- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
ma És ennek okán máris Realme GT 6T-nek hívják.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
gerus1981
csendes tag
válasz Xantomas #9363 üzenetére
Köszi mindenkinek.
Kalocsához sajnos a legközelebb komolyabb terep a szekszárdi dombokon van, kb 40 km (ha valaki erre jár montival, érdemes felkeresni a szarvas szurdikot, még a 15 éves kis mtb-vel is élvezet volt lemenni rajta), ilyenkor szívesen laknék vmi hegység közelében.
Igazad van, a neten található képeken nem igazán önmagát adja vissza. Élőben "szerelem" volt az első látásra.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz Xantomas #9531 üzenetére
Szerintem is a Mizu a király, eddig utáltam, de mostmár sok szép emlék fűződik hozzá Reggeli közben is mindenki imádta Ez trailernek jó is lesz a csapatvideóhoz
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Xantomas #9600 üzenetére
Igen ez használt és tökéletesen működik.
A vezetékes órától való félelmet meg nem értem. Az fékbowdenházra/ fékcsőre kell tekerni, és nem fog elszakadni.
Úgy volt felrögzítve, de a kormány annyira kitekeredett, hogy kitépte valahogy. Lehet kicsit kevés volt a ráhagyás.
Viszont, ha magasfesz vezeték alatt tekersz el, akkor meg fog zavarodni, ahogy bármelyik megkattan, ha nem digitális, kódolt jellel kommunikál
Analóggal kommunikál, épp ettől félek. Milyen gyakoriak az ilyen zavarok? Mert ha csak nagyon ritka az nem baj, de ha gyakori akkor értelmetlen az egész.
Esetleg aki rendelkezett/ik vezetéknélküli analóg órával, az írhatna erről a jelenségről.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz Xantomas #9620 üzenetére
Ráhibáztál Nagyon képben vagy(csak nem Te is OE, sőt ha jól gondolom Józsefváros?), én is pont azt a bagzóhelyet gondoltam tárolásra. De ennyit nem ér az egész, hogy megállás nélkül azon görcsöljek, hogy vajon bejött-e valaki nyúlni a bringám, neaggyisten valamelyik OE-s cimbora bukott rá
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #9635 üzenetére
Hmm, nekünk csak egy bringa volt, a fogyasztást nem tudom pontosan, mennyire befolyásolta, a normál 5,5 litert lehet, hogy felvitte valamivel 6 és 7 közé autópálya tempóval, de százharmincnál nem volt érezhető semmiféle rángatás. Igaz, a bicikligumikat alacsony nyomásra vettem, és a felniket is kerekenként 2-3 gyorskötegelővel a sínhez szorítottam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
westcoastog
veterán
-
lorcsi
veterán
válasz Xantomas #9722 üzenetére
nézem én is az iylen cruisereket a városban...nem egészen értem
okés, erős nagy vastag anyagokból vannak, de a jobban kiépített városokban sincs minden méteren bicajút...vagyis néhol padkázni kell, a hatalmas súlyú hátsóját meg szvsz senki nem fogja megemelni egy közepesebb padkánál...olyan gyorsan 8as lesz benne hogy ihaj -
Madn!ght
addikt
válasz Xantomas #9722 üzenetére
Szia!
Köszi a linket, de ez is (újként) duplája az általam rászánt keretnek.
Ma voltam ismét a praktikerben. Ahogy láttam nem kapkodják a kiszemelt bicajomat.Ajánlásodra utánakerestem a neten, és találtam egy Gepida cruisert . Ahogy nézem nem váltós, viszont az ára egész szimpatikus.
Szerk: Jut eszembe, elég sok Neuzer cruisert látok a városban. Esetleg erről valami vélemény?
A korábban említett outdoor aluvázas, alukerekes, V fékes, viszont semmit nem tudok róla, semmilyen visszajelzést nem hallottam felőle, még csak nem is láttam senki alatt...
[ Szerkesztve ]
₪ Herbalife Nutrition ₪ (rendelésben tudok segíteni) - FB: fit2gether
-
rétisün
veterán
válasz Xantomas #9800 üzenetére
a bovdenhúzással biztos nem lehet gond, elvégre egy outi fék(váltó)kar se húz több bovden. lásd v-fék+outi fékkar kombó, és a hátsó v-féknek is elég az fr5 húzása. meg persze látszik is, hogy messzebb lehet állítai a fékpofát a felnitől, mint az outin van.
az erőkar már lehet kevés egy kicsit, de melóba menet úgyse száguldozok (esetleg hazafelé)majd meglátom, mennyire válik be...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Madn!ght
addikt
válasz Xantomas #9739 üzenetére
Ez tetszik!! Valami ilyesmire gondoltam.
Pénteken bementem a Praktikerbe, hogy megveszem a kiszemelt bicajt, de végül visszazökkentem a gondolkozó fázisba. Még kicsit nézelődök, mert nem szeretném elkapkodni.
Nekem kb 10 km-es körön belül vannak azok a helyek, amik között ingázok, tehát teljesen tökéletes a cruiser. A keret, mint korábban írtam behatárolt, sőt igazából már a 35k-t is fogcsikorgatva fizetném ki egy bringáért. Tudom, hogy 1 tank benzin ára, és idővel "megtérül", viszont lenne épp máshol is helye annak az összegnek.
Igaz 50k alatt nehéz minőségi kerékpárt venni, de azért megpróbálok valami alkalmi vételt kifogni.
Szerk: közben nézem, hogy felárazták a bicajt. (LINK) Gondolom ez valami marketingfogás, hogy most mekkorát engedtek az árból. Kérdeztem az eladót, mondta, hogy a készlet erejéig lesz akciós a bringa. Egyelőre ahogy nézem, nem nagyon kapkodnak utána, mert szinte minden áruházukban 20db feletti a készlet.
[ Szerkesztve ]
₪ Herbalife Nutrition ₪ (rendelésben tudok segíteni) - FB: fit2gether
-
atesss
addikt
válasz Xantomas #9852 üzenetére
Köszönöm a részletes leírást.
Akkor először felhasználom ezt a fél flakont, remélem akkor tényleg hat még.De az hogy a lánccsapra rakjam az olajat ugye nem azt jelent, hogy oldalról ?
Bár az egy csepp olaj sem vagyok biztos benne, hogy jól elér a lánc külső és belső oldala felé is - tehát széltében az egészre.
Az 50 ml olaj kb. hányszori olajozásra kéne hogy elég legyen ?És a hajtórendszer többi részét, a fogaskerekeket hogyan tisztítsam vele ?
Fogaskoszorú (az előbb olvastam, hogy ez a pontos neve a hátsó fogaskerék sornak, ugye jól ?), elől a hajtókar fogaskerekei (ennek mi a pontos neve ?), váltóban lévő kis fogaskerekek, esetleg a váltó (bár ez már nem közvetlenül aa hajtórendszer), és a váltónak a lánccal érintkező része (ami fel és lefele nyomja a láncot, ennek mi a neve ?).
-
Def26
félisten
válasz Xantomas #10069 üzenetére
Köszi, jó minden infót hallani. Most egyébként -30% van mind kerékpárra, azért ez elég jó alap a vásárláshoz. Ahogy nézem a boltokat mostanában már mindenki szabadulni akar a készlettől.
Esetleg odahívatom a manager gyereket és megpróbálok még egy kicsit alkudni vagy belecsodálkozni az árba a beüzemelési díjat.Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
szki
őstag
válasz Xantomas #10068 üzenetére
Rubena van nekem is elöl. [700 x 28C]. Van benne defektvédelem, meg oldalt reflexcsíkos. Szerintem picit puha, és hátul nagyon kopna. De kanyarban is jól tapad, és 1400 v. 1600 Ft-ért elég olcsó volt. Eddig jól bírja nálam, és kb 3200 km-t mentem vele 5-6 hét alatt
Hátul is a 25-ös Rubena volt, de az nem volt olyan jó minőségű, mint ez a 28-as. Nem is az én súlyomra volt kitalálva. Talán tényleg a felni is széles volt hozzá. Szóval azt hamar, azaz kb 600 km alatt tönkrevágtam. -
atesss
addikt
válasz Xantomas #9852 üzenetére
Még nem álltam neki a bringa tisztításnak, elsősorban mivel azóta nyaralni voltam, pár napja jöttem haza.
Most viszont elkezdtem megnézni pár dolgot ami kellene a tisztításhoz.
Többek közt azért is, mert hazafelé a bringákkal a kocsi tetején egy jó darabig egy kukoricaszállító teherautó után mentünk, amiről repültek a kukorica héjak.
A szélvédő tiszta ragadós kukorica-maradék lett, nem győztük nyomni rá az ablakmosót hogy lejöjjön. Csak az nem jutott eszembe akkor, hogy a bringák is fent vannak a tetőn. Utána derült ki, hogy azok is ragadnak (kb. minden ami előre felé néz)...
Mit szoktatok használni ilyesminek a tisztítására ?
Én először arra gondoltam, hogy egy (ráadásul a közelben lakó) barátoméknak van magasnyomású mosója. De lehet szivaccsal is lejönne. Magasnyomású mosó tehet valami kárt a bringában ? Vagy milyen részre kéne komolyabban vigyázni hogy ne nagyon kapjon vizet ?És utánanéztem annak is, hogy mi is ez a Brigéciol 2000, és más-e mint a sima Brigéciol.
Itt a leírásuk: [link]
Komoly különbség van: a "sima" (amit mint kiderült D-3-nak hívnak) szénhidrogén alapú, a 2000 viszont vizes alapú, kb. egy mint egy tisztító / mosó -szer.
Itt van róla jó pár bringás vélemény: [link]
Meg még elolvastam pár véleményt a google találatok [link] alapján. Pl. egy : [link]Úgy tűnik hogy a Brigéciol D-3 jócskán erősebb, és van aki szerint a lánc-tisztításhoz csak ez használható normálisan.
Az igaz, hogy nagyobb a környezetterhelése, de mivel nem ipari mennyiségben használom, engem jobban érdekel hogy tisztítson (főleg hogy több éve nem tisztított bringákról van szó).
Vagy a D-3 pl. a gumi alkatrészeket károsíthatja, tehát a hajtásrendszeren kívül azt másnak a tisztítására ne nagyon használjam ?
Szerintetek ?[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz Xantomas #11697 üzenetére
Nekem 3500 km után a hátsóról kb teljesen lekopott a középső barázda, az első meg olyan volt, mintha új lenne. Arányait tekintve 80% aszfalt a maradék földút. A megoldás adott volt, megcseréltem a két külsőt. Persze 26-os monti méretről beszélek. Most olyan 4500 km van a két külsőben, és már határozottan érezni a kopás negatív jeleit, sokkal könnyebben megcsúszok...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
KrAt
veterán
válasz Xantomas #11697 üzenetére
Hát, ha 15 km / odaúttal számolok túrára, az kb 50 túra míg eljutok oda.. Azért az elég korrekt szám, azalatt terepen mégegyszer ennyit elmegyek, szal belefér.
Akkor meg is rendelem Köszi!
Meg is rendeltem, plusz rendeltem első és hátsó lámpát is az outihoz, ugyanolyat, mint ami az XC-n van, így kompatibilis lesz, és nem lesz gond, ha esetleg (neadjisten) elhagyok egyet
[ Szerkesztve ]
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Xantomas #11698 üzenetére
nem terveztem olyan sokat költeni rá, mert csak pestre kéne egy 2. bicaj (Merida TFS 700 van otthon; otthon = nyíregyháza )
azért kéne, mert erősíteni kell(ene) a térdem, és bicajjal a legjobb, de milliomos nem vagyok, nem fizet jól az egyetem :S XDesetleg Neked, v vki másnak jó, olcsó 5lete?
(a meridát azért nem hozom fel, mert nem tudnám 100%ig biztonságos helyen tárolni, és félteném, h ellopják... egy olcsóbbért meg annyira nem nagy kár, meg arra szerelnék riasztót, de a merida vázát nem fúrnám meg ilyenért ) -
KrAt
veterán
válasz Xantomas #11704 üzenetére
Tizen-páréves koromban (azaz megközelítőleg 10 éve) kaptam egy Cateye hátsó lámpát apumtól, az első bringámra. Nemrégiben elhagytam a lánchíd alatt valahol (az aluljáróban valszeg). Amikor elértem a Batyira, akkor vettem észre, h nincs meg.. Ott hallottam, hogy valami leesett a bringáról, nem is tulajdonítottam jelentőséget neki, mert az enyimről tuti nem esett le semmi (hittem), de már mire visszaértem, nem volt ott.. Kb fél napig letargiában voltam, mert az már emlék volt nekem..
-
carrot
tag
válasz Xantomas #12621 üzenetére
Köszi.
Persze, persze tudom, d úgy látom (a saját biciklimen), ezek a különbségek tényleg minimálisak (meg igénye válogatja), az előző montim (haibike) geometriája meg ez a KTM geometriája között nem látok különbséget, a használatban. Írja is a vázon, h off-road geometry. Kisebb vázzal felfelé is fürge vagyok kanyarban stbstb. Persze teló az más tészta már. Találtam felnit ilyet, jónemjó? -
félisten
válasz Xantomas #13011 üzenetére
Már kipróbáltam, lazán hajlik annyit, sőt, elég könnyen.
Este megnézem, hogy középre kerül-e a kerék.
Köszi a tippeket mindenkinek!Ha netán úgy döntenék, hogy másik agy kell, akkor szerintetek milyen országúti hátsó agyra csapjak le? Hosszútávú megoldás kellene mindenképpen.
Itt jön a képbe az, hogy iparis, vagy kónuszos (Shimano)...
Az ipari csapágyas agyakban kb. hány km-enként kell cserélni a csapágyakat városi és túra hazsnálat esetén? Olcsóbb iparis agyakra gondoltam, pl. ez: BikePositive GT1 És kb. mennyibe fáj a csapágycsere, illetve a szükséges szerszám?
Lehet, hogy béna vagyok, de erre nem találtam választ sehol.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
DemonDani
addikt
válasz Xantomas #13126 üzenetére
hát azért határeset
EXIF:
Használt szoftver: Adobe Photoshop CS3 Windows
szóval na...de nem is olvastam gondolom likeverseny, aztán az nyer akinek több az ismerőse, így a hátsókertben álló 20ezres ösztelósnak is jók az esélyei...
Azért az Ironhorse-on megakadt a szemem
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- iPhone 15 Pro 128GB - full karcmentes, dobozos, 100% akku, garancia
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Dell G5 5590 15.6" FHD IPS i5-9300H GTX 1650 16GB 1TB magyar vbill ujjlolv új akku gar
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- ESP8266 offline ETAHEN / GOLDHEN wifi modult
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen