- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz domojko #62809 üzenetére
Szia! Nekem volt ilyen autom, igaz manualis valtoval, az automatat nem ismerem. Kezi valtonak a nyelestengely csapagy bajos, de azt ti pont megusszatok, ezen kívül a 2. lambda szonda szokott tonkremenni, ez 70-80e Ft + munkadij, csak a gyari szondatol mulik el a hibakod. Egyebkent a check enginen kivul mas problemat nem okoz, ez csak egy kontroll szonda. Ami meg jellemzo, az a kozponti zar motorok tonkremenese, vezeto oldali ules lotyogese. Olajbol 0w20, max 5w30 valo bele, ha tartosan 10w40-eztek vele, akkor hagyd ott, idovel enni fogja az olajat. Futomu is kenyes itthon, az enyemben mire hozzam kerult mar a 3. szett gatlo volt.
-
flegga92
senior tag
válasz domojko #62809 üzenetére
Szia!
Típus hibák: jobbos féltengely törés (bár automatán lehet más van), ha manuális klímás akkor a fűtés bovden megszorul és eltörik, borsos áron van a csere és csak bontott van.
Hátsó kerékjárati ívben szeret rohadni, de nem vészesen mint a korábbi Civicek csak nézzétek meg.
Motorral nincs különösebb gond ha időben volt csere és max 5W30 került bele. Váltóban cserélni kell az olajat és csak a gyári Honda ATF olajjal + gyári szűrővel. Úgy tudom sima hagyományos autómata, de hétfőn megnézem a Haynes manualban. Elég kevés autómata van sok tapasztalat nincs ezzel.
Motor az szíjas, jó minőségű utángyártott alkatrészekkel 60e+munkadíj, gyári szett 120e Ft. -
flegga92
senior tag
válasz domojko #62817 üzenetére
Igen, mondjuk egy Aisin vagy GMB vízpumpával. Conti szettben lévő feszítő rugót viszont érdemes gyárira cserélni, mert valamiért 1200-1500-as fordulat között hülye hangja van e miatt, de gondot nem okoz, én is beletettem már 40e km-t. Szerencsére külön cikkszámon van a feszítő görgőtől így pár ezer Ft csak.
-
flegga92
senior tag
válasz domojko #62863 üzenetére
14516-PLC-000 a cikkszáma, de alvázszám után érdemes utána nézni.
Ha a rohadás nem vészes még simán javítható (csak találjon az ember lakatost)
Fényszóró mattulásra polír+fólia kb 20k, vagy ha rossz a foncsor utángyártott lámpa 20k/db.
Kárpitok vicc árban mennek, bár valószínű párban kell majd cserélni, de akkor is kb 20k. Mivel nem sürgős simán ki lehet várni.
Központizár motor haldoklik (típushiba). Aliról 1500-2000 Ft az utángyártott, nekem több mint 5 éve megy. Itthon is van az importtuningon valami 5k-ért. Gyári új 10k.
Géptető nyitó kart lehet kapni fémet aliról pár dolcsi. (most nem tudom linkelni, mert céges gépen nem jön be)
Szelepfedél tömítést úgyis cserélni kell, mert gondolom szelephézag sose volt állítva rajta. Azt vezérlés cserével együtt meg kell csinálni. Plusz ha már ott van a szerelőnél egy szívósor pucolás.
Futómű kopogás sok mindentől lehet, de gyanítom hogy a kormánymű. Ezzel együtt kell élni, drágán fel tudják újítani aztán vagy jó lesz vagy nem. Sok gondot nem okoz a kopogása. Nekem cserélni kellett mert a fogasléc középen már el volt kopva annyira, hogy nem mindig jött vissza egyenesbe a kormány, de nekem is bontott került be, ami picit szintén kopog.
Ez egy korrekt ár ezért az autóért. Főleg nehéz beárazni az automata miatt. -
flegga92
senior tag
válasz domojko #62883 üzenetére
Gratula hozzá! Ennyit szerintem megért, mégha 300k-t rá kell locsolni akkor is. Kötelező dolgokat úgyis mindegyiken meg kell csinálni. Jobb hátsó sárvédőív saras vagy annyira rozsdás? Beltér le van pukkanva rendesen, az én 16 éves kocsimban mintha új lenne. Műszerfal sem vészesen drága de baromi nagy munka lenne kicserélni.
-
flegga92
senior tag
válasz domojko #62910 üzenetére
Én sem költenék rá. Azt a kis rohadást megfogni még az elején, meg ha véletlen szembe jön egy kárpit az ajtóra mert az nagyon gáz, de ez sem sürgős. Ha nem kéne ennyi sarcot fizetni egy autóra, biztos vennék egy hasonló kocsit ütni vágni. Tescoba nem kéne a parkoló végébe állni stb...
-
flegga92
senior tag
válasz domojko #63180 üzenetére
Gyárilag nem villognak az irányjelzők. Amiken villog, abban van utólagos riasztó és az villogtatja.
Elakadás jelzőben lehet izzót cserélni, kiveszed a gombot és egyik oldalán van egy kis műanyag kereszt, amit csillagcsavarhúzóval ki tudsz tekerni, abban van az izzó. Én kiszedtem a foglalatból a rossz izzót és 12V-os hosszú lábú rizsszemizzót belehajtogattam, mert kompletten sehol nem volt csak gyári 1200 Ft-ért. -
flegga92
senior tag
válasz domojko #63182 üzenetére
Hát ez ilyen sajna, nekem van utólagos riasztó + indításgátló, sőt még a bal első ablakot is felhúzza, irányjelző villog. De gyárilag egyiket sem tudja.
Tükörállítón a Mirror felirat világít (illetve ha bekapcsolod a tükörfűtést, de az ledes biztos nem tönkre), de nem ajánlom a szétszedést, mert roncsolás nélkül nem lehet szét szedni. Ha szerencséd van nem törik el de 10/9 törik (nekem eltört de sikerült megragasztani), ugyan olyan foglalat nélküli rizsszem izzó kell bele, de forrasztani kell. [link] [link] Látszik hol tört el, a tükörfűtés gombja csak befele pattan, kifele nem jön.Manuál klímáshoz nincs 2 dines keret. Két opció van: Beteszed keret nélkül (pont belefér, csak lesz 2 mélyedés) vagy veszel 1 dines keretet és kivágod az alsó "polcot".
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz domojko #63185 üzenetére
Szerintem az a légzsákkal van összefüggésben és valószínüleg sehogy sem lehet eltüntetni. Hibakódot talán azért nem látsz, mert a légzsákkal kapcsolatos hibakódokat külön menüben mutatják az obd eszközök. Magyarul a légzsákos hibakódmenübe kell navigálnod. De ha meg is találod, egyértelmű számomra, hogy nem fogod tudni törölni, hiszen egy alapvető biztonsági felszerelésről van szó. Legalábbis szerintem. Nem vagyok autószerelő és nem akarok badarságokat beszélni, majd valaki megcáfol, ha tévedek.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz domojko #63185 üzenetére
Légzsák az ülésben van, széthúztad a csatit és dobja a hibakódot. OBD-vel nem tudod kiolvasni, csak gyári Honda diag tudja. Szerencsére erre is van házi megoldás, 2 vezeték kell és türelem [link]
A sárga csati a biztosítéktáblába van bedugva. Ha elsőre nem megy, próbálkozz újra, nekem is vagy 3-4 próbálkozás után sikerült.
Legközelebb ha a légzsákkal foglalkozol mindenképp vedd le az akkusarut és várj 5 percet nehogy meglepetés érjen. -
flegga92
senior tag
válasz domojko #63415 üzenetére
3/5 ajtós más! Ha jól tudom más pár csatlakozó is a 3 ajtónál gondolom az 5 ajtosnál is, de az nem nagy összeg. Az izzó foglalat viszont tuti más.
Ha bontottan veszel ami ha jobb kormányosról van akkor a ködzáró rossz oldalon van. A helye megvan a bal lámpába, csak egy kört kell bele fúrni majd 2 oldalát picit kireszelni. -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz domojko #70109 üzenetére
Szia!
- A külföldi példányoknál érdemes a rozsdát megfigyelni a hátsó híd környékén. El tud hajolni, meg repedni, ha annyira el van rohadva. Máshol nem nagyon rohad szerintem, ha nem volt törve.
- 2.2 dízelnek nem erőssége a kuplung, kissé alul van méretezve gyárilag is. Érdemes 4.-5.-6.-ban lepadlózni és figyelni, hogy nem-e csúszik meg.
- 2.2 dízelen hajlamos a leömlő repedni, ezáltal bejön a kipufogógáz az utastérbe, nem is megy úgy, meg a fogyasztás is több. Külső keringtetésen egy helyben állva érdemes szaglászni bent, hamar lehet érezni.
- Az 1.8 szereti csipegetni az olajat, főleg ha nem a belevalót töltötték folyamatosan, olajcserekor. Ha van hozzá szervizkönyv, abból talán megtudod, mit raktak bele.
- A visszapillantó tükör kihajtásnál nem áll meg a pozíciójában, túlfordul. Javítható.
- Az info kijelző össze-vissza mutat mindent, pixelhibás lesz. Javítható.
- A rádió hajlamos elromlani, kikapcsol, stb. Javítható.
- A kormánymű szeret kopogni, érdemes megtekergetni holtjátékon belül a kormányt, nincs-e kopogása. Elvileg fel lehet újíttatni.
- A kilincs burkolat hajlamos leesni, vissza lehet ragasztani.Első körben ennyi jutott most eszembe, de hátha a kollégák kiegészítik még valamivel.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz domojko #70119 üzenetére
Nem kenyes, a katalizator, kimondottan tartos ha nem eszi tulsagosan az olajat (viszonylag kenyes az olaj minosegere es a csereperiodusra a motor). Egr pucolas nem art azert 150-200k km kornyeken meg ha mar pucolas akkor a pillangoszelepet is.
Szivosorral nincs gond, mert nem kozvetlen befecskendezeses.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz domojko #70124 üzenetére
A facebookos 8 gen csoportban van ezekre a problémákra szaki, több is. Egyiküknek van oldala is, árakkal.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz domojko #70131 üzenetére
Felszereltségi szint tudtommal. De Type S csak 3 ajtós lehet, Sport lehet 5 ajtós is. Nekem a 2.2 dízel Sport felszereltség.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
-
nagyúr
válasz domojko #70358 üzenetére
szívó
láncosnagyon megbízható, betegsége a hanyag / hülyegyerek tulajokban kimerül rendes olajjal, nem idióta módon használva nagyon tartós
"Esetleges vásárlás esetén mire figyeljek?"
arra, hogy a piac felső harmadából vásárolj és hozzáértő szakemberrel vizsgáltasd át vásárlás elött
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen házat vegyek?
- Hobby rádiós topik
- Toyota topik
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen routert?
- Kupon kunyeráló
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen