- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Ami eddig történt
gp Napokon belül érkezik a folytatás, érdemes lehet megnézni a korábbi rész összefoglalóját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
degumentes
tag
Olyan valakit keresek, aki esetleg tud segíteni, V-tec kapcsolóban, ami fordulatszámoz kötve vált, de úgy, hogy nincs ECU az autóban. Tehát azt kellene megoldani, hogy kapcsolgatós V-tec helyett legyen egy automatikusan működő V-tec, de ECU nélkül.
-
degumentes
tag
válasz BigBlackDog #42014 üzenetére
Nincs ECU, se injektor. Karbi van 2db meg v-tec hengerfej. Működik, csak kézzel kapcsolós a v-tec szelep, e helyett szeretnék olyat ami 5200rmp-nél automatikusan kapcsól és nem nekem kell nyomni a gombot. A legbonyolultabb elektronika a kocsiba, a fejegység
-
degumentes
tag
Csak néha azon veszem észre magam, hogy beszólok a kocsimbak, hogy Kitt turbó fokozat meg a hajam is kezd göndörödni mint David Hasselhoffnak, szóval muszáj lesz valamit kitalálnom
-
degumentes
tag
válasz BigBlackDog #42107 üzenetére
Fékbetét csere volt mostanában? Nekem akkor jött ki ez a hiba és főfékhenger csere lett belőle, de ez 4gen-nél volt. Olyankor is ez volt, ha egy nagyobb sebességről lassítva folyamatosan nyomtam a pedált és egy ponton elkezdett beesni, ha rápumpáltam visszakeményedett. Kopott betétekkel nem jött ki ez a hiba, mert ott a főfékhenger dugattyúja máshol feküdt fel, ahol még jó volt a henger és nem volt megkopva. Komplett főfékhenger csere megoldotta a problémát Karmantyúzni is szokták, de ha nagy a kopás, akkor úgyis csak a csere segít, meg nem biztos hogy találsz rá embert aki megcsinálja, egyszerűbb azt a pár csavart leszedni és az új alkatrészt betenni, ugyanazért a pénzért mint szétszedni és felújítani a régit.
[ Szerkesztve ]
-
degumentes
tag
válasz BigBlackDog #42110 üzenetére
De lehet nálad más lesz a probléma, de a fékkel futóművel nem kísérleteznék, a baj hamar megavan.
-
degumentes
tag
Nem olyan nagy probléma az a befagyás kerék leszed finoman megütögeted és vissza is ugrik
-
degumentes
tag
Castrolt sokan hamisítják, egyébként nincs jó tapasztalatom vele. Én Valvoline max life-ot használok és tízezrenként cserélem. Esetleg olcsóbb kategóriából, sok hondás ismerősöm használ Eneos olajat és azt mondják, hogy jó, turbós vtec motorokba is, ott azért kap az olaj rendesen. A lényeg hogy tízezrenként csere, utána kezd megégni. Szűrőből én is Mann-t használok gyertyából meg ami nagyon bejött Brisk premium evo ez 60 ezres gyertya, ad egy kis életet az autónak de ha 8 db kell belőle és nem fontos annyira ateljesítmény akkor valami NGK iridiumos vagy egy teljesen egyszerű, egy pólusú hagyományos NGK gyertyát.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen