- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Milyen okostelefont vegyek?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
Hirdetés
-
Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
ph A 114 hüvelykes képátlóval bíró 4K Mini LED QLED tévé árából egy egész korrekt autót lehet venni.
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dunc
nagyúr
válasz Xantomas #5517 üzenetére
A testalkat kérdésbe nekem az a véleményem,hogy emberek vagyunk,és senki nem egyforma
mindenkinek van egy alkata,egy genetikája ,aminek megvannak az alsó,és felső határai amin belül lehet,érdemes játszadozni,de az alap testalkatot nem lehet,nem egészséges megerőszakolni. Tehát el fogadni magad ,és a határaidon belül kihozni a legjobbat.Ez a sok önérzeti probléma ,ami a túlsúlyos emberekbe van saját hiba ,és a társadalom nyomása a különböző trendek miatt ,de ez egy baromság,ezzel felesleges foglalkozni,mert csak frusztrációt fog okozni ,és a lényeg,hogy senki nem tökéletes . Ennyi. -
szki
őstag
válasz Xantomas #5570 üzenetére
Mewryck & Xantomas !
Kösz a választ!
Nem tudom minden menetes sor ilyen-e manapság is, de lánckereket mégse árulnak hozzá darabonként Küllőt akartam cserélni, és azt hittem elég a lánckerekeket leszedni, de nem úszom meg, hogy letekerjem a racsnit, mert nem lehet a küllőkhöz férni.Elég bosszantó, hogy spéci szerszám, vagy szerviz kell egy racsni leszedéshez. Meg a középső tengelynél sem bírom kicsavarni a 14-es csavart, mert a Krova fej nem fér be, míg a csőkulcsom meg gagyi volt, és szétnyílt.
Utoljára a '80-as években szereltem bringát, amikor elég volt a két db gyári kulcs mindenhez (meg egy kalapács)#5569 emre : Igen, köszi a linkeket! Néztem már, hogy át kell térni kazettás megoldásra, mert menetesnél 13-as a legkisebb fogaskerék, és nálam hamar elkopna.
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #5605 üzenetére
Mikor indítod a kisszériás Xantomas-lámpákat?
Valaki tud olyan eszközt,
1. amit a bringa kormányára fel tudok szerelni
2. ami olcsó,
3. ami jelzi valamilyen móon (LED vagy hang), ha a telefonomra hívás (vagy esetleg SMS) érkezik (BT kapcsolaton keresztül megvalósítható),
4. ami olcsó,
5. és végül ami olcsó?Ez az egyetlen funkció, amit a Garmin Edge-ben még el tudnék képzelni, és nem tudja.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz Xantomas #5624 üzenetére
Aha. Kösz Mindenkinek a tippeket! Segített a szappanozás! Plusz kiderült, hogy túl széles volt a felniszalag, és az is problémát okozott. De azon meg olló segített.
Már csak a középső tengelyen kellene utánahúzni, de ahhoz nincs szerszámom (14-es csőkulcs meg gondolom monoblok behajtó szerszám), így azzal a szerviz izmozhatCsak érdekesség: levettem a trekking acél csomagtartóját, mert prizmatartót hegesztettem rá. Mérlegen lemértem, és a 4 pici csavarral együtt 1100 gramm. Egy Velence 10x esetében gondolom ez a súlytöbblet felér egy Velence 1/10-del
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz Xantomas #5643 üzenetére
"bolt mellett egy hatalmas tornaterem, ahol falat lehet mászni."
Csak, hogy kronológiailag rendbe tegyem, előbb volt a falmászóterem, ahol meglepő, de rengetegen családdal járnak ki, ami tök szimpatikus, mert a környezetembe egyre több a gyerekes apuka, akiknek amúgy komoly fejtörést okoz, hogy miként tud eljönni“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
DemonDani
addikt
válasz Xantomas #5643 üzenetére
azért azt tegyük gyorsan hozzá, hogy a drágább nem feltétlenül jobb... szóval senki ne szaladjon ide azért hogy 3,5kért nagyon profin megolajozzák a láncot
Behajtok én neked egy csavart 9990-ért akciósan és akkor az nagyon profin lesz meghúzva
Meménél biztos olcsóbban dolgoznak, és nem hiszem hogy rosszabbul pl.(#5644) venember83
Reba meg R7 közötti különbségeket hogy tapasztalod? valami gyors összehasonlítást ossz meg velünk egy ilyen túra után, biztos lehet mesélni[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #5647 üzenetére
Szerintem 30,9 mm átmérőben az ilyen vastag, alu nyeregcső nem rugózik (hetven kilogramm alatti bringás alatt), és ne is rugózzon, mivel az alu nem éppen a rugalmasságáról híres. Más konstrukciójú a nyereg felfogatása, a felső imbuszcsavarral állítod be a nyereg vízszintes helyzetét, míg az alsó imbuszcsavarral és bilinccsel állítod be a nyereg dőlésszögét. Szerintem nagyon jó megoldás, mivel így különállóan tudod állítani mindkét tényezőt, és ebben az esetben sem érdekel, hogy a hátsó összekötőelem plusz tömeget jelent. Így első bevetés után kicsit nehezebb beállítani a dőlésszöget, bemegy a dzsuva az imbuszcsavar köré, és így kicsit nehezebb állítani, ez bizony egy negatívum.
B@ssza meg, Norbi csúnyán összetörte a kocsit, elszámította magát.
amargo: Lejönni a falról, miután felmászott. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Xantomas #5643 üzenetére
"Általában előbb csinálom meg a bringát ha valami baja van, minthogy eltoljam egy boltba, mert minden kellő szerszám megvan, legózni szeretek, ha meg tönkre vágom, az a tanulópénz. Kb ugyan annyira élvezem a szerelést, mint a tekerést."
maximálisan egytértek, mintha csak én írtam volna
pénteken volt szerencsém látni egy 29-er karbonvázas orbeát....mit mondjak, elég brutál gépezet, pontos cuccokat nem tudok írni (a sram váltás rémlik) de éppen nincs 10 kiló... (bár megemelve többnek tűnt)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
amargo
addikt
válasz Xantomas #5656 üzenetére
Azért a kötelet fogni nem egy életbiztosítás, sőt veszélyes. Ezt el kellett volna mondaniuk.. de így már értem. Ha gondolod megmutathattok pár dolgot, amennyiben van kedved kipróbálni. És azt is megtudhatod, köteles mászás vagy boulder esetén miképpen másszál vissza
Ki az a Norbi?
Jahh már sejtem, remélem Nővérem csinált jó képeket.Másik téma, kereslet-kínálat:
Szerintem van akinek egyszerűen nem éri meg, hogy bizonyos dolgokat megtanuljon/csináljon.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
tzimash
őstag
válasz Xantomas #5672 üzenetére
Az arányokból indultam ki én is, kizárt, hogy abban 26-os kerekek vannak.
Ja vágom, hogy a Sora nem éppen a top kategória, ennél már csak a 2x00 a gyengusabb, ha jól tudom.
A 200km se lehet reális szerintem, az első villa is elég érdekesen van "mintázva". Meg valószínű hogy nagy is lenne a 169 centimhez. -
tzimash
őstag
válasz Xantomas #5678 üzenetére
Na ezért írtam ide, tudtam, hogy lesznek akik a képről simán megmondják, hogy hol a hiba
Bár írva is vagyon, hogy csak a fékváltókar a Sora, viszont minden másról csak annyi, hogy simano (sic!)
A helyesírása a srácnak tényleg csapnivaló.rétisün:
Minden rosszban van valami jó[ Szerkesztve ]
-
Misály
addikt
válasz Xantomas #5663 üzenetére
Ki mondta hogy csak olvasgatok? Es igenis van kulonbseg 3g es 2g kozott ( mar telefonbeszelgetes hangminosegeben is ), Opera minivel lehet nem jon ki, skypeot szoktam hasznalni telefonon kepzeld nem csak wifin mert alig eszik adatforgalmat, es kepzeld ehhez nem kell egy csucs hw ( nokia n8-am van, ami minden csak nem korszeru ).
Hol voltam a gprs es azelotti korszakokban? Akkor az ossz tartalom a a 777 es tarsai voltak mobilon, meg egyket ergya wap oldal. Allatkinzas volt hasznalni oket. Konnyu olyan oldalon amin meg egy kep se volt.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Xantomas #5669 üzenetére
Értem, akkor azért a konklúzió az, hogy semmi sem biztos,(csak a halál) így érdemesebb esőben/viharban nem biciklizni. Ha pedig nagyon kell, akkor kerülendő a sík és alacsony helyek.
Azért abban a Faraday-os öltözetben érdekesen néznék ki
Manitou:
Nekem fekete van, az eső fékpofa.
csengő helyett szoktam használni
Gyakran én is.tzimash:
Különösebb baja nem történhet, nekem is ilyen telóm van, mikor lockoutolva van, akkor csak egy szelep van elzárva, de az sem 100%-osan, mikor locoutolva van a teló, ugye akkor is mozog valamennyit, mert akkor a szelepen még át tud folyni egy kevés olaj. Szóval szerintem nem lehet baja ettől.Thulcandra:
Igen, pont ez volt a baj, hogy a fene sem gondolta volna, hogy pont ilyen irreális helyen akar lekanyarodni úgy, hogy hátra sem néz, de jelt sem adott.Más: eladó az én biciklim is, így ha esetleg valaki ilyesmi árban keresgél egy jó biciklit, írjon.
-
MZsoltee
veterán
válasz Xantomas #5719 üzenetére
Kedvesek...
Akkor ha jól látom ami kell a bringára:
Csengő
Prizma elől hátul és az első keréken
Lámpa elől hátul
Első hátsó független fékAmi kell rám:
Lakot területen kívül láthatósági mellény.
Sisak nem kötelező?csehe02:
Akkor Te a Fittboysba vinnéd?A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
amargo
addikt
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #5752 üzenetére
Vannak olyan esetek, amikor bevállalható a megázás
Ariadne: vonat Bicskéig, aztán 12 km tekerés a rajtig (MapSource szerint 90-100 méternyi szinttel).
Az erkélykorláton egy nagyobb vízcseppeket hátulról megvilágítja a nap, közben fújja őket a szél, és ezzel állandóan mozgó prizmaként a fényt a teljes színspektrumra szétbontva vibrálnak, gyönyörűen néznek ki
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
amargo
addikt
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Xantomas #5761 üzenetére
Az gáz, ha tisztán értem mit jelent a mondat?
Hogy ON is legyek, egy hónap eredménye: [link]
Kb. 1 hónapja álltam neki biciklizni, előtte utoljára kb. 3 éve ültem biciklin, akkor is csak 1-2 alkalommal, szóval azért örülök, hogy mit sikerült elérnem Igaz ebben benne van 400 letekert km is.
A mai menet elején lévő megállás az keréknyomás ellenőrzés volt a bicikliút melletti benzinkútnál, ha nincs akkor kb. fél - 1 perc még lejön az időből (ugyebár lassítás, kanyargás, megállás, elindulás). Azért kiváncsi lennék outival mire jutnék Mondjuk még ezen is szeretnék javítani, cél a 45 perc.Ja és azt hiszem kép még nem volt, jelenleg ezzel tekerek: [link]
(telefonos kép, elnézést a minőségért)[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz Xantomas #5769 üzenetére
A versengést mint inkább tréfaként jegyeztem meg
Én is bele vagyok merülve más egzotikus mondatokba és elgondolkodtam közben.
Pont 2 napja volt, hogy vonattal mentünk barátnőmmel és mutogattuk egymásnak a kacifántos mondatokat, igazából már 5 éve ez megy és ilyenkor felidézem ezeket.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
fpeter07
veterán
válasz Xantomas #5761 üzenetére
Egy képregényben volt olyan, hogy érettségi után az alany azt hitte, hogy az egyetemen végig lazítás és bulizás lesz... Első óra után: hogy tudtunk egy órán annyi mindent venni, mint 4 egész év alatt?!
szerk: Egy inhomogén differenciálegyenletnek van homogén része? Tudom, majd megtanumom...
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #5761 üzenetére
Énis énis!
(1) A tagállamok 2012. március 3-tól biztosítják, hogy:
[...]
b) ugyanazon személy vagy személyek ne legyenek jogosultak:
i. közvetlenül vagy közvetve irányítást gyakorolni egy termelési vagy szállítási feladatot betöltő vállalkozás felett, és emellett közvetlenül vagy közvetve irányítást gyakorolni egy szállításirendszer-üzemeltető vagy szállítási rendszer felett vagy azzal kapcsolatban bármely jogot gyakorolni; vagy
ii. közvetlenül vagy közvetve irányítást gyakorolni egy szállításirendszer-üzemeltető vagy egy szállítási rendszer felett, és emellett közvetlenül vagy közvetve irányítást gyakorolni egy termelési vagy ellátási feladatot betöltő vállalkozásban vagy azzal kapcsolatban bármely jogot gyakorolni;
c) ugyanazon személy vagy személyek ne legyenek jogosultak kinevezni egy szállításirendszer-üzemeltető vagy szállítási rendszer felügyelőbizottságának, ügyvezető testületének vagy a vállalkozást jogilag képviselő testületének tagjait, és közvetlenül vagy közvetve irányítást gyakorolni egy termelési vagy ellátási feladatot betöltő vállalkozásban vagy azzal kapcsolatban bármely jogot gyakorolni; és
d) ugyanazon személy ne legyen jogosult egyfelől egy termelési vagy ellátási feladatot betöltő vállalkozásnak, és másfelől egy szállításirendszer-üzemeltetőnek vagy szállítási rendszernek is a felügyelőbizottságában, ügyvezető testületében vagy a vállalkozást jogilag képviselő testületében való tagságra.
Annyi különbséggel, hogy nem megtanulom kell, hanem alkalmazni... Ja és előbb az angol/francia változattal összevetve ki kellett javítanom a hivatalos magyar fordításban lévő durva félrefordításokat..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dunc
nagyúr
válasz Xantomas #5867 üzenetére
"Kéne mérni, meg úgy edzeni, hogy a határ alatt tartom magam a pulzusszámot"
Pontosan erre jó egy pulzusmérő óra beállítod a határt,és jelez ha eléred,és leállsz nem pörgetsz tovább. esetleg érdemesebb nyomatékosabban tekerned,nem pörgetve."Egy hét alatt 1 bart engedett nyomásból (8.5-ről), míg az outiban levő Rubenába hónapok óta semmit nem fújtam, és tartja a nyomást."
Ez külsőre válogatja a jelenlegi külsőm határértéken használom,és bizony hetente elveszítem az 1 bárt én is. Pluszba nálam az is nehezíti,hogy nincs pumpám,és mehetek a kútra "pumpálni" .[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #5902 üzenetére
Ó, ez hízelgő, de szakértő azért nem vagyok, max jártam már pár helyen...
Péntekig eléggé elfoglalt leszek, de szólj rám majd hétvégén, és nézek neked pontos útvonalakat, van itt nálam Bakony térkép is meg vissza tudom nézni/vissza tudok emlékezni a régebbi túrákra. Valami jó kis brutál szinteset keresek... Rómaifürdős képeidre kíváncsi leszek, ott a zöm kb. ugyanolyan képeket készít, te hátha tudsz találni valami eredeti látásmódot.
Cathfaern: 1-2 km-es táv miatt nem érdemes lecserélni a bringát, annyi különbséget nem jelent, és az outi érzékenyebb az úthibákra... Én Velence10X-en is cross-szal mentem, kifejezetten nem akarok outit, ezekre az utakra, városba meg pláne nem érzem megfelelőnek...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dunc
nagyúr
válasz Xantomas #5988 üzenetére
Magyarországon sajnos nincsenek betartott akciók,csak korrupt zsiványok.... És ez se arról szól,hogy valaki vesz magának kedvező áron egy kerékpárt,és segít,hanem a nyerészkedésről. (én ha részt vennék benne,néznék valahol egy olcsó bringát 15-20 ezerért max,és azt adnám le)
-
czanga
őstag
válasz Xantomas #5986 üzenetére
A cipő-pedál akció éppenséggel nem kamu. Örülni kell szépen neki, hogy az ember kap egy adott esetben m520-as pedált a cipőjéhez. Ez nem TV shop-os átverés, csupán annyi, hogy a shimano csinált egy leértékelést, így velotrade (paul-lange) pedig megcsinálta itthon ezt az akciót.
Más kérdés, hogy csak a lánc hálózatos boltok részesülnek ebben, illetve nézvén a nagyker készletet immáron már előg szűkös a kínálat. Persze azt nem tudom az egyes boltok mennyi cipőt raktároztak be az akció kezdete óta. -
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen