- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsipampam
tag
válasz Kimi07 #68870 üzenetére
Ne vedd meg az eredetit, annyit nem ér, a többi is ugyanolyan jó. Persze, ha nagyon el vagy eresztve anyagilag, akkor igen. (Ez ugyanaz az eset, mint a féknyereg esete. Meg lehet venni a gyárit (amit ugyanúgy beszállító készít) kb 5x áron.) Ŕégen mi csak a szilenteket vettük meg és kinyomkodtuk, majd az újakat benyomkodtuk. Ehhez mindenféle nyomófejeket kell esztergán készíteni, sokaknál ez nem megoldható, meg egy finoman működő olajprés sem árt. Ma már két szilentet annyiért adnak, mint a komplett lengőkart.
[ Szerkesztve ]
-
acc200
tag
válasz Kimi07 #68870 üzenetére
Szia!
Ilyenből létezik állítható lengőkar is és sajnos idővel a hátsó tengelyen a kerékdőlés el tud menni valamelyik irányba, amit aztán csak ilyen állítható lengőkarral lehet visszahozni a normális értékekre.
A hátsó excenteres csavarral csak minimálisan lehet utána állítani, már ha nincs belerohadva a szilentbe, mint ahogy én is jártam.
Amit jó márnának mondanak, az a Hardrace (viszonylag drága: ~160 EUR a 2 db, de cserébe igen jól bírja), de Importtuningon (és régebben volt zsemitón is) van más utángyártott márka, olcsóbban.
Én a helyedben egy ilyen opcióniselgondolkodnék. -
Biqci
aktív tag
válasz Kimi07 #69302 üzenetére
Szerintem 10k alatt 1,5l még nem a világ vége. Lehetne sokkal több, rosszabb. A lányom Jazz-ében is utána kell tölteni ennyi idő alatt kb 0.8-1litert, nekem is a CR-Z-ben is elfogy kb 0.5 liter ezalatt. Ez teljesen normális. Bár az is igaz, hogy az Accord 8gen 2,2 dizel egyáltalán nem ette az olajat, pedig mindig márkaszerviz cserélte, 5w-30 olajjal járt...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
válasz Kimi07 #69302 üzenetére
Az nem szivarog, hanem megeszi. Onnan tudom, hogy amikor nekem egy idoszakos szelephezag ellenorzesnel rosszul lett visszarakva a szelepfedel tomites, akkor a motorter burkolatban kb allt az olaj es az auto alatt is olajfoltok voltak, de a nivon semmi sem latszott Ergo elkepzelheted hogy ha elfolyna 1L olaj akkor hogy nezne ki az auto környezete.
-
nagyúr
válasz Kimi07 #69729 üzenetére
Szia!
Fl 7gen sedanom volt nekem is, ugyanígy 2.0 benzin. Textar 6.000km-t bírt, utána hullámos lett, kuka. Utána kérdeztem pár helyen, ha tutira akarsz menni, akkor gyári. Én azt vettem, elégedett voltam vele. Ha nagyon szoros a büdzsé, akkor Zimmermann-t lehet bepróbálnám.
-
nagyúr
válasz Kimi07 #69733 üzenetére
Nekem 2007-es 156e km-t futott accordom volt, 2 olajcsere között a Motul 8100 Eco-lite 0w20-ből nem fogyott észrevehetően semmi. 0w20 a bele való olaj, én nem tennék bele vastagabbat, nem fog segíteni rajta. Sajnos, szerintem, semmiképp nem normális az általad említett olajfogyasztás, az 10.000km alatt kb 2 liter lesz. Együtt lehet vele élni, de ez jelentősebb motorkopásra utal. 2 literes benzineseknél 2003-2004-es évjáratnál volt vezmű tengely típushiba, amiatt tudja enni az olajat.
-
nagyúr
válasz Kimi07 #69764 üzenetére
Szia! Nagyon változó. Van akinek 200 ezret elmegy van akinek fele ennyi idő alatt kifordult a kereke. Alattomos, csak megemelve ha nincs rajta terhelés akkor lehet normálisan ellenőrizni, ha tudja az ember hogyan kell. Pont emiatt, mivel nem nagyon van előjele és a szerelők többsége nem is tudja hogyan kell megnézni hogy jó-e, akkor szokták realizálni a tulajok hogy rossz amikor kifordul a kerék a helyéről. Ez jellemzően lassú tempós kanyarodásnál fordul elő, de az anyagi kár jelentős lesz. Olyan nagyon csúnya hangja akkor sincs, ha már rossz. Én azt vallom, hogy minden olajcserénél rá kell nézni. A sajátomban preventetív jelleggel cseréltem 150e km körül. Munkadíjjal 70e Ft környéke, gyári alkatrésszel. Erről is megoszlanak a vélemények, sajnos az utólag vásárolt gyári sem életbiztosítás, van akinek az is megadta magát 15e km alatt, az olcsó utángyártottak meg akár 5.000(!)km alatt is tönkre tudnak menni.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs