- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Huawei Nova 10 - halovány remények
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
Hirdetés
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #51850 üzenetére
Így van. Ahol a betétek hozzáérnek, ott értelemszerűen lekopik, de a többi részen így nem rozsdásodik.
-
BlacKSouL
addikt
EBC-nél ugyanez gyárilag feketében. Annyi, hogy a hátsót festés után marják, az elsőt meg marás után festik.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Nemtom...
most visszalapoztam a fényképek közt, és egy csomó összevissza nem rendezett mappákban is vannak visszatérő képek, és a fogyimérő jellemzően 5,4-5,8 között mutat. Megpróbálom visszaásni a kezdeti időkből 2009-10 körüli képeket, hátha megvan a legtöbb amit mutatott egyszer télen, 6,4.
De 2013-ból itt van az anno biztos linkelt kép, hogy Bpest-Porec 526 km 4,8-ból volt meg, (azóta már mentem egy 4,9-et is 2016-ban), ugyanez visszafelé 1376km-nél már 5,2-re módosult, előbbi éjjel, utóbbi klímával nappal. 3783-nál még mindig csak 5,3-at mutatott. És ezekben van minden, város, pálya, országút.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
hdanesz
senior tag
válasz Aladdin #51855 üzenetére
Halló,
Szétnéztem a spritmonitor.de-n. 2009 és 2011 közötti benzines Accord-ot néztem, a legkisebb átlag: 6.31liter. Még van 1-2 hatossal kezdődő, de jellemzően 7 vagy felette.
Ettől függetlenül lehet, hogy a tied ilyen jól fogyaszt.Nekem ezres Civic-em van. Ha ideális körülmények között mennék országúton (nincs előzés, tempomat 95-re állítva, nincs település miatt lassítás-gyorsítás ...esetleg megállás lámpánál) akkor fogyaszt a BC szerint 3.9litert. De ezek kb. laboratóriumi feltételek.
20km-re lakom a munkahelyemtől, aminek egy része (6-7km) városi út, a többi országút. A nyári átlagom 6-6.2 liter volt. Most hidegben 6.6-6.8liter. Előtte 2009-es 1.2-es benzines Jazz-em volt, ugyanezekkel a feltételekkel nyáron 5.5, télen 6.1 volt a fogyasztás. Most ha nullázok munkába menet a városunk végénél és kijön 3.8 liter mire elérek a cél városig....kb. 2 lámpánál való megállás/elindulás kombó után már 6liter a BC szerinti átlag. Nem fél litert emel rajta. És ez csak 1-2közlekedési lámpa ami megfog...semmi duhajkodás.
Egy kollégámnak 2013-as, 1.8-as Civic-je van. Főként városban közlekedik, 10literrel. Ha országútra téved, akkor megy le neki 7-7.5körülire a fogyasztás.
Mindössze ezek fényében meglepő a dolog. De mondom semmi személyeskedés, én elhiszem, hogy ennyit eszik.
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #51858 üzenetére
Gondoltam, hogy írok privátot ez ügyben, de nem akartam belevaúvaúzni túlzottan. Szóval olvastam a Suzuki topikban, hogy 9gen Civiceket is nézegettél. Szerintem ne! Az 1.8-as benzines már a 8genben is harmatos -relatív-, a 9genben állítólag még tovább van fojtva (ha jól sejtem, a dízel meg nem játszik). És annyival nem ad többet a 9gen véleményem szerint, mint amennyivel többe kerül.
Szóval vagy 8gen UFOt néznék, ami szép és megkímélt (és az enyém pl. nem zörgött, bármit is ír Kornel az UFOkról ), vagy pl. faceliftes S-Crossban, új Swift Sportban, vagy friss Jazzben gondolkoznék. Ezeknek nem lesz szerintem túl nagy az értékvesztésük, ha következő 5-6 évre tervezel és nem félnék attól sem, hogy problémásak lesznek. Ha meg nem kell sürgősen új autó, akkor lehet, hogy várnék néhány évet a Jazzel és 10gen Civicbe beleugranék.
-
King Charles
tag
Sziasztok
A segítséteket szeretném kérni.
Egy ideje szemezek 8 generációs accordokkal. Viszont nem találok nagyon hozzá használt teszteket. Én évi 5-10e km-ert megyek csak, viszont azt szeretném megtenni egy accordban.
Azt látom, hogy a 180le dízel accordok 14-15e € körül vannak(100-150e km futással) míg a a 2.4 es benzines társaik kevesebb futással is olcsóbbak már 12-13e € körül találhatóak.
Az lenne a kérdésem , hogy a 180 as dízel ennyivel jobb/megbízhatóbb mint 2.4 es benzines vagy csak a fogyasztás beli külömbséget árazza be ennyire a piac?
Tudnátok segíteni abban, hogy linkeltek pár oldalt illetve elmondjátok a véleményeteket a nagyobbik benzines motorról illetve a 2 dízellel kapcsolatban?
Valamint az automata váltó milyen mert a legtöbb benzines automata?
Vagy inkább nézzek egy jobb állapotban lévő 7. gen accordot?
Köszi a segítséget.
Dudo -
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #51859 üzenetére
Annál harmatosabb semmi sem lehet, mint a 83 lovas/1100 kilós Jazz.
9genből a faceliftesek érdekelnének, és igen, dízelt nem szeretnék. Oké, hogy nem sokkal nyújt többet egy 8 gennél, de jobban örülnék egy fiatalabb, pár éves autónak (már ha nem egy új mellett döntök), mint egy ~10 évesnek. Egyébként tényleg nem sürgős a dolog, és nekem is megfordult már a fejemben a párésves 10gen. Nincs különösebb bajom a Jazz-zel, csak elkaptam a focvis-szindrómát.S-Cross is zörög mindenfelé. A Swift Sport meg bár japán gyártású, sajnos kicsi, pedig tetszene. Az új Jazz-zel az a bajom, hogy kicsit drága, annyiért már mást vennék.
Amúgy meg mit keresel a Suzuki topikban?
(#51862) hülyegyerek: Írtad, hogy vannak harci sérülései, úgyhogy kösz, nem.
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboldi #51858 üzenetére
Nyáron pont lesz egy eladó 8.genem Azok csak parkolási karcok, semmi komoly. A nagyrészük már amúgy is rajta volt, mikor megvettük, csak nem foglalkoztam velük. Panel előtti közös parkolóban úgyis csak szaporodnak ezek.
(#51855) Aladdin: Nem te vagy az véletlenül, akit az autógyártók alkalmaznak a katalógusadatok meghatározásához ?
Nekem az 1.8 országúton, nyugisan eszik 6-6,3-at, pályán meg 7-7,5-öt.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hdanesz
senior tag
válasz tboldi #51858 üzenetére
Alapvetően meg vagyok elégedve. Most - hidegebb időben - néha 1-2 műanyag az utastérben nyöszörög kicsit indulás után. Amint bemelegszik az utastér, a nyöszörgés megszűnik.
Számomra eléggé dinamikus még az ezres motorral is. Nem sportautó, de a Jazz után elég nagyot ugrik.
És még mindig rengetegen megnézik az utakon....pedig már május óta megvan.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz King Charles #51860 üzenetére
Szia! A 8gen accord 2.4-es benzinmotorja nem kifejezetten ajanlott, ha jol emlekszem blokkrepedes szokott elofordulni.
-
Aladdin
senior tag
válasz hdanesz #51856 üzenetére
Namost ez a fogyasztas, bar valos, de azert annyira nem eletszeru.
Jol fogyaszt az Accord, tenyleg nagyon jol, de ez a fogyasztas nagyon buzis vezetessel volt elerheto.
50 ezer km atlaga 8.9 liter, ez mondjuk foleg varos.
Igazabol csak reagaltam, h nem lehet 5 ala levinni... -
Aladdin
senior tag
válasz hülyegyerek #51862 üzenetére
Nem, nem en vagyok. De amennyiben nem tojassas a labam alatt megyek orszaguton, akkor is boven 6 alatt marad. Tavaly elotti Olaszorszag szamolt 6.2-bol megvolt tempomat 140-nel, ahol lehetett...
-
BigBlackDog
veterán
válasz King Charles #51868 üzenetére
Asszem ott is több a nyűg, mint a 7gennél, mivel a nyolcasba már került részecskeszűrő emlékeim szerint (7esnél meg talán csak egy-két régióba szánt változatnál van).
-
martillo
tag
válasz BlacKSouL #51854 üzenetére
Szerintem teljesen realis ez a fogyasztas.
Nekem szinten 2010-es 1.8 Sedannal az elmult 25km-re a valos (!) fogyasztasom 6,8l. (computer szerint nalam is ~0,5l a difi lefele).Es nekem ebben a 25k km-ben van minden, napi 20km munkaba jaras ami 6-8km M0/M3 bevezeto tobbi BP belváros, dunantuli palyazas szulokhoz/anyosekhoz (Nagykanizsa es Papa Gyoron keresztul) vmint az orszagon belul valtozo helyek meccsek miatt.
Es szinten kimagaslo eredmeny nalam is, hogy szeptemberben BP-Kisvarda-BP vonalat megjarva, szuleim WagonR-jet kovetve 115-os tempomattal palyan, mashol megengedett sebesseg hataron autozva muszer szerint 5,4 valos 5,9.
-
Bibby
addikt
válasz martillo #51870 üzenetére
25km-es fogyasztásra ne vonjunk átlagot szerintem.
Másrészt meg ez a bp belváros sem mond el sokat. Ha csak 10 percet dugóban araszolva töltesz, akkor nézd majd a fogyasztást. Autópálya bevezető 90-80-70es tempóval persze hogy jót tesz, forgalom nélkül.
Autópályán meg 130-as (vagy 120-as) tempónál nem fogsz 6 literes értéket látni, az hótbiztos, inkább 7-et, akkor pedig utána milyen átlagot kell menned, 4-literest, hogy ledolgozd?[ Szerkesztve ]
Ελευθερια η θανατος
-
martillo
tag
Az elsonel lemaradt a "k", szoval 25.000 az a 25, de utana mar stimmel.
Szerintem azert sokat elmond a BP belvaros is, ha figyelembe veszed, hogy irtam, hogy munkaba jaras...Nyilvan lehetne fixen ejjelior, aki mindig a nagy forgalommal ellentetesen jar, de en is a nagy tobbsegbe tartozom, aki a csucsban kozlekedik.
Nyilvan a pillanatnyi ertekek magasak, ezert is irtam, hogy az atlagom 25.000km-re es hogy ez alapjan BS videki utakon valo kozlekedesevel siman lehet realis a hiresen alacsony fogyasztasa, szerintem nem ordogtol valo. -
gerner1
veterán
👍 Nekem is inkább ~8L körül volt az éves átlagom az 1.8 -cal. Városban 8,5-9,1 között (BP), de télen többször is volt 11-12L közötti is. Országút 90-100 -zal voltak 6L körüli eredmények, de semmi képp sem alatta, és az átlagom ~7L körülire jött ki.
Az összesnél az volt a tapasztalatom, hogy a komputer lefelé csal. A valós mindig több volt. A mostani járgány komputere is, rendre kevesebbet mutat a valósnál. -
pitama
tag
Mivel, hogyan szamoljátok a fogyasztást?
-
tboldi
nagyúr
válasz pitama #51881 üzenetére
Én tomcsit idézném.
-
Bibby
addikt
válasz martillo #51876 üzenetére
Jó, ám legyen. Azért kíváncsi lennék azonos körülmények között hány %-ot jelent egy normál közlekedő és egy fogyasztási bajnok közötti eltérés, de ilyen mérés úgysem lesz.
Mondjuk a belvárosban agyhugykövet kapok azoktól, akik képtelenek megfelelő dinamikával elindulni, hogy esetleg 5 autóval több is átférjen egy zöldön. De ez off.Ελευθερια η θανατος
-
yodamester10
őstag
Jajj mennyit bonyolítjátok ezt a tankolás témát Én bemegyek a kútra,tele tankolom és 1100km után megint tele tankolom
-
King Charles
tag
válasz BigBlackDog #51869 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy ezt a szériát felejtsem el vagy csak egyes motorokat? Van megbízható motor? A 150 vagy 180 lóerős dízelek?
Azt gondoltam, hogy a legendás hetedik generációt nem éri utol de azt hittem, hogy egy honda szívó benzinesénél nem nagyon van jobb.
-
pitama
tag
válasz BigBlackDog #51884 üzenetére
Királyok vagyok, köszi a tippeket.
-
jófejsrác
senior tag
Hello,
van egy 5 ajtós ufo Civic paripám. Meguntam az ülések döntögetését bringatárolásra, így szeretném tudni kinek milyen típusú bicikli tároló vált be. Nincs vonóhorog a kocsin.
Köszi
-
válasz yodamester10 #51890 üzenetére
Én asszony kocsiját teletankolom, majd egy fél év múlva megint
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BlacKSouL
addikt
válasz JoolsNOS #51895 üzenetére
És panaszkodik, hogy az istennek se megy 8 liter alá a fogyasztás
Annyira kíváncsi lennék egy olyan statisztikára a hétköznapi autóknál, ami azt mutatja mint a versenyeknél a telemetria, hogy egy autónál mennyit használják a gázt, a féket és a motorféket. Illetve a fordulatszámot és a fogyasztást is a grafikonba tenném, majd leszűrném úgy, hogy kidobja hogy az adott stílusú vezetés milyen egyéb értékeket ad ki. Aztán megnézném, hogy adott autónál hogy aránylik egymáshoz a gyorsítás/gáz, és a motorfék és a fék.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #51896 üzenetére
Havernak a Focusában van egy hasonló rendszer gyárilag, igaz a nyers adatokat nem látod. Van pár szempont amit osztályoz pl: mikor váltasz, hogy gyorsítasz, mennyit fékezel stb és ezt egy 5-ös skálán értékeli. Szerinte nagyon hasznos, azóta rájött, hogy nem kell 110-el menni főúton elég 90-el mert akkor csak 3,9l eszik amúgy meg 4,5-5 l között. Sokkal hamarabb úgysem érsz oda.
-
BlacKSouL
addikt
válasz flegga92 #51897 üzenetére
Ahhh, ismerősnek is van a VW Touranban, valami Thinkblue vagy mi. Azzal mi is játszottunk, de egyrészt az akkor adott sok pontot, mikor 6.-ban 1000-s fordulattal rángatttad hegynek fel 5 emberrel a kocsit (benzines 1.4tsi), szóval élettől elrugaszkodott módon pontoz. Másrészt jobb utólag egy grafikont kielemezni, mint azt lesni vezetés közben, hogy na akkor adott-e kis vonalat, vagy 30-nál tegyem fel inkább hatodikba és veressem szét a lendkerékkel a motort? Ja és a hosszú kiengedett motorfékre kevesebb pontot adott, mint ha alapjáraton kínoztad terhelve.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #51898 üzenetére
Gondolom ez is hasonló, szerencsére nem kínozza ennyire a gépet, de mégis jó értékelési vannak. Kicsit jobban paraméterezhetnék ezeket, legalább hideg motornál ne kérje a nagyobb sebességet.
Anyámmal is mire sikerült megértetnem, hogy 50-nél ne tegye már be 5-be a Corollát, ne érdekelje, hogy a kocsi mit magyaráz neki.
Céges VW Amarokomban viszont tök jól van a váltás paraméterezve.
A 7g Civiccel meg hideg motorral városban nem is váltok fel 4-be szépen eljárok vele 2000-2400 közti fordulaton.
Fater VW B7 2.0 CR Passatjában is sikerült kinyírni a kettőstömegűt az üzemanyag spórolással... Hétvégén már a részecskeszűrő is bejelzett pedig csak kint használja főúton napi 300-500 km megy vele. Hiába mondtam neki, hogy néha lője meg neki. -
BlacKSouL
addikt
válasz flegga92 #51899 üzenetére
Hát igen... a céges busz is jól javasol, átlagos haladáshoz. Ha meg sietni kell úgyse nézi senki, de legalább nem akar mindenáron felváltatni, sőt, lefelé váltást is akkro mondja mikor magamtól tenném.
A megszokotthoz képest magasabb fordulatokon, alacsonyabb fokozatban autózás meg egyszer meg is lepett, az öntisztulás miatt pörgettem jobban, azt vártam, hogy logikusan nő, erre az út végén lefelé mozdult a fogyiátlag Pedig annyi történt, hogy a nyomaték-teljesítmény fordulatszám görbéknek a fajlagos fogyasztás görbe alacsonyabb tartományába került, ami meglepő módon nem a fordulatszámmal egyenesen arányos. (igazából engem nem lep meg)
Ilyen szempontból meg még az is különösen érdekes lenne, hogy az adott telemetriákban az adott sebesség-fordulatszám értékekhez milyen gázpedál-állás tartozott, és ehhez mennyire igazodott az üzemanyag befecskendezés mennyisége. Oda akarok kilyukadni, hogy alacsony fordulaton jobban nyom az ember padlót, mert a nyomaték-teljesítmény maximuma alatt van sokkal, több idő kell míg felpörög, míg magas fordulaton nem kell akkora gáz a gyorsuláshoz, hiszen az optimálishoz közel van, ezért kevesebb is lesz a szükséges üzemanyag. Vagyis ha mondjuk 60-ról 100-ra ötödikben gyorsítok, akkor amellett, hogy lassabb lesz, mintha negyedikben tenném, még többet is fog fogyasztani. Vagy ha mondjuk ötödikben kell hozzá 11 másodperc, negyedikben kellene mondjuk 8, és én negyedikben is csak 11 alatt gyorsítom fel, akkor máris kimutatható hogy nem nyomtam padlót, nem kellett annyi üzemanyag.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Renault, Dacia topik
- Okos Otthon / Smart Home
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs