- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Hatalmasra nő a Razr 50 külső panelje
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
ma Nagyon nyomul a Xiaomi tablet fronton, és nagyobb méretben is jól megy nekik. Jól. Nem tökéletesen.
-
Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
ph Ehhez a TSMC 3 nm-es eljárása ad alapot, ráadásul új technológiák is érkeznek.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
golyani
addikt
nem nem... Blájen
szakál van? a koveket pedig dobjátok a foldle le!
én most azon agyalok, hogy ki kellene menni piacra és lőni 10-ért valami országútit és építeni egy SS-t suliba járni meg aszfaltozni. de ha kezembe akadna valami Moser vagy hasonló jóság azt csak felújítgatnám .
-
golyani
addikt
válasz DemonDani #892 üzenetére
én is valahol 183 körül mozgok meg 65kg vasággyal.a bringa az 19"-es(50cm tán a nyeregcső), ha jól emlékszem akkor 100mm-es a stücni és 5°-ot emel. a hajtókarok meg 175-ösek. de nekem így jó minden. a meridám 20"-as volt,de így utólag belegondolva az picit nagy volt. e za 19-es kényelmesebb és fordulékonyabb is.
sztem ha nincs gondod a 175-el ,értem ezalatt a térdfájást és társait, akkor maradhat. padkánál meg vízszintesbe kell tenni a hajtókart és akkor nem ér le
-
Misály
addikt
RS-nel a masfeles nyakkal rendelkezo villak olcsobbak, ezert esett arra a valasztas. Fox-nal nem igy van?
Kiprobaltam egy contourHD kamerat a nagylatoszog rendesen rontja a sebbessegerzetet
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #859 üzenetére
Felcsigáztatok:
Nekem most 13.2 Kg a 29er, egy nehéz, de masszív Kona kormánnyal, és kormányszárral.
Viszont van a belsőkben 2-2 dl defekt gátló tej, ill maga a belső, felni, hátsó agy (simano silent clutch 580g gyorszárral együtt, szemben egy 440g-os LX aggyal), és felni (rigida zac2000 610g)pont azon filóztam tegnap, amargoval beszélgetve hogy a belső vékonyabbra, és felni könnyebbre cseréjével, tej elhagyásával, erősen le fog csökkenni a kerekek forgó tömege, ami gyorsításkor jótékony hatással lesz.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
beci
őstag
Sziasztok.
Na,első túrám alkalmával defektet is kaptam.
Szép séta volt,mig hazatoltam a kerékpárt.
Milyen belsőt ajánlanátok bele?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
nagyúr
Fox-nál minimálisan drágábbak az 1.5-ös nyakú villák (20 dolcsi mondjuk nem nagy differencia egy 1.000+ dolláros telónál). Mivel itthon még mindig elég kevés 1.5-ös fejcsövű váz van az utcán, így eladni könnyebb az 1.1/8-as nyakú villákat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carrot
tag
Egy Ghost special edition 9000 megér kormányyal (+fej), stucnival, nyeregcsővel, kormánycsapággyal együtt 145 evrót? Nagyon szép, de nem ismerem a Ghostot. Köszi.
-
Muton
addikt
-
nagyúr
válasz DemonDani #892 üzenetére
Azt nem érdemes figyelembe venni, hogy mikor ér le a pedál, legfeljebb, ha fixizel, vagy pályagépet hajtasz, mindössze meg kell tanulni kanyarodni, és figyelni a hajtókarállásra bedöntéskor, ugrásoknál. Inkább aszerint válassz, hogy melyikkel szeretsz/tudsz hatékonyabban/kényelmesebben tekerni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Tamoo
MODERÁTOR
Ghost (Bikemagról):
"Mielőtt a kezem közé kaptam a tesztbringát, nem volt túl sok kölcsönhatás köztem és e márka között, hiszen meglehetősen Németország-centrikus cégről beszélünk. Ha még Te sem hallottál igazán róluk, akkor két érdekes adalék még mielőtt belehuppanunk az aktuális tesztgép boncmesteri kifejtésébe: először is Pekingben egy Ghost bicón lett olimpiai bajnok a német montis legenda, Sabine Spitz; másrészt pedig csak és kizárólag középkategóriás és a fölötti bringákat produkálnak, ráadásul minden egyes modellt Németországban szerelnek össze – nem véletlenül adnak 5 év garit minden egyes vázukra… Sommázva tehát: nem …ral gurítanak."Egyébként szerintem annyit megér ha új. Itthon a Cseke forgalmazza most őket.
[ Szerkesztve ]
-
Misály
addikt
Persze, eloszor ket eve xc-vel mentem le itt, akkor meg ~3 perccel tovabb tartott leerni, a videon sajnos nem jon ki jol a melysegerzet de melletted az az arok jo fel meter ( ket eve cca 5 centi lehetett csak kimosta a sok eso ) mely es vegig benned van a felsz hogy megcsuszol
Egyebkent most szombaton pont dolgozom de egyeztethetunk valamikor ( ha nem jo akkor annyit hogy a kisvasutallomasnal elmesz jobbra majd az elso lehetosegnel ahol keresztezheted a sineket balra mesz, es a masodik lehetosegnel balra, nem lehet elteveszteni )
-
nagyúr
Ha pontosan érdekel:
A kerékpárra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
116. §
(1) A kerékpárt fel kell szerelni
a) könnyen kezelhető, megbízható kormányberendezéssel,
b) két, egymástól függetlenül működtethető fékszerkezettel, melyek közül az egyik az első, a másik a hátsó kerékre hat,
c) hangjelző berendezéssel, amely csak csengő lehet,
d) egy előre fehér, vagy kadmiumsárga fényt adó lámpával,
e) egy hátra piros fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható helyzetjelző lámpával,
f) hátul egy vagy két, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú, piros színű fényvisszaverővel,
g) legalább az első keréken legalább 1 db borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával).
A g) pontban előírt fényvisszaverőt a kerékpárokra 1991. évi december hó 31. napjáig kell felszerelni.
(2) A kerékpárt fel szabad szerelni
- elöl fehér,
- oldalán borostyánsárga,
- mindkét oldali lábpedálon elöl és hátul borostyánsárga fényvisszaverővel, továbbá a kerékpár bal oldalán elhelyezett szélességjelzővel, amely előre fehér, hátra piros színű fényvisszaverőt tartalmaz.
(3) A kerékpárra felszerelt fényvisszaverőknek sötétben, tiszta időben - olyan járműből, amelynek távolsági fényszórója azt megvilágítja - 150 méterről észlelhetőnek kell lenniük.
(4) A kettőnél több kerekű és 0,80 méternél szélesebb kerékpárt mindkét oldalon fel kell szerelni az (1) bekezdés d)-f) pontjában említett világító, illetőleg fényjelző berendezésekkel. Ezek a berendezések a jármű legszélső pontjától 0,15 méternél távolabb, egymáshoz pedig 0,60 méternél közelebb nem lehetnek.
(5) A kerékpárra gyermekülés oly módon szerelhető fel, hogy az ülés és a rajta ülő gyermek a vezetőt a kilátásban és a vezetésben ne akadályozza, a kerékpár világító- és jelzőberendezéseit ne takarja. Az üléshez kapaszkodót és lábtartót is fel kell szerelni. Az ülés, a kapaszkodó és a lábtartó nem lehet összefüggésben a kormányzott kerékkel, illetoleg az azzal együtt elforduló szerkezettel.
(6) A kerékpárhoz kapcsolható legfeljebb 0,70 méter széles és legfeljebb 70 kilogramm össztömegű, egytengelyű, két nyomon futó vontatmány (kerékpár utánfutó).
(7) A kerékpár utánfutót fel kell szerelni
a) hátul egy, az utánfutó középsíkjában, vagy attól balra, az úttest szintje felett legalább 0,35 méter és legfeljebb 0,60 méter magasságban elhelyezett piros színű, háromszög alakú - a pótkocsira előírt - fényvisszaverővel,
b) a kerékpárra előírt hátsó helyzetjelző lámpával. A kerékpár utánfutó hátsó helyzetjelző lámpája elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy bekapcsolása a kerékpár hátsó helyzetjelző lámpáját kikapcsolja.
(8) A kerékpár lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy a lámpák együtt legyenek be- és kikapcsolhatók.
(9) A kerékpár világító és fényjelző berendezéseit a következőképpen kell elhelyezni:
a) Az (1) bekezdés
- d) pontjában említett lámpát,
- e) pontjában említett hátsó (piros színű) helyzetjelző lámpát és
- f) pontjában említett hátsó (piros színű) fényvisszaverő(ke)t,
valamint a (2) bekezdésben említett első (fehér) fényvisszaverőt a kerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjában úgy, hogy
- az úttesthez 0,35 méternél közelebb,
- a lámpák az úttesttől 0,90 méternél távolabb,
- a fényvisszaverők az úttesttől 0,60 méternél távolabb ne legyenek.
b) Az (1) bekezdés g) pontjában említett, kerékre oldalsó (borostyánsárga színű) fényvisszaverőt (küllőprizmát) úgy, hogy annak távolsága a kerékabroncstól 0,10 -0,15 méter legyen.
c) A (2) bekezdésben említett szélességjelzot úgy, hogy az a kerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjától balra 0,30-0,40 méterre és az úttest szintjétől 0,35-0,60 méterre legyen.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
ludsimon
veterán
- az úttesthez 0,35 méternél közelebb,
- a lámpák az úttesttől 0,90 méternél távolabb,
- a fényvisszaverők az úttesttől 0,60 méternél távolabb ne legyenek.
b) Az (1) bekezdés g) pontjában említett, kerékre oldalsó (borostyánsárga színű) fényvisszaverőt (küllőprizmát) úgy, hogy annak távolsága a kerékabroncstól 0,10 -0,15 méter legyen.Aki ezt kitalálta megnézném Ő vagy az unokája/fia/lánya pontosan cm-re így van e belőve..
undefined
-
SOAD19
addikt
Hali!
Na, úgy néz ki meg van a jövőbeni cangám. [link]
Megerősítést kérnék, hogy jó lesz ez nekem, nem csinálok vele nagy baklövést, ha megveszem.
Köszi!
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
rétisün
veterán
"a fényvisszaverők az úttesttől 0,60 méternél távolabb ne legyenek."
mondjuk a hátsó prizma a nyeregcsövön, az első mondjuk a villán, a sárvédőhöz való furatban van csavarozva, tehát a keréknél magasabb.
a kerék átmérője (622-es felninél) óvatos becslés szerint is legalább ~680, a prizma még magasabban van.
akkor most hova tegyem a prizmát, hogy ne legyen távolabb az úttesttől, mint 0,60m?a hátsót még csak-csak, ha leér addig a sárvédő, és arra teszem, de az elsőt?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Nyugdíjas
nagyúr
Azért ha megvan mindened azt eléggé kétlem, hogy nekiállnak méricskélni is. Én ezeket már nagyon lesz.rnám a helyetekben.
BTW hol a pötsbe vegyek gyorsan ilyen fényvisszaverő matricákokat?
Egyébként én továbbra is ragaszkodok az elképzelésemhez, hogy Budapesten ezt az egészet nagyon nem fogják komolyan venni a csendőrök se..."Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
amargo
addikt
Állat a kamera! Bár tényleg a sebesség érzeten ront, mert itt 40-50 környékén lehet haladni, ami nekem már pont elég.
Télen eléggé megváltozott ez az út, hajolgattam a monitor előttJorus: Én is találkoztam kint rengeteg rendőrrel - nem állítottak meg -, de most a BAM miatt jobban figyelnek.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Xantomas
őstag
válasz Nyugdíjas #925 üzenetére
Panton boltokban.
Jelentem, mire beértem Budaörsre, Mátyásföldről, a bicikliút mellett 5 pár rendőr járőrt láttam, de nem ellenőriztek (legalábbis engem), csak ott voltak dísznek.
- mátyföld, rendőrség mellett
- stadionoknál, a sarkon
- Hungária - Hős utca kereszteződésénel, a "csak járdás" oldalon
- népligetnél
- lágymányosi híd, budai hídfője után"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Fa vázas 29er
Igen, tényleg fából van, nem csak festés"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ariadne
őstag
Szerdán vagy csütörtökön esetleg valami lightosra (aszfalt vagy terep, még nem tudom) van kedve valakinek? Hangsúlyozottan nagyon lightosra, hónapok óta nem ültem bicón...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Misály
addikt
Hát valaha lehetett, ez olyan 35-40 körül van, 105 cm-es tengelytáv ilyen terepen 40-nél már elég ideges, nameg ez a sok tereptárgy és a gép új mivolta óvatosságra ösztökél. Közben rájöttem hogy alacsony bitrátára volt állítva, most próbálom magassal ( fogason ülök ). Majd jönnek még videók.
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Xantomas #930 üzenetére
Praktikus,mikor lehull a hó eltüzeled,köv. tavasszal meg veszel újat.
srácok...megjött kedvenc szervezőtök. Ariadne...nem tudtam kihagyni!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #936 üzenetére
Hát, azt nem tagadom, hogy túra szervezésben jó vagyok. Most mér', az előző is jól sikerült, nem?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
Felszereltem a 2 éve a fiókban pihenő csengőt a kormányra, de ha menetközben nekiáll zörögni, akkor azonnal szedem is le. A hátsó lámpa fölé fel akartam rakni egy hátsó prizmát is, de annak a műanyagpántja a fiókban szintén 2 év alatt úgy elöregedett, hogy eltörött a csavar betekerése közben
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Hasaggymeg
veterán
...és ha arra gondolok,hogy majdnem elmentem én is a vén fejemmel. ...amúgy a srácok tényleg jónak tartották,linkeltek egy csomó képet.Talán az általad melléjük rendelt Lance Szélstrong edzőtárs volt kissé kemény velük.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tekeyagd
tag
na megszülettek a KÉPEK az új járgányról!
-
Hasaggymeg
veterán
Csengőm sosem volt (25 év tulajdonlásról beszélünk!),hátsó prizmám nincs,küllőprizmát nem rég törtem le,mert meguntam és akkor még nem tudtam,hogy kötelező.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Nyugdíjas
nagyúr
Nekem ne mond.. Én csak a piroson mentem át és már azért is?!
Na, köszi az infokat mindenkinek, elmegyek jól ilyen matricicát venni...
Hasaggymeg: Én feltenném ezeket a matricákat a helyedben aztán a többiekkel együtt majd leszedjük 3 hét múlva
[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Hasaggymeg #942 üzenetére
...remélem rendőrök nem olvassák!
(#943) Nyugdíjas...kellene valami térhatású,könnyen leszedhető csengő matrica is a kormányra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
amargo
addikt
válasz tekeyagd #941 üzenetére
Hopppá! Jó egészséget hozzá
Misály: Mennyiért vetted ezt a kamerát vagy kölcsönbe van?
Tegnap mi is óvatosan mentünk le Xantomas-al a zöld csíkon - pedig azt szeretem, mert jó gyors -, elsőnek mentem idén le arra és este - se! - nem volt kedvem fába szaladni
De lehet az volt a baj, hogy KaraDani nem egyengette előttünk az utat“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Shein, Temu: az EU-ban is megőrülnek ezekért
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Vallás
- HBO Max & OD topic
- Energiaital topic
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Elden Ring
- OLED TV topic
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független 2027. 04.20. Apple garancia MM vásárlás
- Samsung Galaxy S23 Ultra / Green / 512GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 12 Pro Max / Graphite / 256 GB / 86% akkumlátor / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs