- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #50450 üzenetére
Nekem valamelyik futárcég hozta, nem a posta, de gondolom, lehet velük egyezkedni.
-
yodamester10
őstag
Kösz mindenkinek,holnap megy az e-mail.
-
tboldi
nagyúr
Délutáni mozi: TCTV S04E06, benne 3 generációnyi Civic Type R-rel.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz yodamester10 #50452 üzenetére
Postáznak is persze, többször rendeltem már tőlük így. Korrektek.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
sunny84
senior tag
válasz yodamester10 #50447 üzenetére
többször is rendeltem a civicekhez alkatrész cuccokat korrektek mailban rendeztem mindent meg az fb keresztül mert kintről így jobb volt mint telefonálgatni
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
igmond
tag
Sziasztok!
Honda tulaj lettem, egy először 2008.12.napon forgalomba helyezett 7. generációs, 2.4-es benzines Accordom lett.Segítséget, tapasztalatot szeretnék kérni tőletek, külföldről lett behozva, nkh vizsga, műszaki meglett, forgalomba van komolyabb gond nincs is vele. Motorolajat kap majd, liqui moly 5w40-t javasoltak azt is vettem, olaj és légszűrő japanparts. Kérdésem ez lenne, milyen alkatrészeket javasoltok, illetve kihez érdemes elvinni.Kiskunhalasi vagyok, Szeged és Kecskemét van közel, ahol Honda szerviz van, egyszer azért elvinném átnézetni alaposan, kinél járnák jobban?
Egy hiba azért valami adódott, 120 körül ráz az autó, rázza az elejét. Ez mitől lehet, ötlet esetleg mi okozhatja?
Segítséget, tanácsokat előre is köszönöm!!!
-
BlacKSouL
addikt
válasz igmond #50460 üzenetére
Kiegyensulyozatlan kerek, szalszakadasos gumi, utott felni, elferdult kerekagy, ferdult feltengely, ... stb.
Felderitese kb. ebben a sorrendben nehezedik. Ket elso kereket meg kell nezetni megbizhato gumissal, nem ut-e vagy kell-e ra suly. Az utott felni is kiderul ennel, ha megforgatja latszik ha hibas. A tobbit mar valamivel ki kell merni, futomuvesek tudnak elvileg segiteni. A kerekagyra tengelyiranybol a perem kozeleben ra kell merni indikator oraval. Illetve radialis utest is lehet a peremen. Utobbi utalhat mar feltengelyre is, de csonkallvanyra is akar.
Viszont jo hir hogy elofordulasi esely is ebben a sorrendben. Legtobbszor szar a gumi vagy az egyensuly. Kulonosen ha csak bizonyos sebessegnel van. Ha fekezesnel erosodik vagy jon elo akkor tarcsahiba. Valtozo vastagsag, oldaliranyu utes.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
flegga92
senior tag
válasz flegga92 #50106 üzenetére
Túl vagyunk a szervizen, köszönöm a segítséget! A Zimmermann fékbetéttel nagyon megvagyok elégedve kezdetektől fogva baromi jól fog és egy hangja se volt! Érdekes, hogy az előző fékbetét minimálisan volt elkopva de első induláskor fékezés nélkül is ciripelt. Nem tudom milyen márka volt, gyanítom, hogy valami gagyi mert fékhatás nem nagyon volt vele. Fél éve mikor vettem a kocsit mondta az eladó, hogy cserés lesz lassan, mert ő se cserélte a nála töltött 2 év alatt.
Olajból végül 0W30 Honda olaj ment bele, hidegben könnyebben és szebb hanggal indul mint az Eneos Premium Hyper 5W30-cal.
Olajszűrő és levegőszűrőből szintén gyári ment bele, mert nagyon egy árban voltak a minőségi utángyárottal. Meglepődtem, mert a gyári levegőszűrőn olajréteg van, eddig csak a robogómnál találkoztam ilyennel. Hangja is sokkal mélyebb lett, meg mintha jobban is menne de ezt lehet bebeszélem magamnak
-
pècsimunkás
addikt
válasz igmond #50460 üzenetére
Ahogy előttem is írták , centírozással kezd . Ha 120 körül kezd el rázni , esélyes , hogy a hátsó kerekek hibája lesz . De , gondolom ,úgy is ki lesz centírozva mind a négy kerék ...
Ha viszed gumishoz , szólj ,hogy figyeljenek oda , mert sokat autópályázol . Lehet , hogy amúgy is normálishoz viszed , de , azért jobb szólni . Én , a 3. gumisnál jártam már , és akkor találkoztam olyannal , aki normálisan centíroz ! Azóta nem is voltam természetesen másnál ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
igmond
tag
válasz pècsimunkás #50464 üzenetére
Köszönöm szépen a segítségeteket!!! Még annyit kérdeznék, ha alkatrész kell érdemes gyárit venni vagy máshonnan is be lehet szerezni, mely gyártók termékeit javasolnátok?
-
JoolsNOS
veterán
válasz pècsimunkás #50464 üzenetére
Én régebben mindig marsónál voltam. Ott a centirozás úgy működik, hogy rárakja a súlyt ahova a gép mondja, aztán mehet fel az autóra. Csakhogy a gép nem mindig halálpontos. Most már egy kis gumishoz járok. Ott 3* megpörgette a kereket, és volt, hogy kellett igazítania a súlyon. Igaz tovább tart, de legalább tökéletesen megcsinálja.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
-
tag
Sokszor felmerül a kérdés, hogy ha szakszervíz, akkor hová vigyük a Hondánkat, én most a saját tapasztalataimat osztom meg veletek. Egy éves Civic, 13.000 km-rel, első kötelező szervíz. Vidéki vagyok, Győr/Fehérvár/Bp.i márkaszervízek egyaránt egyfomra távolságra, de mivel a Duna Autónál vettem, oda vittem az autót....
Emailben leírtam előre a kéréseimet (apró de bosszantó hibák garanciális kezelése), telefonon felhívtak, időpont egyeztetés, amikorra én kértem. Érdemes annyit tudni, hogy januárban már voltam náluk tükörszélzaj és egyéb zörgések eliminálásán, 3 óra alatt garanciában mindent javítottak. Végig ott lehettem az autónál, kérdezhettem, korrektül és készségesen kaptam válaszokat.
Tegnapi kötelezőn is normális hozzáállás, elején elmentünk meghallgatni az újabb zörgéseket, mondta a szerelő, hogy jogosak a dolgok, ezeket kezelni kell. Jeleztem, hogy olajat hoztam (MOTUL 8100 ECO-NERGY 0W30), mondták h semmi gond, de beleírják a szervízkönyvbe ("hozott olaj"), mert ha bizonyíthatóan ebből fakadna vmilyen motorprobléma, akkor nem javítják a garancia keretein belül(!). Ez egy picit fájó pont volt, főleg mert kettő Toyota is van a családban új kora óta, amiknél ugyanúgy vihettük az olajat és soha nem mondtak ehhez hasonlót vagy problémáztak rajta, de végülis megértem a Hondát, mossa kezeit. Azért az elgondolkodtató, hogy ezek után megéri-e olajat vinni (nem tudom ők mit töltenek bele, de a 4 liter 25.000.-Ft lett volna, míg a Motul csak 13.000 volt), és ilyen kockázatot vállani, de bízzunk benne, hogy nem lesz gondom motorikusan. Ami "aranyos" volt, hogy felszámoltak az olajra ún. hozott alkatrész kezelési költséget, ezt a mellékelt képen is láthatjátok.
A szervizes nagyon gyorsan és ügyesen szedte szét az ajtót és a B oszlopot, kiszivacsozta rendesen, illetve a jobb oldali tükörnél (korábban csak a baloldalit javították) is tettek be szivacsot a rések tömítésére és így a szélzaj megszűnt. Kértem egy navitérkép firssítést is, de azt mondták, az órákba tellik, és magam is meg csinálhatom otthon, viszont a fejegység firmware-jét lefrissítették benne 15 perc alatt, (elmondásuk szerint) sok szoftveres betegséget javítva ezzel (pl. szakadozó bluetooth kacsolat). Ez utóbbi nem jár automatikusan, csak ha az ügyfél vmire panaszkodik és kéri ezt. Utána csak a szokásos, pollenszűrő/légszűrő szemrevételezés (előbbit már cseréltem, utóbbi még bőven jó), majd olajcsere. A végén kaptam volna ingyen mosást is, de nem kértem, mert a januári ott jártamkor a mosásuk után sok apró karc lett az addig makulátlan fekete fényes műanyagelemeken, én kézzel mosom, így bosszantó volt ezt látni.
Jött az elszámolás, sok papírmunka a garos javításokról, fizetés. Az óradíjuk nettó 10.500.- Ft (br. 13.335.-), egy szervízre átlag 1,5 órát számolnak (mint megtudtam egy másik tulajtól akinek ugyanilyen Civicjével épp akkor végeztek, ő mondta az olaj árát is), nekem kevesebb normaidővel számoltak, mert nem kellett lég/pollenszűrőt cserélni. Az más kérdés, hogy a kötelező szervíz 35 perc alatt megvolt......
Ami a szerelőket illeti, közel 3 órán át nézhettem, ahogy dolgoznak. 4 beállójuk van csápos emelőkkel, vannak fiatalabb és középkorú szakik is, műanyag tasakokban kinyomtatva kapják meg, mit kell elvégezniük az autókon. Tiszta ruházat, kesztyű, rendezett körülmények. Nem tökölősek, mert sok a munka, de nem is kapkodó idegbetegek. Azt nehéz megállapítani, szakmailag mennyire jók, mert csak alapjavításokat (olajcsere, fékek stb.) láttam. Miután a zörgésekkel végzett az autómon, ment is át egy új Civihez, amit a tulaja szintén zörgésekkel hozott be (tetőablak körül, végül teljes tetőkárpitot kell hozzá rendelni), egy 8 millás autónál igen bosszantóak ezek a dolgok (de bármilyen új autónál, ártól függetlenül).
Volt ott egy közel 70 éves úr, aki előttem érkezett és még akkor sem volt készen, mikor én táboztam, mert nem találták neki a téli kerék szettjét (elkeveredett), szóval ott sem mehet minden flottul...
Végül megnéztem beülve az új Civicet. Elsőre feltűnt, mennyire gagyik a kormányon lévő gombok. Kemény apró műanyag gombok, kb. mint egy 15 évvel ezelőtti Ericcson telefonon, a hangjuk is kemény, érzetre is rossz nyomni őket, attól féltem, h kiesnek helyükről. Az enyémben vagy egy CRV/HRV-ben finoman, puhán működnek, élmény használni. Jóval mélyebben ülök benne, tágasnak tágas, kényelmesen elférek elöl és hátul is, jó a csomagtartó. Érdekes, de a 4 ajtós valahogy jobban tetszik, mint az 5 ajtós...
[ Szerkesztve ]
-
bump3r111
tag
8.gen tulajok, nektek nem kopik/karcolódik össze a váltókar alatti félgömb alakú műanyag? Az enyém egészen undorító, egyedüli karcos elem a beltérben és eléggé rontja az összképet.
Olvastam mindenféle guide-ot hogy bőr váltószoknyára cserélik, de nem tűnik így sem túl esztétikusnak, gyárinak meg főleg nem.
Cserélni meg elvileg a teljes váltókar szerkezettel együtt lehet csak.
Valaki jár(t) hasonló cipőben, esetleg talált olcsóbb megoldást?[ Szerkesztve ]
-
Buster17
addikt
Hali!
4.gen civic 1.3 ról mik a vélemények? Mennyire megbízható a motorja? -
Bsony
tag
Sziasztok,
Nem tudom volt-e már kérdés, de szerintetek motorcserélt 8.gen 2.4-es accordot szabad venni?
Pontosabban erre a hírdetésre gondolok:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/accord/honda_accord_2.4_executive_advanced_safety_automata_eredeti_feny-11323070Tudom, hogy volt a 2.4-essel valami gond, de azt tényleg motorcserével oldották meg?
Köszi!
-
BigBlackDog
veterán
Pár héttel ezelőtt csordogált némi infó ezzel kapcsolatban az egyik Honda bontós embertől. Eszerint hengerfejesedni és csapágyas is szeret lenni a 2.4-es a 8gen Accordban. Neki volt használt 8gen Accordból 2.4 és mindkét probléma elő is jött. Persze nem hivatalos infó, de inkább skippelném a magam részéről.
Mondjuk a motorcserét követően nem tudom, hogy változik-e a helyzet.
-
Bsony
tag
válasz BigBlackDog #50473 üzenetére
akkor tehát maradjon a 7gen 2.4?
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Napfénysüti #50476 üzenetére
Eddig is voltam ott.
-
demars
addikt
válasz tboldi #50474 üzenetére
Ha picit többre vágysz, inkább ezt teszteld!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
Bandi18
tag
válasz mtgabor007 #50485 üzenetére
Azt nekem is kéne cserélni, olyat szertnék mint amilyen a Type R-ben van, csak nehéz találni
Meg azon gondolkozom hogy be kellene bőrözni és kvázi kapsz akkor egy váltószoknyát és akkor a karc nem látszódik -
KubanitoS
veterán
válasz mtgabor007 #50485 üzenetére
A váltógombot viszonylag egyszerűen tudod cserélni, simán menetes, csak le kell tekerni. Az én autóm is 9 éves 140.000 kilométerrel és nálam is most kezdett el lekopni a műbőr a váltóról. Viszont a váltókar alatti félgömbnek semmi baja, nem látszik rajta kopásnyom.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
zsole84
senior tag
Téli szélvédőmosóból melyiket ajánlanátok, ami nem cefre "illatú"? Valahol olvastam, hogy az aldi/lidl cuccok sem rosszak, de nem találom a cikket.
-
szabonagyur
félisten
Úgy néz ki megvan a lemezfelni télére. Eddig nem volt külön anya a télihez kérdés, hogy vajon kellene e másik?
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #50492 üzenetére
Elvileg kelleni fog, mert más való az alukhoz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #50492 üzenetére
Az acélfelni vékonyabb ezért más méretű kell hozzá mint az aluhoz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #50495 üzenetére
Hosszabb kell mint az aluhoz mert vékonyabb maga a felni, a pontos méretét nem tudom a City-nek.
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #50495 üzenetére
Nálam is jó, ugyan azokat a csavarokat használom aluhoz is és lemez felnihez is.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #50497 üzenetére
Nem, mert nem minden alu egyforma vastag/vékony. Szóval felni függő.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- TCL LCD és LED TV-k
- Ukrajnai háború
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen