Hirdetés

Aktív témák

  • Atikusz

    senior tag

    válasz Melack #27048 üzenetére

    Nem hívni kell az Apple szervízbe meg bemenni (aki szolgáltatónál vette a készüléket), hanem bevinni a szolgáltatóhoz a jótállási jeggyel és ők majd továbbküldik az Apple-nek a készüléket.
    A gyári függetleneknél ez a helyzet egy fordulattal rövidebb, hisz ott egyből vihetik az Apple szervizbe a készüléket.

    Tök mind1, hogy milyen úton-módon, előbb-utóbb úgyis az Apple szervízbe köt ki a telefon. A szolgáltatónál vásárolt is! A viszonteladó meg rossz példa szerintem, mert hiába veszel pl. egy Té viszonteladónál egy készüléket, a jótállást nem a viszonteladó, hanem a Té vállalja, tehát bármelyik Té üzletbe/szervizbe beviheted a telefont, nem muszáj oda ahol vetted.

Aktív témák