Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Roland76

    tag

    Halihó!

    Az ügyfélszolgálatos leveleket teljesen felesleges írogatni, ha a tényleges okot akarjátok/akarjuk megtudni, totál nullá IT tudású Pistike, Klárika válaszolgat sablon, előre elkészített válaszalternatívákból. Hiába írtam, hogy több éves különböző hálózati protokoll-alkalmazások fejlesztéssel a hátam mögött ne írkáljanak sablon "nálunk minden ok" választ, ergo ne nézzenek hülyének, ezt a választ kaptam:

    [I]Tisztelt .... Úr!

    Köszönjük, hogy felkereste honlapunkat!

    Tájékoztatjuk, hogy mobil internet sebességének lassulása adódhat a 3G/HSDPA hálózati lefedettségének környezeti behatásaitól. Jelenleg nincs információnk a szolgáltatás sebességének korlátozásáról. Az alábbi beállításokat mindenképp érdemes lenne elvégezni, mellyel kiküszöbölhető a jelenség.

    A Vodafone Mobile Connect Lite alkalmazáson belül a beállítások->APN menüben válassza ki az egyedi APN beállítást:

    APN: internet.vodafone.net
    felhasználónév / jelszó: üresen marad
    DNS1: 080.244.097.030
    DNS2: 080.244.096.001

    Ezen felül a beállítások->hálózati preferencia menüben szíveskedjen kiválasztani a 3G kizárólag opciót.

    Amennyiben valamely menü nem érhető el a VMC Lite programba, úgy szíveskedjen az alábbi linkre kattintva frissíteni modemjét:
    http://www.vodafone.hu/microsite/mobilinternet/letoltesek.html

    Szíves megértését köszönjük! Bízunk abban, hogy segítségére lehettünk![/I]

    Nem tudom mi lesz ennek a vége, de a gyanúm még mindig fennáll, miszerint 384-re korlátoznak irreálisan nagy adatforgalmú előfizetőket.

Új hozzászólás Aktív témák