Bosch-okhoz képest, amik ráadásul az új ár töredékéért gyári technológiával felújíthatók. Ilyen Bosch alkatrészekből épül fel a Honda dízelek üzemanyagellátó-rendszere is. Hírhedt még a 177 lóerős 2.2 DCAT, ami egy betegágy.

    Mazda:

    Ha jól rémlik szintén Denso injektorokkal szerelték a dízel motorokat, de ami a nagyobb baj, hogy a korai CR dízelek DPF problémákkal küzdöttek. Ha nem sikerült a regeneráció, akkor az erre szánt gázolaj felhígította a motorolajat és rövid időn belül beállt a motor.

    Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

Új hozzászólás Aktív témák