- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Melyiket válasszam?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Mas este jön a következő Guerrilla Collective előadás
gp A kiadó jövőben megjelenő játékai kapnak központi szerepet a műsorban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nem lesz idén Nothing Phone (3)
ma És az AI tehet róla.
Új hozzászólás Aktív témák
-
drsanya
aktív tag
Audit biztos hogy megveszem, mert azt a dízel mackót bizony nagyon szerettem, még ha a VW konszernt nem is. Úgyhogy én készítem. Akinek meg nem tetszik, nem veszi. Egyébként nem sok szimulátor maradt ami nem fizetős tartalom terén, úgyhogy én örülök annak, hogy anno az iRacing-et választottam.
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz unrealnoise #1258 üzenetére
Honnan ismerlek téged? Nemtudom hol láttam már a nicked, de hogy láttam az biztos
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
Na, hogy feléledt a topik
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
Bár előttem válaszoltak páran, de én is "okoskodok" egyet. Az én véleményem az, hogy azzal menj, ami szimpatikus ebből a felhozatalból. Mi a kedvenced? Nekem a GT és a túraautók, a formula autókat nem kedvelem annyira, bár abból is van. Ennek ellentmondva most úgy döntöttem, hogy a következő szezon GTP főként, és LMP mellékben lesz.
Azzal told, amit a szíved diktál
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1400 üzenetére
Csakavényóc, mármint a morgós USA fajta, úgyhogy Cadillac. Nagyon megkedveltem, tegnap este mentem egyet vele Aragonban. Nem vettem észre, hogy 97% a throttle, és nem értettem miért vagyok magamhoz képest 2mp-vel lassabb, pedig volt pro setem is. Azért dobogó lett így is, mondjuk csak 7-en voltuk kategóriában. Gyakorolni kell vele, mert amúgy huncut kis autó. De lehet azért is különleges most nekem, mert Spa-ban poénból beültem egy versenyre, ami amúgy az első próba volt és 7mp diffivel nyertem vele.
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1421 üzenetére
Sosem kaptam visszajelzést a döntést illetően, csak hogy fogadták és kivizsgálják. A 10 év alatt talán 2x protesteltem, de mondjuk azok olyanok is voltak, hogy anyázásig fajult a dolog. Asszem volt szándékos feltartás de nagyon durván, ilyen büntetőfékezéses szitu, meg chat agresszió volt a másik. Mindkettő spanyol volt, erre konkrétan emlékszem. Több protestre a magam részéről nem emlékszem. De úgy tudom, te nem is értesülsz arról, hogy mi lett a bemószerolt játékossal.
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1470 üzenetére
IMSA fixed és open, meg a 6 órás Cadillac GTP-vel. Bár imádom, és ráadásul most nagyon jó is lett a Merci GT3, egy picit hanyagolom, bármennyire a GT a gyengém. Aztán lehet elcsábulok, mint mindig
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1478 üzenetére
Szerintem az összes GTE ilyen. A BMW meg még nehéz is, a szar hangjáról meg ne is beszéljünk
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz -Rolika- #1493 üzenetére
Nem a Pro a lényeg. 10 éve vagyok benne, ebből sok éve A. Ez arra jó, hogy magasabb kategóriákban tudj indulni. A Pro-ba válogatással lehet kerülni. És ne idegeskedj, ez a lényeg, amit sokan nem értenek, hogy élvezni kell, nem hajszolni. Mondom ezt úgy, hogy múlt héten a hajam téptem, hogy GTP-vel Fujiban 2mp kaptam átlagosan még fixeden is És nem értettem hogy miért. A héten Spa van, ott jobb leszek (talán)
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1508 üzenetére
Mostanában én is így állok hozzá, bár én nem kilöktem azt aki megelőzött, hanem körmöm szakadtáig kapaszkodtam, meg nem engedtem. Rájöttem, hogy nincs értelme, így a hétvégén összekapartam 150 iRatinget 3 versenyből. Mondhatni akkor versenyző voltam, most meg úrvezető
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1510 üzenetére
Igen, csak ha mondjuk qualizol egy jót, aztán a versenytempód meg nem az igazi, akkor előjön a vezérhangya és ragaszkodsz . Az mondjuk igaz, hogy ez a ragaszkodás nálam nem megy át full kreténbe azért, de dolgozzon meg a pozíciómért a versenytárs. Nem tudom ti hová szoktatok kerülni, de szerencsére én nem nagyon szoktam összefutni idiótákkal. És ez hatványozottan igaz az endurance-okon. Ott tényleg mindenki figyel. Jó példa volt most legutóbb a Bathurst1000, pedig az azért nehéz pálya/autó kombó.
Meglátom a héten hogy megy majd Watkins. 2600+ban vagyok, szerintem a héten bukó lesz, de kiderül hogy az új hozzáállással mennyi + vagy - lesz.Ha már vagyunk itt páran, tagjai vagytok valamelyik discord csatornának? Pl: RSM, VSR, Magyar iRacing HQ, stb?
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1523 üzenetére
Tegyük a szívünkre a kezüket. Én nem tudom hol van bárkinek az ingerküszöbe, de egy kasztnis autónál nekem belefér egy a határokat feszegető támasztás. Pont láttam egy ilyet valamelyik nap Pablonál, Sven Haase úgy fordult el Spa-ban az első kanyarban, hogy amúgy kiterelte pályán kívülre. Pablo ki volt akadva, de az nálam pl még belefért. Mellette volt, sőt kicsit előtte is és szélesre ment, Pablonak meg ki kellett mennie a bukótérbe. Határozott előzés volt, ha velem csinálják, akkor se reklamálok, és én se csinálnám másképp. És ki nem csinált még ilyet...
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1526 üzenetére
Jaja, szerintem is érdekes jelenség . Múltkor volt lábkamerája is, csak az ott lévő cuccok többe kerültek, mint az én felszerelésem összesen kétszer és ebben a két gépcsere is benne van, plusz a 10 év előfizu, tartalmakkal együtt . A zoknija nem tudom mennyit érhetett
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1562 üzenetére
Le Mans nekem is két verseny az új szerzeménnyel, az Acurával (feláll a V6 turbóra is na, mit csináljak ) . Pedálsort cseréltem, az is Moza lett, az SR-P, accessory kittel (ha valaki pályázik erre a cuccra, anélkül meg ne vegye). Így most nincs kuplungom.
Hogy is fogalmazzak. Először is a hosszú váltó miatt 1-esben elindulni kb olyan, mintha egy 40 tonnást akarnál mozgatni. Aztán jön fél óra múlva a fordulat, megindul a turbó és végre haladunk... Na mondom ez piteléskor tuti legalább 5mp bukó. Lassú kanyarból kigyorsítást meg se említem, ugyanez a szitu.
Fixeddel kezdtem, ott sikerült egy 20. hely a qualin. Ekkor gyanús lett, hogy nem biztos, hogy ez az autó ide való. Mindegy az egyenesben a második lassítónál kilöktek, 15 perc javítás, köszönjük szépen.
Második Open verseny, ott is 20. hely a qualin, mert mondom adok még egy esélyt neki, mármint az Acurának, csak lehet én vagyok még vele a béna a kevés km miatt. Nem, nem az volt a gond .
Itt végigmentem normálisan, egyszer az Indianapolisban dobtam el késői fékezés miatt, de csak pörgés volt, egy pozíciót buktam, így lettem 16 végül, több mint 1 perc lemaradással.
Aztán mondták a nagyok, hogy Acura nem ide való.
A két verseny eredménye +0,28 SR, -101 IR. Csodálatos.
Megint beindult a vezérhangya, hogy csak kéne kuplung, mert az ilyen elindulós esetekben azért jól jönne.
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1570 üzenetére
Én szeretem a kihívásokat, meg azért szokott frusztrálni az a dolog, hogy egy széria csak azért mert egy autó fasza, márkakupává alakul. Így mikor a GT3-ban mindenki a Ferrarit, Porschét erőltette, csakazértis Mercivel mentem. Itt is ez motivált. Meg ahogy írtam, szeretem a V6-ost is. IRL Ferka 499-től pl el is megyek, az valami gyönyörű kinézetre is meg hangra is. A 963-astól is meg a BMW-től is hidegrázást kapok hang ügyben. A Caddy meg egy vaddisznó valóban.
Mennyire nyomjátok az endurance-t? Régen sokat mentünk, de mostanában mindig nem ér rá valaki, nekem meg állandóan viszket a tenyerem, beszállnék szívesen valahová, ha úgy adódik és ha lenne rá igény. Most hétvégén pont nem jó nekem , de máskor talán lehetne. Nem vagyok UFO, viszont konzisztensen tudok menni. 2500 körül vergődök állandóan. Legutóbb Bathurst1000-en indultunk 3-an, top split, 19. helyről 12-ben végeztünk. Egy karcolás volt csak az autón, erre azért büszke is vagyok, mert az egy nagyon nehéz verseny minden szempontból.
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
Nálam is volt akció a hétvégén. Beugrottam egy GT3 fixedre Mercivel poénból Road Americán. Quali 2:05:611, 7. hely.
Rajt: ketten kiforogtak előlem, egyből 5. hely, aztán sikerült kifékezni egy porschét a hármasban, így 4. hely. Innentől 2:05-ös körök, vonatozva, majd kb 5 körrel a vége előtt utolért egy ferka, pici korrekt csata, helyemet megőriztem. Utolsó előtti körben teljesen utolértem a 3. Mercit, aki a kettes előtt fél órával korábban fékezett, ezért meglöktem hátulról, kicsúszott így megörököltem a 3. helyet. Így futottunk be végül, és a kolléga a lökést meghálálta egy telibe veréssel kockás után, hátha kiesek, de nem jött be. Amúgy meg krúzoltam egy csomót NordschleifénI am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1672 üzenetére
Na akkor ebből most tudom, hogy 47 körül fogok tudni menni
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
Tegnap sikerült tolni IMSA-n egy 3. helyet az Acurával. Pole-ból... Volt egy érdekes szituáció, szarul jöttek ki a lekörözések, míg a második helyen tekertem, majd emiatt elment az akkor 3. Caddy. Kicsúszott a hármasban, visszaevickélt még előttem, na mondom majd akkor most. Erre legyorsult... Úgy, hogy visszaváltok ott mindig 1. fokozatig. Vaddisznó az a Caddy, na
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
Hétvégén nem adta ki a Red Bull Ring. 4 versennyel próbálkoztam, egy se lett befejezve, mindenhol kilöktek. Az elsőn az élről... Ott egy picit ideges voltam. Én nem tudom, hogy mi a f?szért kell megnyerni az első kanyarban.... -153 IR és - 1,38 SR. Eléggé szétcsapta a statisztikámat, pedig rohadtul élvezetes pálya (lenne).
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1764 üzenetére
Én nem ovalozom, nekem nagyon nehéz műfaj, úgyhogy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
Ezen a héten is márkakupa lesz az IMSA a Caddyvel (Daytona)?
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz Zoolee1976 #1802 üzenetére
Van iRacingben is AI mód! Ha jól emlékszem egy csúszkán kell állítani az erősséget, viszont annyi, hogy nem mindenhol, mindennel lehet menni.
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
Mi éppen gyógyulunk a családdal, de jó lett volna indulni. Legközelebb odafigyelek
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
Én is toltam egy IMSA endurance-t Mosporton a hétvégén, durva volt ott a 2 óra 40 perc LMP2-vel. A második splitben voltam, qualiztam egy második helyet. Rajt után elmentek, visszacsúsztam a 4. helyig. Sikerült visszakapaszkodni a 3. helyre, és elkezdünk elszakadni a 4. helytől. Kb 1,5 órát csatáztunk a második helyért lökhárítón. Én úgy szálltam ki az ülésből a verseny végén, mint akit agyonvertek, de nagyon jó volt, és egy neki szerencsétlen lekörözésből (rossz ívet választott és fékeznie kellett) sikerült elmenni neki. Ott pedig 1 óra alatt nem tudom mi történt, de kört is kaptak, én meg végül a második helyen értem célba, úgy hogy épp nem kaptam kört. Sokáig enyém volt a leggyorsabb kör is, de az utolsó 5 percben az élen álló lefutott végül 2 tizeddel. Úgyhogy ja, nekem is jó volt a hétvége
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1841 üzenetére
Mert idióta. Amúgy ugyanígy jártam tegnap Hockenheimringen a hajtűben. Majd mentem 11-kor még egyet, ott meg a hármasban mellém gyorsított, én már kinn a füvön, megcsúsztam, ellenkormány és kiütöttem a p?csába. Nyilván nem szándékosan, reakció nem jött, úgyhogy tudta a paraszt, hogy ő volt a hibás. P2 fixed. Ma megyek IMSA-t, nagyon kíváncsi leszek. Mosport-tól féltem, mindhárom futam hibátlan volt és mindenki figyelt a másikra. Itt meg hosszú és széles a pálya, egyből idióták.
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz -Rolika- #1848 üzenetére
Nehéz kérdés. Én pl. tegnap este 1 óra gyakorlás után ugrottam be versenyre, de kellett volna még, az látszott... A második már jobban ment. Én egy szezonban mindig 1 autót erőltetek, mondjuk a Porsche az nálam mumus, azzal élvezem a vezetést és mégis 1-1,5 mp mínusz a Mercihez képest. Mondjuk abban sokkal több km is van. Ha érzed a javulást, és főleg látod, akkor menni kell, 81 kör nem olyan nagyon sok iRacing szinten szerintem. Van olyan ismerősöm aki megy 5-600 kört is egy futam előtt. Annyi idő meg a világon nincs . Röviden: Gyakorolj, és jönni fog az eredmény magától.
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
Na kérem! IMSA Endurance Le Mans Split 2 P2 WIN!!!
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1937 üzenetére
Mi is voltunk, de egy szerencsétlen baleset miatt átmentünk a délután 5-ös versenyre, ott split 3 11. hely, volt pár hibánk nekünk is. Viszont olyan jól működött a taktikánk, hogyha ezek nincsenek, simán top3. K?rvára elfáradtunk de én sok év után végre újra rajthoz álltam és rohadtul élveztük.
I am iRacer
-
drsanya
aktív tag
-
drsanya
aktív tag
válasz -Rolika- #1943 üzenetére
Min 2 max 16 driver mehet. Mi 4-en voltunk és 3 etaponként váltottuk egymást. Nagyon elfáradtam a végére, többek között ezért is hibáztam 3-at is a végén. De egy ilyet végigtolni csak szenvedéllyel és szeretettel lehet, meg némi kávéval . A váltások nagyon egyszerűek. Van csapat, ahová be vagyunk rakva mint játékosok. Aki nevez a csapat nevében, az hozzáadja nevezés után a fix játékosokat, így a kijelöltek automatikusan nevezve vannak. Nekünk annyi a dolgunk, hogy belépünk abba a session-be, ahol a csapat versenyzik. Boxkiállásnál pedig aki kiszáll az nyom egy esc-et, a másik pedig a Race-t és kész is a csere. Abban az esetben, ahol a szabályok kimondják, hogy tankolás-kerékcsere-pilótacsere egyszerre megengedett, akkor nem okoz még időveszteséget sem. Ahol pedig nem lehet ezeket egyszerre ott hozzájön asszem +30mp a pilótacseréhez.
[ Szerkesztve ]
I am iRacer
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen