- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobil flották
Hirdetés
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
W00dyka
tag
válasz drsanya #1249 üzenetére
Bár tudnám ........ náluk én már nem tudom követni !! Valamiről szó van de nem jön, valamiről nincs szó és berakják .....A reménykedem a legjobb szó erre !
Steam: Marcinko1976, PUBG: Woodyka...........Már pedig itt rend lesz ! Mondta a nagymama és berúgta a szart az ágy alá !
-
pRoject22
őstag
válasz drsanya #1401 üzenetére
Ahogy én tapasztaltam a Caddy az jobb féktávon, sokkal később tudok vele fékezni mint a BMW-vel, viszont a BMW meg jobb a kanyarokban, nem is kicsit.
De amúgy én is a Caddy-vel megyek, nagyon állat, vagyis most nem mert RMA-n van a VR-om így egyelőre csak várok a csodára
¯\_(ツ)_/¯
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1422 üzenetére
Igen, egyenlőre én is erre jutottam, az egyetlen reportom után...
Az is szép volt, GT4, Nürburgring, megelőztem a csávót a sikánban, utolsó körben, belül tudott maradni, majd nem fékezett, és szándékosan nekem jött... Kiforogtunk mindketten, majd elindultunk kb. egyszerre, és még brakecheckelni is próbált a cél előtt, amit ki tudtam kerülni...Erre jött a válasz hogy vizsgálják, majd másnap, hogy értesítették a döntésről
Azóta nem foglalkoztam ezzel, de a tegnapi nagyon kiakasztott, főleg az egy hét F4 roncsderbi után, ahol 2.1 SR-t vesztettem overall... Ha így folytatom kuka az A licensz :/A spanyolok nagyon tudják mondani a magukét voice chaten is
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1471 üzenetére
Én is megyek Imsán Caddival, meg most kipróbálom a GTE-t is, ha már különálló sorozatot indítottak.
Megvettem a Porschét, gondoltam jó lesz, úgyis megy majd Ring Meisteren is egy hétig, meg szoktam szeretni a Porschékat alapvetően...
Hát kegyetlen ez az autó, Daytonán nulla aeroval... Kaptam hozzá haveromtól VRS setupot, az segített sokat, de brutál, hogy mennyire minimálisat enged csak hibázni -
-Rolika-
senior tag
válasz drsanya #1495 üzenetére
Ja a Pro-t nem a szintre értettem(nem is tudtam, hogy van olyan)
Egyenlőre nagyon élvezem, bár túl sok időm nincs rá. Amióta elinditottam, azóta nem is játszottam mással.
Egyenlőre D-ben vagyok. Azt vettem észre, hogy ha nincs koccanás, akkor elég jól adja a pontokat. Bár ez elég ritka. -
pRoject22
őstag
válasz drsanya #1509 üzenetére
Szerintem attól nem leszel úrvezető, hogy intelligensen felismered mikor van a te időd és mikor nem, mivel ez nem vérre és pénzre megy így az elsődleges opció befejezni a versenyt, ehhez pedig kell némi intelligencia is főként azokat kezelve akiknek ez nincs meg
¯\_(ツ)_/¯
-
pRoject22
őstag
válasz drsanya #1512 üzenetére
Én mondjuk eddig javarészt ESS-ben mentem ahol nagyjából már tudtam ,hogy ki az akivel lehet versenyezni és ki az akit el kell engedni mert gyökér, de az igaz ,hogy felkell magad tornázni A jogsiba és A versenyeket futni mert ott a van a legjobb esélyed és a legjobb élményed, sok 5000+ iRatinges ember van C jogsiban, nyílván megvan az oka annak is
¯\_(ツ)_/¯
-
biker
nagyúr
válasz drsanya #1512 üzenetére
"Ha már vagyunk itt páran, tagjai vagytok valamelyik discord csatornának? Pl: RSM, VSR, Magyar iRacing HQ, stb?"
igen!
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1524 üzenetére
Ha mellettem van valaki, nem fogom agyhalott F1 stílusban kiterelni, hagyok neki helyet. Az ha súrlódnak a GT autók, az nekem is belefér alapvetően, csak szomorú mikor arra is ad X4-et, mikor nulla sérülés van.
Sven egy vadparaszt, Pablo meg hát... érdekes egy jelenség. Múlt héten Road Atlantán alakított sokat, vannak klipek...
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1569 üzenetére
Huhh szerintem szörnyű az Acura... A váltó, és a hangja is, mint valami elcseszett fűnyíró szerintem
A Porsche se szól sokkal jobban (csak azért vettem, mert ezzel indulunk vasárnap 6 órás versenyen), viszont a fő autóm a Cadillac, na az emberes. Meg ahogy megy, az isKuplungot én is hiányolom más szériákhoz, bár a kormányon van plusz fül, de az nem olyan. A VRS kuplungja meg jó drága
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1683 üzenetére
Gratula
Én kettő Ring Meistert (911 RSR GTE) mentem tegnap. Az elsőben egy kör alatt összetörtem magamat. Boxból indultam, mert épp csak hazaestem, és nem akartam a mezőny közepéről menni, de olyan lassúak voltak hátul mint a fene. Bedobtam valaki mellé a kis Karussell előtt kettővel, elfékeztem, és kiütöttem (volna) a korlátot. 27 perc javítás.
Kicsit gyakoroltam utána, és mentem egy qualit is, ami külön sessionban megy, és ha jól tudom egész hétre megmarad az időd (ez ma kiderül). 6.24.918, de kb 2.5 másodpercnyi bénázás meg hiba van benne.
Következő verseny, P5-ből indultam, előttem 3-4-5k elo-s emberek sorakoztak, mögöttem 2.5+, meg egy 6k-s srác állt.
Rajtnál két sorral hátrébb kiütötték egymást, és a mögöttem lévőktől el tudtam szakadni pár másodpercre. Az előttem lévő négyes is leszakadt rólam 2 másodpercre az első kör végére.
Volt egy vágás, 2. körben Mutkurve-ben kisodródtam, gyakorlás alatt mindig elment padlón, itt nem Le is vertem az alját a rázón/füvön, lett egy kis sérülés. 3. körben Schwedenkreuz után a féktávon elúszott a hátulja, és keresztben állva álltam meg a kanyarban. Mire elindultam utolért a 6., (a 6000elos), úgyhogy izzadtam egy sort rendesen, de le tudtam magamról szakítani a kör végére. A 4. kör küzdelmes volt, a gumik odavoltak már a csúszás miatt, de nem volt gond. Így lett a vége (is) P5Brutálisan nehéz ezt az autót vezetni alapból, de gondoltam ha múlt héten végig tudtam vele menni Bathurston, akkor ez is menni fog
-
pRoject22
őstag
válasz drsanya #1694 üzenetére
Igen, amikor 2600 iRatingnél vagyok akkor már topsplitbe tesz be de én sem szeretem, sokkal piszkosabb driverek vannak ezek között, simán kilök szándékosan akár egy pozícióért, majd most pont ez fog megszűnni mivel az új szezonnal jön az új SR rendszer, aki így szerez pozíciót az bukja majd az egész futam eredményét.
Amúgy meg ami az első körben ment ott az borzasztó, a 6000 iRatinges emberek nem tudnak egy kört megtenni tisztán, ütik verik egymást, rossz volt nézni is.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
-
pRoject22
őstag
válasz drsanya #1842 üzenetére
Én mosporton direkt nem mentem, az szerintem nem való 40-50-es gridnek, és igen itt van hockenheim ami egy széles nagy pálya és a sok idióta miatt nem tudsz egy jót versenyezni.
Tényleg azoknak van igaza akik szerint a népszerű szériákat mint pl a Porsche Cup, IMSA vagy GT3 hanyagolni kell mert az összes tryharded shitbag ott megy.
¯\_(ツ)_/¯
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1938 üzenetére
Gratula nektek is
Mi is számolgattuk, hogy ha nem lettek volna a hibák, meg a két baleset kb. top5 vagy akár top3-ban lettünk volna.
Kétszer beleraktak az első kanyarban a gumifalba, kétszer 6+ perc javítás. Egyszer nem lett bepipálva a tankolás, körbe kellett menni másfél literrel a tankban, és újra box. Meg volt egy megcsúszás hideg gumin, box utáni első körben, ahol leszakadt a hátsó szárny, az is egy plusz kiállás volt, 1 perc javítással.
Emellett hozzátartozik hogy a hét közepén találtuk ki, hogy el kéne indulni a versenyen, a csapatból páran sosem mentek még GTP autóval, és emellett csak offline mentek pár kört gyakorlásképp, versenyben, forgalomban semennyit Ehhez képest örülök hogy egyáltalán végig tudtunk menni -
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1979 üzenetére
Baromira nem, ugyanolyan random.
Pedig ez a verseny pont a frissítés után volt, amiben állítólag ezen javítottak.
Emellett a tegnapi Xfinity versenyen egyszer konkrétan nekem löktek egy autót oldalról, lepattant rólam, és forgott a fél mezőny mögöttem, az meg x0... Ki érti ezt -
anulu
félisten
válasz drsanya #2178 üzenetére
Nordschleiféra úgy menni, hogy SR-t akarsz szerezni pont olyan, mint Daytona vagy Dega oválra iszonyatos szerencse is kell hozzá.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Háztartási gépek
- LEGO klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Mobilinternet
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen