- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 12T - egytucat
Hirdetés
-
PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
gp A folytatás a tervek szerint május végén debütál az újabb platformokon.
-
Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
ma Ice Universe záfolja a minap felröppent híreket, marad a négy kamera.
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz zolikaDB #69248 üzenetére
Mivel 8.gen-em van, írok egy pár dolgot:
- A futómű kemény, de legalább drága, ha tönkremegy. Márpedig ezeken az utakon esélyes. Egy hülye megoldás van benne, a trapézgömbfej. Nem cserélhető, komplett lengőkart kell vegyél.
- A külföldi példányoknál érdemes a rozsdát megfigyelni a hátsó híd környékén. El tud hajolni, meg repedni, ha annyira el van rohadva. Máshol nem nagyon rohad szerintem, ha nem volt törve. Én cseréltem már sajnos.
- 2.2 dízelnek nem erőssége a kuplung, kissé alul van méretezve gyárilag is. Szintén cseréltem, kettőstömegűvel.
- 2.2 dízelen hajlamos a leömlő repedni, ezáltal bejön a kipufogógáz az utastérbe, nem is megy úgy, meg a fogyasztás is több. Ezt a kört járom most épp, hamarosan ez is cserélve lesz.
- Az 1.8 szereti csipegetni az olajat, főleg ha nem a belevalót töltötték folyamatosan, olajcserekor.
- A visszapillantó tükör kihajtásnál nem áll meg a pozíciójában, túlfordul. Javítható.
- Az info kijelző össze-vissza mutat mindent, pixelhibás lesz. Javítható.
- A rádió hajlamos elromlani, kikapcsol, stb. Javítható.
- FL előtt az összeszerelési minőség kissé kérdéses, zörög a beltér, a műanyagok. FL utániak elvileg már rendben vannak. Nyilván ki lehet fogni előtte is jót, a próbakörön nem árt fülelni.Összeségében egyetértek tboy93-mal. 2.5 alatt nem indulnék neki. A dízelek olcsóbbak, de már nekem is 2.6+-ba van, és még a leömlő hátra van, meg némi esztétika. Apropó. Egy bontott jobb oldali visszapillantó tükör 50 ezer Ft... a napokban hidaltam le, rettenet
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69257 üzenetére
A GD Jazz-ről én egy ennél hosszabb listát összehoztam korábban, pedig csak egy Vezess cikk kiegészítéseként indult.
De azért arra igen kevés az esély, hogy minden hibával találkozzon a Zember, pláne egyszerre. Tippre én a jazzes hibák 10%-ával sem találkoztam még a több, mint 5 együtt töltött év alatt.
Tessék: egy, kettő, három, négy
Bónusz:
- A hátsó hidat itt is meg lehet említeni, vannak példányok, amiknél elég szarul tud kinézni.
- A motortérben van egy sárga vezeték a fojtószelep alatt, ami elég feszesen van elvezetve, ilyen idős korban már előfordul, hogy elszakad, és nem megy az autó. Pár centi beletoldásával rögtön megszűnik a probléma.[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz zolikaDB #69257 üzenetére
Azt kihagytam, hogy a Jazz-es beázás az Ufo-t is érinti sokszor, bár azt elég olcsón meg lehet oldani az esetek többségében
Én lassan a végére érek a típushibáknak, remélem. De egy életre kiábrándultam a Hondából. Ez már nem az a "Honda"..
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
tvamos
nagyúr
válasz zolikaDB #69260 üzenetére
De a Jazz szerintem iszonyat fapad az Astrhoz kepest. Oke, hogy Honda... nekem igazan fajdalmas atulni a G Astrabol. De nem is magamnak vettem, szoval mindegy. Remelem sokkal megbizhatobb lesz, mint az Astra volt!
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69268 üzenetére
Ó, a Duster bármelyik generációja nekem ergonómiai katasztrófa. Hely lenne benne elég (194 cm és ~130 kg vagyok), de a műszerfal kialakítása sehogy sem kompatibilis a lábaimmal. Egy nyamvadt Swift-ben is komfortosabban érzem magam.
Amúgy Isten ments, én nem vagyok Opeles, csak volt szerencsém néhányhoz. Magamnak nem kéne, max. csak egy rallis Manta vagy egy klasszikus GT.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz zolikaDB #69342 üzenetére
Szerintem 90 fölött ne nagyon akard kicentizni az előzéseket.
Kellő rákészülés, megfelelő időpont kiválasztása, visszaváltás, lendületvétel, stb...."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz zolikaDB #69344 üzenetére
Most mondjam azt, hogy az 1.6-os szívó Fókával sem lehet nagyon vitézkedni?
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
nagyúr
válasz zolikaDB #69349 üzenetére
Also talpas gombfej, szervocso ami eleg jellemzo. Előfordulhat klima kompr. vagy gazpedal jelado hiba, de nem annyira jellemző. Kombinal el. csomagter nyitas tud bajos lenni. Rozsdara figyelni kell.
Fogyi nalam 6.2-11,3 kozott volt, atlag kb 9, de en főleg Bp-re jarok vele. Szerintem kellemesen megy mar a 155 loerovel is. Kategóriahoz mérten nem tagas, de komfortos. Jok az ulesek, nagyon szeretem a futomuvet. A valto tű pontos, hondás.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69354 üzenetére
"nem lenne baj, ha nem torpanna halálra klímázáskor"
Valid. A GD rohadtul megérzi, ha a kompresszor beindul. És nem veszi figyelembe a gázpedálállást, velem már fordult elő, hogy előzés közben tűnt el ~10 lóerő.
Bezzeg a digódízel, a csigának hála meg sem kottyan neki...Amúgy nincs üveghangja kb. semennyire, az áramvonaltalanságnak köszönhetően akkora a szélzaj, hogy simán elnyomja a motort.
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69364 üzenetére
Igazából a tökéletlenségei ellenére én szeretem a Jazz-t. Nem mondom, hogy nem vágyom másra vagy erősebbre, de igazából az igényeimet szinte teljesen kiszolgálja. És bár voltak zökkenők (beragadó fék pl.), viszont még soha nem hagyott az út szélén ezalatt az 5+ év alatt.*
Meg a szerelhetőséget is imádom benne, látszik, hogy tervezéskor figyeltek erre, hogy ezt az autót karban is kell tartani hosszútávon. Minden könnyen hozzáférhető**, és nem is kellenek mindenféle speckó szerszámok sem.*Oké, pár hete lemerítettem az aksit a Spar parkolójában, égve hagytam a vellanyt, be kellett bikázni, de ez user error volt.
**Kivéve az első fényszóró izzóit, de nem “hivatalosan” le lehet szerelni a lökhárítót 3 perc alatt, és akkor nagyon egyszerűen kivitelezhető a csere.
[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
válasz zolikaDB #69539 üzenetére
Facebookon a Honda Jazz Hungary autó adás-vétel csoportba beléptél esetleg? Ott hirdet rendszeresen a "Jazz farm"-os Ferenczy Krisztián, bár ár nélkül, de eddig csak jókat írkáltak róla, [egy telefont megérhet].
-
Vezu
csendes tag
válasz zolikaDB #69541 üzenetére
Nem kell félni az 1.2-től sem, nekünk az van. Városban, Bp körüli agglomerációból bejárni tökéletes. Ennél a felhasználásnál nem érződik szerintem a kisebb motor hiánya.
Ahol nagyon elfogy, az az autópálya, főleg klíma mellett. Ott azért könnyen kellemetlen helyzetbe tudsz kerülni az agresszív sofőrök miatt, mivel nem nagyon van benne tartalék. Nekünk ez nem gond, mert csak havi pár alkalommal hajtunk rá a pályára, akkor is csak rövid szakaszokra. Ha többet fogod használni fő úton, autópályán, inkább 1.4-est keresd. -
Qru
MODERÁTOR
válasz zolikaDB #69544 üzenetére
Vagy megkersz egy ismerost/rokont, hogy vigyen el. Amugy sem szerencses egyedul autot venni. Tobbszem tobbet lat, meg jo ha van egy sajat tanud.
1.2-es GD van nekunk, vezettem haverom 1.4 GE-jet nem sokkal potensebb. Nem kell felni az 1.2-estol sem. 4-en elmentunk vele nyaralni Horvatorszagba. Normalis kozlekedeshez eleg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz zolikaDB #69555 üzenetére
CVT: ugye mivel fokozatmentes városban szerintem nagyon jól lehet vele menni, de meglesz az autó üvöltése is ha nyomod neki, városban kevésbé, kívül eléggé, de nem lusta egy sima automatához képest.
CVT esetében amin aggódnék, hogy ha nem cseréltek benne olajat előírás szerint vagy ha cserélték de nem gyárira. Illetve nem tudom ennél is gond e, de előző széria esetében indítókuplung mint széria hiba megjelenik (nekem is cserés előbb utóbb).
Nem tudom van e szerelőd hozzá, Nyíregyházán van jó szerelő, aki díjért akár megy is veled megnézni, bíznék benne (asszem debreceni vagy).
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz zolikaDB #69560 üzenetére
Hazai GE Elegance: ködlámpa, 4 elektromos ablak, digit klíma, alufelni... ülésfűtésre nem emlékszem, de arra igen, hogy Elegance-ban sincs bőrkormány, csak műanyag. Külföldön ettől eltérő lehet a felszereltség, de ha "külföldi" Elegance, az biztos, hogy jobban felszerelt, mint a hazai. Hazai kereskedők hajlamosak Trendet Elegance-nak kikiáltani, de ha nincs ködlámpa, az egy biztos jele annak, hogy kamuznak.
"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolikaDB #69586 üzenetére
Gyertyabol NGK esetleg Denso. A pontos tipust meg tudod nezni az NGK oldalan.
Torlobol keretnelkulit vegyel a keretes is ramegy de az olyan gagyinak hat mamar.
Vizhofok csak obd olvasoval lathato, amugy nem irja ki.
Az ido allitast passz, de a GD van ra gomb a radion.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69586 üzenetére
Grat!
1. Gyanítom, a napi számlálót megjelenítve hosszan kell nyomni valamelyik gombot, de a kezelésiben biztosan le van írva.
2. Passz.
3. Egy kék C mint cold és egy piros H mint hot lámpácska van. GE-nél nem tudom, hogy hogyan van, GD-nél 54°C-nál alszik el a C és talán 95-nél jelenik meg a H (utóbbival még nem találkoztam), a normál üzemi hőmérséklet 83-85. Ha nem akarsz mindig telefonnal vacakolni, akkor ScanGauge 2 vagy UltraGauge, OBD-n keresztül mindig láthatod a pontos értéket.
4. Már megvan.
5. NGK irídium, de a pontos cikkszám fejből nincs meg, a kezelésiben viszont benne kell lennie.
6. Jó rá, legalábbis előre, hátul szerintem csak gumiélt cserélhetsz, vagy veszel egy gyári új lapátot. Univerzális oda biztosan nem lesz jó, csak előre. Méretet nem tudok, csak GD-re. Korábban a tescós Goodyeart ajánlottam mindenkinek, de egy ideje már leváltották valami Bosch-ok, nem tudom, azok milyenek. Én még utoljára vettem még egy szett GY-t tartalékba, de még 3 (vagy már 4?) év után is jók, amiket eredetileg vettem.
8. szabonagyur megválaszolta.Ha nincs meg a kezelési: [link]
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz zolikaDB #69642 üzenetére
Ilyen bérek mellett mi lehet tudatos ??
Jaa, az életben maradási ösztön, de az megint nem tudatos, csak ösztönös.
Másik történet... srác kapott egy millás állást... mindjárt vett egy házat. Kapott mellé havi 300 ezres törlesztést "ajándékba". 2 év múlva lőttek a milás melónak... szerinted?"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz zolikaDB #69645 üzenetére
Utólag természetesen. A házat ár alatt kellett eladnia. És a BMW-t is...
Fizu volt 1.5m, ebből kb. fél milla volt a havi törlesztés, plusz a nagylábon élés. Kb. 0 megtakarítása volt a srácnak 2 év jól fizető állás után. Mehetett vissza panelbe... és ez még a jobbik verzió...
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Diablo IV
- RAID
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Sorozatok
- Hordozható monitor azoknak, akik igénylik a megnövelt méretű munkaterületet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen