Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Jaffa75 #51125 üzenetére

    Hátsó futómű és szilentek gyengeségét persze lehet orvosolni azzal, ha 4d-t vesz valaki, csak hát a "szépség" mindenek felett ;] Meg az ötajtós mánia mármár vallássá nőtte ki magát.
    Ok, a csomagtere annak nem túl acélos, habár négyen lementünk egy hétre vele fullra pakolva, meg hát magic seat sincs, de a Cityben van, és abban nagyon tetszett, eleinte rengeteget hajtogattam csak úgy. De őszintén szólva kb. ha 3x használtam ki 10 év alatt valóban. Persze akinek ennél gyakrabban kell, annak hasznos lehet.

    Amúgy a minap számot vetettem a sedánunkkal, és hát lehet hogy már 11-12 éves konstrukció, de valahogy úgy összességében nem hiányolok belőle semmit. Az elmúlt 9 év és 148.000 együtt töltött km alatt voltak kilengéseim, amikor azt mondtam, hogy nemigaz, hogy szarabb talicskákban is van ez meg az, de most ha nagyon szigorúan nézem, nem tudnám megmondani, hogy mit hiányolok belőle 9 év óta folyamatosan.
    Költeni meg. A motorban volt eddig cserélve gyertya, meg szűrők és olaj, és legutóbb hűtőfolyadék. Tavaly meg feszítő és hosszbordás szíj. Váltóban olaj, meg ugye a benzinszűrő. Más a hajtásláncra nem ment. De ezek is tulajdonképp tervezett fogyó alkatrészek, hiba vagy probléma miatt nem kellett még ilyesmire költeni.
    A fékeket szintén ide vehetjük, az talán túl hülyén kopott, rozsdált. Ezeken kívül nem nagyon kellett másra pénzt kiadni. Szerintem azért ennyi idő és km alatt más autók ennél többet várnak el, és kérnek. Majd azért megpróbálom összeszedni, hogy arányosan mennyibe került a fenntartás. És ez már egy átlagosnál feszítettebb intervallum, mindent az előírtnál valamivel előbb cseréltettem.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák