- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
ma És ennek okán máris Realme GT 6T-nek hívják.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandi18
tag
válasz BigBlackDog #50751 üzenetére
Én vezettem hátul dobfékes Jazz-t a Civic után és nagyon kellett taposni a féket, hogy fogjon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #50751 üzenetére
Most lett cserélve a tárcsa elöl-hátul meg a betétek. Majd letesztelem most milyen.
#nincsbennetarcsi
-
evitiguF
senior tag
Köszi srácok a gyors válaszokat!
Féktárcsákra visszatérve: nem spórolni akarok, hanem tényleg minőségit beletenni, a fék az amin ne spóroljon az ember, kárt- és/vagy életet is menthet! Így is maradnátok a Zimmermann-nál?
-
demars
addikt
válasz evitiguF #50756 üzenetére
Esetleg EBC szett jó lehet még. Igaz, az horror áron van.
Itt a fórumon BlacKSouL kolléga Blade tárcsát és yellowstuff betéteket vett a civicére, nagyon elégedett velük.
Itt
És itt is jókat ír róla.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
angelside77
tag
Sziasztok!
A látottak, benyomás alapján mondanátok általános véleményt erről a Jazz-ről?
Az 1. képen a motorháztetőnél, alul tényleg ekkora rés van, vagy nem csukták le rendesen?
Illetőleg a 4. képen a lámpánál mintha nem találkoznának az ívek a lökhárítónál.
Ezek a fekete műanyag oldalvédők feláráasak lennének, mert nem sok Jazz-en látni ilyet.Jazz-nél mire kell odafigyelni jobban?
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Rég feladtam, hogy embereket mentsek meg a világnak a fejükben levő szellemektől.
-
zsole84
senior tag
válasz angelside77 #50760 üzenetére
Az első lökhárító, illetve motorháztető színe is elüt. Legalábbis képről. Elől-hátul a hézagok (lökhárító) sem okésak szerintem.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #50762 üzenetére
Nekem mióta új munkahelyem van, ugyan azon a távon(!) ~1.5L-el megugrott a fogyim. Eddig home office volt délelőtt, délután meg suli Pesten. Most reggel meló közvetlen a suli mellett és este haza. Egyszóval az, hogy nem délután 4-re járok be Pestre hanem reggel, másfél litert pluszt jelent százon (6.2 vs 7.5-7.7) K nagy dugó szokott lenni sajna reggelente
-
nagyúr
-
Jaffa75
őstag
válasz zsole84 #50761 üzenetére
A Civicen sem volt tökéletes, még ott sem ahol nem volt sérült... sőt a gyári rétegvastagság mellett is elütött a két szomszédos elem színe, ha úgy esett rá a fény.
Szerintem ha nincs messze el kell menni megnézni élőben. Ha nem jön be mert tényleg rossza, akkor is gyűlik a következő autóhoz a vásárlási tapasztalat, és az összehasonlítási alap! Az elsőt ritkán szabad megvenni... -
tboldi
nagyúr
válasz angelside77 #50760 üzenetére
Tényleg ekkora rés van. Igazából nem nagyobb, mint más autóknál, csak a képen látszik hangsúlyosabbnak.
Hogy mire kell figyelni, azt leírtam már párszor, keress vissza a hsz-aimra!
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz Jaffa75 #50771 üzenetére
Ritkán használom a tempomatot, két falun kell átmenjek munka helyig. Szar az út, sok kátyú, sok vad, sok traktor. (Sok gyökér )
Klímát néha belövöm télen is, szárítja az ablakot, meg jó ha néha megy.
Jövőre egyébként én is valamilyen 0w olajat teszek bele.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Jaffa75
őstag
válasz demars #50772 üzenetére
Igaz a Te esetedben én sem nagyon erőltetném a tempomatot, ha ennyire vacakok az utak (igaz, hol nem?? )
A klímát illik havonta (évszaktól függetlenül!) minimum 1x megjáratni, illetve hagyni neki időt használat után hogy kiszáradjon - 5-10 percig nyomod a ventillátort klíma nélkül! -
NoLF
addikt
válasz angelside77 #50760 üzenetére
fura hogy facelift, de nem indexesek a tükrök....
igen, ezek a széles gumicsíkok voltak a legdrágább extrák anno a jazzhez, alapból nem volt, az olcsó vékony volt, ez meg a fullos. nekem is ilyen van. (facelift előtti példány)
és igen, a motorháztetőnél akkora a rés.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #50769 üzenetére
Csak javítani jöttem.
Tudniillik most 5,4 épp, hatezervalahányszáz km-re. Csak most nem fotóztam.
Valamint 0W20 és nem 30.Továbbá igen, nekem tökéletesen működik az EBC fékszett. Ezért ajánlani egyelőre csak azt tudom.
Valamint javítanom kell magam: A Dunlop nyári is kopott, csakhogy szokatlanul: az elsők kevésbé mint a hátsók... pontosabban a hátsónak a futófelület közepe kopottabb, mint az elsőknél a külső válla. Ez egyúttal adja is a probléma megoldását: túl magas a guminyomás. Alaposabban megnézve az immár lemosott száraz kereket, látszik, hogy a hátsó gumik külső pereme az elméletileg teljes futófelület szélességétől beljebb érve kopott meg, és a széle gyakorlatilag nem ér le. A külső oldalon egyáltalán, a belsőn minimálisan, mivel a hátsó elvileg befelé dől (?) tehát mivel túl kemény, nem ül rá kellőképp a teljes szélességben, nem lapítja ki eléggé, és a középső mindig felfekvő felület jobban kopik.
Az elsők esetében viszont egyenletes a kopás, ami továbbra is utalhat az összes keréken meglévő túlnyomásra, ugyanis normál esetben az első gumik külső pereme jellemzően jobban kopik, ami itt most nem nagyon van jelen. Persze ez lehet a gumi típus sajátja is, mert pl. a Bridgestone ebben jó volt, nem nagyon peremesedett le, de a Conti meg már nagyon.
Mindenesetre engedni kell kissé a nyomásból, és bár nagyon hasasnak tűnik az oldalfal, látszólag könnyű azt hinni hogy lapos, de a nyomásmérőnek kell hinni. Szép dolog a kissé feljebb fújt gumi, de ilyesmit simán okozhat, pedig igazából csak 0,15 - 0,20 -al volt feljebb.Na mégse csak javítani jöttem, de sajnos táppénzen vagyok, addig is azon bogarászok ami kéznél van.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #50780 üzenetére
Nálad is 2.1 a gyári, ajánlott nyomás? Én legfeljebb 0.1-el szoktam túlfújni, de inkább pontosra lövöm be. Viszont a túlfújt gumi legalább magávalhozta a jó fogyasztást Nálad!
Jobbulást!
(#50779) Bsony: Véleményem szerint túlárazott. Értem, hogy Honda, meg szívóbenzin, meg 2.4. De, ha minden leírt dolog igaz, akkor mégiscsak egy 2006-os példány, 192e km-el. Talán kb. egy évvel ezelőtt láttam HaHun egy szép Type-S Accordot, de az kézi váltóval volt, talán ~120e km-el, viszont mintha 2007-es lett volna. Azért emlékeim szerint 2.9M Huf körül kértek.
[ Szerkesztve ]
-
Bsony
tag
válasz BigBlackDog #50786 üzenetére
Mennyire volna reális lealkudni szerinted?
Van valami különleges dolog amit érdemes lenne megnézni rajta egyébként? Valami típushiba pl.
-
demars
addikt
válasz BigBlackDog #50786 üzenetére
Én szándékosan fújom túl, pont a fogyasztás miatt. Sajnos észre venni, pattog az úton ha csapom neki.
Télen, ha bejön a hideg vagy a hó akkor állítom be normál értékre.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
angelside77
tag
válasz angelside77 #50760 üzenetére
Koszi mindenkinek, aki ranezett!
50787 tboldi: Atneztem az osszes 2004 es Jazz-t egyiknek sem volt ilyen kormanya, mint ennek.
[ Szerkesztve ]
Rég feladtam, hogy embereket mentsek meg a világnak a fejükben levő szellemektől.
-
tboldi
nagyúr
válasz angelside77 #50791 üzenetére
Ahhoz a rádióhoz tudtommal nem is volt soha a kormányon “távirányító”.
-
BlacKSouL
addikt
válasz BigBlackDog #50786 üzenetére
Biztos hogy számít, nem véletlenül fújják kőkeményre a mindenféle csalós szintetikus fogyasztási tesztekre. De szerintem 0,1-0,2 liternél többet biztos nem hoz, szóval ezért tulajdonképp fölösleges. Cserébe pattog, üt, kanyarban keresztbordákon rendesen odébbugrál a kocsi, és érezni, hogy ilyenkor a VSA egyből be akar avatkozni, de mire hozzájut, már ok a futása, szóval van benne egy ilyen gyors farokcsóválás jellegű mozgás. Meg aztán mivel már próbálok nem állat lenni, főleg kanyarokban, oda se kell a kemény gumi. 21-es főút új szakaszain szoktam figyelni az autósokat, és alighanem én vagyok helikopter, mert mindenki a 70-es táblánál még bőven 110-el megy, majd az 50-esnél elkezd fékezni, kb. a körforgalom előtt 30 méterrel csikorgó satu 50-re, és a körforgalomban hallani ahogy gyötrik a gumit lefelé csak hogy minél nagyobb tempóval vegyék be a "kanyart". De ez kb. az ott autózók 95%-ára igaz. Igazi kemény verseny van, hogy ki tud minél kevésbé kiesni a 120-as tempóból. Szánalom. Aztán néha én is járok úgy, mint a múltkor, hogy most akkor a kurvanagy ködben a lesötétített farú Octavia bemért közeledőben hátsó sötét szélvédőn át 110-es táblánál 134-el, vagy sem.
Tényleg, szoktak, illetve mérhetnek lesötétített hátsó szélvédőn keresztül? Eddig még mindig csak elsőn át láttam, az ha farral áll, akkor elhaladókat méri, de a sötétítettet nem látni, és nem tudom pl. ködben azon keresztül mit láthat.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
xigris
őstag
válasz angelside77 #50791 üzenetére
Így van a kolléganőmnek sima kormány van ahhoz a rádióhoz,nekem multi de másik rádió s digitklimás verzió.
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #50793 üzenetére
Persze, hogy mérhetnek. Itt is szoktak, egy sötétített vw transporterük volt, na abba se lehetett belelátni. Fehér seat, meg egy fehér octavia szokott mostanában kint állni. El vagyunk kényeztetve
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Alex0124
csendes tag
Üdvözlet mindenkinek.
Egy hároméves CIVIC Tourer 1.6 tulajdonosa lettem.
Van egy kérdésem, kérlek benneteket, aki tud válaszoljon.
A tempomatnál van egy LIM gomb. Ezzel hogyan lehet a két sebességkorlátot beállítani?
Üdv.
Alex -
demars
addikt
válasz BlacKSouL #50796 üzenetére
Nem tudom pontosan hogyan mérnek. Régen esőben nem tudtak, zavarta a kütyüt. Illetve mérni tudtak, csak az nem volt hivatalos. Aztán, hogy a köd hogy befolyásolja azt nem tudom.
Ma már elég modern cuccokkal vonulnak ki, ezektől bármi kitelik.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
yodamester10
őstag
Valaki otthon cserélt már hűtőfolyadékot?
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- PlayStation 5
- BestBuy topik
- Bluetooth hangszórók
- Politika
- CASIO órák kedvelők topicja!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Diablo IV
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest