- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- DIGI Mobil
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz fpeter07 #648 üzenetére
ezért írtam úgy, hogy részben benne vagyok...a hegyes részt hagytam ki a mai 63 km-ből
egyébként ma bekaptam két bogarat, láttam egy gólyát, szóval tuti kitavaszodik lassan
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
venember83
nagyúr
Ha érdekel valakit Easton Monkeylite XC kormány és Thomson Masterpiece nyeregcső, írjon privátot.
-
Tamoo
MODERÁTOR
Köszi! Az enyém is hasonló magellan crux mint amit linkeltél. Az alapgépet 150ért vettem aztán tárcsásítás volt ~30e, plusz még sok apróság, inkább ki se számolom. Bőven 200fölött van már amit ráköltöttem, és még ott a másik bringa is Ja meg amit linkeltél 15" az enyém meg 19" ezért kicsit más "kiállású".
De én még mindig azt mondom h a kelly's-el nem járnál rosszul ha megfelelő a méret. Villanyakból vágnál, ráraknál egy 6fokos stucnit (esetleg ízlés szerint egyenes kormányt+szarvat) Mindjárt "sportosabban" nézne ki(#654) venember83: Kormányt mért akarod elpasszolni?
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #655 üzenetére
Ránézésre nulla vagy minimális alapozással készült kimondottan bringásoknak (erre a célra elég elvileg ennyi). A gyakorlatban azt jelenti, hogy addig használható, amíg erdészeti járművekkel nem hajtanak rá, és teszik tönkre
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
Esetleg vízátfolyás, télen fagy, nem sok kellene, hogy eltűnjenek bizonyos részei.
Tamoo: Nem illik az Epicre, túl széles és magas. Tettem rá egyenes kormányt, az már szinte semmiség volt a stucni árához képest. Aztán ha nem kerül vevő a majom lightra, majd jó lesz a következő biciklire, vagy esetleg AM gépre.
[ Szerkesztve ]
-
MarioAna
senior tag
válasz venember83 #647 üzenetére
Hát akárhogy próbálom ezzel a menetes megoldással (nem vettem menetes szárat, de 2 csavar össze van kötve egy toldó-anyával, elvileg így merev szerkezet), de akárhogy próbálom a tengely mindig ferde lesz (magamban tartani a vázat, tartani a tengelyt, rátartani az anyára a másik kezemmel meg húzni), nem egyszerű .
Már beállt az agyfasz állapot, nem hiszem el hogy ennyire passzolnia kéne egy qrva csészének a vázhoz, az előző csésze szinte gond nélkül visszamenne (csak ott meg a csapágyazás nem cserélhető, mert egy kis alumínium (seeger féleség, csak mégsem az) tartja a csapágyat a csészében. -
Xantomas
őstag
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Frenky89 #630 üzenetére
Kétlem,hogy cserére szorulna,szerintem az még simán elmegy.
Mario Ana...én a beütéssel próbálkoznék,műanyagkalapács vagy fával,esetleg segítővel aki egyenesen tartja.Egy jól irányzott csapással belekaphat,onnan már menni fog.
(#653) whiskey...gyönyörű,álmaimban mindig ilyenen kerekezek.Ha rajtam múlna nem is kellene soha más út nekem tekerni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
whiskey
tag
válasz ludsimon #655 üzenetére
(#655) ludsimon
(#657) dqdb
(#662) Hasaggymeg
Gyönyörű egy minőség, már 2009-ben át akarták adni, de csak valamikor 2010 évvégév sikerült nekik, azt hitték, ha rákennek egy kis aszfaltot a földre akkor abból mindjárt bringa út lesz. Többször elcsúszott, széttöredezett, nem tudom hányadik gányolás után néz így ki. Nem csak a minősége gagyi, a vonalvezetése úgy szintén, olyan emelkedők vannak benne, hogy családi bringázásra teljesen alkalmatlan, máshol meg olyan szűk kavicsos, rámosott sártól szennyezettek a kanyarok, hogy haladósan közlekedő bringások ezért nem fogják használni. Én attól félek előbb-utóbb ki fogják tenni a rendes orfűi útra a tiltó táblákat, így rákényszerülünk erre a pocsék tákolmányra.
Utána más csak az kell, hogy kiálljanak a táblák után traffipaxolni is..[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #658 üzenetére
"Esetleg vízátfolyás, télen fagy, nem sok kellene, hogy eltűnjenek bizonyos részei."
Pontosan erre gondoltam. Semmi alapja nincsen csak úgy ki van öntve.
undefined
-
whiskey
tag
válasz ludsimon #665 üzenetére
Valami alapot csináltak neki, de nem sokat...
Ezt a telet egész jól átvészelte, (persze nem is volt komoly tél) ahhoz képest hogy a tavaly nyári esők folyamatosan elmosták, kimosták az alapját, letöredezett a széle stb...
Talán a legjobb az lenne, ha következő tél teljesen eltüntetné, vele együtt a félelmeimet is, miszerint ezt kell a jövőben használni. -
MarioAna
senior tag
Visszaraktam a régit (érdekesmód ez secperc alatt bement a helyére ), holnap elgurulok vele a sarki boltba, megmondom próbálják meg belerakni az új csapágyat amíg ott vagyok, hogy lássam nekik sikerül-e .
Azért köszönöm a segítő hsz-eket . -
KaraDani
addikt
Pécsi barátom szerint az katasztrófális minőségű lett. Főleg ha azt vesszük mennyi ideig készült. Ellenben az erdőn át montis útvonalon már tekertem tavaly Pécs-Orfűt az teljesen jó volt Montam is neki menjen arra, de ezt az ötletemet valamiért nem díjazta, miután országútit vett nemrég
-
SOAD19
addikt
Hello újra!
Haveromnak GT márkájú bringája van, ami először nem nagyon jött be, kicsit fura volt az a tipikus GT váz kialakítás. De, egyre jobban kezd megtetszeni és van ez a Avalanche 3.0 , amit viszonylag tűrhető áron van (95k) [link] (pl. felülről a második, még színben is elmegy)
Mi a véleményetek magáról a márkáról ill. az adott típusról?
Van egy másik modell is a Karakoram 3.0, csak ezt nem nagyon találtam idehaza. Pedig, igazán bejövős úgy, ahogy van.
Köszi!
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Hasaggymeg
veterán
"először nem nagyon jött be"...nekem most sem!
(#664) whiskey...ti semminek nem tudtok örvendeni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lorcsi
veterán
-
Tamoo
MODERÁTOR
Bilincses Ritchey WCS markolatot használ valaki? Az érdekelne, hogy a végéről a "dogót" le lehet-e szedni. Szóval hogy szarvval együtt is fel lehet-e tenni? (gondolom igen)
-
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #677 üzenetére
nem nem, csak érdeklődöm
-
DemonDani
addikt
Ha valakit büntetés ér, akkor ugye mondnom sem kell, hogy azonnal bepötyögi ide a hiányoságokat, körülményeket, stb...
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Xantomas
őstag
Akármerre.
Vasárnap a Börzsönybe, vagy a Pilisbe terveztem menni (fel a Nagy-Kevélyre), sűrűn fotózni, bandukolni, eltévedni, felfedezni, kiköpni a tüdőmet.
Lényeg, hogy szeretném kihasználni a várható szép bárányfelhős, és napsütéses időt."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
fpeter07
veterán
válasz Hasaggymeg #672 üzenetére
Az Avalanche 1-es számű modellje, azért bejövős, főleg ezzel a -24% akcióval.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #682 üzenetére
De gonosz! (már végigböngésztem )
Csak fekete játszik az az uturnos még jó is lenne, mert később akár AM gépbe is mehet. De egyenlőre nem szánom rá a lóvét... -
Hasaggymeg
veterán
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #636 üzenetére
Ami biztos, hogy az üreges hajtókarú Deore FC-m510-es hajtóművem, 68mm-es, 113mm-es tengelyű BB-ES25-ös középrésszel, és alu XT trekking tányérokkal 1020g.
Mivel az integrált tengelyes már nem üreges, hanem tömör és csak a nagy tányér alu, bőven 1300g körül lesz, viszont az biztos, hogy a nagyobb tengelyátmérő miatt merevebb lesz a szerkezet.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
DemonDani
addikt
válasz Xantomas #688 üzenetére
Nagyon Köszönöm!
Meg tartósabb talán, de igazából Deore-ról beszélünk Szóval mindegyik tartós...
Azért valahogy vicces, hogy ennyire nehezen lehet kideríteni a súlyát, hiszen a márka adott, és a bicajok 90%-án fontos a súly is már amikre ezek felkerülnek[link]
egy ilyet találtam itt valamivel "derülátobb" adat van ~1,024 Kg-nak irják[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Xantomas
őstag
Ugye azt tudod, hogy a Karakoram az egy 29er bicikli?
Nem hiszem, hogy nagyon behoznák hozzánk, legalábbis a Neuzer nem hozza (ők a GT hazai disztribútora), de tény, hogy nagyon vagányan néz ki.
Az ausztriai listát nézzed, onnan még emberi áron meg lehet rendelni.Én viszont ebbe szerelmes lettem: Sensor 29" pro -Green Ki segít nekem megnyerni a lottót?
Vélemény a GT-ről: régen nagyon jó márka volt, nem véletlenül ment nagyon sok elit kerékpáros a márka vázaival, de lecsúsztak a középszerbe. Meme még azt anno azt mondta az egyik beszélgetésünkkor, hogy már nem éri meg GT-t venni, azért az árért van jobb, de ha az ember mindenképpen ragaszkodik a "hármas háromszög"-höz, akkor vegye, mert tényleg jól néz ki.
(#690) rétisün Nem vettem ki. Várja a beépítést az új biciklibe, csak én meg várom Memét, hogy megtudjam milyen merev villát sikerült szereznie, mert aszerint kapja meg a váz a színét.
Reggel vittem el szemcseszórni, repedések után vizsgálni a vázat. Ha semmi baja, akkor kap egy semleges eloxot, a felület keményítése miatt, majd matt fekete szintert, és magasfényű lakkal lesznek rajta a feliratok. ( másik villa esetén pont fordítva, magasfényű fekete szinter, matt feliratok, ill a vonalak)
Sajnos itthon nem beszerezhető a may green (RAL 6018) , magasfényű, csillámos porfesték, a külföldi beszerzésével együtt, meg olyan drága lenne, hogy nem érné meg se nekem, se nekik.A lakkozáshoz való maszkok elkészítésével leszek majd bajban, de azt is megoldom.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
tzimash
őstag
A dekában kapható Ked márkájú sisak jó valamire, vagy csak egy bukóra hasonlító tárgy? van ami le van értékelve 3300Ft-ra. Alapból 5k+ az ára.
-
Xantomas
őstag
Ijj, az a felsőcső - nyeregvázcső - támvilla illesztés...BMC hublot
(#693) tzimash Arra, hogy valami legyen a fejeden, eséskor, arra tökéletes. Ha számít az, hogy jól nézzen ki, pontosan illeszkedjen a fejedhez, jól beállítható legyen, akkor nem, mert úgyis veszel egy másikat.
Illik évente, kétévente másik sisakot használni, mert a PU hab elöregszik, és eséskor nem nyeli el olyan hatásfokkal a fellépő energiákat, ami azért elkél olyankor, mikor esetleg elcsapnak, és a fejed bevered az autó szélvédőjébe, aszfaltba.Viszont egy túl só sisak meg hamis biztonságérzetet ad.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Nem, annyira nem volt publikus.
Az itthon levő, gyakorlatilag felesleges, de tökéletes, felújított alkatrészekből, ill újakból rakok össze egy cross/fitness hibrid (nevezzük ahogy akarjuk) biciklit. Lényegében eladásra, az alkotás öröméért, de pár napig azért én is szeretném élvezni használatátA maradék alkatrészt meg viszem a legközelebbi kerékpár zsibvásárra, ami lesz. Kidobni nem lesz szívem, viszont jelképes összegekért, aki akarja viheti a cuccokat. (apámat már zavarja a több 10 kilónyi "lom" amit felhalmoztam )
(#696) venember83 Ez egy design bicikli, lényegében olyan, mint a Land Rover, vagy a Hummer montijai, amit a tulaj lényegében csak azért vesz, hogy felcsapja néha a tetőcsomagtartóra, és nyaraláskor egy hét alatt 40-50 km-t letekerjen.
Aztán a fene tudja, lehet hogy nem olyan gyenge az a kialakítás. A Cube is meglépett egy hasonlót a double flex stayjel, csak az nem ilyen látványos.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rétisün
veterán
-
Xantomas
őstag
Enyhe túlzás a több 10 kiló, de tény, hogy tömegben sok van.
kb:
2 pár (e+h) v-fék + kar (Alongha, de bike+ felirattal)
1 pár shimano alu Canti + noname alu, de mégis elég hajlékony fékkarok
1 pár kopott FR5 fékkar
3 pár régi egy forgáspontos, hosszú, és közepes benyúlású patkófék
1 joytech alu első agy
1 pár X3B agy (acél agy, olyan alu kazettás dobbal, amire nem kapni lánckereket)
1 favorit hajtómű, tengely, első+hátsó váltó, és váltókarok, bowdenház vezetők
3 hátsó váltó ( 1 sunrace, csúszópapucshoz, 1 XB3 hátsó váltó, 1 Sachs)
4 első váltó ( 2 shimano TY, és alivio, 2 falcon, mindegyik 1,2"-os csöátmérőhöz, és felül húzósak)
2 pár 3* 6 sebességes váltókar
1 pár 3*6 sebességes sachs marokváltó + hozzá passzoló Ritchey markolat
1 pár 3*7 sebességes shimano marokváltó
1 Sachs Torpedo 3 váltókar, hozzá való bowdennel, és házzal.
3 pár műanyag pedál (eből az a kedvenc, amiben még a csapágycsésze is műanyag, de csak az elrettentés miatt tartottam meg)
4-5 szettnyi 1"-os menetes kormánycsapágy (shimano 600, meg noname is van), ebből 2 withworth menetes
2 szettnyi angol, és olasz menetes középcsapágy csésze + tengelyek, golyóskosarak
egy 559-es szimplafalú alufelni
egy 622-es szimplafalú alufelni
1 pár 559-es, krómozott acél felni (ezeket megtartom, hátha egyszer a jövőben építek egy dobfékes retro városi bringát)
1 pár 622-es X3B alufelni (elég puha anyagú, és nincs benne acél drót)
1 régi olasz menetes, kb 15"-os monti crmo váz, 2 merev, menetes villa, abból az egyik crmo, a másik hi-ten, mindkettő v fékes.
1 622-es XB3 villa, 1 Csepel apollo villa, mindkettő whitworth menettel, és 57mm-es középbenyúlású fékekhez, de van ismerős szaki, aki kiforrasztja a nyakat, és betesz helyette ahead-es, vagy ISO menetes nyakat
559 montis, és városi külsők, 622-es városi külsők, agyon foltozott belsők, végszükség esetéreplusz egy cipős doboznyi első+hátsó kónusz, tengelyek, csavarok, alátétek, kormányok, markolatok, váltógörgők, imbuszos csavarok, acél montis pipastucni, küllők.
(pedig 2 éve, egy szatyornyi jó cuccot vittem a Millire, amik be is lettek építve, az első Bike kitchenen, az adománybringákba, de sajna időhiány miatt szereléskor nem tudtam ott lenni)
Valsz, ha egy lomis etnikum banda beszabadulna, maga alá csinálnának örömükben a sok álámínium láttán.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #691 üzenetére
Valószínűleg, egy komolyabb, könnyebb monoblokkal ez se lenne ilyen "nehéz":
Deore M510 700gElrettententésként egy teljesen acél tányéros, de alu karos (48-38-28 fogszámú), múlt századi (1995) alsó kategóriás, de nem TX szériás hajtómű:
Altus C10 984g[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Fotók, videók mobillal
- Milyen SSD-t vegyek?
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kés topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen