- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ati888
senior tag
Sziasztok!
8. gen Accordot szeretnék venni a közeljövőben, 2012-2013. körüli, benzinest. Párat már kipróbáltam, de nem tudom, hogy van-e valami amire oda kell figyelni vásárlás előtt (az alapvető dolgokon kívül), valami tipushiba, ilyesmi.
Köszi
Ati
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ati888 #51903 üzenetére
Korrektül összerakott gép, anyagminőségben fejlődött a G7-hez képest a G8. Sajnos súlyban is így nem megy jobban hiába lett picit erősebb a 2 literes alapmotor és városban lazán beveri a 10 litert.
Hátul a lábtér kicsit szűkös meg a sedan forma miatt szűk a csomagtartó szája de amúgy teljesen ok.
#nincsbennetarcsi
-
-cobra-
aktív tag
válasz ati888 #51901 üzenetére
Nekem 2012-es van, 2.0 benzin, sedan. Eddig teljesen meg vagyok vele elégedve. Futóműve szerintem kicsit kemény erre az utakra, de közben szeretem mikor sportosabban 'kell' kanyarodni. Fogyasztása városban nekem 8.5-9 liter (télen inkább 9-10 között), országúton 6-6.5l. Hátul valóban elég szűk a lábtér, illetve a kagylós ülések miatt nehézkes a ki-be szállás. Ezzel a motorral nem leszel a lámpák királya, de szerintem egy átlagos közlekedésre bőven elegendő.
Ja igen, az anyagminőség szerintem szuper, főnökön vadiúj Passatja nem különb egy fokkal se.[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Féktárcsában és betétben milyen márkát érdemes venni Jazz-hez?
-
ati888
senior tag
Köszi a válaszokat, igazából a 2.2D lenne a legjobb választás, de nem megyek sokat és azt is nagyrészt városban. Kicsit tartok ettől az "alulmotorizáltságtól".
Ati
-
tboldi
nagyúr
válasz Peter.70 #51907 üzenetére
#csakaZimmermann
(#51908) ati888: Városi használatban előbb-utóbb (de inkább előbb) kinyírnád a DPF-es dízelt. Maradj a benzinesnél. A 2 literes lehet, hogy papírion nem tűnik túl erősnek, de (még nem vezettem, ezért csak) gondolom, inkább alacsony-közepes fordulaton nyomatékos, mintsem 8 ezerig pörgős a karaktere.
[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
senior tag
válasz ati888 #51908 üzenetére
Boven eleg az esetek 99.9%-hoz a kettes motor. Az enyem raadasul automata, tehat eselyem sincs kiloni, megis boven elhuzok a tobbiektol a zoldnel.
Elozesnel meg vissza kell valtani. Nagyon magahoz tud terni 5000 kornyeken
3500-ig, meg egyenletes temponal szegenykeverekes uzemmodban van, piszok alacsony fogyival. -
szabonagyur
félisten
Citynél vajon szelephézagot mikor kéne állítani? Illetve gyertya csere mennyi időnként?32e ment bele mióta nálam van, ezek nem voltak még.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #51914 üzenetére
Tippem szerint ott is 40k km-enként kell mindkettőt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #51914 üzenetére
Jazz motor van benne szóval 40 ezrenként kell.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #51917 üzenetére
A rossz/regi gyertya gyujtaskimaradast okozhat, noveli a fogyastast es rontja a max teljesitmeny.
A szelephezag kemenyebb dio:
(Mobilrol nem tudok linkelni)
Linkestíve
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #51920 üzenetére
Szelephézagot, azt hiszem, hidegen kell állítani, de ebben nem vagyok biztos.
Amúgy megnéztem neked, 90-nél 2750-et, 130-nál kerek 4000-et forog a manuális 1.4 Jazz.
[ Szerkesztve ]
-
Bibby
addikt
válasz JoolsNOS #51895 üzenetére
Nem kell füstölgő gumikkal kilőni. Dinamikus indulást írtam, ju nooo?
Az pl olyan hogy nem akkor szállok le a fékről és kezdem keresni az első fokozatot, mikor előttem már elindultak. És nem arra törekszem hogy a pillanatnyi mérő 5 alatt maradjon.
De minek beszélek, sokkal fontosabb hogy a másik kinevessen engem ha nekem fékezni kell.Ελευθερια η θανατος
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #51920 üzenetére
Szelephézagot csak hidegen lehet állítani (eleve a gyártó hidegen mért értéket ad meg, mert az a pontos a hőtágulás miatt), ahogy írta előttem a kolléga. Meg kell várni amíg visszahűl a motor, de ez télen nem olyan hosszú idő. Mivel a szelepfedelet le kell szedni az állításhoz ezért új tömítés is kell oda, meg új fedelet is szoktak tenni (elvileg a fedél visszarakható amúgy).
A gyertyát is hidegen cserélik különben megégetné a szerelő a kezét.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #51925 üzenetére
Szép lett! Jöhetnek a tapasztalatok is! Csak előbb koptasd be óvatosan.
mod:
tboldi: 130-nál 4000-et? Jaj az elég magas... Ha jól rémlik (bár rég voltam vele autópályán) az 1.2-esem csak 3600-at forog 130-nál (óra szerint).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dan-szan
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok,a kiszemelt egy 2007. 1.4 Civic . Megköszönném ha bármilyen infóval segítenétek a minél jobb döntés meghozatalában. Link is nyugodtan jöhet.
Városi használatra jellemzően rövid távra lenne használva elsősorban.[ Szerkesztve ]
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
BigBlackDog
veterán
válasz Dan-szan #51929 üzenetére
NE!!44 1.4-essel legalábbis biztosan nem javaslom. Nekem 1.8-as volt. Azzal lehet közlekedni, bár alul (2000-2500 alatt) eléggé nyomatékszegény egy mai, dinamikusabb városi forgalomban. Pályán is azért nem egyszer kellett visszaváltanom, ha 100-ról ki akartam gyorsítani. Az első tulajdonosa, akitől vettem a volt Civicem, mesélte, hogy 2007-ben még ő is egy 1.4-et hozott ki a szalonból. De mivel annyira gyenge volt, hogy már egy ilyen, kisebb emelkedőn is vissza kellett váltani, pár hónap múlva visszavitte és lecserélte egy új 1.8-asra.
Szerintem nem hiába van annyival lejjebb az 1.4-ek ára az 1.8-hoz képest. Alapvetően mondjuk a típus szerintem nem rossz választás, bár vannak apróbb nyűgjei, típushibái.
[ Szerkesztve ]
-
zsole84
senior tag
8 gén 1.8 Civicnél kell szelephézagot állítani? Szerelő szerint nem, de olvastam olyat is, hogy 100.000 km.
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #51925 üzenetére
Én olajat cseréltem ma... Fűtött műhelyben.
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Még egy fél mondat erejéig visszatérve a fogyasztásra. Ma tankoltam (10gen Civic, 1.0T), Debrecenben, már a városból kivezető úton. Ott nulláztam. ECO mód bekapcsolva, valamint iszonyat papás stílusban vezettem hazáig, Hajdúböszörményig.
Az egyetlen útba eső településen (Józsa) meg kellett állnom 1lámpa miatt. Valamint az autópálya felhajtónál is van 1 közlekedési lámpa, ott is meg kellett állnom. Ilyen feltételek mellett - illetve 93-ra állított tempomattal - jöttem végig. Semmi előzés, semmi intenzív gyorsítás.
Így jött össze 5.5 liter fogyasztás 18km-en. Tudom ez nem túl reprezentatív táv. Íme két kép. Az egyiken 6litert mutat a BC, kb. 500méterrel az egyik lámpás indulás után. A második itthon készült érkezés után.
Most kikapcsolom az ECO módot és a saját stílusomban fogok vezetni amikor legközelebb visszamegyek Debrecenbe. Kíváncsi leszek mennyi fog változni az 5.5-ös fogyasztás.
Kicsit megdöbbentő számomra, hogy az átlagos stílusomhoz képest fényévekkel nyugisabb (tényleg totál papás üzemmódban) ECO módos vezetéssel is csak 1.3-1.5liter a különbség 100km-en. (a mostani hidegebb időben szokásos 6.8-7-hez képest.) Nem tartom magam versenyzőnek, viszont szeretek lendületesebben vezetni. De ahogy most hazajöttem az minden csak nem élvezet. Inkább éreztem magam útakadálynak, mint közlekedő autósnak.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #51933 üzenetére
Egyébként ez volt az első olajcsere, amit saját kezűleg végeztem, és ezentúl magam is fogom csinálni mindig (apum WagonR-ében is). Így legalább tudom, hogy az kerül bele, amit szeretnék. Egyszerű, otthon is elvégezhető művelet, ráadásul jó érzés a saját autómat babusgatni.
És végül is jó, hogy vettem új csavart is, nem csak alátétet. Qrva szarul nézett már ki a régi feje, és az alátét is teljesen rágyógyult. Semmiképpen nem raktam volna vissza.
Viszont én nem csináltam közben képet, olajos/koszos kézzel nem fogdozom össze a telefonom.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
Nem is téged akartalak minősíteni. Általánosságban írtam. Az általad írt eset idegesítő (számomra is nagyon). A második meg az illető dolga, pont lesz*rom. Az akkor idegesít mikor megyek 60-65el, hogy tartsuk a rugalmasságot, és 80-90 előz városban. Aztán ugye jön, hogy fél perc múlva utolérem. De pl ha ilyenkor kilép kutya, gyerek stb akkor gáz van. A lényeg, hogy a forgalomhoz kell alkalmazkodni a szabályosság kereteit nem túl nagyon átlépve...
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
szabonagyur
félisten
Én ma este jöttem hazafele főúton, szakadó hóesés. Jött mögöttem egy testvíír régi 3-as Golffal, hogy majd letol (90-100 körül mentem). Egyszer csak beáll mögém és elkezd villogni, majd refi fel meg ködlámpa.
Mivel nyíl egyenes 5-6 km-s szakasz minimum gondoltam majd megelőz, de csak nem akart. Mivel nem volt kedvem szórakozni lelassítottam és hagytam neki, hogy kb. 90-ek megelőzzön majd utólértem 5 perccel később amikor le akart kanyarodni a lakásához
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Aladdin
senior tag
válasz hdanesz #51935 üzenetére
Hany km van az autoban? Mert ilyen korulmenyek kozott, egy ilyen kis haromhengeresnek kevesebbet kene ennie. Par napja irtam, h az Accord igy vezetve siman 5 alatt van. Egyszer probaltam Miskolcrol elindulva orszaguton, 4,5 kornyeki fogyi volt a 20 km-es szakasz atlaga.
Az is igaz, ha meg viszonylag uj az autod, az eddigi Hondaim tapasztalatabol kiindulva kb 20e km kornyeken kezd beallni a fogyi. -
pitama
tag
Annyit beszéltek Imiről, már én is kedvet kaptam, hogy felkeressem. Privátban írjak rá, vagy hogy érem el?
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #51939 üzenetére
Nem szeretek kesztyűben szerelni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #51938 üzenetére
Remélem te is rátoltad a refit mikor utolérted. Nálam ilyenkor két opció van, ha a Jazzel vagyok elnegedem ha a Subaruval akkor meg visszalököm 3-asba és padló.
tboldi: Kesztyű nélkül? Azt tudod, hogy a motorolaj (is) rákkeltő? Jobb ha nem érintkezel vele közvetlenül.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs