- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #1500 üzenetére
Ja így könnyű Kösz a segítséget, akkor jó lesz egy ilyen majd, ha csak valaki szakértő nem szavazza le közben.
-
amargo
addikt
válasz venember83 #1496 üzenetére
Ez aszfaltos tisztán, legalább is én csak azt látok benne.
Én csak találtam, hogy egy srác ezt nyomta le és megtetszett! Csak nincs normális aszfaltos bringám.. így inkább terepen 3x.gery03, Xantomas. Hétvégén van kedvetek jönni?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
KrAt
veterán
válasz venember83 #1543 üzenetére
Ott a Kadét fog pihenni
-
Hasaggymeg
veterán
válasz venember83 #1577 üzenetére
"Nem kopik a lánctól."...onnan csak egy "annyira" hiányzik mert valaminek kopni kell,törvényszerűség.
(#1575) Muton...az a nyeregszár vagy egy méteresnek tűnik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zabcs80
tag
válasz venember83 #1604 üzenetére
Akkor vigyem szervízbe? Mert nincs telópumpám.
A visszaút a bal oldali tekerentyú + - irányú?
Mert a jobb oldali lockolja a telót, de csak a végállásnál.
A tagon 3 fokozatban állítható a kis kék tekerentyű, lehet én néztem el a tekerentyűállást, de érzékeim szerint nekem nem volt köztük különbség. -
wolfman
veterán
válasz venember83 #1643 üzenetére
Ezért keresek olyan embert aki segítene nekem ebben! Aki szerelt már hasonló villát, az elmondhatná mit hogy és mivel érdemes. Csak bringa perifériákban vagyok rookie, de szereltem én már autót is úgy hogy mondták mit kell csinálni!
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #1655 üzenetére
"csak"
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #1691 üzenetére
Miért eddig volt más különbség az mcd-s Recon-ok és a Reba közt?
New for Model Year 2011:
• New graphics.[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz venember83 #1761 üzenetére
Én erre gondolok, legalább is mintha olvastam volna ilyet.
Tamoo: Nincs távkapcsolóm. Mászás közben egyáltalán nem mozdul be.. Igaz olyan is volt, hogy le lett eresztve a levegő és lock-va is ütés esetén bemozdult a teleszkóp - persze ezek után már nem jött vissza.
Félreértés ne essék csak teszteltem, azaz nem így mentem vele. Igaz most puhább a teleszkópom a kelleténél, mert a sulyomhoz képest az alsó határon van.. de gondolom ettől nem megy tönkre, mert felütni nem tudom - legalább is gondolom.
gery03: Szintén ment.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #1801 üzenetére
"Bár ezek a bringák nem túl mutatósak..."
öööö....szóval, biztos, hogy itt a bringákon van a hangsúly?
#1830: a kettő az olyan "arany középút" sztem.... (meg persze a minimum, bár ez kisé ellentmondásos lett. talán.)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
veterán
válasz venember83 #1854 üzenetére
Az nálad mennyi?100 km 1000m szintkülönbséggel?! ...bár a dominus partium regni Hungariae abban a részében nincs sok hegy.
(#1855) amargo ...ha a falevelek így gyorsítanak megrakom velük a nyeregtáskámat én is!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #1857 üzenetére
bikemap.net megmondja.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #1901 üzenetére
most éppen arra gondoltam, hogy szépek, de nem outik (elvégre bicajos topik, vagy mi a szösz )
de tetszik a goondolatmeneted
(#1900) fpeter07: nem, onnan visszasétáltam az erdőgyöngyéig amolyan levezetésként, kicsit ücsörögtem, aztán jöttem haza.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #1906 üzenetére
Csak a jobb térdem. Nem szoktam nagy áttétellel erőltetni, szóval nem ez a gond. Viszont többnyire mindig akkor van ha sok a felfelé vagy ha hidegebb szeles idő van. Nem tudom mitől lehet, üléspozíció nekem kényelmes, elméletileg jól van beállítva. De lehet majd próbálom változtatni. Dokihoz egyenlőre nincs kedvem mászkálni, de ha a jövőben is gyakran előfordul lehet jobban járok ha megnézetem.
-
Yeffy
veterán
válasz venember83 #1913 üzenetére
A francba!
Tamoo: elmondom neked, csak egy szóösszetételi hibát szerkesztettem...Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #1917 üzenetére
Gyalogosként a zebrán is elcsaphatnak. Nem vagyok sisakellenes, ott szokott lenni nálam, de csak akkor veszem fel ha fontosnak érzem. Ennyi kockázat nekem belefér.
-
amargo
addikt
válasz venember83 #1932 üzenetére
Köszönöm!
Emlékeztem, hogy volt róla szó, csak azt felejtettem el, hogy az már máshol van..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz venember83 #1940 üzenetére
Fene a helyesírásba.. Köszönöm! Egyszerűen duplázok, tagolok, elírok, nem tudom. Ha 4x olvastam volna el, akkor sem vettem volna észre magamon, csak másnál..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #1951 üzenetére
Köszi, kíváncsi vagyok tartják-e?
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #1959 üzenetére
Ugyan ezt akartam kérdezni.
Semmi leírást nem találtam róla.Ez olyan, hogy "Eladó szép piros Suzuki Swift kevés km-el, második tulajdonostól' és persze 15 éves.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Xantomas
őstag
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #1996 üzenetére
-
zolynet
addikt
-
Zewa
senior tag
válasz venember83 #1959 üzenetére
Kormánycsapival és nyeregcsőbilincsel 1740g.
L-es méret.
Geo alatt mi érdekelne? Teszt itt van róla, bár ez egész bringa.Ára 65k lenne.
Tényleg szép állapotban van. Persze nem hibátlan de nagyon nincs is legyalázva, szétkoptatva.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #2057 üzenetére
90... lefelé meg max 110. Próbaképpen feltekertem 130ra, de úgy azért már nagyon nem ebbe a vázba való
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #2068 üzenetére
Nem nem, az nagy csak 178-180cm körül vagyok. Na de mind1 is, ne ajánlgassatok nekem semmit
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #2072 üzenetére
Pont a táskák miatt készültem én is beszólni A kormányszárat matt feketére cserélném, amúgy jöhetne
Tamoo: [link] szerencsédre ez nagy neked, a váz súlyát nézd meg
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
zolynet
addikt
válasz venember83 #2006 üzenetére
elvitték előlem
bikemag -on kívül van még használható bringa apró, gulgizgatok, de ha van még amit tekerjek át mindenképp akkor osszátok meg plz
30-40k között szeretnék városi bringátLife is too short to stay stock!
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #2139 üzenetére
Idén kezdi a harmadik szezonját, van benne kilométer rendesen.
Ötezerpárszáz forintból megvolt az egész. Kiütöttem a csapágyakat, elszaladtam a bótba vettem újakat, és kész.Védd a fákat, egyél hódot!
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #2139 üzenetére
Gondolod van ebben olyan?
Nagy amplitudójú mozgásnál hangtalan, csak a kis icipici rázkodásoknál hallatt kattogó, pattogó, nyöszörgő, nyikorgó hangokat. Gondoltam hátha ki van száradva a "lengéscsillapító" benne, és talán a szimering szárazon fut, de szilikonnak ezt meg kellett volna oldania gondolom.Szétszedhetők egyáltalán ezek a rugóstagok?
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #2197 üzenetére
Haha
Igen büszke voltam inkább magamra, hogy azon a szakaszon múltkor a 8 km/h ment ma meg 11-12 km/h lihegés nélkül.dunc:
Androidra nincs (még). Aztán kitudja mikor jönnek rá kellene a vetélytárs alá is kompatibilis verzió... Mivel ingyenes a progi így gondolom a Nokia nem fogja más platformra kiadni csak Symbianra.Tamoo:
Soha nem mértem. Most mértem meg először.
590 mm ha jól mértem.
Miért? Nem megszokott vagy mi?rétisün:
Ne hülyéskedj!
Akt fotóknál minden takaró tényező lekerül.
Vittem 1l Speedet de az utolsó 10km-en elszomjaztam és el is éheztem.
A tetőn kellett volna megkajálnom. Legközelebb tanulság fent megkajálok és utána hazáig gurulok. Meg nem fogom azt csinálni, hogy jó kibírom víz nélkül hazáig. Pedig 2 kutat is láttam de nem álltam meg.-=Vacsek=-:
GPS kell a telefonba illetve mobilnet/WiFi, hogy fel tudd edzés után tölteni az adatokat a webre.___________________________________________________
Egy kis videócska van feltöltés alatt. Nemsoká linkelem.
Szerk.:
Jofi81:
Csak azt nem tudom a Nokiának ebből mi lesz a bevétel vagy mi a haszon.
De mindenesetre jó hír!
Most már legalább nem tartózkodok az androidos telefonoktól.[ Szerkesztve ]
undefined
-
bnss
veterán
válasz venember83 #2548 üzenetére
Lehet egy ilyen ajánlatra nemet mondani?
[ Szerkesztve ]
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #2690 üzenetére
1. nagyon szépen mozog, eddig teljes mértékben elégedett vagyok vele.
2. Passz... játszottam már a gondolattal. De nem tudom bejönne-e, na meg nem két forint az sem cipővel együtt.
3. Ja, fordítva van felrakva az elsőhöz képest. (szándékosan) -
Xantomas
őstag
válasz venember83 #2694 üzenetére
Az az, a jó öreg Gagarin. Tényi belénk verte energetikán, félszemmel is megismerem azt a két hűtőtornyot.
Simon: nem szenes, az, hanem lignit, és biomassza fűtőanyagú.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
amargo
addikt
válasz venember83 #2703 üzenetére
Az M1-en megy most - neten elérhető - a mindentudás egyetemének a folytatása. Múlthéten a föld ásványainak a kitermeléséről volt szó. A meghívott előadó egész szimpatikus volt addig, amíg egy kérdésre el nem kezdte ecsetelni, hogy a kormányok majd rájönnek, hogy nem lehet mindent védetté nyilvánítani, mert elfogy a nyersanyag és akkor szépen bányászhatnak majd, a natura 2000-es területeken is. Mind ezt túl áradó örömmel az arcán.
Szerk:
Az spd-hez hozzá teszem, lefelé nem rázza le a lábad sem
Múltkor érdekes volt, mert felfelé sikerült kilépnem belőle - lábbal is irányítom a biciklit -, annyira meglepődtem, hogy meg is álltamSzerk:
Holnap munka után van valakinek kedve egy karikához? Már, ha nem fog esni..[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #2721 üzenetére
Üdv. Mindenkinek.
Persze tudom,de én elég sokáig használtam,és jelenleg nincs ezért is hiányzik.
Én országúton megyek legtöbbet ,és ott nagyon hiányzik a hátsó motor. A húzást valóban meg kell tanulni,viszont akár még felváltva is tudod használni azt első,hátsó izmokat. (mint a lovak az egyik dolgozik,a másik pihen )Felkeltem ,ránézek a telefonra (a rohadék ébreszt ) időjárás widget .derűs idő,o mondom fasza,kinézek az ablakon ,tiszta borús szeles idő.... köszönöm Google Weather....
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #2730 üzenetére
Ez éppen nem túl akciós. [link] Múltkor 23ért vettük a kettőt.
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #2761 üzenetére
Eléggé kemény és ellenálló burkolata van, hogy ki tudd vele ékelni a megfelelő helyen
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
tekeyagd
tag
válasz venember83 #2761 üzenetére
aha,leám!
-
Olcsi
senior tag
válasz venember83 #2757 üzenetére
Ha az oúti-ra gondolsz, ennél a kényelem hiánya tart vissza, és mellette szól a suhanás és a "rettentő sportos vagyok" érzés.
Ha a korábban linkelt trekking megvásárlására gondolsz, ennél a pénztelenség... A suhanás itt is meg lehet...
Rétisun: ezt én is imádnám! Kicsit félek, hogy ebben az országban nem lenne értelme outit venni az utak minősége és kiépítettsége miatt! Ez az összeférhetetlenség tart vissza a legjobban...[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #2786 üzenetére
ha jól emlékszem, te is nézegettél outit, nem? a tiéd hol van?
(#2785) Olcsi: annyira azért nem olyan rosszak ezek az utak (tény, hogy lehetnének jobbak is sok helyen), különben nem lenne egy outis sem. miután az ember kiismerte a környéket, ahol bicajozni szokott, el tudja kerülni a tényleg rossz utakat, és még akkor is marad bőven, amerre bicajozhat.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #2798 üzenetére
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz venember83 #2827 üzenetére
Elérhető,meg is néztem már.[link] 50 kp körül gondoltam hogy költenék rá,ezt az első teló miatt néztem ki.Nem tudom ezen menyire lenne használható erdőben.Esetleg alternatívák?
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #2864 üzenetére
Valóban
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #2906 üzenetére
Akárhogy is nézzük szándékos,cserbenhagyásos gázolás !!! Én aláraktam volna.
-
Muton
addikt
válasz venember83 #2906 üzenetére
Amúgy ha mindenkitől elvennék a jogsit, aki ilyesmit csinál, vagy direkt piroson megy át, vagy be megy a kereszteződésbe, holott nem tud tovább menni és dugót okoz, vagy rossz lámpával jár évekig (főleg hátsó lámpa nélkül az autópályán ködben ), vagy rokkant igazolvánnyal tolja, holott makk egészséges, vagy elsőbbségadásról nem is hallott, akkor lenne jó világ, mert nem kellene kerékpárút, mivel több lenne a biciklis, mint az autós
Nem is értem, hogy a rendőrség miért nem foglalkozik ezekkel. Ha egy idióta 3 db 50k-s csekket kapna, míg reggel beér munkába, akkor lehet, h másnaptól nem telefonálna pl.
Rend lenne hamar az utakon a (meglévő) törvények betarttatása miatt, ha már az a hiányolt, nyugat-európai vezetési morál nem akar begyűrűzni hazánkba sehogy sem.Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #2895 üzenetére
Na most már kíváncsi vagyok, erről kérek egy képet!
Felszerelt állapotban persze.dunc: ez elég vicces, ott kerekeztem melletettek és nem is tudtam róla.
Amúgy engem is megviselt ez a vánszorgás, visszaúton már alig bírtam ülni a fenekemen.
Meg a hátam is kezdett fáradni...[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #2922 üzenetére
kösz mindenkinek!
igyekszem, bár lényegesen jobb lett volna az összkép, ha kék az ég és nincs így "tele". Hazaértünk, 5perc múlva szakadt is az eső.
Most nézem 47km-en 1061m szint nem is rossz. Bár ahhoz képest h milyen magasan voltunk.
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #2974 üzenetére
SID-et akarsz az R7 helyére?
Szép amúgy, hú ez nekem is jól jönne az egyik új projectembe
Lusta vagyok utánanézni, de ez hány gramm?Ha valakinek lenne 30,9 mm átmérőjű, viszonylag könnyű, fekete nyeregcsöve, méghozzá nulla hátrahajlással, amitől meg kíván szabadulni, az ne tartsa magában az információt
Volt valami carbon 30,9-es üléscsöve ismerősömnek, de már eladta, bár lehet amúgy se érdekelt volna.
Árban mennyi a keret?[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #2976 üzenetére
A SID-eket még mindig karikába lehet hajtogatni, vagy már változott valamelyest a merevségük?
A legelső SID volt a durva cucc a maga 1100g-jával. És úgy emlékszem max 1,9-es gumival lehetett használni .Valami 63mm-t mozgott, és aranyáron mérték.A sötét oldal az RS vagy a SID?
Én magamnak nem mernék SID-et venni, akkor már inkább reba. De ízirájdereknek jó lehet a SID is.De javaslom neked az R7 -et Neked pontosan milyen R7-esed is van? Mostanában nézegettem telókat és az is képbe került.
Költői kérdés:
~10kg-os XC/marathon MTB ( értsd: merevvázas elöl telós) mennyire számít könnyűnek manapság?Nyeregcső: Jó lenne megúszni tízezer körül, max tizenkettő, főleg ha már eleve nem új.
Annyiért van szerintem új is. Vagy esetleg vékonyabb üléscső + szűkítő is jó megoldás lehet.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Minecraft
- Projektor topic
- E-roller topik
- Vírusirtó topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LED világítás a lakásban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs