Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
tzimash
őstag
válasz Vasinger! #11050 üzenetére
Ezért is nem érkezett válasz, mert mint írtad, mindenkinek más kényelmes.
Nekem ilyen van
Az érzékeny részeimet nem nyomja el ez volt a fő követelmény, ennek maradéktalanul eleget tesz, de hosszútávon (150km+) már azért nyomja rendesen az ülőgumókat.
Kicsit talán lehetne keskenyebb, ha most vennék nyerget az extra változatot venném, az 2cm-mel keskenyebb. De a trk-t is megszoktam már. -
tzimash
őstag
válasz Vasinger! #11053 üzenetére
Nagyjából tudod, hogy mi a mostani nyerged gyenge pontja/hibája, na annak kell az ellenkezőjét keresni teszteket, mások tapasztalatait olvasgatni és ezután dönteni, ám ekkor sem lehetsz benne 100%-ig biztos, hogy beválik-e az új, kell hozzá némi együtt töltött idő, hogy kimondhasd jó lesz, avagy sem.
-
-
fpeter07
veterán
válasz Vasinger! #11006 üzenetére
Pontosan ilyen nyergem van! Az eredetihez nem sok köze van, az jóval kényelmesebb volt. Azonban a kényelemnek is van határa, ez a határ körülbelül 50 km-nél jelentkezett. Úgy kell elképzelni, hogy zsibbad a hátsó feled. Nos ez az Indie egyáltalán nem puha. Most déltájban mentem egy 36 km-es kört és már odafele úton is hiányzott a betétes nadrág. Ez van, az ember könnyen hozzá tud szokni a jóhoz. Némi időre van szükség, amíg alkalmazkodik a üleped az üléshez, de utána meg merem kockáztatni azt is, hogy bélelt nadrág nélkül is kényelmes.
A nyereg ingyért volt számomra, a részleteibe ne menjünk bele. Csak nyertem a nyeregcserével. -
szki
őstag
válasz tzimash #11047 üzenetére
Nézegettem most ezt a geocontext.org-ot. Nem tudom pontosabb-e a bikemap.net-nél.
Útvonal előre tervezéshez jó mindkettő. Utólag meg már a rögzített track alapján lehet szintet számoltatni a Garmin Connectbe importálva. Gondolom annak az adatai állnak a legközelebb a valósághoz.
De a tapasztalati út a legpontosabb. Például kíváncsi vagyok, hogy a Mátra maraton sípályás szakaszról utólag ki hogy nyilatkozik? -
raczger
őstag
Tegnap este 10 körül kiderült hogy mégis tudok menni mátrára, mégis befértem valahová
Legutóbb 2008-ban jártam itt, akkor 3:35-öt mentem, most az volt a célom, hogy 3 órán belül legyek, szerencsére elévileg sikerült (~2:59), de még a hivatalos eredmények nincsenek fent.
Dirtyz, gratula neked is, sajnálom hogy görcsöltél, de legalább megelőztelek Ha emlékszel 2008-ban pedig én görcsöltem és akkor meg te előztél megSportypal workout - előtte eg utána is álltam, ezért lett itt több mint 3 óra, de adatok alapján kiolvasva ez is igazolja a kmórámat, hogy elvileg 2:59 lett az időm.
Haveromnak, akivel lementem, eltört kékesről lefelé a mata karbon váza, hátul a lánvilla végénél, tárcsaféknél. Szerencsére nem esett, de a váz most használhatatlan lett neki.
Szerk: közben felrakták az eredményeket, 2:59:54
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Vasinger!
nagyúr
válasz tzimash #11054 üzenetére
Értem, köszi, nézelődök.
Tamoo:
Nekem rövidtávra is kéne, szóval ritkán megyek 50+-os köröket, csak túrák alkalmából, havonta 1x, nyáron meg max hetente.
A többi napon inkább csak 20-asokat megyek, szóval rövid távon is jó kéne hogy legyen.
fpeter07:
Ahogy olvashatod fentebb, nekem rövid távon is jól kéne szerepelnie. Ennyire kemény lenne?
Mert való igaz, hogy nekem is volt keskeny sport nyergem, de az rövidtávon nyomott, hosszún meg jó volt, bár akkor is zsibbasztott kicsit.
Akkor ha rövidtávra is kéne, nem lenne jó választás? Mert azt olvastam, hogy felveszi az ember ülepének a formáját, szóval annyira kemény nem lehet.
-
Manitou
addikt
válasz raczger #11059 üzenetére
Grat , az szép idő Meg a többi ph-snak is
Én 4:58-at mentem Sajna volt egy defektem ,ha az nincs akkor olyan 4:15-4:20 alatt abszolváltam volna a távot. Ez nekem jobban feküdt mint a bükk. Lefele zúztam ezerrel. A 2. frissítőnél még elég jó helyen álltam magamhoz képest, és nem is éreztem túl fáradtnak se magamat (az első lefelén nagyon sok embert előztem , nem akarok hazudni, de vagy 50 volt szerintem ) . Aztán olyan ~32. km-nél vettem észre, ahogy megáltam enni egy kicsit meg inni, hogy a hátsó gumiba van vagy 1 bár Már egy ideje ilyen lapos gumival mászhattam, mert éreztem, hogy nagyon rugózik, meg puding a hátulja a gépnek. Aztán nekiestem a kispumpával, ami kb alig akart bele levegőt tolni, de jött valaki, aki adott kölcsön egy pumpát, azzal frankón fel tudtam fújni, pár km-ig kitartott, aztán megint összefutottam az előbbi emberrel és megint ideadta a pumpát, aztán már csak az utolsó előtti frissítőnél álltam meg, ahol kicseréltem a belsőt. Aztán itten egy darabig jól haladtam, az utolsó frissítőnél nem álltam meg ami 47km körül volt. De kb a cél előtt 0,8-1km-el csak megálltam enni egy fél műzliszeletet, mert elment az erőm, pedig nem volt nagy az emelkedő. -
djbahool
senior tag
A Polaris az nem fog beleférni, de ez a Crater Vs. a többi?
Crater Alivio -
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Vasinger! #11061 üzenetére
Mért szerinted ami jó hosszú távon az nem jó röviden? ezt te sem gondolod komolyan! mert ha igen akkor ülj a nyeregcsőre!
(#11063) djbahool: talán még így is az epik. De ~80körül lehet inkább használtat néznék, "ha nem félsz tőle".
(#11062) Manitou: grat! Amúgy mi miatt feküdt jobban mint a bükk?
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz rétisün #11035 üzenetére
"elmegyek inkább egyet fagyizni keszthelyre, hazafelé meg megnézem a kis-balatont."
...és így is tettem, annyi különbséggel, hogy a kis-balatont kihagytam hazafelé, egyrészt mert a tervezettnél később indultam, másrészt nem akartam magammal még jobban kicseszni (több lett volna a szembeszeles rész)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
fpeter07
veterán
válasz Vasinger! #11061 üzenetére
Betétes nadrágban megyek általában nyáron. Tavasszal nem volt semmi problémám vele. Egyszerű 3/4-es nadrágban voltam akkor. Rövidtávon a legtöbb nyereg jó választás lehet. A hosszútáv valahol 60 km körül kezdődik nekem. Ott sem volt semmi gond vele, ugyanolyan friss voltam, mint elinduláskor.
-
raczger
őstag
válasz Manitou #11062 üzenetére
Eléggé gumigyilkos pálya, én szerintem kilométerenként legalább egy-két embert láttam defektet szerelni. Milyen gumival és hány bárral indultál?
Eléhezés részemről is volt kb 51. kilométernél, de elővettem az utó-utó tartalékot és még próbáltam picit jobban nyomniwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
szki
őstag
válasz raczger #11059 üzenetére
Gratu! Nagyon szép időeredmény!
A többieknek is kijár a gratuláció persze! Indult valaki a hosszú távon?Manitou: Ilyenkor tömni kell táplálékot, folyadékot, és ásványi sókat befelé. A frissítőhelyeken nem véletlen, hogy olyanok az italok, és ételek.
(#11065) rétisün : Látom a Festetics kastély megvolt. Ma a kánikula elmaradt, de a szél kegyetlen lehetett. Én ma tömtem a szénhidrátot befelé több tányér makaróni formájában, és holnap hajnalban szétszaggatom az aszfaltot Csak a szél, és a hideg lehet ellenfél.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11069 üzenetére
Az tuti. Az első ~7 km egy része aszfalton ment felefle, aztán sípálya volt a vége, ott egy két helyen toltam, de próbáltam menni, egyszer majdnem borultam , mert megállt előttem egy ember mászás közben. Azért elég volt felmenni a kékesre. Itt csak víz volt a frissítőnél, ebből ittam és utántöltöttem a kulacsomat is.
A bükknél szintén mászással indult a pálya. Ebben nem volt különbség. Ezután jött egy hosszabb lefele, itt nagy tempót mentem, részidőben ha mérték volna biztos elég jó lett. ( kiváncsi lennék rá) Sok olyan rész volt ami ha nme tekersz nem haladsz, ha tekeresz haladsz, de fáradsz is. A pálya nagyrészt köves volt egy két helyen gyökeres. Én ezeken általában átzúztam nagy tempóval, jobb túllenni rajta Egy két helyen volt nyomvályús út is lefele, ott nem tudtam előzni, ott kicsit feltartottak, meg egy két helyen, ahol egynyomsávos volt az út, pl a 2. frissítő vagy 3. előtt már nem tudom, ott elég sűrűn voltak a frissítők. , szóval ott valaki nagyon megfogta a sort. Persze ez max ilyen fél 1 perces időhátrányt jelentett csak, de sok kicsi sokra megyNéha azt hittem mindjárt széthullik a bicaj alattam a köves részeken, ahol engedtem neki. Ha nem tekertem, nagyon csörömpölt a lánc.
A mászosok is kövesek voltak sok helyen, de viszonylag tekerhetőek.
Elég késön értünk oda verseny helyszínére, éppen találtunk csak parkolót. Mintha kevesebb lett volna a hely , mit a bükkön, de éppen elfért mindenki.
frisítő pont több helyen volt , mint a bükknél, ott 3 volt, itt meg 5 helyen, igaz az elején elég sűrűn volt, azt lehetett volna tálán jobban széthúzni. volt izotóniás ital a többi frisssítőn, igaz én 3 frissítőnél álltam meg 7. 20. ( vagy 3.-, már nem tudom) és 38 körül. Az első kettőn pár percet töltöttem csak 3-4 percet max Az utolsó előttinél már jóval többet a belsőcsere miatt. Ráadásul odatűzött a nap, nem volt árnyék.
A vége fele bukott előttem egy ember egy meredekebb köves részen, félig neki is ment valami bazi fának. A rendezők ott voltak tőle kb 80 m-re azok mentek a segítségére, de úgy láttam , hogy felkelt. Aztán azon a hírhedt hídon meg át se mentem pedig vártam már, mellette tereltek el, lehet azért mert elég nagy lendülettel jöttem.
A pálya végén az a lépcsős emelkedő nem esett valami jól Jobban tetszett volna, ha nem mászással ér véget a befutó.
Egyelőre ennyi.Tamoo Nem tudom, csak jobban ment, szeretem a techinkásabb pályákat
Nekem nagyon durva rész nem is volt benne, de azért figyelni kellett rendesen a kövekre+ az útvonal választásra. Lefele élvezetes volt, bár azért a végére nekem is kicsit elzsibbadt a kezem. Esni nem estem egyszer se szerencsére. Sokan estek úgy tudom, mentőt is többször hallottam szirénázni. gumiszerelő embereket is láttam, illetve volt egy ember aki a hajtókarját hagyta el.Racger: Egy Continental Mountain King 2.2 volt fennt hátul, de tegnap este rámjött, hogy lecserélem egy másikra Continental Exproler PROtection 2.1-re Mellesleg elöl is azt használtam, így legalább egyforma gumik voltak rajta. Azért éreztem, hogy a mountain king sokkal ballonosabb volt , ez olyan virsli gumi feeling volt, de ebben legalább volt oldalfal védelem és a mintája is majdnem 100%-os volt. A mountain king szerintem szétszakadt volna, de hogy nem egy defektete kaptam volna vele az tuti, túl vékony oldalfala volt.
Láttam valakit aki meg vagy egy 1,4-1,5 -ös körüli teljesen slick gumival ment a pályán Nooormális?
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
a kastély megvolt, a kis-balatont elsumákoltam, pedig csak 10-12 km lett volna pluszban, de addigra már nem kívántam a nagyrészén szembeszélben menni.
azért az idén még majd megcsinálom talán kis-balatonnal is ezt a kört, örökké csak nem lesz szél. remélem.sok sikert holnapra, de úgy néz ki, nem lesz túl jó időd reggel
gratula a versenyzőknek
ahogy raczger trackjét elnézem, a széllel együt is nekem volt (megint) könyebb dolgom, már csak azért is, mert nem kellett versenyeznem senkivel, mehettem a saját kényelmes tempómat.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Manitou
addikt
-
félisten
Sziasztok!
Trekking külsőt szeretnék venni.
pl. ez megtetszett: [link]Azt írják, hogy B kategóriás.
Le is írják, hogy ez mit jelent, de egy másik terméknél mást írnak a B kategóriához.
Egyik:
"B kategóriás köpeny: kisebb esztétikai hibák előfordulnak rajtuk, pl: fakóbb, elcsúszott vagy elmosódott felirat stb. ugyanolyan keverékből, defektvédelemmel készülnek, mint a drágább, első oszályú gumik."Másik:
"B kategóriás köpeny: A gyári minőségellenőrzésen másodosztályúnak minősítették. Leggyakrabban ez a szövetszerkezet rendellenességét jelenti, tehát a gumi futás közben "üt". Reflexcsíkos kiviteleknél előfordulhat a fényvisszaverő csík körkörösségének hibája. Ezek a hiányosságok nem befolyásolják a használhatóságot, ugyanolyan keverékből, defektvédelemmel készülnek, mint a drágább, első oszályú gumik."Tapasztalatok szerint melyik az igaz? A második esetén az zavar, hogy lehet, hogy üt a kerék forgás közben...
Köszi szépen!!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #11073 üzenetére
Láttam valakit aki meg vagy egy 1,4-1,5 -ös körüli teljesen slick gumival ment a pályán Nooormális?
Versenyző. Vagy inkább versenyző-wannabe, de az biztos, hogy nem nooormálisGratulálok mindenkinek a tegnapi teljesítményéhez!
Ariadne: a Duna, Bükk és Mátra hogyan viszonyul egymáshoz nehézségben?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
No hírt adok magamról én is, gratula mindenkinek, aki még résztvett. Dirtyz-t távolról láttam bemelegítés idején, Manitou-t és raczger-t viszont esélytelen volt kiszúrnom, lévén még nem találkoztunk. Valahogy a sípályán felmászást nem nagyon irigyeltem tőletek...
Tracket még nem töltöttem fel, de magamhoz képest nagyon jót mentem, és iszonyúan élvezetes volt a pálya, ez volt az eddigi legjobb! Volt sok nagyon jó egynyomtávos ösvény, kicsit köves meg gyökeres, de nagyon élvezetes. És az a tényleg DH szakasz a végén le egy patakátkeléshez 15 centis kő meg gyökér "lépcsőkkel", áááá, jó volt, majdnem végig lementem rajta, fotó is készült, kíváncsi leszek rá. A végén az emelkedőn befutó kis köves szerpentinnel meg lépcsővel felfelé azért nem esett jól, de összességében részemről ötöst adnék a pályára meg a szervezésre.
A Footstrongosok is kitettek magukért, ötletes volt pl. elágazásoknál a rossz irány megjelölése az X-en kívül egy kőporos fehér csíkkal is (külföldi maratonokon szokás ez, úgy tudom), a felsőcsőre ragasztható szinrajz, volt dinnye a frissítőpontokon, stb. Egyedül az a bizonyos rámpa nem tetszett, mert azon tényleg kevesen tudtak lemenni szerintem, ráadásul egy nagy fában végződött, még letolva is igen csúszós meg meredek volt. Nem tudom, nem lehetett volna freeride-osan megoldani (falécekkel kirakva és elkanyarodva a fánál) vagy elnyújtani a rámpát...
2:30 alatt végeztem (saját idő 2:17) eddigi legjobb eredményem, abszolútban (női rövidtáv) 95-ből 69., korosztályban 34-ből 26. Igaz volt segítségem, aki húzott felfelé és ment előttem a lejtőkön meg a technikás részeken, de ez ugyebár teljesen szabályos.
qdqb: Hát így egyetlen alkalmak után szerintem a Mátra a legélvezetesebb, Dunánál technikásabbnak tűnt, de összességében mégis könnyebbnek, Bükk unalmas volt, bár a táj ott is szép. Szóval szerintem Duna a legnehezebb, Mátra könnyebb és Bükk a legkönnyebb. De ez csak az én kis szubjektív tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Tamoo
MODERÁTOR
Reflexcsík elcsúszás az enyémen van. Kisebb ütést is tapasztalok mostanában de ez lehet, hogy nem a gumi hibája. Elképzelhető, hogy a köves terepen slick gumival száguldozásaim közepette adtam a felninek. (mostanában ezt inkább hanyagolom és csak montival megyek terepre). Szerintem ne parázz a B-stől. Megérik. Ha üt is véletlenül (amire nagyon kicsi az esély) nem fog annyira, hogy zavarjon. Nekem Conti Contact extralight van.
-
Muton
addikt
Végre megérkezett Kompi és a hülyeségek (visszapillantó tükör és sisak esőkabát ),
Már csak el kell menni a postára pl egy csekkel, hogy be tudjam állítani a max pulzust, de most nincs erre 2 órámGart a versenyt megjártaknak, meghozták a kedvemet nekem is, de ha jól gondolom nincs zsírfóka szekció, szóval nagyon indulni nem tudok de talán jövőre...
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
dqdb
nagyúr
versenyt megjártaknak, meghozták a kedvemet nekem is, de ha jól gondolom nincs zsírfóka szekció, szóval nagyon indulni nem tudok
Van, rövidtáv utolsó 5 helyét lehet annak nevezni Amúgy ha kedved van, és hajlandó vagy kifizetni a nevezési díjat, akkor vágj bele nyugodtan, mert messze nem csak elitrészerekből áll a mezőny.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz rétisün #11043 üzenetére
Megcsináltam az új csúcsomat 100 km-en megálló nélkül! Bár csak 10-11 C fok volt az első 50 km-en, de legalább semmilyen szél sem volt. Végig csúcsra járatva tekertem, és a bicajon nehezen tudtam legyűrni a müzli szeleteket, meg a folyadékot. A számon át tudtam csak elég levegőt vételezni, és evés-iváskor nehezen jutott levegő a tüdőmbe Elég volt 3 müzli szelet, és 1,2 L izotóniás ital.
Egyéni legjobbjaim eddig, és mától:
Elég jó ez egy 15 kg-os, 12 éves trekkinggel, így nagyon elégedett vagyok az időeredménnyel
Jöhetnek a futóedzések
A bicaj megérdemel egy képet:
Majd este csinálok külön blogbejegyzést a ma reggelről, mert megérdemli...[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz rétisün #11065 üzenetére
én is voltam a múlt héten keszthelyen, de eléggé felbaszták az agyam, többet tuti nem megyek abba a városba
szintén ezt az épületet néztem meg..nézem a bejáratnál tekerni nem szabad a kerót...segáz Szegedden már megszoktam hogy a főtéreken csak tolom. letámasztom egy kis fehér székhez és csináltam 1 képet..aztán állítanám be a tripodot és jön a csóka, hogy enyém e a bicaj, mert Tilos behozni
az indok pedig, hogy a füvet összebaszom...kb. nemnormális az egész bicjoskezelés
WTF ! eléggé összeszólalkoztunk és leléptem.
f.szt fogom majd a bejáratnál lelakatolni -
rétisün
veterán
ez durva, grat!
azt tudod, hogy nem könnyen fogsz ezután rávenni közös bicajozásra? ez már nagyon nem fér össze az én kényelmes tempómmal
(#11085) lorcsi: én is csak áttoltam a bicajt a parkon, szerencsére én nem találkoztam ilyen buzgómócsinggal, mit te....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Zebu
addikt
Na régen jártam erre.
Lemostam a Scott MTB-t most minden recseg ropog benne.... Még a hátsó fogaskoszorúból is hallok érdekes hangokat.
Mit gondoltok? Mit csináljak a kecskével? Vigyem szervízbe?
-
Ariadne
őstag
Ha előre leteszteled, hogy tudsz-e kb. annyi km-en annyi szintet menni, mint egy rövidtáv, megnézed mennyi idő alatt megy, hozzánézed valamelyik korábbi futamban a táv vége mennyi alatt csinálta meg, akkor már tudod is, hogy megy-e. Egyébként meg nyugodtan neki lehet kezdeni, én vagyok rá az élő példa, sőt a harmadik maraton után is még mindig életben vagyok.
Lehet egyéni dolog, de nekem kifejezettem fejlesztő hatású, mert versenystressz alatt lemegyek és felmegyek olyan helyeken is, ahol egyébként lehet leszállnék inkább egy túra alkalmával.
szki: Azt hiszem, már elcsépeltem minden jelzőt arra, hogy mennyire jól mész.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
MZsoltee
veterán
Hellosztok!
Tegnap kicsit neki ugrottam a bringának, évek óta nem tekertem ennyit, gondok vannak a párommal és le kellett vezetnem, ezt sikerült megtennem:
[link]
de úgy gondolom nem volt rossz teljesítmény egy MTB-vel:[ Szerkesztve ]
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #11089 üzenetére
Lehet egyéni dolog, de nekem kifejezettem fejlesztő hatású, mert versenystressz alatt lemegyek és felmegyek olyan helyeken is, ahol egyébként lehet leszállnék inkább egy túra alkalmával.
Kicsit morbid, de verseny alatt közelebb van a szakértő segítség, ha valami baj történik, mint mondjuk egy túra alkalmával.
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #11091 üzenetére
Kicsit morbid, de verseny alatt közelebb van a szakértő segítség, ha valami baj történik, mint mondjuk egy túra alkalmával.
Te is értesz az emberek megnyugtatásáhozAmúgy ettől még igazad van.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #11091 üzenetére
A dolognak erre a vetületére nem gondoltam még, de most hogy mondod.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
DemonDani
addikt
ez kegyetlen teljesítmény!
te vagy a fórum egyik legkomolyabb kerekezője, úgy hogy a legkomolytalanabb eszköz is a tiéd...
mármint érted hogy értem, nem fűződik semmi gramm mánia semmi több száz ezres kiadás hozzá, de megy, pedig ezekre az alkatrészekre azt mondaná itt mindenki hogy cserélni kell mert tönkremegy, nemjó... pedig de.El sem tudom képzelni mit mennél egy olyannal mint ami süni tulajdona
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
szki
őstag
válasz DemonDani #11096 üzenetére
Köszi Mindenkinek!
Lesz outim következő szezonig, és lesz majd egy normális montim is jövő nyárra. Talán hegyi maratonokon is indulhatok. Csakis hosszú távon
Amúgy ez a trekking elég minőségi cucc volt anno. Az acélváz se volt hátrány 1 hónapja. Mert alumínium, vagy karbon esetében eltörött volna az első villa, mikor elütöttem egy autót Míg az acél "csak" hátrahajlott 15 cm-t, amit vissza tudtam hajlítani, és meg tudtam erősíteni plusz acéllapok ráhegesztésével. Nesze neked grammánia!
SPD-s a pedál, és a hátsó kerék/koszorú/gumi is cserélve volt, és elég modern, azaz a jobb minőséget képviseli (össz 16eFt volt a hátsó kerék így). A többi alkatrész meg köszöni jól van.
Igazán emelkedőnél számít a bicaj súlya.Számomra a bicajozás szervezetemre gyakorolt hatása lenyűgöző. Tudtam ma a 100. km-nél, hogy a tempót tudom tartani jóval tovább is, ha van elég energia, folyadék, és ásványi só utánpótlásom (de már nem volt).
Az érdekes még, ha összetalálkozok egy másik bicajossal, akkor az nem tudja megállapítani rólam, hogy 10, 100, 200, v. 300 km-emnél vagyok-e éppen aznap, mert beállok egy tempóra, és képes vagyok tartani. Persze néha eléhezek, vagy kimerít a kánikula/szembeszél. De nagyon ritkán.Sokat foglalkoztam a formaidőzítéssel, és egy nagy tekerés előtt/közbeni/utáni táplálkozással. Így ma pontosan kijött a lépés! Persze tudom, hogy a profik sokkal gyorsabbak. Azaz 2 óra 30 perc alatt tekernek le 100 km-t, és nem 3 óra 5 perc.
#11086) rétisün: azért a 4 országos 200 km-es túrát 2-3 hét múlva megejthetnénk! Majd nyomunk egy bolyozást a 2. százason, és megjavítunk minden csúcsot Muraszombattól remek kerékpárutak vannak, és Csáktornya felé megnyomjuk a tempót
Ma Szlovéniában, ha kerékpárút táblát láttam, akkor örültem neki nagyon, mert többnyire 3 méter szélesek, és tökéletes az aszfalt. A bicajutakon csak leszegtem a fejemet, és tekertem ahogy bírtam.(#11090) MZsoltee: ez montival nagyon szép, és hosszú kihagyás után elég hosszú túra volt az! Stressz oldásra, gondok feloldására jó a bicajozás! Ismerem azt az útszakaszt, mert pécsi/mislenyi voltam.
[ Szerkesztve ]
-
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs