- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Mobil flották
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz Jaffa75 #51125 üzenetére
Hátsó futómű és szilentek gyengeségét persze lehet orvosolni azzal, ha 4d-t vesz valaki, csak hát a "szépség" mindenek felett Meg az ötajtós mánia mármár vallássá nőtte ki magát.
Ok, a csomagtere annak nem túl acélos, habár négyen lementünk egy hétre vele fullra pakolva, meg hát magic seat sincs, de a Cityben van, és abban nagyon tetszett, eleinte rengeteget hajtogattam csak úgy. De őszintén szólva kb. ha 3x használtam ki 10 év alatt valóban. Persze akinek ennél gyakrabban kell, annak hasznos lehet.Amúgy a minap számot vetettem a sedánunkkal, és hát lehet hogy már 11-12 éves konstrukció, de valahogy úgy összességében nem hiányolok belőle semmit. Az elmúlt 9 év és 148.000 együtt töltött km alatt voltak kilengéseim, amikor azt mondtam, hogy nemigaz, hogy szarabb talicskákban is van ez meg az, de most ha nagyon szigorúan nézem, nem tudnám megmondani, hogy mit hiányolok belőle 9 év óta folyamatosan.
Költeni meg. A motorban volt eddig cserélve gyertya, meg szűrők és olaj, és legutóbb hűtőfolyadék. Tavaly meg feszítő és hosszbordás szíj. Váltóban olaj, meg ugye a benzinszűrő. Más a hajtásláncra nem ment. De ezek is tulajdonképp tervezett fogyó alkatrészek, hiba vagy probléma miatt nem kellett még ilyesmire költeni.
A fékeket szintén ide vehetjük, az talán túl hülyén kopott, rozsdált. Ezeken kívül nem nagyon kellett másra pénzt kiadni. Szerintem azért ennyi idő és km alatt más autók ennél többet várnak el, és kérnek. Majd azért megpróbálom összeszedni, hogy arányosan mennyibe került a fenntartás. És ez már egy átlagosnál feszítettebb intervallum, mindent az előírtnál valamivel előbb cseréltettem.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- JavaScript topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- iPad topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen