- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Üdv!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Alapvetően a számok tükrében. Biztos vannak itt olyan kollégák, akik ebben nekem segíteni tudnak. A képen látható típusú civicet szeretnék venni. (Nem ezt, ez csak egy példa, de ezt a típust és nagyjából a '93-94-es évjáratból). Mennyiben állna meg (szerelési költségek nélkül, csak a cucc ) ha bele szeretnék pakolni egy 160 lovas VTi blokkot? Valamint van e valami probléma, ha le akarom műszakiztatni majd? Tehát nagyjából mik kellenek hozzá a blokkon kívül és mennyiben állna ez meg kb, az a donor árán kívül? Hozzávetőleges, nagyságrendbeli árak is jók lennének, csak hogy a projectet átlássam.
Köszi előre is.
Geller -
Geller72
veterán
válasz honda23 #29140 üzenetére
Jellemzően sokkal több baleset szokott lenni a télen, nyári gumival közlekedők miatt. Egy ilyen majom jött belém is. Reggelente már fagypont közelében vagyunk, de nappal sincs sokkal több. Már most találkoztam olyan hellyel, ahol reggel le volt fagyva a köd miatt. Ez egy nyári gumival, rutin nélkül halál. Most jöttem délután haza, kissé fel is volt túrva a föld a partoldalban. Olyan helyen van, ahova nappal sem süt oda a nap. Amúgy az öreg gumi minimum ilyen súllyal nyom a latba, ha valami gáz van. Anyám keveset jár kocsival, de a szinte új garnitúráját (ami csak látszatra volt az) kellett kukáznunk. Az ilyet egy "jobb" kereskedő még simán rásózza egy tudatlan családra, mert aki nem ért hozzá, az csak a mintázatot nézi és ennyi. És mindezeken felül én általában évente egyszer, amikor lecserélem a kerekeket (felnire vannak szerelve a szezonális gumik) a gumissal ránézünk padon, plusz megnézetem vele komolyabban, nehogy gond legyen.
-
Geller72
veterán
válasz honda23 #29144 üzenetére
Amúgy nem type-r-ekben mérik a rutint. . A 200 ló meg megálláskor semmit nem jelent, akkor csak tömeg van, ami azonos tömegnél ugye nem a 200 lovon múlik. Mondom ezt 25 éves, balesetmentes vezetés után. (Évi százezer+ km Albániától Norvégiáig.) A rutin évek alatt rakódik rá az alaptudásodra. És nem akkor jelentkezik, amikor nyomni kell neki, hanem amikor egyszer csak ott van előtted a (látszólag, vagy valóban) megoldhatatlannak tűnő feladat. (Mondjuk mész 110-el és kitolat eléd valaki egy fasorból, a földesútról, a szemközti sávban meg maghordó kamionok vonatoznak. De mondhatnék bármit). Vagy meg tudod oldani, vagy nem. És ez múlik a rutinon. Hogy voltál e már hasonló szituban, és/vagy van e időd, érzéked és szerencséd ahhoz hogy megoldjad a problémát. Vagy nincs. A gumi ügyben meg egyetértek. .
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
válasz Integra #29166 üzenetére
Pont ezt nézegettem. pontosabban ezt is. De annak ellenére, hogy csont felújítottnak hirdeti, a motortérben mintha nem kis rohadás lenne a tornyok körül.
Azonkívül ebben már nem sok kihívás lenne, azaz többe kerülne olyanra alakítani, amilyenre szeretném, mint ha a nulláról kezdeném. Az alapárról ne is beszélve.
Valami hasonlóra gondoltam kiindulási alapnak. Erre menne rá a 160-as VTi "rendszer".
-
Geller72
veterán
válasz Integra #29173 üzenetére
Sima, egyszerű., letisztult verziót akarok, semmi spoiler, szárny, vagy bármi. Azt akarom, hogy körben egy színű legyen, azaz színre fújt lökösök legyenek. Egyedüli változtatás (tervezett) a futóműben lesz. A linkelt szürke példányban is elvileg egy sport futómű van, gondolom nem valami nagy durranás. Jó futót akarok, megültetve, jó kerekekkel és gumival. 195-205-ben gondolkodom. A /50 eddig a legvalószínűbb. A motor marad szívó, ahhoz nem hiszem hogy nyúlni fogok. Ha mégis, akkor sem azért, hogy erősebb legyen, hanem strapabíróbb. De ez lesz az utolsó a listán. Mit kell ahhoz még beszereznem, hogy a 160-as blokkal guruljon a kocsi? Gondolom féltengelyektől kezdve szinte minden kell a vti-ből. . Nem vágom, ezt nem ismerem. Mi a difi a két motorkódú blokk közt?
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz !Overdose! #29176 üzenetére
Link?.
-
Geller72
veterán
válasz !Overdose! #29179 üzenetére
Egy olyan verziós civichez, amit linkeltem és vti legyen, jó állapotban, olcsón. .
-
Geller72
veterán
Berágok és lesz egy ilyen. ..még mindig milla alatt..mindent beleszámolva.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz LógaGéza #29197 üzenetére
Ha nem tudod máshogyan megoldani, akkor kösd rá egy "testpontra". Az akku negatív saruja a karosszériához van kötve. A generátorra is megy egy ilyen kábel, de a motortérben több is van. Oda tegyél legrosszabb esetben egy sarut, amire rákötöd a fekete testkábeled. Ha nem tudod összekötni a másik lámpatest testkábelével. Biztosítékszekrényekben is van "testpont". Maga a "szekrény" is "földelve van".
-
Geller72
veterán
válasz !Overdose! #29201 üzenetére
..akartam javasolni. Főleg, ha gyári. Egyébként nézegettem a gyári ködlámpa hirdetéseket és azon is látszik, hogy hogyan épül fel a rendszer.
-
Geller72
veterán
válasz runner 125 #29210 üzenetére
Dettó. Húsz éves roncs. Akkor sokkal inkább már az az 1.8-as vti ezeöccázé, amit feljebb linkeltem...
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
Azt néztem én is, hogy sokkal inkább a másfél milla az, amit egy ilyenért elkérnek. Nekem is gyanús volt.
...ebből kilföld lesz, márt látom. De azt is, hogy bejött a képbe az accord is, mint alternatíva. De abból már akkor a TypeR..
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz runner 125 #29224 üzenetére
Van benne egy mappa, amiben a képek vannak. A többivel én nem foglalkoznék.
-
Geller72
veterán
"2. Írják hogy drágák a Honda alkatrészek. Ez a kijelentés időt álló? Mihez képest drága?"
-Ha kell, akkro drága. de nem kell. Pontosabban ha normálisan használod, akkro sokkal ritkábban kell, mint egy nem japánhoz. (Most le fogok bukni, de eddig Toyota fan voltam..Toyotám is volt a mostani kocsi előtti pillanatig )A Honda tényleg megbízható. Ne vegyél megbízhatatlan forrásból használt kocsit. Én párszor itt a fórumban is megemlítettem, hogy eldöntöttem, itthon nem fogok többet kocsit venni. Elegem van a sok szarból, amit megvenni meg tudtak, de rákölteni már nem akartak. Tudni tudtak volna többnyire, de sajnos van ez a szar mentalitása a legtöbb embernek kis hazánkban. Végig vezetett szervizkönyv, gyári alkatrészek, gyári olajak, etc. Ez alap.
Szerintem5 személyes autót én még nem igen láttam. A Merci CLS-ben is csak négyen férünk el kényelmesen. A többi csak duma.
-
Geller72
veterán
Még valami. Volt egy olyan időszak, hogy a családban csak ford volt. Egész pontosan 5 db. Anyámnak a fiesta (mai napig megy, de már nem sok van neki vissza, 21 éves. Lóg a bele, de még mindig megy. Sajna februárban lejár a műszaki, megháromszoroznám az értékét, ha leműszakiztatnánk - kizárt. Nekem akkro volt egy rozoga, öntvény hengerfejes, sima "egyhatos" escortom, ami -28 fokban is pöcc röff, csak meg kellett neki adni, amit kért. Azzal is eljutottam arra a szintre, hogy egy új akku már az értékének a negyedét érte volna, a karosszériás 2 kilót mondott én meg kiröhögtem és elküldtem szegényt a nirvánába. Azóta már lehet, hogy egy Focus ST lett belőle.. Öcsémnek volt egy Buick műszerfalas 3-0-V6 Scorpja egy darabig, ami gyönyörű volt, de hamar kijózanodott és vett egy "egyhatos" Mondeot. És volt egy TDCI Mondeo, amit egy szintén TDCI Focus majd egy Ford Transit connect követett. Diesel. Eszement problémába mi soha nem futottunk bele, mindezek fényében is azt javaslom, hogy a Hondát vedd meg. De ne halgass rám. Menj egy kört egy ezerhatos fókusszal, és menj szintén egyet egy ezerhatos Hondával. Ennyi.
-
Geller72
veterán
Bazdmeg, nem hiszem el....
-
Geller72
veterán
válasz Winner_hun #29670 üzenetére
Ez valszeg elég kevés embernek sikerül...
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- XPEnology
- Formula-1
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- MotoGP & WSBK
- BestBuy topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Külpolitika
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs